Lennuõnnetused

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

See inf kinnitab esialgseid kahtluseid: Piloodid olid ilmselt teadvusetud.
http://www.unian.net/world/1059829-smi- ... aniya.html
Millest tingituna ei oska oletada
Blacbox on jah üsna kortsus, aga on hullemaid olnud ja siiski loetavad.
Manused
A320blackbox.jpg
A320blackbox.jpg (9.25 KiB) Vaadatud 7972 korda
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
jyrimyrk
Uudistaja
Postitusi: 8
Liitunud: 22 Mär, 2015 21:03

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas jyrimyrk »

Selle vastu räägib see, et lennuk oli jõudnud oma normaalkõrgusele ja sellel ajal lülitatakse tavaliselt autopiloot sisse.
Lemet
Liige
Postitusi: 19914
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Lemet »

Jääb oodata, mida kostavad ülessaadet prantsuse sõjaväepiloodid.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Ahilleus
Liige
Postitusi: 39
Liitunud: 14 Aug, 2014 18:42
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Ahilleus »

Kulibin kirjutas:Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.

Tõenäosus, et teist pilooti ei olnud on nullilähedane. Infarkt mõjub südamele, mitte autopiloodile...
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

Ahilleus kirjutas:
Kulibin kirjutas:Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.

Tõenäosus, et teist pilooti ei olnud on nullilähedane. Infarkt mõjub südamele, mitte autopiloodile...
Mis puutub siia autopiloot ? Kas lenduritel on lubatud sangas magada, ilm oli ilus ja kui kokpitis oleks kas või stjuardess viibinud, oleks tõstnud hädakisa sellise kõrgusekaotuse puhul.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Ahilleus
Liige
Postitusi: 39
Liitunud: 14 Aug, 2014 18:42
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Ahilleus »

Kulibin kirjutas: Mis puutub siia autopiloot ? Kas lenduritel on lubatud sangas magada,
Kas lenduritel on keelatud kasutada autopilooti kui lennukõrgus saavutatud ja koridor paigas?
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas EOD »

Iseenesest Porro pakutud versioon lennuki äkilisest dehermetiseerumisest oli loogiline. 10 kilomeetri kõrgusel on õhk hingamiseks liiga hõre. Normide järgi peab üle 10000 jala (ca 3 km) kõrgusel mittehermeetilises lennukis olevad inimesed saama lisahapnikku. Praktiliselt kannatab keskmine inimene küll üle 4 km kõrgust ilma lisahapnikuta.
Lisaks järsk õhurõhu langus võib põhjustada gaasimulle veres. Sama nähtus, mis tuukrite puhul, kes liiga kiiresti pinnale tõusevad.
Loogiline, et lennuki dehermetiseerumisel piloodid üritasid kiiresti laskuda ohutule kõrgusele. Võimalik, et läbi pilvede ja nullise nähtavusega. Seal aga olid Alpid... :rip:
Miks lennuki pardasüsteemid maa lähedusest ei hoiatanud või piloodid sellele hoiatusele ei reageerinud, selgub ilmselt pardasalvestitest.
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

Nagu öeldud, nähtavus oli sel hetkel selles kohas hea.
Piloodikabiin on lennuki kõige paremini ehitatud koht ja ülejäänust eraldatud üsna pidava uksega. Pilootidel on kasutada oma autonoomne hapnikusüsteem. Niisis ootame kõnesalvestisi.
Selle pardaandmete salvestiga hetkel segane lugu liigub igasegaseid väiteid, et on katki ja pole veel leitud. No see vigur ei lähe katki sellise laksu puhul, väidan. See blackbox peaks kannatama välja paugu vastu betooni kiiruselt 300m/sek. Ja see mis väidetavalt nii katki, et kiibid kadunud lausa, asub lennuki sabas. Ja saba on kõige turvalisem koht sellise laksu puhul.
Edit:
Kõnesalvestised väidetavalt siis loetavad, nendega tegelevad spetsialistid
http://www.rte.ie/news/2015/0325/689528 ... ngs-crash/
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
trs
Liige
Postitusi: 949
Liitunud: 15 Mär, 2014 14:31
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas trs »

See laskumine võttis neil nii kaua aega, et seda ei saa eriti nimetada manöövriks rõhukaotuse kompenseerimiseks. Laskumine kestis nii kaua, et konnaõgijad jõudsid väidetavalt lennukid üles ajada ja asja uurima saata. Praegune info viitab pigem sellele, et lennukit ei juhitud, või toimetas see iseseisvalt, kuid sellisel juhul tekib küsimus, miks keegi ei reageerinud.

Edit: ja 300m/s vastu betooni need salvestajad küll üle ei ela. Pigem 300km/h.
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

trs kirjutas:See laskumine võttis neil nii kaua aega, et seda ei saa eriti nimetada manöövriks rõhukaotuse kompenseerimiseks. Laskumine kestis nii kaua, et konnaõgijad jõudsid väidetavalt lennukid üles ajada ja asja uurima saata. Praegune info viitab pigem sellele, et lennukit ei juhitud, või toimetas see iseseisvalt, kuid sellisel juhul tekib küsimus, miks keegi ei reageerinud.
No vot seda minagi.
Prantslastel on sealsamas ligidal õhustankimise tsoon, tanker tiirutas seal veel peale reisika matsu. Ilmselt tangiti kah mõnda patrullivat hävitajat ja mõni saadeti uurima miks tsiviil ei vasta dispetsherile.
Edit: See must kast peaks kannatama 3400G ülekoormust. Nii on kirjas wikipedias.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
herman30
Liige
Postitusi: 1435
Liitunud: 16 Apr, 2008 18:19
Asukoht: Soome
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas herman30 »

Eilses Ringvades oli vist ming expert räägimas ja näitadi graafik kus oli paberil et kiirus oli umbes 400 sõlme kui kokkupõrke mäega juhtus. See on ju peaegu 800km/h?

Alates kohast 04:30.

http://etv.err.ee/v/meelelahutus/ringva ... 7b323ba3be
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
trs
Liige
Postitusi: 949
Liitunud: 15 Mär, 2014 14:31
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas trs »

800kmh vastu mäge lendav lennuk ei tähenda, et lennuki tagaosas asuv kast saab sama koormuse, mis näiteks lennuki nina. Arvestades seda, et alati on nende mustade kastidega mingi jama, siis pole tegemist üldse mingi eriti lollikindla vidinaga. Küll upuvad ära, küll lähevad katki ja vahest kaovad üldse ära.

Edit:

Flightradari graafikud ei lähe jälle eriti kokku palju kauem kestnud langusest kõnelevate väidetega. Algusest mäletan justkui mingeid väiteid, et piloodid olla saatnud mayday kutsungeid jnejne, aga viimased väited on sellised, et juba pikemat aega side puudus ning isegi hävitajad saadeti asja üle vaatama.
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: olevtoom ja 12 külalist