Piinlikud lood lennumasinatega
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Piinlikud lood lennumasinatega
Teen otsa lahti
Allpool on kaks pilti. Mis sündmusest, mis asjaoludel ja mis ajal on fotod tehtud?
Allpool on kaks pilti. Mis sündmusest, mis asjaoludel ja mis ajal on fotod tehtud?
Re: Piinlikud lood lennumasinatega
Kas tegemist on juhusega 80ndatel kui mig-23 piloot õhkutõusul teatas (ekslikult) mootoririkkest ning katapulteerus? Hüljatud lennuk aga jätkas lendu, lennates üle Euroopa kuni Hollandini... siis lõppes kütus ning lennuk kukkus alla ühte elumajja, vist oli ka ohvreid?
Mäletan minagi seda lugu. Kahjuks hukkus koduperenaine kelle tuppa see lennuk potsatas.
Aga NATO meestel võttis hapniku kinni - Külma sõja haripunktis potsatab vaenlase lennuk "selgest taevast" keset euroopat alla ilma, et ükski koer(õhukaitsja) oleks teda märganud.
Aga NATO meestel võttis hapniku kinni - Külma sõja haripunktis potsatab vaenlase lennuk "selgest taevast" keset euroopat alla ilma, et ükski koer(õhukaitsja) oleks teda märganud.
Mitte millal vaid miks?
KÕIK KARUKESTEST
KÕIK KARUKESTEST
kas mitte NSVL vastavad ametiisikud NATO "sõpradele" teada ei andnud, et juhtus selline äpardus, et üks ilma piloodita lennuk on tulekul? Ma nagu mäletan, et NATO hävitajad eskortisid Mig-i kuni selle allakukkumiseni.Karuke kirjutas:Aga NATO meestel võttis hapniku kinni - Külma sõja haripunktis potsatab vaenlase lennuk "selgest taevast" keset euroopat alla ilma, et ükski koer(õhukaitsja) oleks teda märganud.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Tegemist on 4. juulil 1989 (USA iseseisvuspäev ) peale lenduri katapulteerumist ise lendu jätkanud lennukiga.
Selle masinaga seoses on palju udu. Esiteks väidavad venelased, et NATO ei märganud. Märkas küll, kuskilt Bitburgi baasist startisid 2 F-15, kes tuvastasid, et lendurit ei ole. Loodeti, et lennuk lendab Põhjamerele ja seal saab selle vaikselt alla lasta. Kukkus aga enne alla.
Keegi ei teadnud, kas oli provokatsioon või mitte.
Teine ulmelugu räägib autopiloodist, mis juhtis lennukit otse. Tegelikkuses katapulteerus piloot kõrgusevõtmisel, kus autopilooti ei pruugita - ja väetõenäoline on, et 150 meetri kõrgusel oleks lennuk suutnud ise vältida kõiki asju, mille otsa põrgata.
Vabalt võis olla ka NATO testimine. Kukkus aga välja nagu sm Trojanovil.
Selle masinaga seoses on palju udu. Esiteks väidavad venelased, et NATO ei märganud. Märkas küll, kuskilt Bitburgi baasist startisid 2 F-15, kes tuvastasid, et lendurit ei ole. Loodeti, et lennuk lendab Põhjamerele ja seal saab selle vaikselt alla lasta. Kukkus aga enne alla.
Keegi ei teadnud, kas oli provokatsioon või mitte.
Teine ulmelugu räägib autopiloodist, mis juhtis lennukit otse. Tegelikkuses katapulteerus piloot kõrgusevõtmisel, kus autopilooti ei pruugita - ja väetõenäoline on, et 150 meetri kõrgusel oleks lennuk suutnud ise vältida kõiki asju, mille otsa põrgata.
Vabalt võis olla ka NATO testimine. Kukkus aga välja nagu sm Trojanovil.
-
- Liige
- Postitusi: 371
- Liitunud: 16 Veebr, 2004 15:30
- Asukoht: siin-seal
- Kontakt:
su27, ukraina. 78 inimest surnud, 115 vigastatud
sry, minu näpukas - kui jõudsin ära parandada, oli juba
postitus tehtud allpool.
sry, minu näpukas - kui jõudsin ära parandada, oli juba
postitus tehtud allpool.
Viimati muutis sturmkommando, 19 Sept, 2006 23:09, muudetud 2 korda kokku.
minu andmetel juhtus see küll ukrainas:sturmkommando kirjutas:su27, prantsusmaa. 80 inimest surnud
A military court in Ukraine has jailed two pilots whose plane ploughed into the crowd at an airshow near Lviv in 2002, killing 77 people. The jet's pilot, Volodymyr Toponar, and his co-pilot Yury Yegorov, who both ejected and survived, were sentenced to 14 years and eight years respectively.
Toponar was found guilty of negligence and violating flight rules. Two of his senior military officials and a flight security official were also jailed. [...]
An inquiry into the accident found that the crash happened because the pilots had tried to pull off a risky manoeuvre at a low altitude. Officials in charge were blamed for failing to stop the flight in time and secure a sufficient security zone.
According to AP, Toponar said that he did not blame himself for the deaths. He claimed technical problems and a faulty flight plan were to blame.
As well as the jail term, he was ordered to pay 7.2m hryvnas ($1.4m; �768,000) and Yegorov must pay 2.46m hryvnas ($500,000; �274,000) towards the government compensation for victims.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Selle B-52 komandör unustas vist, et tegemist ei ole sportlennukiga
http://www.aviapedia.com/videos/bombers ... _crash.mpg
Mõista, mõista, mis see on
http://www.aviapedia.com/videos/bombers ... _crash.mpg
Mõista, mõista, mis see on
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
B-52 lugu juhtus ühel üritusel, kus lendur tegi järsu pöörde ca 100 meetri kõrgusel, kiirus kadus ja kukkus täiega alla.
F-15 lendab ka ilma tiibadeta, kere tõstejõud on suurel kiirusel suurem kui tiibadel. Antud lennuk maandus lubatust poole suurema kiirusega (ligi 500 kmh), kui kiirus alla lasti, hakkas küljele vedama.
F-15 muide on üks väheseid lennumasinaid, mis võib vajadusel maanduda ka ilma tagatiibu kasutatama, kuna kere toodab piisavalt tõstejõudu.
See lugu on nii laialt tuntud, et fake versioon on vähe võimalik-oleks ammu välja tulnud, seda enam, et 23 aastat tagasi juba toimus.
IAF väitel juhtis lennukit lendurõpilane, kuid ilmselt see taga kabiinis olnud istruktor ei olnud ka päris puhas
F-15 lendab ka ilma tiibadeta, kere tõstejõud on suurel kiirusel suurem kui tiibadel. Antud lennuk maandus lubatust poole suurema kiirusega (ligi 500 kmh), kui kiirus alla lasti, hakkas küljele vedama.
F-15 muide on üks väheseid lennumasinaid, mis võib vajadusel maanduda ka ilma tagatiibu kasutatama, kuna kere toodab piisavalt tõstejõudu.
See lugu on nii laialt tuntud, et fake versioon on vähe võimalik-oleks ammu välja tulnud, seda enam, et 23 aastat tagasi juba toimus.
IAF väitel juhtis lennukit lendurõpilane, kuid ilmselt see taga kabiinis olnud istruktor ei olnud ka päris puhas
-
- Liige
- Postitusi: 156
- Liitunud: 06 Jaan, 2006 20:59
- Kontakt:
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist