
Lennuõnnetused
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Lennuinstruktori koolitusprogramm käsitleb näiteks väga põhjalikult eelmainit teemat. Et mis siis teha kui õpilane on lihasmägi ja tal kiilub kinni... No seda probleemi siis vastaval koolitusel lahkab reeglina neuroloogi haridusega tegelane ja jämedalt raudteekeeles vastus oleks VÕRUBONN... Ehk siis maakeeles väljallülitamine või midagi taolist ... 

* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43938
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Just eile oli "Lennuõnnetuste uurimise" saade testlennul olnud Airbus´i katastroofist. Kohtumisnurga andurid olid kinni jäätunud ja neilt tulnud info oli vastuolus aviohorisondilt tulnud infoga. Arvuti ei olnud võimeline tuvastama, millised sisendandmed olid valed ja andis tabloole kirja, et piloodid läheksid üle käsitsijuhtimisele. Automaatikaga harjunud (muidu väga kogenud) piloodid aga seda õigeaegselt ei märganud. Lennuk kukkus pöörisesse, millest väljatulekuks polnud enam kõrgust
Ei taha nüüd teiste õnnetusest targutada, aga kas taoliste asjade taga pole mitte liigne sõltuvus nuti-pluti asjadest ning osalised ei suuda enam ise hinnata, kas tasub juhist rebida? Sellise lihtsa lennumasina nagu MiG-21 manuaalis on lihtsalt öeldud, et kui pöördel hakkab juhtkang värisema, ärge oodake kuni lennuk hakkab sama tegema, vaid vähendage juhtkangi ettepoole tagasi laskmisega kohtumisnurka. Kui minna täna seda juttu F-16 või Eurofighteri juhile rääkima, siis nad vist teeks päris suuri silmi, et mis kuradi "trjaska", on board computer ei lasegi sellisel olukorral tekkida.....
Autonduses on umbes sama olukord tekkimas tänu igasugu kolmetähelistele juhiabidele, tulemuseks hulk juhte, kes esimese lumega end katuselt leiavad, sest inimesed ei oska (pole ju vaja) hinnada silmaga, kõrvaga, keskmise kohaga teekatte haardeomadusi ja valida õige kiirus....
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Tu-22 e saa võrrelda A-320 reisikaga, tean täiesti kindlalt, et sedasorti lennukite elektroonika sekkub, kui sangas peaks olema mõni Tu-22 piloot... Ja ära unusta seda, et sina ei juhi tüürpindasid, sa väljendad selle joisticki läbi vaid oma tagasihoidliku soovi. Ja kui isegi oled sügavas pohmellis ja ihu väriseb, üritab pardaarvuti koos servosüsteemiga anda endast parimaLemet kirjutas:Füüsikaseadused kehtivad ühtemoodi nii kapteni kui teise piloodi juhtimisorganitele-kui üks sigaduse kokku keerab, siis ei pruugi teiseljätkuda aega või kõrgust. Isegi kui teine pool käed rahulikult sülle paneb ja vahele ei sega. Näiteks- Tu-22 tähendas üheainsa väljalastud ja unustatud paneeli sissetõmbamine automaatselt 1200 meetrist kõrgusekaotust. Millist keegi karta ei oska. Lihtsalt "lambist" hakkab masin hoogsalt kõrgust kaotama. Oletame nüüd, et asjaosaline otsustas vea parandada, kui kõrgust oli 800 meetrit. Või lennukõrgusel 1800 meetrit mäestiku kohal, kus tipud ulatuvad 500-600 meetri peale. Lisalt kulub sekund-poolteist ka arusaamiseks, et teine pilootidest midagi sellist kokku keeramas on. See aeg aga ainult tundub väga väiksena-prooviks võib kuskil inimtühjal platsil kiiruse üles võtta ja rool sekundiks serva vändata. Ning tunda, kui pika või lühikese ajaga tegu on. Ja mis selle sekundiga ka juhtuda võtab.

* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Aitäh Hr.Kapten !Kapten Trumm kirjutas:Ei taha nüüd teiste õnnetusest targutada, aga kas taoliste asjade taga pole mitte liigne sõltuvus nuti-pluti asjadest ning osalised ei suuda enam ise hinnata, kas tasub juhist rebida? Sellise lihtsa lennumasina nagu MiG-21 manuaalis on lihtsalt öeldud, et kui pöördel hakkab juhtkang värisema, ärge oodake kuni lennuk hakkab sama tegema, vaid vähendage juhtkangi ettepoole tagasi laskmisega kohtumisnurka. Kui minna täna seda juttu F-16 või Eurofighteri juhile rääkima, siis nad vist teeks päris suuri silmi, et mis kuradi "trjaska", on board computer ei lasegi sellisel olukorral tekkida.....
Autonduses on umbes sama olukord tekkimas tänu igasugu kolmetähelistele juhiabidele, tulemuseks hulk juhte, kes esimese lumega end katuselt leiavad, sest inimesed ei oska (pole ju vaja) hinnada silmaga, kõrvaga, keskmise kohaga teekatte haardeomadusi ja valida õige kiirus....
Ütlesid vist kõige tähtsama välja.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Tu-22 oli toodud näitena...põhiidee ikka selles, et tõsise soovi olemadolul võib kasvõi terve Lennuameti kabiini valvesse panna, sihiteadliku tegevuse tulemusena tuleb lennuk ikka alla, igatsugu peenele elektroonikale vaatamata.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Nõus.Lemet kirjutas:Tu-22 oli toodud näitena...põhiidee ikka selles, et tõsise soovi olemadolul võib kasvõi terve Lennuameti kabiini valvesse panna, sihiteadliku tegevuse tulemusena tuleb lennuk ikka alla, igatsugu peenele elektroonikale vaatamata.
Aga mis lugupeetav arvab sellest, et kui see kõik mis kirjutatakse vett peab ja aega oli teatavasti mingine 8 minutit ja võiboll isegi rohkem, siis heidab see halba varju pilootide pädevusele mis puudutab tehnilist poolt. Võibolla hoitakse ka sellesst aspektist raha kokku ja moodne piloot ongi väga piiratud koolituse ja intelligentsiga palgatööline kelle IQ ei pea olema üle 115 ...
Ma siis ei saaks jätta siinkohal spekuleerimata võimaluse üle, mida ajudega mees teeb kui tal on surmahirm. No see fucking terasuks selle piloodikabiini vahel on ju pokashuha. Kui tunned seda aparati, siis ma ütleks, et tegu oleks füüsiliselt tugeva mehe etteastes maks 3min ja see tont oleks seal põrandal olnud kael kahekorra. (Miks otse toore jõuga kui saab ümber)
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Ei nõustuks sedasorti avaldusega kohe kindlasti. Kabiin on sissetungimiskindlaks tehtud konstrueerimisbüroo poolt ja pole põhjust arvata, et selles ajupuudega seltskond töötab. Kui kabiin on sissetungimiskindel, siis seda ta ka on, pole mõtet märulifilmidest liigselt innustuda.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Selge, et kõiki ohte vältida pole võimalik aga mitu korda hulluarsti juures käinud tüübi peaks ikka saama rajalt maha võtta.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Otse loomulikult...kui vastav delikaatne isikuinfo asjaosalisteni jõuab. Mis ilmselgelt on kisendav inimõiguste rikkumine ja ähvardab kaela tuua räiged kohtulood...
http://maailm.postimees.ee/3138755/tunn ... i-lopetada
http://maailm.postimees.ee/3138755/tunn ... i-lopetada
Viimati muutis Lemet, 29 Mär, 2015 17:11, muudetud 1 kord kokku.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Miks lugupeetav arvab, et on ÜLENI soomustet, tegu ei ole ju ründelennukiga ja peale 9/11 tehti vaid pisitäiustused.
Kui oled ehitusega kursis ja sul on kasutada kas või lauanuga rääkimata kirvest ...
Kui oled ehitusega kursis ja sul on kasutada kas või lauanuga rääkimata kirvest ...
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Mäletatavasti peab vahesein pidama tulirelva kuuli ja granaadikilde...edu kööginoaga
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Läheb teemast mööda aga tolle filmi "Šaakal" aluseks oleva raamatu puhul too killer seda küll au ja kuulsuse või depressiooni pärast ei teinud. Tänapäevane paralleel oleks kui Putin päevapealt lõpetaks DNRi ja LNRi toetamise ning esineks avaldusega et EU ja USAga tuleb ikka sõber olla. Ning siis organiseeruks grupp Donbassi veterane kes tunneks end reedetuna ning leiaks et tuleks mingi spets palgata atendaati läbi viima.EOD kirjutas: Kui meedias oleks vaid, et teo sooritas üks põlastusväärne ebard, mille jäänused on tuvastatud ja maetud prügimäele, nagu filmi "Šaakal" tegelase puhul, kaoks potentsiaalsetel järgijatel huvi. Usufanaatikute puhul sobiks nende jäänuste hävitamine viisil, mis välistaks hinge pääsu paradiisi ja määraks selle igavestele piinadele.
Ajaloost on teada juhus, kus ühe linna noorte hulgas levisid enesetapud. Selle vastu võitlemiseks võeti vastu otsus, et enesetapjate alasti laibad pandi linnaväljakule, rahvale vaatamiseks. Enesetapud lõppesid kohe.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Ma ei räägi ju vaheseinast, lugege ikka mida kirjutan. 1sekund googel ja vaata siis palju võimalusi. Pikem otsing annab parema kvaliteediga pildid.
Ja see tiib on nii paks, et selle sees saab kummargil liikuda kohati. Muudest kohtadest rääkimata. ja need kohad ei ole terroristikindlad.
Ja see tiib on nii paks, et selle sees saab kummargil liikuda kohati. Muudest kohtadest rääkimata. ja need kohad ei ole terroristikindlad.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
Ma usun siiski millegipärast, et kui regulatsioon nõuab piloodikabiini ligipääsu piiramist, siis on seda ka tehtud, pole mõtet inimesi sedapalju rumalateks pidada, et sedasorti võimlused oleks emmal-kummal poolel kahe silma vahele jäänud.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
See väide ei pea vett, se vahesein ongi idiootidest kaltsupeade tõrjumiseks. Või arvad, et kogu konstrui su tooli ees vaiba all on kevlariga tugevdatud ? Võta õigest kohast vaip ära, ava luuk ja mine kuhu tahes ... Mõne luugi avamisega on teatav risk, aga see ei ole antud olukorras oluline.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline