Ei ole see asi nii lihtne ja ilma Ukraina võimudega koostööd tegemata täiesti võimatu. Kõik Krimmi suunduvad auto- ja raudteed tulevad Ukraina mandriosast. Reisilennukite lennud Krimmi on Ukraina võimude taotluse korral võimalik täielikult ära keelata. Pretsedendiks on näiteks Abhaasia, kus pärast 2008 aasta augusti sündmusi Rahvusvaheline Tsiviillennundus Organisatsioon (ICAO) kehtestas vastavalt Gruusia võimude palvele täieliku lennukeelutsooni. Seega jääks ainukeseks võimalikuks variandiks Krimmi minekuks sõita praamiga Kertši. Praegu 4 praami ööpäevas, peale mahub umbes 20 autot.PaganHorde kirjutas:No siin kuskil oli mingi vahutamine, et venelased ise lähevad selle asemel sinna hea meelega. Ma arvan nii et vbl esimene aasta saavadki mingi kampaania korras selle numbri kokku, aga edasi vaevalt. Kes see ikka seal keset sõjaväge puhata tahab.Troll kirjutas:Kainenemine tuleb õige pea. Krimmis käis eelmisel hooajal üle 5 miljoni turisti, neist veidi üle 4 miljoni Ukrainast. Vaat see osa kaob nüüd pea täielikult ära ja kogu turismindusele orienteerunud majandus on Krimmis käpuli.Jaanus2 kirjutas:Ukraina hakkab siis Venemaale kuuluvat Krimmi ülal pidama, Venemaa lisab omalt poolt väikese lisa ja rahvas tunneb, et elu on parem kui enne.
Krimm sõltub täielikult Ukrainast nii vee, elektri kui ka gaasi tarnete puhul. Kui elektri- ja gaasivarustus on võimalik küllaltki ruttu ümber orienteeruda, siis mida teha veega? 90% vajalikust veest saadakse Dnepri-Krimmi kanali kaudu.