Lennuõnnetused

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

Lennuinstruktori koolitusprogramm käsitleb näiteks väga põhjalikult eelmainit teemat. Et mis siis teha kui õpilane on lihasmägi ja tal kiilub kinni... No seda probleemi siis vastaval koolitusel lahkab reeglina neuroloogi haridusega tegelane ja jämedalt raudteekeeles vastus oleks VÕRUBONN... Ehk siis maakeeles väljallülitamine või midagi taolist ... 8)
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43938
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Just eile oli "Lennuõnnetuste uurimise" saade testlennul olnud Airbus´i katastroofist. Kohtumisnurga andurid olid kinni jäätunud ja neilt tulnud info oli vastuolus aviohorisondilt tulnud infoga. Arvuti ei olnud võimeline tuvastama, millised sisendandmed olid valed ja andis tabloole kirja, et piloodid läheksid üle käsitsijuhtimisele. Automaatikaga harjunud (muidu väga kogenud) piloodid aga seda õigeaegselt ei märganud. Lennuk kukkus pöörisesse, millest väljatulekuks polnud enam kõrgust

Ei taha nüüd teiste õnnetusest targutada, aga kas taoliste asjade taga pole mitte liigne sõltuvus nuti-pluti asjadest ning osalised ei suuda enam ise hinnata, kas tasub juhist rebida? Sellise lihtsa lennumasina nagu MiG-21 manuaalis on lihtsalt öeldud, et kui pöördel hakkab juhtkang värisema, ärge oodake kuni lennuk hakkab sama tegema, vaid vähendage juhtkangi ettepoole tagasi laskmisega kohtumisnurka. Kui minna täna seda juttu F-16 või Eurofighteri juhile rääkima, siis nad vist teeks päris suuri silmi, et mis kuradi "trjaska", on board computer ei lasegi sellisel olukorral tekkida.....

Autonduses on umbes sama olukord tekkimas tänu igasugu kolmetähelistele juhiabidele, tulemuseks hulk juhte, kes esimese lumega end katuselt leiavad, sest inimesed ei oska (pole ju vaja) hinnada silmaga, kõrvaga, keskmise kohaga teekatte haardeomadusi ja valida õige kiirus....
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

Lemet kirjutas:Füüsikaseadused kehtivad ühtemoodi nii kapteni kui teise piloodi juhtimisorganitele-kui üks sigaduse kokku keerab, siis ei pruugi teiseljätkuda aega või kõrgust. Isegi kui teine pool käed rahulikult sülle paneb ja vahele ei sega. Näiteks- Tu-22 tähendas üheainsa väljalastud ja unustatud paneeli sissetõmbamine automaatselt 1200 meetrist kõrgusekaotust. Millist keegi karta ei oska. Lihtsalt "lambist" hakkab masin hoogsalt kõrgust kaotama. Oletame nüüd, et asjaosaline otsustas vea parandada, kui kõrgust oli 800 meetrit. Või lennukõrgusel 1800 meetrit mäestiku kohal, kus tipud ulatuvad 500-600 meetri peale. Lisalt kulub sekund-poolteist ka arusaamiseks, et teine pilootidest midagi sellist kokku keeramas on. See aeg aga ainult tundub väga väiksena-prooviks võib kuskil inimtühjal platsil kiiruse üles võtta ja rool sekundiks serva vändata. Ning tunda, kui pika või lühikese ajaga tegu on. Ja mis selle sekundiga ka juhtuda võtab.
Tu-22 e saa võrrelda A-320 reisikaga, tean täiesti kindlalt, et sedasorti lennukite elektroonika sekkub, kui sangas peaks olema mõni Tu-22 piloot... Ja ära unusta seda, et sina ei juhi tüürpindasid, sa väljendad selle joisticki läbi vaid oma tagasihoidliku soovi. Ja kui isegi oled sügavas pohmellis ja ihu väriseb, üritab pardaarvuti koos servosüsteemiga anda endast parima 8)
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

Kapten Trumm kirjutas:Ei taha nüüd teiste õnnetusest targutada, aga kas taoliste asjade taga pole mitte liigne sõltuvus nuti-pluti asjadest ning osalised ei suuda enam ise hinnata, kas tasub juhist rebida? Sellise lihtsa lennumasina nagu MiG-21 manuaalis on lihtsalt öeldud, et kui pöördel hakkab juhtkang värisema, ärge oodake kuni lennuk hakkab sama tegema, vaid vähendage juhtkangi ettepoole tagasi laskmisega kohtumisnurka. Kui minna täna seda juttu F-16 või Eurofighteri juhile rääkima, siis nad vist teeks päris suuri silmi, et mis kuradi "trjaska", on board computer ei lasegi sellisel olukorral tekkida.....

Autonduses on umbes sama olukord tekkimas tänu igasugu kolmetähelistele juhiabidele, tulemuseks hulk juhte, kes esimese lumega end katuselt leiavad, sest inimesed ei oska (pole ju vaja) hinnada silmaga, kõrvaga, keskmise kohaga teekatte haardeomadusi ja valida õige kiirus....
Aitäh Hr.Kapten !
Ütlesid vist kõige tähtsama välja.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Lemet
Liige
Postitusi: 20809
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Lemet »

Tu-22 oli toodud näitena...põhiidee ikka selles, et tõsise soovi olemadolul võib kasvõi terve Lennuameti kabiini valvesse panna, sihiteadliku tegevuse tulemusena tuleb lennuk ikka alla, igatsugu peenele elektroonikale vaatamata.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

Lemet kirjutas:Tu-22 oli toodud näitena...põhiidee ikka selles, et tõsise soovi olemadolul võib kasvõi terve Lennuameti kabiini valvesse panna, sihiteadliku tegevuse tulemusena tuleb lennuk ikka alla, igatsugu peenele elektroonikale vaatamata.
Nõus.
Aga mis lugupeetav arvab sellest, et kui see kõik mis kirjutatakse vett peab ja aega oli teatavasti mingine 8 minutit ja võiboll isegi rohkem, siis heidab see halba varju pilootide pädevusele mis puudutab tehnilist poolt. Võibolla hoitakse ka sellesst aspektist raha kokku ja moodne piloot ongi väga piiratud koolituse ja intelligentsiga palgatööline kelle IQ ei pea olema üle 115 ...
Ma siis ei saaks jätta siinkohal spekuleerimata võimaluse üle, mida ajudega mees teeb kui tal on surmahirm. No see fucking terasuks selle piloodikabiini vahel on ju pokashuha. Kui tunned seda aparati, siis ma ütleks, et tegu oleks füüsiliselt tugeva mehe etteastes maks 3min ja see tont oleks seal põrandal olnud kael kahekorra. (Miks otse toore jõuga kui saab ümber)
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Lemet
Liige
Postitusi: 20809
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Lemet »

Ei nõustuks sedasorti avaldusega kohe kindlasti. Kabiin on sissetungimiskindlaks tehtud konstrueerimisbüroo poolt ja pole põhjust arvata, et selles ajupuudega seltskond töötab. Kui kabiin on sissetungimiskindel, siis seda ta ka on, pole mõtet märulifilmidest liigselt innustuda.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kurjam
Liige
Postitusi: 1565
Liitunud: 10 Dets, 2007 22:35
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kurjam »

Selge, et kõiki ohte vältida pole võimalik aga mitu korda hulluarsti juures käinud tüübi peaks ikka saama rajalt maha võtta.
Lemet
Liige
Postitusi: 20809
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Lemet »

Otse loomulikult...kui vastav delikaatne isikuinfo asjaosalisteni jõuab. Mis ilmselgelt on kisendav inimõiguste rikkumine ja ähvardab kaela tuua räiged kohtulood...

http://maailm.postimees.ee/3138755/tunn ... i-lopetada
Viimati muutis Lemet, 29 Mär, 2015 17:11, muudetud 1 kord kokku.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

Miks lugupeetav arvab, et on ÜLENI soomustet, tegu ei ole ju ründelennukiga ja peale 9/11 tehti vaid pisitäiustused.
Kui oled ehitusega kursis ja sul on kasutada kas või lauanuga rääkimata kirvest ...
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Lemet
Liige
Postitusi: 20809
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Lemet »

Mäletatavasti peab vahesein pidama tulirelva kuuli ja granaadikilde...edu kööginoaga
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Tegelane5
Liige
Postitusi: 884
Liitunud: 07 Veebr, 2009 12:28
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Tegelane5 »

EOD kirjutas: Kui meedias oleks vaid, et teo sooritas üks põlastusväärne ebard, mille jäänused on tuvastatud ja maetud prügimäele, nagu filmi "Šaakal" tegelase puhul, kaoks potentsiaalsetel järgijatel huvi. Usufanaatikute puhul sobiks nende jäänuste hävitamine viisil, mis välistaks hinge pääsu paradiisi ja määraks selle igavestele piinadele.
Ajaloost on teada juhus, kus ühe linna noorte hulgas levisid enesetapud. Selle vastu võitlemiseks võeti vastu otsus, et enesetapjate alasti laibad pandi linnaväljakule, rahvale vaatamiseks. Enesetapud lõppesid kohe.
Läheb teemast mööda aga tolle filmi "Šaakal" aluseks oleva raamatu puhul too killer seda küll au ja kuulsuse või depressiooni pärast ei teinud. Tänapäevane paralleel oleks kui Putin päevapealt lõpetaks DNRi ja LNRi toetamise ning esineks avaldusega et EU ja USAga tuleb ikka sõber olla. Ning siis organiseeruks grupp Donbassi veterane kes tunneks end reedetuna ning leiaks et tuleks mingi spets palgata atendaati läbi viima.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

Ma ei räägi ju vaheseinast, lugege ikka mida kirjutan. 1sekund googel ja vaata siis palju võimalusi. Pikem otsing annab parema kvaliteediga pildid.
Ja see tiib on nii paks, et selle sees saab kummargil liikuda kohati. Muudest kohtadest rääkimata. ja need kohad ei ole terroristikindlad.
Manused
A320.jpg
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Lemet
Liige
Postitusi: 20809
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Lemet »

Ma usun siiski millegipärast, et kui regulatsioon nõuab piloodikabiini ligipääsu piiramist, siis on seda ka tehtud, pole mõtet inimesi sedapalju rumalateks pidada, et sedasorti võimlused oleks emmal-kummal poolel kahe silma vahele jäänud.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

See väide ei pea vett, se vahesein ongi idiootidest kaltsupeade tõrjumiseks. Või arvad, et kogu konstrui su tooli ees vaiba all on kevlariga tugevdatud ? Võta õigest kohast vaip ära, ava luuk ja mine kuhu tahes ... Mõne luugi avamisega on teatav risk, aga see ei ole antud olukorras oluline.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline