Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Torude kvaliteedist.
Olen kohtunud mehega, kes on liikunud vene gaasimaardlate piirkonnas (kust siis torud igasse ilmakaarde laiali lähevad), igasugu propelleriks keeratud torusid ja kahjustusi ümberringi, mis viitavad suurele, kõrge temperatuuriga tulekerale, pidi seal igal sammul kohtama. Neid ilmkärakaid on olnud küllalt, inimohvritega kaasa arvatud.

Vene tööstuse uudiste juurde - Eestis pidi olema nüüd müügis Venes toodetud ATV-d, paljulubava nimega "Stels".
Autoleht katsetas ja leidis, et on umbes võrreldav Hiina ATV-dega, korralikke tootjate omad aga on, nagu hindki, nendest tasemelt veel kaugel ees.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Xender
Liige
Postitusi: 1699
Liitunud: 16 Mär, 2005 23:15
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Xender »

Siin sa Trumm eksid, venelaste Stelsid on hinna poolest täitsa võrreldav Suzuki, Honda jne. Hiinlased on umbes poole odavamad ja seal kvaliteet ka täitsa normaalne, mul endal on küll UTV ja ei saa midagi halba öelda kvaliteedi poole pealt. Mul muidugi ta rohkem selline transpordivahend - lumelükkaja kui mudaralli vahend.

Vene asjade konkurentsivõime on viimasel ajal kukkunud külltki madalale - pmt küsivad lääne hinda asjade eest, mille kvaliteet on sittem kui Hiinal.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Korralikud ATV-d maksavad ikkagi viiekohalist, mitte neljakohalist summat.
http://polaris.ee/atv/

Ise küsimus nende tundmata loomadega on, palju peab juurdehindlust lisama kohalik maaletooja, juhuks kui tehas ütleb, et sorry, garantii lõppes piduritulede kadumisega silmapiirilt, ostjatele on aga lubatud teatud asju välja.

Üks asi tuli veel meelde. Nüüd on võimalik osta sellist imeasja nagu automaatkäigukastiga Lada. Tegu siis ilmselt Renault juurtega variaatorkastiga, mitte hüdromehhaanilisega.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Xender
Liige
Postitusi: 1699
Liitunud: 16 Mär, 2005 23:15
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Xender »

Honda, Suzuki jne pole korralikud? Polaris on veidi teine klass ka juba. See oleks umbes sama, et öelda, et korralik auto pole Honda Accord vaid MB S klass ja hakkata seda siis Ladaga võrdlema.

Mis puutub hindadesse, siis kohalik maaletooja ei keevita midagi eriti otsa Tootja leht

Varuosade puhul paistab, et kõike on võimalik osta (korralik kataloog lihtsa otsinguga) aga väljaspoole venemaad ei saadeta.

Igal juhul, on selle vene ime peamiseks probleemiks hind. Tegelane kes on nõus välja käima 10000 eurot ATV eest saab sama raha eest või veidi juurde pannes juba väga korraliku lääne masina.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Tegelikkuses maksavad need Stelsid mitte 10 000, vaid pigem 8000. Ja ka Suzuki masinad, mil on vähemalt 650 cc mootor, on tavahinnaga ikka 11 000 ja ülespoole. Ja mis on juba 1000 cc mootoriga, kipuvad sinna 15 000 kanti. Stels oma 800 cc mootoriga on kuskil kahe vahel. Siin on terve kolmandik hinnavahet ikkagi.

Loomulikult ei tasu neid vene asju osta, kui pole väga kaalukat eripõhjust. Ka siis, kui ta poole odavam on.

Poole odavamad pole vene asjad juba hulk aastaid. Näiteks Lada Vesta, mis näpuga katsudes on juba täitsa auto moodi (Renault aitas), maksab sõltuvalt mudelist Saksamaal 12,5-19 tuhat eurot. See on hinnalt pigem Skoda klass. Aga probleem on ka selles, et sellist 110 stiilis käkki ei osteta isegi kodus enam, rääkimata Saksamaast. ATV-d pole kahjuks katsunud oma käega, aga üldine vene autode trend on parem kvaliteet/teostus ja kõrgemad hinnad, nõuka lõpuperioodi käkke ei õnnestu kuskil müüa, ükskõik kui odavalt.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
maksipoiss
Liige
Postitusi: 1740
Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas maksipoiss »

Xender kirjutas:Siin sa Trumm eksid, venelaste Stelsid on hinna poolest täitsa võrreldav Suzuki, Honda jne. Hiinlased on umbes poole odavamad ja seal kvaliteet ka täitsa normaalne,
.
See Stels peakski ju suuresti hiinlaste Dinli olema
häh
Liige
Postitusi: 213
Liitunud: 23 Nov, 2014 20:42
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas häh »

Vesta on Dacia Sandero platvormil, mootor uuendatud Samara. See automaat peaks olema tegelikult robot, Samara kast + automaatsidur. "Puhtad" käsikastid vist on Renault omad. X-Ray vist oli üldse Renault B0 jne.

110 edasiarendus oli Priora, mille tootmine on nüüd lõpetatud. Nissani abiga on nad mudinud Kalina -> Granta.

Ega nad kõik on ikkagi parajad vene imed. Ma kujutan ette, et Patriot või Niva(d) võiks iseehitajale alusmaterjalina huvi pakkuda, aga valmistoodet sealmaalt vast siiski ei ostaks... :roll:

Enda jaoks on ainuke vene sõiduauto, mis üldse huvi pakuks, Volga Sibir. Noh, "vene" ....
nimetu
Liige
Postitusi: 7574
Liitunud: 25 Mär, 2016 21:16
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas nimetu »

Enda jaoks on ainuke vene sõiduauto, mis üldse huvi pakuks, Volga Sibir. Noh, "vene" ....
Nojah, aga see auto polnud isegi oma algupärases variandis eriti hea ja tänu sellele kukkusid müüginumbrid kolinal.
häh
Liige
Postitusi: 213
Liitunud: 23 Nov, 2014 20:42
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas häh »

Maitse asi. Vene variandis ainult r4 ja teada tuntud koostekvaliteet kindlasti abiks... (elektroonikat paksult täis isegi planguna). Saaks, ostaks uuena originaali uuesti.
See muidugi ka, et Sibir oli jäigaks aetud. Aga eeskätt pidasin silmas salongi ja üldist disaini. Loomulikult on ka originaal odav ja kohati ülejala lastud ning tahab palju hoolt. Veelkord, maitse asi, mis kellele.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Volga Sibiri aluseks olnud Chrysler Stratus polnud mingi töökindluse etalon ka Detroidist saaduna - kui neid Eestis uuena müüdi, oli garantiijamasid üle pea ning tänaseks on nad enamasti juba kuubikuks pressitud.

Paneme foto kah, osa rahvast vast ei teagi, milline see "viimane Volga" välja nägi:

Pilt

Viimane "omatoodangu" Volga ehk Gaz-3111 nägi välja selline:
Pilt

Kui sellest põlvkonnast (ehk nõuka-järgne ajastu) midagi kollektsioneerida tasuks, siis vahest Gaz-3105, seda toodeti väga vähe ja huvi pakub see seepärast, et see on ainuke nõuka seeriaautoks mõeldud masin V8 mootoriga. Nõuka järgsest toodangust võibolla tasuks vaadata ka Toyota tehnikaga ja lääneliku varustusega Gaz-3102 mudeleid, mida Jeltsini ajal toodeti aseainena vene kõrgetele ametnikele, et need mersudega ei sõidaks. Neist võimsaim on Toyota 3,4 V6 mootori ja automaatkastiga, aga oli ka muude mootoritega. Neid Venemaal aeg-ajalt müügis liigub veel.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Troll
Liige
Postitusi: 3173
Liitunud: 08 Okt, 2004 16:59
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Troll »

Gaz-3111 seeriatootmisesse ei saadudki, kuskil mõnisada masinat putitati eelseerias ja väikepartiidena kokku. Nägi kole välja ja vene auto kohta oli hind liiga kõrge.
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Kapten Trumm »

3111 läks müüki teatud ratsidega - näiteks kerel olid kinnituskohad sõltumatu tagavedrustuse tarbeks, aga sinna alla oli pandud tavaline Volga talasild.
Eks see tagasild jäigi välja arendatama. Kuid väliselt võiks öelda, et erinevalt sellest steriilsest Sibirist on selles teatud stiili isegi.

Täna Gaz tehas sõiduautosid enam ei tee, ainult veoautod ja väikeveokid.

Selle Toyota mootoriga 3102-st oli kunagi venelaste Auto Revüüs pikem artikkel, probleemiks oli olnud pooleks minev kardaan, mis ei pidanud selle 3,4 mootori jõule vastu.

Kindlasti suht väheväärtuslikud on igasugu 3102 "faceliftid", nii 31029 (koleduse tipp) kui ka 3102 uuemad mudelid selle koleda "moodsa" plastmassist sisuga, mis meenutab 80ndate jaapani autosid. Originaalne 3102 on vähemalt teatud stiiliga ja ei riiva nii räigelt silma.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
häh
Liige
Postitusi: 213
Liitunud: 23 Nov, 2014 20:42
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas häh »

Sibiri alus oli siiski 2001-2006 aasta Sebring. Ehk kui tähte närida, siis JR platvorm. Stratus oli eelmine, 95-2000 toodetud põlvkond. 2.7 V6 saadi käima (see mis ennem põhihäda), õlikanalid tehti laiemaks ja minu arust on veepump (ikalduste põhisüüdlane) ka teine.

Mehhaanika ei olegi nende 2000+ autode kuubikuks minemise põhjus, lihtsalt kere ja juhtmed mädanevad ära. Ja nt karpe sellele autole pole olemas. Lisaks rõõmud ala süütepoolide vahetuseks mootori allalaskmine jne.

Loomulikult tahab ka see uuem 2.7 Mopar õlivahetust iga 7...8k tagant ning õige õliga, 170k pealt keti vahetust ja nii edasi.
See mootor mis Sibiri peale läks on pommikindel, aga koos automaadiga täiesti lootusetu selle auto jaoks + majanduskriis, mis ürituse lõpetas.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Sibirile V6 mootoreid ei pandud, oli ainult 2,0 ja 2,4 rida 4. Aga noh, ka R4 16V hüdrotõukuritega mootori tootmisel venes võib asju valesti minna :)

Mis seda autot aga venes ei ostetud, jääb segaseks. Omamaiseid Volgasid nad ei ostnud olematu kvaliteedi ja kalli hinna pärast. Sebring on siiski Volgast paremini konstrueeritud auto.

Üks põhjus võib muidugi olla see, mis oli meil 90ndatel - et suur auto peab olema mersu, bmw või äärmisel juhul audi. Samal põhjusel ei müüda ka eriti Korea päritolu suuremaid autosid.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
häh
Liige
Postitusi: 213
Liitunud: 23 Nov, 2014 20:42
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas häh »

Ise nad väidavad, et majanduskriis. 20k taala oli hind muidu.

Mootoreid venes ei tehtud, minu arust ei ole r4 ka mitte mopar vaid mitsu. Sibir on ka jube plank, nt polnud kliimat jne.

Aga mis põhiline ja mida kirjutasin, r4 koos automaadiga on selle kere jaoks väga lahja ja auto lihtsalt ei sõida. V6 oli muidu plaanis küll. Samas, arvestades konkreetse mootori eripärasid, midagi head poleks sellest tulnud. Ka Eestis lastakse nad õlivahetustega koonerdades kotti, seda enam sealkandis.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Chupacabra ja 20 külalist