Siinkohal näeme asja erinevalt. Mina panustaks pigem mitmele väikesele kui ühele suuremale alusele. Kui see üks pihta saab või lihtviisiliselt katki läheb, siis on vedamisega kööga. Väikesed võib ka üksteisele moodulitena sappa haakida. 1 inimene juhiks seega vajadusel tervet rongi. Kui üks lüli pihta saab või laguneb, tirivad teised teda kaasa. Ohutumas kohas jäetakse katkine lüli maha ja rong sõidab edasi. Kui vaja, haagitakse üldse kõik lahti ja igaüks läheb oma teed.mutionu kirjutas:Teine asi on see, kui tahetakse(nagu see minu silmis võiks olla) masinat, mis tassib automaagiliselt pooljao kola. Kuhu läheb pooljagu, seal töllerdab masin sabas.
No selline idee. Üks suur tuleks jälle kindlasti odavam.
Mitmesillaveoga maastikusuutlikku asja ma kardiga väga ei võrdleks. Pigem jah, ATV-ga. Paraku ei ole ATV täpselt see mis mõeldud. Liiga kõrge ja kaugele nähtav, juht istub nagu kägu seal peal ja kaupa mahub peale vähe. Pealegi ei uju. ATV on küll hea, aga mitte täiuslik.
Kui Kamin platvormi ei taha, siis talumehed, jahimehed, metsamehed ja muud tsiviil-mehed tahavad arvatavasti küll, kui hind taskukohane. Ja salakütt kuldaks lausa üle!
