Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamiseks
Paistab, et kopteridekk on vööri tavakonstruktsioonile peale ehitatud, nii et pole mingeid suuri ümberehitusi tarvis. Tegelikult pole kopteri maandumisplats üldsegi mingi totaalne ehitis, suht kerge konstruktsioon laevadel.
Et mitte paljasõnaliseks jääda, siis kaks pilti juurde, demonstreerimaks valdavalt tänapäeval ehitatavaid konstruktsioone laevadel helikopterite maandamiseks.


Et mitte paljasõnaliseks jääda, siis kaks pilti juurde, demonstreerimaks valdavalt tänapäeval ehitatavaid konstruktsioone laevadel helikopterite maandamiseks.


Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Need on "helipadid", st mõeldud lühikeseks peatuseks, mitte kopterite seal pidevalt asumiseks. Minumeelest on kopteri maandumisplats (helipad) isegi osadel Tallinki reisilaevadel. Nafta-alustel käib enamus kiireloomulisest liiklusest kopteritega.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Oskusteavet Liibüast: http://www.theatlantic.com/infocus/2011 ... 086/#img18
Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise
data poide kasutamine suureneb järgnevate aastate jooksul, seoses mereuuringute ja ELi poolsete uute projektidega. Alltoodud data poi ei ole plaanis Eestis toota, on teised lahendused - palju innovatiivsemad, is on andnud virtuaalsetel katsetustel häid tulemusi, kuid arendamine on veel pooleli. Lisaks poidele on ka veel teine suund merepõhja uuringuteks erinevate robotite abil. Nende kasuks räägib see, et vee all tehnika ei roosteta ja jääolud ega ka jahid, mis tüüpiliselt inimeste poolt on lemmikvõttena rihitud navigeerimishooajal, mille tulemusena mõlgitakse poisid aasta jooksul mitmeid - sellest ka robotite eelis.
Nüüd data poid saavad kanda erinevaid seiresüsteeme, millest võiks allpool rääkida. Miinuseks on energiatarbimine, mis pole tänaseni suudetud lahendada piisavalt.
Lisan ka teema võimaliku algatamise suhtes pildimaterjali:

Lihtne teemaarendus võiks pakkuda meremiinide detoneerimise süsteemi poidele. Erinevad SF toetavad projektid merel jne.
Nüüd data poid saavad kanda erinevaid seiresüsteeme, millest võiks allpool rääkida. Miinuseks on energiatarbimine, mis pole tänaseni suudetud lahendada piisavalt.
Lisan ka teema võimaliku algatamise suhtes pildimaterjali:

Lihtne teemaarendus võiks pakkuda meremiinide detoneerimise süsteemi poidele. Erinevad SF toetavad projektid merel jne.
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Lisan ühe elevust juba tekitanud projekti eelmaterjali
Lisan ühe elevust juba tekitanud projekti eelmaterjali.
Nimelt CO2 kvoodi partnerlepingutega on tehtud algust Mitsubishi hankega, kus on imeväike võimalus teha lisaarendust.
pilt on illustratiivne:

Kontseptsioon on 100% Mitshubishi tehnoloogial, kuid drive-by-wire Eesti infotehnoloogial ja masinaehitusel baseeruv toode. Allhankena kasutaks Bv uut roomikuskeemi - mis standardiseerib uustoote. Hetkel sooviks leida kaastootjat kergmetall-konstruktsioonide tootjaga, kellega ehitada prototüüp.
Masina projekti nimetus on "eMOG" ja see on 100% täiselektriline veduk kahe akuplokiga, kummaski lülis. Mõeldud ehitusobjektidele abiliikuriks, pinnase ettevalmistustöödel, töövahendite logistika vms ehitusobjekti piires, kus on ligipääs elektrile - masina eeliseks on see, et ei pea objektilt lahkuma tankimiseks jne, vaikne, heitgaasivaba, sobib ka korrushoonete ehitusel iga järgneva korruse peale sisetöö tehnika vedamiseks jne. Lisaks haljastustöö linnakeskkonnas ja abitööd. See on rahvusvaheline suund.
Nüüd räägime Eestist ja militaar -valdkonnast.
Eestis paigaldab Kredex kiirlaadimisjaamu. Riigil on partnerlus Mitshubishi Corp'iga jne. Elik eeltöö ja infra, ning selgitustöö on käimas. Inimestel võtab nendega harjumine veel aega. Sisuliselt on väga kerge paar kiirlaadimisjaama paigutada ka militaarobjektide infrasse/taristusse. Sõiduki kasutus oleks linnaku vms lähi-transpordi korraldamine, mida saaks teha, kuna elektrivõrk on EKV VÕKide jne taristus olemas
Teine valdkond on Afganistan, kus MEDIVAC kopterite maandumisplatsi ja hospidali vahet tuleb korraldada transporti, mida praegu tehakse ka ümberehitatud golfikärudega jne.
Mis point on sellel tootearendusel Eestiga?
Eestis väljatöötatud kontseptsioon, tootmine ja komplekteerimine. Mitshubishi mootorid, akud, seadmed riigi CO2 kokkuleppelise skeemiga - elik kallim osa kogu masinast tuleb nö tasuta. Riik saab selliseid masinaid ka militaarvaldkonnale kasutamiseks laiendada. Ca 50 ühikut aastatoodanguga oleks lansseerimiseks piisav.
Kui keegi soovib selle projektile kaasa rääkida - palun tehke seda!
parimat,
Nimelt CO2 kvoodi partnerlepingutega on tehtud algust Mitsubishi hankega, kus on imeväike võimalus teha lisaarendust.
pilt on illustratiivne:

Kontseptsioon on 100% Mitshubishi tehnoloogial, kuid drive-by-wire Eesti infotehnoloogial ja masinaehitusel baseeruv toode. Allhankena kasutaks Bv uut roomikuskeemi - mis standardiseerib uustoote. Hetkel sooviks leida kaastootjat kergmetall-konstruktsioonide tootjaga, kellega ehitada prototüüp.
Masina projekti nimetus on "eMOG" ja see on 100% täiselektriline veduk kahe akuplokiga, kummaski lülis. Mõeldud ehitusobjektidele abiliikuriks, pinnase ettevalmistustöödel, töövahendite logistika vms ehitusobjekti piires, kus on ligipääs elektrile - masina eeliseks on see, et ei pea objektilt lahkuma tankimiseks jne, vaikne, heitgaasivaba, sobib ka korrushoonete ehitusel iga järgneva korruse peale sisetöö tehnika vedamiseks jne. Lisaks haljastustöö linnakeskkonnas ja abitööd. See on rahvusvaheline suund.
Nüüd räägime Eestist ja militaar -valdkonnast.
Eestis paigaldab Kredex kiirlaadimisjaamu. Riigil on partnerlus Mitshubishi Corp'iga jne. Elik eeltöö ja infra, ning selgitustöö on käimas. Inimestel võtab nendega harjumine veel aega. Sisuliselt on väga kerge paar kiirlaadimisjaama paigutada ka militaarobjektide infrasse/taristusse. Sõiduki kasutus oleks linnaku vms lähi-transpordi korraldamine, mida saaks teha, kuna elektrivõrk on EKV VÕKide jne taristus olemas

Teine valdkond on Afganistan, kus MEDIVAC kopterite maandumisplatsi ja hospidali vahet tuleb korraldada transporti, mida praegu tehakse ka ümberehitatud golfikärudega jne.
Mis point on sellel tootearendusel Eestiga?
Eestis väljatöötatud kontseptsioon, tootmine ja komplekteerimine. Mitshubishi mootorid, akud, seadmed riigi CO2 kokkuleppelise skeemiga - elik kallim osa kogu masinast tuleb nö tasuta. Riik saab selliseid masinaid ka militaarvaldkonnale kasutamiseks laiendada. Ca 50 ühikut aastatoodanguga oleks lansseerimiseks piisav.
Kui keegi soovib selle projektile kaasa rääkida - palun tehke seda!
parimat,
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
eMOG
lisan veel ühe pildi:
Tehniliselt on 2 akuplokki, mis muudavad masina raskemaks, kuid tagavad sõidukil... kujundlikult siis "pikendab ideaaltingimusi" (mida kunagi pole) suureneb sõidukaugus per aku.



Tehniliselt on 2 akuplokki, mis muudavad masina raskemaks, kuid tagavad sõidukil... kujundlikult siis "pikendab ideaaltingimusi" (mida kunagi pole) suureneb sõidukaugus per aku.



otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise
Setu, kas see on palju küsitud, et kus või mis insenerina töötad?
Pole ise suutnud välja lugeda kui juba on teemaks olnud.

Pole ise suutnud välja lugeda kui juba on teemaks olnud.
USA


Montague Bicycle Company has been making folding bicycles for the US military since 1997. These bicycles are foldable and can be parachuted in with soldiers and marines. They are currently being tested for use by US Army Special Forces.
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise

ja juba tootearenduse prototüüp:

otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
4G kaitseesmärkide saavutamiseks
The 4G System That Powers The Navy's Pirate Fights
Neal Ungerleider | 20. aprill 2012
While much of the United States waits for 4G service, the Navy's quietly using 4G mobile technology to battle Somali pirates. While much of the United States waits for reliable 4G service, the Navy is quietly rolling out their own 4G project. The Navy's 4G system will be used for multiple purposes. Starting in 2013, 4G Long-Term Evolution systems based on existing commercial products will be unveiled on the U.S.S. Kearsarge, the U.S.S. San Antonio, and the U.S.S. Whidbey Island. The Navy hopes that fast, accessible smartphone Internet for sailor use will free up important on-ship bandwidth for military needs and allow new military products to be developed. All three ships are part of the U.S.S. Kearsarge Expeditionary Force; a justification and approval form (PDF) for the project indicates that 4G is a “mission critical requirement” for the Counter-Piracy Task Force, which primarily operates off the Horn of Africa. 4G can fight pirates!
Technology for the product is expected to be supplied by D.C.-area telecom firm Oceus Networks and will give service members access to high-speed Internet (8-15 megabits per second) which will be faster than the average home broadband connection, even at sea. The 4G systems on all three ships will have a line-of-sight range of 15-20 miles, which can be extended to 30 miles with the use of a base station on a Marine H-1 helicopter. Naval Air Systems Command's Larry Hollingsworth told NextGov's Bob Brewin that the 4G systems will be used to free up satellite bandwidth for military use. At the moment, satellite Internet use by troops keeping touch with home makes up a considerable portion of bandwidth.
According to industry journal Military Intelligence Technology, one sample use for 4G could be helicopters transmitting sensor data to Marines in small boats preparing to board vessels infiltrated by pirates or terrorists. Marines and sailors in the Expeditionary Force will be provided with custom Android handsets equipped with a basic whiteboarding app in addition to standard voice/data/camera capabilities. The Android handsets can be used to transmit non-classified information only; Naval Air Systems Command is working with the NSA to create a solution that will allow the phones to transmit classified data.
As currently proposed, the Kearsarge project is a pilot for the Navy. If successful, 4G will be rolled out across the Navy in coming years.
Neal Ungerleider | 20. aprill 2012
While much of the United States waits for 4G service, the Navy's quietly using 4G mobile technology to battle Somali pirates. While much of the United States waits for reliable 4G service, the Navy is quietly rolling out their own 4G project. The Navy's 4G system will be used for multiple purposes. Starting in 2013, 4G Long-Term Evolution systems based on existing commercial products will be unveiled on the U.S.S. Kearsarge, the U.S.S. San Antonio, and the U.S.S. Whidbey Island. The Navy hopes that fast, accessible smartphone Internet for sailor use will free up important on-ship bandwidth for military needs and allow new military products to be developed. All three ships are part of the U.S.S. Kearsarge Expeditionary Force; a justification and approval form (PDF) for the project indicates that 4G is a “mission critical requirement” for the Counter-Piracy Task Force, which primarily operates off the Horn of Africa. 4G can fight pirates!
Technology for the product is expected to be supplied by D.C.-area telecom firm Oceus Networks and will give service members access to high-speed Internet (8-15 megabits per second) which will be faster than the average home broadband connection, even at sea. The 4G systems on all three ships will have a line-of-sight range of 15-20 miles, which can be extended to 30 miles with the use of a base station on a Marine H-1 helicopter. Naval Air Systems Command's Larry Hollingsworth told NextGov's Bob Brewin that the 4G systems will be used to free up satellite bandwidth for military use. At the moment, satellite Internet use by troops keeping touch with home makes up a considerable portion of bandwidth.
According to industry journal Military Intelligence Technology, one sample use for 4G could be helicopters transmitting sensor data to Marines in small boats preparing to board vessels infiltrated by pirates or terrorists. Marines and sailors in the Expeditionary Force will be provided with custom Android handsets equipped with a basic whiteboarding app in addition to standard voice/data/camera capabilities. The Android handsets can be used to transmit non-classified information only; Naval Air Systems Command is working with the NSA to create a solution that will allow the phones to transmit classified data.
As currently proposed, the Kearsarge project is a pilot for the Navy. If successful, 4G will be rolled out across the Navy in coming years.
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Oru – Origami Kayak

Oru – Origami Kayak



video: http://vimeo.com/20047767
Kajaki hinnaks kujuneb 500 dollarit/tk
Sellist kajakki oleks võimalik toota ka Eestis ja veel EKVs kasutuses oleva digicamoga.
trv,
P.S. Arvan, et Kaitseliidul, VGdel jne võiks olla võimekus iseseisvalt veetakistusi ületada ja looduse eripära rohkem ära kasutada, kui ollakse võimelised seda praegu tegema.
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist