Kuuli-kilde mittekartvad autokummid.

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Lemet
Liige
Postitusi: 20814
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Kuuli-kilde mittekartvad autokummid.

Postitus Postitas Lemet »

Päris nutikas asi on Resilient Technologies välja mõeldud...

http://www.resilienttech.com/videos
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
vk1
Liige
Postitusi: 1674
Liitunud: 02 Juul, 2007 22:18
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Kuuli-kilde mittekartvad autokummid.

Postitus Postitas vk1 »

kõik uus on hästi unustatud vana :D

kui sakslased esimese maailmasõja ajal enam kautšukile ligi ei pääsenud, prooviti selliseid ersatse, mis tegelikult oli ka üles-soendatud 19.saj. lõpu idee

Pilt
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10269
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Kuuli-kilde mittekartvad autokummid.

Postitus Postitas Kilo Tango »

vk1 kirjutas:kõik uus on hästi unustatud vana :D

kui sakslased esimese maailmasõja ajal enam kautšukile ligi ei pääsenud, prooviti selliseid ersatse, mis tegelikult oli ka üles-soendatud 19.saj. lõpu idee

Antud pildil on siiski tegu millegi muuga ehk siis spiraalvedrudele toetuva rehviga. Läbi kukkus selle pärast, et igaüks saab aru, mis juhtub kui seliste ratastega masin vähegi arvestatava kiirusega kurvi läheb.

Mis puutub sellistesse rehvidesse üleüldse, siis on selliseid välja töötanud erinevad tootjad (Michelin näiteks samuti). Afaik said sarnased rehvid alguse kunagisest kuuprogrammist, kuid metallvõrk osutus kergemaks. Nende rehvide probleem on suurem kaal ja madal vastupidavus. Samuti on sõiduomadused suurtel kiirustel halvemad.
cleo
Liige
Postitusi: 197
Liitunud: 28 Okt, 2008 14:50
Kontakt:

Re: Kuuli-kilde mittekartvad autokummid.

Postitus Postitas cleo »

Samas võiks tavalise rehvi miskit elastset vahtu lihtsalt täis lasta - töötaks samamoodi kärjena ja ei kaalu suurt midagi. Tänapäeva keemiatööstus suudab kindlasti mingit sobivat asja pakkuda. Rehviparandusvaht ju igas bensukas saadaval, asi see siis vähe "kestvam" versioon arendada...
Puusalt tulistatud mõte lihtsalt, ärge näkku pekske.:lol:
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kuuli-kilde mittekartvad autokummid.

Postitus Postitas EOD »

cleo kirjutas:Samas võiks tavalise rehvi miskit elastset vahtu lihtsalt täis lasta - töötaks samamoodi kärjena ja ei kaalu suurt midagi. Tänapäeva keemiatööstus suudab kindlasti mingit sobivat asja pakkuda. Rehviparandusvaht ju igas bensukas saadaval, asi see siis vähe "kestvam" versioon arendada...
Puusalt tulistatud mõte lihtsalt, ärge näkku pekske.:lol:
Ammu tuntud juba see lahendus. :wink:
Kasutusel olid sellised poorse kummiga täidetud rehvid näiteks N. Armee 120 mm miinipildujate kärudel. Eks siis tuli elektrikeevitusega veljed puruks lõigata, et diviisi staabi polkovnikud oma GAZ-21 Volgadele rehve saaksid. Oma silmaga nähtud. 8)
Kasutaja avatar
Manurhin
Liige
Postitusi: 5573
Liitunud: 09 Jaan, 2007 0:05
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Kuuli-kilde mittekartvad autokummid.

Postitus Postitas Manurhin »

EOD kirjutas:
cleo kirjutas:Samas võiks tavalise rehvi miskit elastset vahtu lihtsalt täis lasta - töötaks samamoodi kärjena ja ei kaalu suurt midagi. Tänapäeva keemiatööstus suudab kindlasti mingit sobivat asja pakkuda. Rehviparandusvaht ju igas bensukas saadaval, asi see siis vähe "kestvam" versioon arendada...
Puusalt tulistatud mõte lihtsalt, ärge näkku pekske.:lol:
Ammu tuntud juba see lahendus. :wink:
Kasutusel olid sellised poorse kummiga täidetud rehvid näiteks N. Armee 120 mm miinipildujate kärudel. Eks siis tuli elektrikeevitusega veljed puruks lõigata, et diviisi staabi polkovnikud oma GAZ-21 Volgadele rehve saaksid. Oma silmaga nähtud. 8)
Kuidas need siis Volga velgedele peale venitati? Elektrikeevitusega lõikamisest pole varem kuulnudki (kuigi... hea tahtmise korral siiski võimalik). Pidasid ehk silmas gaasikeevitusega lõikamist?
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
vanahalb
Liige
Postitusi: 3445
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Re: Kuuli-kilde mittekartvad autokummid.

Postitus Postitas vanahalb »

Elastset vahtu saab minuteada rehvidesse tellida kui huvi on. Mõnikord pannakse tõstukitele, mis risuhunnikutes sõidavad. Meil lasti kunagi ühel Volvol rehvid vahtu täis - raudorke enam ei kartnud, aga manitseti, et rehvid hakkavad päris kõvasti kuumenema kui pikalt sõita. Pika otsa peal peaks iga 10 km tagant seisma- jahutama ja 50 km/t sõita pole üldsegi hea mõte.
Elektroodiga saab lõigata küll kui äge vool panna.( Malmi lõikamiseks olen ma spets.elektroode näinud, sest gaasitulega saab malmi ainult sulatada mitte lõigata)
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kuuli-kilde mittekartvad autokummid.

Postitus Postitas EOD »

Manurhin kirjutas: Kuidas need siis Volga velgedele peale venitati? Elektrikeevitusega lõikamisest pole varem kuulnudki (kuigi... hea tahtmise korral siiski võimalik). Pidasid ehk silmas gaasikeevitusega lõikamist?
Kuidas peale pandi, seda ma näinud ei ole, kuid tõenäoliselt polnud seal midagi keerulist. Monteeriti rehv veljele, löödi suruõhuga paika ja seejärel täideti ventiiliava kaudu kummiseguga. :roll:
Lõikamine käis lihtsalt. Keevitustrafo oli seatud maksimaalsele voolutugevusele, keevitaja tegi võimalikult keskelt mingi umbes 10 cm lõike ja abiline viskas vett peale, et rehvi ära ei põletaks. Ja nii terve ring. Siis eraldati veljejäänused ning tõmmati poorsest kummist "vorst" välja. Ning oligi seltsimees polkovniku Volgal uus papu olemas. 8)
Kasutaja avatar
Manurhin
Liige
Postitusi: 5573
Liitunud: 09 Jaan, 2007 0:05
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Kuuli-kilde mittekartvad autokummid.

Postitus Postitas Manurhin »

Kui kumm ise oli tavaline ja lihtsalt õhukummi asemel "vorst" sees, siis on arusaadav. Kaheksakümnendatel elasin Tartus Annelinnas, paneelmajade ehitus käis tol ajal täie hooga. Paneelide vahele pandi samuti mingi analoogne "vorst", mida osad poisid ehitusobjektidelt "erastasid" ja edukalt oma jalgratastel õhukummi asemel kasutasid.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
vax
Liige
Postitusi: 279
Liitunud: 14 Juun, 2005 14:24
Kontakt:

Re: Kuuli-kilde mittekartvad autokummid.

Postitus Postitas vax »

Krossiratastele pannakse pallid sisse.
http://www.tireballs.com/
[url=https://mapsengine.google.com/map/edit? ... j2L2q5JtVA]Peeter Suure Merekindluse interaktiivne kaart[/url]
Roamless
Liige
Postitusi: 4143
Liitunud: 22 Okt, 2005 20:57
Kontakt:

Re: Kuuli-kilde mittekartvad autokummid.

Postitus Postitas Roamless »

No wolkar annab ammu kaasa standartvaruses, kas selle nn kerge abiratta või vahu, mille saada täita purunenud kummi teenindusse sõitmiseks.
Unforeseen consequences
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Re: Kuuli-kilde mittekartvad autokummid.

Postitus Postitas jackpuuk »

Hitleri autol oli (mälu järgi) 21 pisikest õhukummi rehvi sees, igale oma ventiil. Stalini auto lahendust enam ei mäleta. Mõlemad olid "Za ruljom"-i tagakaanel 70-te lõpus välja toodud.
sitt päev, kellele kurdad
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist