Keresid on 1,5 varuks ja mootoreid 3 + veel üks Mazda 6 GD 2,2 vabalthingav. Kuna sel on surveaste kõrgem kui turbovariandil, hellitasin vaikselt mõtet sellele turbo lisamisega "püss" ehitada. Häda vaid selles, et ehitamas tuleb 160 km kaugusel käia. Tallinnas pole kohta.jackpuuk kirjutas:Sel juhul omad minu mäletamist mööda üsnagi haruldast eksemplari, reeglina olid need Mazda 2,2-se motoga, millel võimu 85 KW ja tollase aja kohta efektne välimus, aga väga lahja "sisu". Midagi opel calibra taolist. Muidugi oli calibrast kah vägagi asjalikke variante, mis aga polnud eriti töökindlad, ning mille elushoidmine maksab tänapäeval suhteliselt ulmelisi summasid. Kuidas probe kere seisukord on, roostekindlusega need eriti ei hiilanud? Kui kere kabe, siis tasuks see tõesti ellu äratada!EOD kirjutas:Kui ma laiskusest jagu saaksin ja oma 1. generatsiooni Ford Probe GT viitsiksin ükskord korda teha, võiks jackpuugi Hondaga huvi pärast kiirendust võrrelda. Kolmanda käiguga võttis igatahes veel papud vilistama. Mootor siis 2,2 liitrine Mazda turbo Fordi kleepsuga. Esimene Fordi ja Mazda koostööprojekt. Põhimõtteliselt Mazda MX 6, mille kere ameeriklaste maitsele kohandatud.
Kere on taastatav. Läbiv rooste vaid kapoti all "kannude" juures, millele ""küünlad" kinnituvad. Külgedel on lohakalt taastatud avariijälgi, kuid ei midagi hullu. Üks doonorkeredest on läbi, teine suht kobe.
Ega Probe eriti kurvilise tee auto polegi. Juhitavus tal keskpärane. Otse kiirendamiseks sobib.