Vanem tehnika, memuaarid jne.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Mil kombel küll minu näpukas muudab asjaolu, et ka tänasel päeval sedasorti difritega toodetavate autode tootmisarv küünib sadadesse tuhandetesse
Sajad tuhanded üksikud valitud... 
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Ja-jaa, no võiksid siis juba tootmismahud välja tuua. Vihjeks sulle, et kõik Q7-ed ei kasuta Torsen diffrit, nii et toredat tuhnimist.Lemet kirjutas:Mil kombel küll minu näpukas muudab asjaolu, et ka tänasel päeval sedasorti difritega toodetavate autode tootmisarv küünib sadadesse tuhandetesseSajad tuhanded üksikud valitud...
Lisaks veel muuseas, et ainuüksi VW Grupi tootmismaht oli 2014 aastal 10,1 miljonit autot, kui siia veel lisada Toyota ja GM, siis see torsen muutub lausa rahvaauto aksessuaariks.
Aga muidu jah, täitsa igapäevane toode.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Nõus, tegu on täiesti igapäevase tootega, mida iga tavalodanikust jõukam inimene või selle ala huviline endale tänapäeval lubada saab.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Sa oled ikka ühe kaasfoorumlase usin õpilane demagoogia vallas. Selles osas aplaus sulle, püsti seistes.
Aga vaatame siis mida sa oled kirjutanud. Alguses sa kirjutad, et see lahendus on täiesti igapäevane ja loetled ISE rea rahvaautode marke, siis tuleb välja, et nendele rahvaautodele enam ikka niiväga ei saa. Ja siis loomulikult tulevad mängu Mustangid ja Q7-ed. No mis sa kostad, eeskujulik.
Aga vaatame siis mida sa oled kirjutanud. Alguses sa kirjutad, et see lahendus on täiesti igapäevane ja loetled ISE rea rahvaautode marke, siis tuleb välja, et nendele rahvaautodele enam ikka niiväga ei saa. Ja siis loomulikult tulevad mängu Mustangid ja Q7-ed. No mis sa kostad, eeskujulik.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Lahendus ON igapäevane. Tiba kallim, seda küll, aga ei midagi ulmelist. Ja ma justkui ei mäleta, et ma oleks tarvitanud väljendit "rahvaauto". Või teeb nimetus Ford, Peugeot vms. asjast automaatselt rahvaauto? Sel juhul pole ju vildakas mitte minu väide, vaid lugupeetava mõttemaailm.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Pole see nii haruldane midagi. 80-ndate lõpust ja edasi tulid Honda karmimad mudelid Torsenitega, kusjuures esiveolistena (hiljem hakkasid need paljukettalised "targad" asjad). Ka on seda kasutatud paljudel nelikveolistel keskdiffrina. Planeta Sport oli minu mäletamist mööda ikka Yamaha. Nagu ma juba kribasin siia, siis oli sellel küljes Mikuni karpa, süütemängu firmat ei mäleta, aga polnud sotsmaade ega nõuka toodang, spido oli miilides ja lülitid ingliskeelsete kirjadega. Kui vähegi õieti mäletan, siis ka tuled-viled polnud siitmailt pärit.
sitt päev, kellele kurdad
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Ja-jaa. Ja siga lendab. Meistriklass.Lemet kirjutas:Lahendus ON igapäevane. Tiba kallim, seda küll, aga ei midagi ulmelist. Ja ma justkui ei mäleta, et ma oleks tarvitanud väljendit "rahvaauto". Või teeb nimetus Ford, Peugeot vms. asjast automaatselt rahvaauto? Sel juhul pole ju vildakas mitte minu väide, vaid lugupeetava mõttemaailm.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Torseni eripäraks on mittetäielik lukustumine. Ehk kui üks ratas on jääl ja teine asfaltil, siis on see peaaegu sama võimetu kui lahtine differ (ehkki üritab endast parima anda), mingigi arvestatava pidamise tekkimisel läbilibiseval rattal hakatakse aga momenti sujuvalt üle kandma. Kadrina EPT oli mäletamist mööda jah, kes selle siinmail valmis tegi, vist oli Raido Rüütel selle esimene saaja.
sitt päev, kellele kurdad
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Rüütel oleks ka minu pakkumine olnud, aga kindel ma selles ei olnud. Vast isand Kulibin leiab mahti kinnitada või ümber lükata.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Pole päris täpne. Pullerits ja Reinmaa töötasid küll Kadrina EPT s. Kuid kõnealuseid juppe tegid nad oma nime all.jackpuuk kirjutas:Kadrina EPT oli mäletamist mööda jah, kes selle siinmail valmis tegi,
Öötundidel. Luku taga.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Midagi sellist on ka mulle kõrvu jäänud, kuna ise öösiti luku taga juures polnud, siis ei julge kinnitada kah.Georges kirjutas: Pole päris täpne. Pullerits ja Reinmaa töötasid küll Kadrina EPT s. Kuid kõnealuseid juppe tegid nad oma nime all.
Öötundidel. Luku taga.
sitt päev, kellele kurdad
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Eks ta oli...kell neli lõppes riigitöö ja algas haltuuraaeg. Kuigi sõna "haltuura" pruukimine siinkohal annab asjale vale meki, haltuura olevat väljaspool tööaega tehtud s...a kvaliteediga töö. Miska töö ajal sõnnikuvorpimine ja väljaspool tööaega millegi asise valmistamine sellena ei kvalifitseeru. Ja laiema kuulsuse pälvisid nad vast siiski selle va Kadrina joti iärgi, jutt käis ikka" Kadrina EPT meestest", kes seandse imeasjaga hakkama said.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
See haltuura jätab jah sihukese s.ta meki suhu sellise töö puhulLemet kirjutas:Eks ta oli...kell neli lõppes riigitöö ja algas haltuuraaeg. Kuigi sõna "haltuura" pruukimine siinkohal annab asjale vale meki, haltuura olevat väljaspool tööaega tehtud s...a kvaliteediga töö. Miska töö ajal sõnnikuvorpimine ja väljaspool tööaega millegi asise valmistamine sellena ei kvalifitseeru. Ja laiema kuulsuse pälvisid nad vast siiski selle va Kadrina joti iärgi, jutt käis ikka" Kadrina EPT meestest", kes seandse imeasjaga hakkama said.
sitt päev, kellele kurdad
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Üks masendavamaid asju siin foorumis on lugeda kellegi egotrippi.AKM kirjutas:Sa oled ikka ühe kaasfoorumlase usin õpilane demagoogia vallas. Selles osas aplaus sulle, püsti seistes.
Aga vaatame siis mida sa oled kirjutanud. Alguses sa kirjutad, et see lahendus on täiesti igapäevane ja loetled ISE rea rahvaautode marke, siis tuleb välja, et nendele rahvaautodele enam ikka niiväga ei saa. Ja siis loomulikult tulevad mängu Mustangid ja Q7-ed. No mis sa kostad, eeskujulik.
MUl on selline koer kodus, tema käpp peab pealmine olema.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Enamikul "rahvaautodest" pole ju üldse lukustatavat või piiratud libisemisega difrit. Aga kui mingil põhjusel on, siis torsen pole midagi üleloomulikku.
Siin tagasihoidlik nimekiri mudelitest, kust seest võib leida
http://en.wikipedia.org/wiki/Torsen
Lisaks noh, minu Fordi-kastika-rondil on samuti tagasilla korpusel märge LSD ja ma pole sisikonda lahti tõmmanud. Üle 200 000 km läbisõiduga pole kustumismärke näidanud, seega väga võimalik, et torsen, mitte mingi paljukettaline konstrui.
Sellise auto võib kasutatuna omale igaüks 3-4 tuhande EUR eest osta ja kui väga roostes . siis isegi odavamalt.
Siin tagasihoidlik nimekiri mudelitest, kust seest võib leida
http://en.wikipedia.org/wiki/Torsen
Lisaks noh, minu Fordi-kastika-rondil on samuti tagasilla korpusel märge LSD ja ma pole sisikonda lahti tõmmanud. Üle 200 000 km läbisõiduga pole kustumismärke näidanud, seega väga võimalik, et torsen, mitte mingi paljukettaline konstrui.
Sellise auto võib kasutatuna omale igaüks 3-4 tuhande EUR eest osta ja kui väga roostes . siis isegi odavamalt.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline