Tiam kirjutas:Ja ei ole see nii ulme jutt midagi, näiteks Combat on ju koostatud välismaiste tootjate sõlmedest just sarnasel põhimõttel.
Combat räägib selgelt seda, et soomuskarbi ehitamine siin on otstarbekas, see pole kallim, see on odavam, kuna igasugu hooldus, garantii vms dokumentatsioon ja käitlemine on ka tulevikus lihtsam, puudub nö vahendamine ja saab selgeid tarneaegu planeerida. Lisaks kui vaadata Sisu Defence põhimõtet, siis nende visioon kliendi nõudmistest on see, et klient ei hakka hiljem lisasid juurde hankima, vaid tahab saada tervikkomplekti, mis on valminud ühes kohas, ja kui seda pakkuda ei suudeta, siis jääb katki.
Sama kehtiks ka oletusel siin. EKM ei investeeriks, kui mingid määrused ei võimalda sõjalisi hankeid teha näit Ukrainaga (a la: leitakse, et soomuskarp esiteks ei ole tsiviilhange, või kütusepaak pole tsiviilhange vms) ja krutitakse kohe bürokraatia, ja lõppkokkuvõttes tähendab see lisa nulle hanke hinna lõpus.
Isiklikult näen soodusversiooni, elik Estomogi, või MAN baasil lahendust
ja täiesti uut ratsionaalset kontseptsiooni näiteks Sisu ETP tehnoloogia põhjal (CAT (C7; C13; C15), Allison 4500/4700 Automatic etc), olgu siis 6x6; 8x8 või 10x10.
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).