Lennuvahendid EKV-le ehk õhuväe oleksoloogia

Tagantjärele tarkus on täppisteadus. Või kui tädil oleks rattad...
Vasta
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4085
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Re: Rootsi hävitajad Eestile

Postitus Postitas Some »

Kulibin kirjutas:
Kapten Trumm kirjutas:Antud võrdlus on hea näide, kuidas wikipedia andmetega vale tulemus saadakse.
P-51 oleks nagu samaväärne, tegelikult ei ole - ja vaadake veel G-limit'i värki, kus Mustang manööverdab, lausa 12 G-ga. :shock:
Tegelikkuses sellises lahingus L-39 ilmselt domineeriks, koduseks ülesandeks jääb selgitada välja, miks.
Isegi kui see 23 mm kahur kere all oleks.
Ei domineeri, L-39 nimelt ei kannata seda 23mm kahurit, pudeneb pilbasteks. Sai ju öeldud, et tegu lennuvahendiga (L-39) mis mõeldud selleks, et tulevasele ässale anda reaktiivikogemus.
Hr. Kapten, olen valmis pakkuma välja kihlveo: Teie ja L-39, mina ja JAK52. Mõlema pardarelvastuses siis seda 23mm emuleeriv fotokahur. Asi toimuks Leedu vabariigis paikneval eralennuväljal ja sellega külgnevas õhuruumis. Tüübiõpe ei ole nõutav ja piloodilitsents on soovituslik. 8) Ütleme siis nii, et proff istub selja taga ja jälgib mängu, kallid riistad ikkagi.
Kuidas oleks ?
Et võrreldakse masinate, mitte pilootide oskusi, peaksid kabiinides olema mõlema lennukitüübi ässad.
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: Rootsi hävitajad Eestile

Postitus Postitas Kulibin »

No olgu olgu, upgraded ja muu oma 150 ammoga ja mõtetute R-60 tega. Selle R-60 eest keerab Jakiga lihtsalt ära.
No ikka mitu tuleb neid lasta, et millelegi pihta saada. 8)
Ja 150 ammo per raud ? Ei tea kas saabki kahte korda päästikut vajutada ?
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Kasutaja avatar
Madis22
Liige
Postitusi: 1476
Liitunud: 09 Mär, 2005 14:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Rootsi hävitajad Eestile

Postitus Postitas Madis22 »

A mis te vaidlete Kulibiniga. Kui mees on otsustanud, et L39 on sitem, siis nii jääb. Ega ta mingi eit ei ole, et iga natukese aja tagant ümber mõtleb või end ära rääkida laseb.
The laws of physics is more what you'd call 'guidelines' than actual rules.
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: Rootsi hävitajad Eestile

Postitus Postitas Kulibin »

Ja veel tahaks lisada, et see R-60 on suht tundetu elukas, tüürpinnad saab tööle kui põleva tikuga paari meetri kaugusel ninast liigutad, hõõguvale sigaretile reageeris alla meetri. Kahtlen sügavalt kas kolbmootoriga asju võtab.
Tema sensor koosneb tervest pinust nõuka päritolu fotodioodidest mis on tinutatud sfääriliseks matriksiks (putukatel on selline liitsilm)
Ja elektroonika on kah hale pinu mingeid germaaniumtransistoreid (P312G) Väga algeline isend igatahes.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Kasutaja avatar
Pirr
Liige
Postitusi: 541
Liitunud: 07 Dets, 2007 14:08
Asukoht: Tartu

Re: Rootsi hävitajad Eestile

Postitus Postitas Pirr »

Viiskümmend kirjutas:Kuna viimased kümmekond Tshehhi L-159 Alcat (hiljuti müüdi neid laolennukeid USA "semi-eraõiguslikule" firmale hinnaga ca. 0,5 mln eurot tk.) on veel müügis, ei ole Eestil nende rendi-39tega lendamisele mõtet raha raisata aga see on lihtsalt selline out of box mõte :lol:
Mõttel oleks jumet küll, aga millal KaMin on terve mõistusega silma paistanud ... L-159 oleks ikka törts tõsisem pill kui L-39.
Lemet
Liige
Postitusi: 19936
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Rootsi hävitajad Eestile

Postitus Postitas Lemet »

Et siis L-39 vrs Jak-52 ja eeldatavalt saab L-39 "kotti"...? Miski ajaleht Edasi satiirinurk või? Või on füüsika koos matemaatikaga ära muutetud :dont_know: Lugupeetav ikka numbreid tunneb? Järgmiseks hakkame kinnitama, kuidas I-16 lõdva randmega massiliselt TA-152 "kottis"...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: Rootsi hävitajad Eestile

Postitus Postitas Kulibin »

Lemet kirjutas:Et siis L-39 vrs Jak-52 ja eeldatavalt saab L-39 "kotti"...? Miski ajaleht Edasi satiirinurk või? Või on füüsika koos matemaatikaga ära muutetud :dont_know: Lugupeetav ikka numbreid tunneb? Järgmiseks hakkame kinnitama, kuidas I-16 lõdva randmega massiliselt TA-152 "kottis"...
Kas lugupeetav on nendega lennanud ?
Jagaks ehk isiklike muljeid ?
L-39 suudab ainult ehk kiiresti ära põgeneda. Ma käsitlesin siin varianti kus vastamisi projektiilrelvadega varustatud prop versus turbojet. Turbojetil ei ole antud oludes mingeid võimalusi peale põgenemise.
Turbojet lennuvahendid on loodud selleks, et kiirelt tulla, lasta välja mingi isesihtuv junn ja seejärel kiirelt põgeneda.
Propellerlennukid on loodud selleks, et mees mehe vastu ausas lahingus, valge salli lehvides ... 8)

Ilmselt on siin foorumis puudu üks oluline rubriik mille nimi Võitlustanner.
Ehk adminihärrad teevad sellise. Ei peaks vaielungidega teemasid reostama. :oops:
Seniks jõudu ja tervist !
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Lemet
Liige
Postitusi: 19936
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Rootsi hävitajad Eestile

Postitus Postitas Lemet »

Võtame siis asja sedapidi, et ilmselt on L-39 siiski märksa paremate tehniliste näitajatega ja suurema töökindlusega kui Me-262. Ja isegi toona, Saksamaa majandusliku ja sõjalise kollapsi tingimustes, kannatades kogenud pilootide, kütuse jms puudust ning olles ilmselt juba moraalselt löödud oli Messer selgelt kolbmootoriga hävitajatest üle. Võtke ja võrrelge kaotuste/võitude suhet. Ja lõpetage loba sellest, ku6das Mustang L-39 kotib. Ega ei koti küll.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
vk1
Liige
Postitusi: 1609
Liitunud: 02 Juul, 2007 22:18
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Rootsi hävitajad Eestile

Postitus Postitas vk1 »

Kulibin kirjutas:
Lemet kirjutas:Et siis L-39 vrs Jak-52 ja eeldatavalt saab L-39 "kotti"...? Miski ajaleht Edasi satiirinurk või? Või on füüsika koos matemaatikaga ära muutetud :dont_know: Lugupeetav ikka numbreid tunneb? Järgmiseks hakkame kinnitama, kuidas I-16 lõdva randmega massiliselt TA-152 "kottis"...
Kas lugupeetav on nendega lennanud ?
Jagaks ehk isiklike muljeid ?
L-39 suudab ainult ehk kiiresti ära põgeneda. Ma käsitlesin siin varianti kus vastamisi projektiilrelvadega varustatud prop versus turbojet. Turbojetil ei ole antud oludes mingeid võimalusi peale põgenemise.
Turbojet lennuvahendid on loodud selleks, et kiirelt tulla, lasta välja mingi isesihtuv junn ja seejärel kiirelt põgeneda.
Propellerlennukid on loodud selleks, et mees mehe vastu ausas lahingus, valge salli lehvides ... 8)

Ilmselt on siin foorumis puudu üks oluline rubriik mille nimi Võitlustanner.
Ehk adminihärrad teevad sellise. Ei peaks vaielungidega teemasid reostama. :oops:
Seniks jõudu ja tervist !
härrat on vist liiga palju mõjutanud lapsepõlves nähtud filmid, kus lihaselised higised suured mehed vaatavad tõtt, siis viskavad maha kõik püssid-kuulivestid ja tormavad käsitsi või äärmisel juhul rambo-noaga relvastatult üksteisele kallale....

ei ole vast mõtet foorumit viia sellisele tasemele, lõuks jõuab välja selliste lollusteni nagu eile õhtul miski kanali pealt nähtud discovery saade , kus pandi vastakuti sun tzu ja vlad tepes.... :wall:
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40155
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Rootsi hävitajad Eestile

Postitus Postitas Kapten Trumm »

http://www.youtube.com/watch?v=WXntQfMexdM

MiG-17F vs F-4C, parimate näitajatega MiG-17 vs algusaja F-4, MIG-17 pöörderaadius on niipalju väiksem, et võiks F-4 pöörderingi sees kaheksaid vabalt teha, mitu ringi kulub oskuslikul piloodil, kui F-4 istub juba MiG-i "kella kuues"? Ja kas seal üldse see pöörderaadius eriti pilli puhubki.... :dont_know:

Mis seal siis juhtuski...juhtus see, et esimese ringi lõpuks oli MiG-17 nii palju energiat kaotanud, et allakukkumise vältimiseks tuli õgvendada pöörderaadiust (mida väiksem raadius ja suurem kohtumisnurk, seda suurem energia kadu), F-4 vana pidi vertikaalis "lõikama" ainult ühe korra.

Täpselt sama tehnika, hoia kiirus üleval, lõika pöördeid vertikaalis ja hiljemalt teiseks ringiks on propellerlennukil toss väljas. See pole F-16, millega võib ringiratast kiirust kaotamata lasta niipalju kui pea kannatab. Energia säilitamine ongi kogu selle lahingu sisu, võime teha suure kiiruse kaotusega 1-2 väikese raadiusega ringi on taktikaga tasa lülitatav.

Muide, fotokahureid kasutades loeb ka see sihtmärgi suund ja rakurss, vastu vilksatava märgi filmile tabamine ei võrdu kahurist millegi tagamisega.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
andrus
Liige
Postitusi: 4352
Liitunud: 02 Juul, 2004 11:39
Kontakt:

Re: Rootsi hävitajad Eestile

Postitus Postitas andrus »

Ja-ja natürlich, palaganivideo kui tõestusmaterjal.
Kasutaja avatar
rbl
Liige
Postitusi: 1466
Liitunud: 29 Nov, 2011 23:10

Re: Rootsi hävitajad Eestile

Postitus Postitas rbl »

Õhulahingu võidab see kellel on parem avioonika!
Kissinger - "Military Men Are Just Dumb, Stupid Animals To Be Used As Pawns In Foreign Policy"
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: Rootsi hävitajad Eestile

Postitus Postitas Kulibin »

Kapten Trumm kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=WXntQfMexdM

MiG-17F vs F-4C, parimate näitajatega MiG-17 vs algusaja F-4, MIG-17 pöörderaadius on niipalju väiksem, et võiks F-4 pöörderingi sees kaheksaid vabalt teha, mitu ringi kulub oskuslikul piloodil, kui F-4 istub juba MiG-i "kella kuues"? Ja kas seal üldse see pöörderaadius eriti pilli puhubki.... :dont_know:

Mis seal siis juhtuski...juhtus see, et esimese ringi lõpuks oli MiG-17 nii palju energiat kaotanud, et allakukkumise vältimiseks tuli õgvendada pöörderaadiust (mida väiksem raadius ja suurem kohtumisnurk, seda suurem energia kadu), F-4 vana pidi vertikaalis "lõikama" ainult ühe korra.

Täpselt sama tehnika, hoia kiirus üleval, lõika pöördeid vertikaalis ja hiljemalt teiseks ringiks on propellerlennukil toss väljas. See pole F-16, millega võib ringiratast kiirust kaotamata lasta niipalju kui pea kannatab. Energia säilitamine ongi kogu selle lahingu sisu, võime teha suure kiiruse kaotusega 1-2 väikese raadiusega ringi on taktikaga tasa lülitatav.

Muide, fotokahureid kasutades loeb ka see sihtmärgi suund ja rakurss, vastu vilksatava märgi filmile tabamine ei võrdu kahurist millegi tagamisega.
Videol on turbojet versus turbojet. Kolbmootoriga propellerlennuki eelis on olematu mootoriinerts ja võimalus seista praktiliselt ühe koha peal, teha kopterit. 8) Alla 5000 jalga on turbojet väga mõtetu asi. Ja see G taluvus on ikka väga tähtis näitaja. Manööverdusvõime kompenseerib edukalt puudujääke kiiruses. Proplennukitega on väga edukalt maha võetud turbojet-e.
Lugupidamisega !
Ja fotokahurid töötavad samal sagedusel kui päriskahur, kui ikka sihtmärgist on viis järjestikust kaadrit, siis loetakse pihtas ja maas.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Lupus
Liige
Postitusi: 872
Liitunud: 02 Juun, 2005 12:44

Re: Rootsi hävitajad Eestile

Postitus Postitas Lupus »

Kolbmootoriga lennuk teeb kopterit? Jah AN-2 peaaegu teeb , aga ... Spitfire , P-51 Mustang , JAK 3-9 Messer, FW 190 kindlasti mitte !!!! Jurgis Kairis SU-26ga teeb ka imetrikke ,aga see ei ole tavalisele lahinglennukile ja lendurile ... võimetekohane .
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: Rootsi hävitajad Eestile

Postitus Postitas Kulibin »

Lupus kirjutas:Kolbmootoriga lennuk teeb kopterit? Jah AN-2 peaaegu teeb , aga ... Spitfire , P-51 Mustang , JAK 3-9 Messer, FW 190 kindlasti mitte !!!! Jurgis Kairis SU-26ga teeb ka imetrikke ,aga see ei ole tavalisele lahinglennukile ja lendurile ... võimetekohane .
Isegi ülikerglennukiga saab mingil määral kopterit teha, moodne kevlarist ja süsinikfiibrist ülikerglennuk kaalub koos mootoriga ca.250kg static thrust seejuures 300kg ja enam. SU27 teeb kah mingil määral kopterit. Aga vot L-39 ei tee. Kaalu ja tõmbe (tõuke) suhe on oluline. Imetrikke suudavad teha paljud lendajad, oleks vaid millega teha. :lol:
Lisan siia kah video, vaadake mida saab teha mõne alumiiniumtoru ja dakroonijuppiga. Tegu siis ühe odavama otsa ul lennukiga.
Nautige !
https://www.youtube.com/watch?v=81XqGyZVRjw&NR=1
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist