Mind paneb muide taoline valik imestama, sest sai mõni aeg tagasi taolisi 40 tuhande sisse mahtuvaid universaale tutkitud ja Outback jättis kõige kahvatuma mulje, mis seal salata - mootoripoole sooritus oli üks põhjuseid, sest konkurentidel polnud ainsatki vabalt hingavat (loe nõrgajõulist) mootorit pakkuda, kui konkurent pakub sulle 6000 eurot kallima hinnaga 200+hj ja 400 Nm, siis vahe sõites on täitsa kolossaalne ning see hinnavahe ei tundunudki enam nii suur (ma ei oska väga väärtustada neid kummalisi variaatorkaste, tagurduskaameraid ja vakstut meenutavast nahast istmeid, sestap poleks probleem osta kallim masin lahjema mugavusvarustusega).AKM kirjutas:Kaptenihärra, sa ei ole vist senini aru saanud, et viimase aja mootoriehituse trende määravad pigem CO saastearvud ja kütusekulu, kui mootori sooritusvõime? Seda ka sinu lemmikmargi BMW juures. Sõidus see uus mootor ei erine vanast mitte millegi poolest, sest ma olen ka uuega juba sõitnud ja peaksin omam uue tellitud auto mais kätte saama.
Vanem tehnika, memuaarid jne.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40172
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Nimeta mulle selles hinnaklassis mõni sama võimekas nelikveoline ja ma ostan selle kohe ära.Kapten Trumm kirjutas:
Mind paneb muide taoline valik imestama, sest sai mõni aeg tagasi taolisi 40 tuhande sisse mahtuvaid universaale tutkitud ja Outback jättis kõige kahvatuma mulje, mis seal salata - mootoripoole sooritus oli üks põhjuseid, sest konkurentidel polnud ainsatki vabalt hingavat (loe nõrgajõulist) mootorit pakkuda, kui konkurent pakub sulle 6000 eurot kallima hinnaga 200+hj ja 400 Nm, siis vahe sõites on täitsa kolossaalne ning see hinnavahe ei tundunudki enam nii suur (ma ei oska väga väärtustada neid kummalisi variaatorkaste, tagurduskaameraid ja vakstut meenutavast nahast istmeid, sestap poleks probleem osta kallim masin lahjema mugavusvarustusega).
Millega muidu ise sõidad?
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40172
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Soovitaks sul lugeda Tehnikamaailm nr 6 2014 maastikuvõimeliste universaalide artiklit, kus võimekas Outback platseerus kuue osaleja hulgas eelviimasele kohale nii neliveo suutlikkuselt kui üldiselt tasemelt (edestades Peugeoti). Minu sõiduriist jagab 2-3 kohta
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Ma ei hinda neliveo juures ainult võimekust kuskil lumes mütata (kuigi isiklikul kogemusel reaalses elus läbi viidud katsetustel on Outback ka selles osas seni ennast vaid väga heast küljest näidanud) vaid ka sõiduomadusi üldisemalt. ma neid kord esiveolisi kord nelikveolisi autosid ei tunnista.Kapten Trumm kirjutas:Soovitaks sul lugeda Tehnikamaailm nr 6 2014 maastikuvõimeliste universaalide artiklit, kus võimekas Outback platseerus kuue osaleja hulgas eelviimasele kohale nii neliveo suutlikkuselt kui üldiselt tasemelt (edestades Peugeoti). Minu sõiduriist jagab 2-3 kohta
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Riigiametnik olemine ei ole kohustuslik
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40172
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Kui sa analüüsid kogukulusid (liising, kasko, kütus, hooldus), siis võib kergesti juhtuda, et 40 000 eurone auto maksab sul kuus samapalju kui 30 000-ne, lihtsalt põhjusel, et ta võtab poole vähem kütust. Sellise kõrge universaaliga kütusekulu natuke üle 4 liitri 100 km peale maanteel ja 6 kopikatega linnasõidus pole midagi ulmelist.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40172
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Käisin eelmine talv ja proovisin kõik need ära Männikul, mida 40 000 euro eest sai.Ma ei hinda neliveo juures ainult võimekust kuskil lumes mütata (kuigi isiklikul kogemusel reaalses elus läbi viidud katsetustel on Outback ka selles osas seni ennast vaid väga heast küljest näidanud) vaid ka sõiduomadusi üldisemalt. ma neid kord esiveolisi kord nelikveolisi autosid ei tunnista.
Ma ei suutnud leida nendes Haldexiga autodes midagi tuntavalt kehvemat, mida Outbackis poleks olnud. Auto käitumine igati loogiline ja mingeid trikke ei tee.
Pigem jäi mulle mulje, et nõrgem vabalthingav bensiimootor on auto näitajate säilitamiseks sundinud Subaru konstruktorid tegelema ülearu palju müraisolatsiooni kärpimisega.
Sellisel treppis karjääriteel kimades klobises, nagises ja kõmises Subaru märksa häälekamalt (rääkimata tuppa kostvast mootorist) kui samakallis Opel Insignia Coutry.
Volvo 70XC oli juba teine dimensioon (hinnalt kahjuks kah).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Oot-oot, kuidas sellest 40 000-sest järsku 50 00 saiErik kirjutas:Just ,ja paugust 50 000-se jeebiku ostmine on siiski mõistlikum tegevus kui 700 euri eest osta kullaga kaetud jäätiseports,eriti veel kui raha on käigukangi juures asuvast karbikesest koos nätsudega võtta.
Aga minu auto on tegelikult ikka väga odav - minu Outback maksab ainult 25 000, seega ei saa isegi 40 000-sest autost rääkida.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40172
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Hea hinnaga said - aastake tagasi Autospirit alla 28 000 ei tahtnud enam anda ja odavama konfiga (käsikast, tekstiilsisu) laos polnud
Pigem kippusid ootamise vabad variandid 28-30 000 olema.
Pigem kippusid ootamise vabad variandid 28-30 000 olema.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Mul on Mariinest tõesti väga head hinnad, kusjuures ma tahan meelega tekstiilsisuga autot, vihkan nahka (nahksisu võib ainult siis kasutada, kui on ventileeritavad istmed).Kapten Trumm kirjutas:Hea hinnaga said - aastake tagasi Autospirit alla 28 000 ei tahtnud enam anda ja odavama konfiga (käsikast, tekstiilsisu) laos polnud
Pigem kippusid ootamise vabad variandid 28-30 000 olema.
-
- Liige
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Mosse ja Ladameestega on läbirääkimised jätkuvalt käimas..
Seniks sai töökaaslase liikurit testitud..
20 aasta vanune golfirimakas..
Läbisõidunumbrid odomeetril 292 000..
Mootoriks on passi märgitud 1,8 bensiin ja 55kw..
Kui nüüd Hähi tsiteerida, on sellel uunikumil kindlasti hulk hobeseid aja jooksul plehku pannud..
Tehas lubab küll uuel autol kiirendusenumbriteks 14,9 sekundit sajani..
Eksperiment sai läbi viidud kaheliikmelise meeskonna poolt. Koos autoga julgelt 1,4tonni..
Erivõimsuseks tonni kohta nutused 53hj.. Juba tükk maad sitem näitaja kui 412mossel.. Ja viimase kiirendus ju passi järgi 19..
http://mycaracc.ru/cars/graph/6826
No küll sai raiska ikka peedistatud.. Iga käiguga 6000 pööret ja õnnetuseks ei vedanud teisega sajani välja..
Vahetus kolmandale röövis hulga aega..
No nüüd on mossede ja ladade jaoks jõukohane märk maha saadud..
Seniks sai töökaaslase liikurit testitud..
20 aasta vanune golfirimakas..
Läbisõidunumbrid odomeetril 292 000..
Mootoriks on passi märgitud 1,8 bensiin ja 55kw..
Kui nüüd Hähi tsiteerida, on sellel uunikumil kindlasti hulk hobeseid aja jooksul plehku pannud..
Tehas lubab küll uuel autol kiirendusenumbriteks 14,9 sekundit sajani..
Eksperiment sai läbi viidud kaheliikmelise meeskonna poolt. Koos autoga julgelt 1,4tonni..
Erivõimsuseks tonni kohta nutused 53hj.. Juba tükk maad sitem näitaja kui 412mossel.. Ja viimase kiirendus ju passi järgi 19..
http://mycaracc.ru/cars/graph/6826
No küll sai raiska ikka peedistatud.. Iga käiguga 6000 pööret ja õnnetuseks ei vedanud teisega sajani välja..
Vahetus kolmandale röövis hulga aega..
No nüüd on mossede ja ladade jaoks jõukohane märk maha saadud..
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Aga ära mine peavooluga kaasa, osta selle asemel auto mida töesti vajad (kui üldse vajad)! Minul on väike auto millega teen igapäevaseid söite ja on ka suur auto millega tuuritan kaugetel maadel, see on kohe niivörd suur, seal saab pikematel tööotstel elada ja ka kauppa vedada! Lume lükkamiseks laenan naabrilt suurt, 100 000 maksvat traktorit.Erik kirjutas:Lugege oma eelmiseid positusi kui jutt käis 40 -sest ja vajadusel " 6 eurtsi juurde pole suur hinnavahe "....
Üldiselt ,las jääb .Pole minu asi sonkida kellegi rahakotis. See ,et minul klotsi pole ja niikaua ei tule kuni teenin kus teenin , on minu probleem.(tegelen sellega , nuuksun õhtuti patja ja pigistan käsi kõvasti rusikasse) Kellel raha on ostku ja ehitagu. Olen nüüd mitu posititust siia jama pannud,viimane on siis vabandusega kui liig isiklikuna tundus.
Tavainimene kasutab autot peamiselt töösöitudeks ja tööriistad peavad head olema!
Eestis on jah kahjuks selline komme, et suurti tööautosid peetakse söiduautodeks.
Kahjuks on Eestis nöudlust autode järgi ja seetöttu ka liisingu/laenuprotsendid körged, Soomes on ülepakkumine ja sealt saab juba 1,6 protsendist järelmaksu. Ma arvan, et sul saab kindlasti parem, kui laenutad päevaks mingi suure Fast-trac traktori ja tiirutad sellega päevakese Tallinnas. Hea vaadata maasturimeestele ülalt alla! Ja soida ikka täie lauluga porilompidest läbi!
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Ivan, miks sa arvad, et Eestis liisingu intressid kõrged on? Mu uue auto liisingu intressimäär on 1,45%, sisuliselt tasuta raha.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Ja kui mul need autod makstud saavad, siis ostan veel parema, universaalsema, kallima, kohe 60 000 eurot maksva reisiauto, et peaks veel vähem tömblema-söitlema-maksma!
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Mul on osamaks, täpsustan ennast vähe!AKM kirjutas:Ivan, miks sa arvad, et Eestis liisingu intressid kõrged on? Mu uue auto liisingu intressimäär on 1,45%, sisuliselt tasuta raha.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist