Lennuõnnetused
Re: Darwini auhinna kandidaate
Eks neid asju peab ka keegi testima. Õhtulehe artikli tasuta loetavas osas on märgitud et ta oligi kõige muu kõrvalt ka ühe varuvarje tootva tehase testija ja selgust taheti seekord saada varju langemiskiiruse kohta. Mitte seda et kas avaneb või mitte.
Re: Darwini auhinna kandidaate
Täna natuke täpsemalt - https://www.delfi.ee/news/paevauudised/ ... d=91942977vanahalb kirjutas:Eks neid asju peab ka keegi testima. Õhtulehe artikli tasuta loetavas osas on märgitud et ta oligi kõige muu kõrvalt ka ühe varuvarje tootva tehase testija ja selgust taheti seekord saada varju langemiskiiruse kohta. Mitte seda et kas avaneb või mitte.
Ilmselt võib Darvini auhinna alt mujale tõsta......See, mis järgnes, oli traagiline. Ei avanenud hüppel esimene langevari, ei avanenud teine. Ajaks, mil kolmas katse käiku läks ning varulangevari kasutusse jõudis, oli aga juba liiga hilja. Maapind oli tolleks hetkeks liiga lähedal ning inimkeha kõikide füüsikaseaduste kohaselt ka sellist kokkupõrget välja ei kannatanud....
...
"Tandem-paraplaan tõusis esmalt õhku 400 meetri kõrgusele. Lauri vabastas end 350 meetri kõrguselt, misjärel oli ta vabalangemises. Eesmärk oli koheselt avada testitav langevari. See ei töötanud. Tal oli kaks langevarju veel, millest esimene samuti ei funktsioneerinud. Ja viimaks, kui ta kolmanda - edukalt - avas, oli ta maapinnale liiga lähedal ja see ei tekitanud piisavalt kandvat jõudu, mis oleks pidurdanud keha laskumise kiirust. Tal jäi elust puudu paar sekundit," selgitas Jaano õnnetult kokkulangenud asjaolude tagatausta. "Ta tegutses kindlasti kuni lõpuni. Lauri oli kogu kukkumise aja adekvaatne ja üritas olukorda lahendada." Politsei uurib Lauri surma krimiaalasjana ning seda nimelt paragrahvi alusel, mis käsitleb surma põhjustamist ettevaatamatusest. Kes vastutas mittefunktsionaalsete langevarjude eest? Jaano sõnutsi selgub, et lahkunud Lauri ise. Kõik varjud olla olnud tema enda omad ning ettevalmistused protsessiks olid tehtud täielikult tema enese käe läbi.
-
- Liige
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 30 Dets, 2012 22:01
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Paraplaaniga seotud õnnetus sobiks äkki siia, kui kellegil paremat ideed pole? Traagiline õnnetus ja ei vääri kajastamist Darwini auhindade all.
Re: Lennuõnnetused
Indoneesia reisilennuk kukkus merre, sündmuskohalt kuuldi plahvatust: https://www.delfi.ee/news/paevauudised/ ... d=92211621
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Lennuõnnetused
Boeing 737-524 PK-CLC (msn 27323) - 27 aastat vana lennuk.
Esmalend 1994. Lendas kuni 2012 aastani USAs (kindlasti vähemalt kuni sinnani korraline hooldus oli tehtud heal tasemel). Peale seda Sriwijaya Airi käsutuses. Tundub, et Neil suuremaid õnnetusi pole olnud kuid hooldusega on probleeme olnud, kuni selleni välja, et oma hoolduse eest vastutav direktor kahtles 2019 lennupargi ohutuses.
https://en.tempo.co/read/1420801/fair-carbon-trading
Õnnetusi ise;
Hetke info on, et mõlemad piloodid olid pika karjääriga kogenud lendurid.
Lennuk oli juba varem lennanud seepäev, saabus Jakartasse (CGK) 12:11. Borneo lend pidi väljuma 13:40. Sesoses halbade ilmastikuoludega (tugev vihm, madal pilvisus ja äike) lend juhatati õhkutõusuks rajale 35R alles 14:18. Õhkutõus 14:35.
Kaks minutit hiljem suunati lennukõrgusele FL290. Jõudis tõusta kõrgusele FL110 (11000 ft. kuskil 3,3 km) kui muutis suunda ning kaotas kiiresti kõrgust. 14:40 tuli viimane info pardalt (ADS-B kaudu). Midagi pidi juba õhus juhtuma, et isegi planeerima ei hakatud ning lendurid ühendust ATCga ei võtnud.
Indoneesial on kõvasti lennuohutusega probleeme.
Loodetavasti FDR/CVR annavad vastuse.
Esmalend 1994. Lendas kuni 2012 aastani USAs (kindlasti vähemalt kuni sinnani korraline hooldus oli tehtud heal tasemel). Peale seda Sriwijaya Airi käsutuses. Tundub, et Neil suuremaid õnnetusi pole olnud kuid hooldusega on probleeme olnud, kuni selleni välja, et oma hoolduse eest vastutav direktor kahtles 2019 lennupargi ohutuses.
https://en.tempo.co/read/1420801/fair-carbon-trading
Õnnetusi ise;
Hetke info on, et mõlemad piloodid olid pika karjääriga kogenud lendurid.
Lennuk oli juba varem lennanud seepäev, saabus Jakartasse (CGK) 12:11. Borneo lend pidi väljuma 13:40. Sesoses halbade ilmastikuoludega (tugev vihm, madal pilvisus ja äike) lend juhatati õhkutõusuks rajale 35R alles 14:18. Õhkutõus 14:35.
Kaks minutit hiljem suunati lennukõrgusele FL290. Jõudis tõusta kõrgusele FL110 (11000 ft. kuskil 3,3 km) kui muutis suunda ning kaotas kiiresti kõrgust. 14:40 tuli viimane info pardalt (ADS-B kaudu). Midagi pidi juba õhus juhtuma, et isegi planeerima ei hakatud ning lendurid ühendust ATCga ei võtnud.
Indoneesial on kõvasti lennuohutusega probleeme.
Loodetavasti FDR/CVR annavad vastuse.
Ostan või vahetan kõike, mis puudutab EW lennundusega seonduvat.
Re: Lennuõnnetused
Vahelduseks mitte nii õnnetu lõpuga lugu - helikopteri R44 peaaegu edukas autorotatsioon Texase osariigis:
https://www.youtube.com/watch?v=uYBf3XPwvaU.
Saan aru, et tegemist oli metsseajahiga, õhusõiduk oli täidetud jahimeeste ning relvadega. Täpsest metsseaprobleemist siiski aru ei saanud-kas sigu on lihtsalt liiga palju tekkinud või siis kopterijahte korraldavad erafirmad algul lasevad arvukusel kasvada, et siis hea hinnaga jahte organiseerida rahvamajanduse edendamiseks.
Mootori seiskumise täpne põhjus veel ebaselge, kahtlustatakse süüte- (magneetode) lülitit. Et kas see oli üldse väljalülitatud asendis või siis mõni relvakaba lükkas selle sinna? Selgituseks pisiasi, et lennukimootoritel on töökindluse nimel igas silindris kaks süüteküünalt ja nende toitmiseks kaks eraldi magneetot. Süütelülitiga saab omakorda valida, kas töötab üks, teine, mõlemad või on kõik välja lülitatud. Vaikeolekus annab magneeto alati sädet, mittetöötamiseks tuleb ta maandada vastava lüliti kaudu. Kui siis süütelülitis või juhtmestikus on rike, on võimalik mootori käivitamine ja ka töö ühe või mõlema magneeto väljalülitatud asendis. Kui siis lennu käigus mingil põhjusel juhtmestiku elektrijuhtivus taastub, siis ilmselt mootor enam ei pruugi töötada.
Probleemide vältimiseks on vajalik enne lendu teha mageetode test - lülitada üks või teine välja ning jälgida mootori käitumist ja pärast jälle mõlemad tööle. Antud juhul vist entusiastid sellele tähelepanu ei pööranud.
Inimesed ja metssead antud juhul viga ei saanud, kopter ainult natuke.
https://www.youtube.com/watch?v=uYBf3XPwvaU.
Saan aru, et tegemist oli metsseajahiga, õhusõiduk oli täidetud jahimeeste ning relvadega. Täpsest metsseaprobleemist siiski aru ei saanud-kas sigu on lihtsalt liiga palju tekkinud või siis kopterijahte korraldavad erafirmad algul lasevad arvukusel kasvada, et siis hea hinnaga jahte organiseerida rahvamajanduse edendamiseks.
Mootori seiskumise täpne põhjus veel ebaselge, kahtlustatakse süüte- (magneetode) lülitit. Et kas see oli üldse väljalülitatud asendis või siis mõni relvakaba lükkas selle sinna? Selgituseks pisiasi, et lennukimootoritel on töökindluse nimel igas silindris kaks süüteküünalt ja nende toitmiseks kaks eraldi magneetot. Süütelülitiga saab omakorda valida, kas töötab üks, teine, mõlemad või on kõik välja lülitatud. Vaikeolekus annab magneeto alati sädet, mittetöötamiseks tuleb ta maandada vastava lüliti kaudu. Kui siis süütelülitis või juhtmestikus on rike, on võimalik mootori käivitamine ja ka töö ühe või mõlema magneeto väljalülitatud asendis. Kui siis lennu käigus mingil põhjusel juhtmestiku elektrijuhtivus taastub, siis ilmselt mootor enam ei pruugi töötada.
Probleemide vältimiseks on vajalik enne lendu teha mageetode test - lülitada üks või teine välja ning jälgida mootori käitumist ja pärast jälle mõlemad tööle. Antud juhul vist entusiastid sellele tähelepanu ei pööranud.
Inimesed ja metssead antud juhul viga ei saanud, kopter ainult natuke.
Re: Lennuõnnetused
Texases on jah väga tõsine probleem metssigadega.
https://www.smithsonianmag.com/science- ... -73769069/
https://www.smithsonianmag.com/science- ... -73769069/
Re: Lennuõnnetused
https://www.delfi.ee/artikkel/92920487/ ... get-hukkus
Venemaa Kaluga oblasti lennuväljal käivitus pommitajal Tu-22M3 enne väljalendu katapult, mille tagajärjel hukkusid lennuki kolm meeskonnaliiget, teatas kaitseministeerium.
Venemaa Kaluga oblasti lennuväljal käivitus pommitajal Tu-22M3 enne väljalendu katapult, mille tagajärjel hukkusid lennuki kolm meeskonnaliiget, teatas kaitseministeerium.
Re: Lennuõnnetused
Esimestel TU-22 oli veel katapulteerumine suunaga alla. Uuematel TU-22M3 on juba suunaga üles.
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
Re: Lennuõnnetused
Vajutati siis lennuki komandöri katapuldi nuppu, millega saab välja heita ka teised lendurid.
https://twitter.com/RALee85/status/1374341105567866880Interfax and TASS both report that the fourth member of the crew survived the accident and was taken to the hospital. Apparently, the commander's ejection button, that can eject the entire crew, was pressed.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Lennuõnnetused
Kaliningradis kukkus helikopter Ka-32 alla
https://twitter.com/balticjam/status/13 ... 2304439300”Ka-32 helicopter crashed in Kaliningrad region
The helicopter belonged to the Ministry of Emergencies and was performing a training flight. He fell into the waters of the Curonian Lagoon.
https://www.rbc.ru/society/25/03/2021/6 ... 67abce5c70Вертолет принадлежал МЧС и выполнял учебный полет. Он упал в акваторию Куршского залива. На борту было три человека, один из них погиб, еще один госпитализирован
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
-
- Liige
- Postitusi: 382
- Liitunud: 25 Jaan, 2005 21:35
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Veel üks õnnelik õnnetus Mikistanist:
https://www.youtube.com/watch?v=fJdGc7ZcK58
Lennushow käigus Floridas hakkas ühe IIMS-aegse sõjalennuki mootor jukerdama ja piloot sooritas eduka hädamaandumise supelranna madalasse vette. Keegi ei saanud viga.
https://www.youtube.com/watch?v=fJdGc7ZcK58
Lennushow käigus Floridas hakkas ühe IIMS-aegse sõjalennuki mootor jukerdama ja piloot sooritas eduka hädamaandumise supelranna madalasse vette. Keegi ei saanud viga.
Mis Ukrainas toimub? 5. osa
Sõltumatud vene uurijad on välja selgitanud, et MH380 allatulistamise põhjustasid lennuki enda piloodid.
https://topwar.ru/182755-jekspert-malajzijskij-pilot-boeing-namerenno-organizoval-gibel-rejsa-mh370.html
https://topwar.ru/182755-jekspert-malajzijskij-pilot-boeing-namerenno-organizoval-gibel-rejsa-mh370.html
Re: Mis Ukrainas toimub? 5. osa
Seal räägitakse ju reisist MH370, MH380 hetkel veel õhus. Ning kummalgi reisil pole Ukrainaga mingit pistmist, pole ka teada, et MH370 oleks alla tulistatud - läks kaduma ookeani.
Re: Mis Ukrainas toimub? 5. osa
gooligan kirjutas:Sõltumatud vene uurijad on välja selgitanud, et MH380 allatulistamise põhjustasid lennuki enda piloodid.
https://topwar.ru/182755-jekspert-malajzijskij-pilot-boeing-namerenno-organizoval-gibel-rejsa-mh370.html
Esiteks siiski MH370. Ja teiseks, ega sa seda juhtumisi MH17-ga segi ei aja?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist