Et võrreldakse masinate, mitte pilootide oskusi, peaksid kabiinides olema mõlema lennukitüübi ässad.Kulibin kirjutas:Ei domineeri, L-39 nimelt ei kannata seda 23mm kahurit, pudeneb pilbasteks. Sai ju öeldud, et tegu lennuvahendiga (L-39) mis mõeldud selleks, et tulevasele ässale anda reaktiivikogemus.Kapten Trumm kirjutas:Antud võrdlus on hea näide, kuidas wikipedia andmetega vale tulemus saadakse.
P-51 oleks nagu samaväärne, tegelikult ei ole - ja vaadake veel G-limit'i värki, kus Mustang manööverdab, lausa 12 G-ga.
Tegelikkuses sellises lahingus L-39 ilmselt domineeriks, koduseks ülesandeks jääb selgitada välja, miks.
Isegi kui see 23 mm kahur kere all oleks.
Hr. Kapten, olen valmis pakkuma välja kihlveo: Teie ja L-39, mina ja JAK52. Mõlema pardarelvastuses siis seda 23mm emuleeriv fotokahur. Asi toimuks Leedu vabariigis paikneval eralennuväljal ja sellega külgnevas õhuruumis. Tüübiõpe ei ole nõutav ja piloodilitsents on soovituslik. Ütleme siis nii, et proff istub selja taga ja jälgib mängu, kallid riistad ikkagi.
Kuidas oleks ?
Lennuvahendid EKV-le ehk õhuväe oleksoloogia
Re: Rootsi hävitajad Eestile
Re: Rootsi hävitajad Eestile
No olgu olgu, upgraded ja muu oma 150 ammoga ja mõtetute R-60 tega. Selle R-60 eest keerab Jakiga lihtsalt ära.
No ikka mitu tuleb neid lasta, et millelegi pihta saada.
Ja 150 ammo per raud ? Ei tea kas saabki kahte korda päästikut vajutada ?
No ikka mitu tuleb neid lasta, et millelegi pihta saada.
Ja 150 ammo per raud ? Ei tea kas saabki kahte korda päästikut vajutada ?
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: Rootsi hävitajad Eestile
A mis te vaidlete Kulibiniga. Kui mees on otsustanud, et L39 on sitem, siis nii jääb. Ega ta mingi eit ei ole, et iga natukese aja tagant ümber mõtleb või end ära rääkida laseb.
The laws of physics is more what you'd call 'guidelines' than actual rules.
Re: Rootsi hävitajad Eestile
Ja veel tahaks lisada, et see R-60 on suht tundetu elukas, tüürpinnad saab tööle kui põleva tikuga paari meetri kaugusel ninast liigutad, hõõguvale sigaretile reageeris alla meetri. Kahtlen sügavalt kas kolbmootoriga asju võtab.
Tema sensor koosneb tervest pinust nõuka päritolu fotodioodidest mis on tinutatud sfääriliseks matriksiks (putukatel on selline liitsilm)
Ja elektroonika on kah hale pinu mingeid germaaniumtransistoreid (P312G) Väga algeline isend igatahes.
Tema sensor koosneb tervest pinust nõuka päritolu fotodioodidest mis on tinutatud sfääriliseks matriksiks (putukatel on selline liitsilm)
Ja elektroonika on kah hale pinu mingeid germaaniumtransistoreid (P312G) Väga algeline isend igatahes.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: Rootsi hävitajad Eestile
Mõttel oleks jumet küll, aga millal KaMin on terve mõistusega silma paistanud ... L-159 oleks ikka törts tõsisem pill kui L-39.Viiskümmend kirjutas:Kuna viimased kümmekond Tshehhi L-159 Alcat (hiljuti müüdi neid laolennukeid USA "semi-eraõiguslikule" firmale hinnaga ca. 0,5 mln eurot tk.) on veel müügis, ei ole Eestil nende rendi-39tega lendamisele mõtet raha raisata aga see on lihtsalt selline out of box mõte
Re: Rootsi hävitajad Eestile
Et siis L-39 vrs Jak-52 ja eeldatavalt saab L-39 "kotti"...? Miski ajaleht Edasi satiirinurk või? Või on füüsika koos matemaatikaga ära muutetud Lugupeetav ikka numbreid tunneb? Järgmiseks hakkame kinnitama, kuidas I-16 lõdva randmega massiliselt TA-152 "kottis"...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Rootsi hävitajad Eestile
Kas lugupeetav on nendega lennanud ?Lemet kirjutas:Et siis L-39 vrs Jak-52 ja eeldatavalt saab L-39 "kotti"...? Miski ajaleht Edasi satiirinurk või? Või on füüsika koos matemaatikaga ära muutetud Lugupeetav ikka numbreid tunneb? Järgmiseks hakkame kinnitama, kuidas I-16 lõdva randmega massiliselt TA-152 "kottis"...
Jagaks ehk isiklike muljeid ?
L-39 suudab ainult ehk kiiresti ära põgeneda. Ma käsitlesin siin varianti kus vastamisi projektiilrelvadega varustatud prop versus turbojet. Turbojetil ei ole antud oludes mingeid võimalusi peale põgenemise.
Turbojet lennuvahendid on loodud selleks, et kiirelt tulla, lasta välja mingi isesihtuv junn ja seejärel kiirelt põgeneda.
Propellerlennukid on loodud selleks, et mees mehe vastu ausas lahingus, valge salli lehvides ...
Ilmselt on siin foorumis puudu üks oluline rubriik mille nimi Võitlustanner.
Ehk adminihärrad teevad sellise. Ei peaks vaielungidega teemasid reostama.
Seniks jõudu ja tervist !
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: Rootsi hävitajad Eestile
Võtame siis asja sedapidi, et ilmselt on L-39 siiski märksa paremate tehniliste näitajatega ja suurema töökindlusega kui Me-262. Ja isegi toona, Saksamaa majandusliku ja sõjalise kollapsi tingimustes, kannatades kogenud pilootide, kütuse jms puudust ning olles ilmselt juba moraalselt löödud oli Messer selgelt kolbmootoriga hävitajatest üle. Võtke ja võrrelge kaotuste/võitude suhet. Ja lõpetage loba sellest, ku6das Mustang L-39 kotib. Ega ei koti küll.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Rootsi hävitajad Eestile
härrat on vist liiga palju mõjutanud lapsepõlves nähtud filmid, kus lihaselised higised suured mehed vaatavad tõtt, siis viskavad maha kõik püssid-kuulivestid ja tormavad käsitsi või äärmisel juhul rambo-noaga relvastatult üksteisele kallale....Kulibin kirjutas:Kas lugupeetav on nendega lennanud ?Lemet kirjutas:Et siis L-39 vrs Jak-52 ja eeldatavalt saab L-39 "kotti"...? Miski ajaleht Edasi satiirinurk või? Või on füüsika koos matemaatikaga ära muutetud Lugupeetav ikka numbreid tunneb? Järgmiseks hakkame kinnitama, kuidas I-16 lõdva randmega massiliselt TA-152 "kottis"...
Jagaks ehk isiklike muljeid ?
L-39 suudab ainult ehk kiiresti ära põgeneda. Ma käsitlesin siin varianti kus vastamisi projektiilrelvadega varustatud prop versus turbojet. Turbojetil ei ole antud oludes mingeid võimalusi peale põgenemise.
Turbojet lennuvahendid on loodud selleks, et kiirelt tulla, lasta välja mingi isesihtuv junn ja seejärel kiirelt põgeneda.
Propellerlennukid on loodud selleks, et mees mehe vastu ausas lahingus, valge salli lehvides ...
Ilmselt on siin foorumis puudu üks oluline rubriik mille nimi Võitlustanner.
Ehk adminihärrad teevad sellise. Ei peaks vaielungidega teemasid reostama.
Seniks jõudu ja tervist !
ei ole vast mõtet foorumit viia sellisele tasemele, lõuks jõuab välja selliste lollusteni nagu eile õhtul miski kanali pealt nähtud discovery saade , kus pandi vastakuti sun tzu ja vlad tepes....
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40155
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Rootsi hävitajad Eestile
http://www.youtube.com/watch?v=WXntQfMexdM
MiG-17F vs F-4C, parimate näitajatega MiG-17 vs algusaja F-4, MIG-17 pöörderaadius on niipalju väiksem, et võiks F-4 pöörderingi sees kaheksaid vabalt teha, mitu ringi kulub oskuslikul piloodil, kui F-4 istub juba MiG-i "kella kuues"? Ja kas seal üldse see pöörderaadius eriti pilli puhubki....
Mis seal siis juhtuski...juhtus see, et esimese ringi lõpuks oli MiG-17 nii palju energiat kaotanud, et allakukkumise vältimiseks tuli õgvendada pöörderaadiust (mida väiksem raadius ja suurem kohtumisnurk, seda suurem energia kadu), F-4 vana pidi vertikaalis "lõikama" ainult ühe korra.
Täpselt sama tehnika, hoia kiirus üleval, lõika pöördeid vertikaalis ja hiljemalt teiseks ringiks on propellerlennukil toss väljas. See pole F-16, millega võib ringiratast kiirust kaotamata lasta niipalju kui pea kannatab. Energia säilitamine ongi kogu selle lahingu sisu, võime teha suure kiiruse kaotusega 1-2 väikese raadiusega ringi on taktikaga tasa lülitatav.
Muide, fotokahureid kasutades loeb ka see sihtmärgi suund ja rakurss, vastu vilksatava märgi filmile tabamine ei võrdu kahurist millegi tagamisega.
MiG-17F vs F-4C, parimate näitajatega MiG-17 vs algusaja F-4, MIG-17 pöörderaadius on niipalju väiksem, et võiks F-4 pöörderingi sees kaheksaid vabalt teha, mitu ringi kulub oskuslikul piloodil, kui F-4 istub juba MiG-i "kella kuues"? Ja kas seal üldse see pöörderaadius eriti pilli puhubki....
Mis seal siis juhtuski...juhtus see, et esimese ringi lõpuks oli MiG-17 nii palju energiat kaotanud, et allakukkumise vältimiseks tuli õgvendada pöörderaadiust (mida väiksem raadius ja suurem kohtumisnurk, seda suurem energia kadu), F-4 vana pidi vertikaalis "lõikama" ainult ühe korra.
Täpselt sama tehnika, hoia kiirus üleval, lõika pöördeid vertikaalis ja hiljemalt teiseks ringiks on propellerlennukil toss väljas. See pole F-16, millega võib ringiratast kiirust kaotamata lasta niipalju kui pea kannatab. Energia säilitamine ongi kogu selle lahingu sisu, võime teha suure kiiruse kaotusega 1-2 väikese raadiusega ringi on taktikaga tasa lülitatav.
Muide, fotokahureid kasutades loeb ka see sihtmärgi suund ja rakurss, vastu vilksatava märgi filmile tabamine ei võrdu kahurist millegi tagamisega.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Rootsi hävitajad Eestile
Ja-ja natürlich, palaganivideo kui tõestusmaterjal.Kapten Trumm kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=WXntQfMexdM
Re: Rootsi hävitajad Eestile
Õhulahingu võidab see kellel on parem avioonika!
Kissinger - "Military Men Are Just Dumb, Stupid Animals To Be Used As Pawns In Foreign Policy"
Re: Rootsi hävitajad Eestile
Videol on turbojet versus turbojet. Kolbmootoriga propellerlennuki eelis on olematu mootoriinerts ja võimalus seista praktiliselt ühe koha peal, teha kopterit. Alla 5000 jalga on turbojet väga mõtetu asi. Ja see G taluvus on ikka väga tähtis näitaja. Manööverdusvõime kompenseerib edukalt puudujääke kiiruses. Proplennukitega on väga edukalt maha võetud turbojet-e.Kapten Trumm kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=WXntQfMexdM
MiG-17F vs F-4C, parimate näitajatega MiG-17 vs algusaja F-4, MIG-17 pöörderaadius on niipalju väiksem, et võiks F-4 pöörderingi sees kaheksaid vabalt teha, mitu ringi kulub oskuslikul piloodil, kui F-4 istub juba MiG-i "kella kuues"? Ja kas seal üldse see pöörderaadius eriti pilli puhubki....
Mis seal siis juhtuski...juhtus see, et esimese ringi lõpuks oli MiG-17 nii palju energiat kaotanud, et allakukkumise vältimiseks tuli õgvendada pöörderaadiust (mida väiksem raadius ja suurem kohtumisnurk, seda suurem energia kadu), F-4 vana pidi vertikaalis "lõikama" ainult ühe korra.
Täpselt sama tehnika, hoia kiirus üleval, lõika pöördeid vertikaalis ja hiljemalt teiseks ringiks on propellerlennukil toss väljas. See pole F-16, millega võib ringiratast kiirust kaotamata lasta niipalju kui pea kannatab. Energia säilitamine ongi kogu selle lahingu sisu, võime teha suure kiiruse kaotusega 1-2 väikese raadiusega ringi on taktikaga tasa lülitatav.
Muide, fotokahureid kasutades loeb ka see sihtmärgi suund ja rakurss, vastu vilksatava märgi filmile tabamine ei võrdu kahurist millegi tagamisega.
Lugupidamisega !
Ja fotokahurid töötavad samal sagedusel kui päriskahur, kui ikka sihtmärgist on viis järjestikust kaadrit, siis loetakse pihtas ja maas.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: Rootsi hävitajad Eestile
Kolbmootoriga lennuk teeb kopterit? Jah AN-2 peaaegu teeb , aga ... Spitfire , P-51 Mustang , JAK 3-9 Messer, FW 190 kindlasti mitte !!!! Jurgis Kairis SU-26ga teeb ka imetrikke ,aga see ei ole tavalisele lahinglennukile ja lendurile ... võimetekohane .
Re: Rootsi hävitajad Eestile
Isegi ülikerglennukiga saab mingil määral kopterit teha, moodne kevlarist ja süsinikfiibrist ülikerglennuk kaalub koos mootoriga ca.250kg static thrust seejuures 300kg ja enam. SU27 teeb kah mingil määral kopterit. Aga vot L-39 ei tee. Kaalu ja tõmbe (tõuke) suhe on oluline. Imetrikke suudavad teha paljud lendajad, oleks vaid millega teha.Lupus kirjutas:Kolbmootoriga lennuk teeb kopterit? Jah AN-2 peaaegu teeb , aga ... Spitfire , P-51 Mustang , JAK 3-9 Messer, FW 190 kindlasti mitte !!!! Jurgis Kairis SU-26ga teeb ka imetrikke ,aga see ei ole tavalisele lahinglennukile ja lendurile ... võimetekohane .
Lisan siia kah video, vaadake mida saab teha mõne alumiiniumtoru ja dakroonijuppiga. Tegu siis ühe odavama otsa ul lennukiga.
Nautige !
https://www.youtube.com/watch?v=81XqGyZVRjw&NR=1
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist