Tegin eile mõned pildid vanast korralikust tööhobusest - Sikorski S-61N-i. Tegemist siis Sea Kingi tsiviil variandiga, mis loodud 50ndate lõpus ning kasutusele võetud 1961 aastal.
Antud isend on kohandatud peamiselt merepäästeks kuid toimetab ka vahest mägedes.
amfiib kere
FLIR kaamera
lisapontoon, juhul kui heliopter meres maandub
avariiväljapääs, koos täituva kummipaadiga
Sikorski S-61N
Sikorski S-61N
Ostan või vahetan kõike, mis puudutab EW lennundusega seonduvat.
Re: Sikorski S-61N
Tüürpropeller
balanseeriv tiib
külg. hästi näha päästes kasutatav kuppel-aken
vints
balanseeriv tiib
külg. hästi näha päästes kasutatav kuppel-aken
vints
Ostan või vahetan kõike, mis puudutab EW lennundusega seonduvat.
Re: Sikorski S-61N
Antud lennuvahendi kõige viletsam indikaator - ice detector
pitot tubes ja tiiviku rõhulamp
rootori südamik ja vibratsiooni vastased raskused
vasakpoolne turboshaft
pitot tubes ja tiiviku rõhulamp
rootori südamik ja vibratsiooni vastased raskused
vasakpoolne turboshaft
Ostan või vahetan kõike, mis puudutab EW lennundusega seonduvat.
Re: Sikorski S-61N
turbiin
siit on näha rootori alune peamine ülekanne ning tagavara õlipump
"musta kasti" soolavee lüliti
HUMS
siit on näha rootori alune peamine ülekanne ning tagavara õlipump
"musta kasti" soolavee lüliti
HUMS
Ostan või vahetan kõike, mis puudutab EW lennundusega seonduvat.
Re: Sikorski S-61N
nn "chinaman's hat"
rootori ülekanne
pooleks saetud tiiviku läbilõige
sama aparatus õhkutõusul. Ilmaradar jäi kahjuks eest seekord pildistamata
rootori ülekanne
pooleks saetud tiiviku läbilõige
sama aparatus õhkutõusul. Ilmaradar jäi kahjuks eest seekord pildistamata
Ostan või vahetan kõike, mis puudutab EW lennundusega seonduvat.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist