Autotehnikateema
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40214
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Eile nägin imeasja - minu auto alustas DPF-i ehk tahmafiltri põletamist. Esimest korda nii minu kui auto elus - läbisõit oli ca 84 000 km. Oli küll veits kiire, aga keerasin end selliseks tähtsaks operatsiooniks maanteele ja lasin kõrgemate pööretega umbes 20 km. Siis kustus vastav tuli ära. Ma sõidan muidugi enamik km maanteel ja küllap on värk suht puhas.
Kui see puhastus nii harva on, siis jääb segaseks, mis tonti inimesed selles näevad. Lihtsalt põletuse ajal ei tohi autot seisma jätta, tuleks sõita edasi, kuniks protsess läbi saab.
Kui see puhastus nii harva on, siis jääb segaseks, mis tonti inimesed selles näevad. Lihtsalt põletuse ajal ei tohi autot seisma jätta, tuleks sõita edasi, kuniks protsess läbi saab.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
Mis auto siis oli sul?Kapten Trumm kirjutas:Eile nägin imeasja - minu auto alustas DPF-i ehk tahmafiltri põletamist. Esimest korda nii minu kui auto elus - läbisõit oli ca 84 000 km. Oli küll veits kiire, aga keerasin end selliseks tähtsaks operatsiooniks maanteele ja lasin kõrgemate pööretega umbes 20 km. Siis kustus vastav tuli ära. Ma sõidan muidugi enamik km maanteel ja küllap on värk suht puhas.
Kui see puhastus nii harva on, siis jääb segaseks, mis tonti inimesed selles näevad. Lihtsalt põletuse ajal ei tohi autot seisma jätta, tuleks sõita edasi, kuniks protsess läbi saab.
Enamusel autodel ei sütti mitte mingit märgutuld põletusprotsessi kohta ja selle toimumist võib vaid aimata suurenenud kütuse hetkekulu järgi.
Re: Autoteema
Keegi ei näegi mingit tonti - lihtsalt mis kasu on vidinast mis kogub tahma kokku ja selle sobivas kohas keskkonda paiskab, lisaks toimub see suurendatud kütusepõletamise tingimustes. Mõnel autol mida ebasobivas reziimis kasutatakse toimub tühjakspõletamine pea iga kuu. Mõõteseadet summutisse toppides on tõesti ehk heitmete tahmasisaldus väiksem ja alust eduraportöörluseks ning müügiosakonnale ehk ka turundus aga sisuliselt on see enesepetmine. Kui keegi näeb selles aga midagi rohelist ja planeedi päästmise sarnast tegevust siis... Loogilisem ja arusaadavam oleks kui filter oleks vahetatava sisuga, taskukohane ja mida perioodiliselt uuendatakse ning sinna kogunenud jäätmed ei satu keskkonda.Kui see puhastus nii harva on, siis jääb segaseks, mis tonti inimesed selles näevad.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Autoteema
Kas ka sinu kärul, aga minu omal hakkab vastav tuluke alles siis põlema, kui filter juba kriitiliselt täis e. neid vahepealseid põletustsükleid on korduvalt katkestatud. Sai abikaasale siis veidi selgitustööd tehtud ja seda tulukest pole ma enam näinud. Toimetab taustal, viitab toimingule ainult suurenenud kütusekulu näit kompuutril. Selles ma kahtlen sügavalt, et alles 84 000km peal DPF esimese puhastuse tegi.Kapten Trumm kirjutas:Eile nägin imeasja - minu auto alustas DPF-i ehk tahmafiltri põletamist. Esimest korda nii minu kui auto elus - läbisõit oli ca 84 000 km. Oli küll veits kiire, aga keerasin end selliseks tähtsaks operatsiooniks maanteele ja lasin kõrgemate pööretega umbes 20 km. Siis kustus vastav tuli ära. Ma sõidan muidugi enamik km maanteel ja küllap on värk suht puhas.
Kui see puhastus nii harva on, siis jääb segaseks, mis tonti inimesed selles näevad. Lihtsalt põletuse ajal ei tohi autot seisma jätta, tuleks sõita edasi, kuniks protsess läbi saab.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40214
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Minu autol süttis vastav märgutuli ja kompuutrile ilmub kiri "DPF cleaning - do not stop car" või midagi sellist.
Peale 15 minutist sõitu antud tuli ja kirjad kustusid ega pole tagasi pöördunud.
Ise ma pooleli jätmise pattu omaks ei võta - minu läbisõidust 3/4 moodustab kiire maanteesõit ja linnasõitudega saan ma auto alati töösoojaks.
Sellistes tingimustes on tahma teke ka üsna väike.
Peale 15 minutist sõitu antud tuli ja kirjad kustusid ega pole tagasi pöördunud.
Ise ma pooleli jätmise pattu omaks ei võta - minu läbisõidust 3/4 moodustab kiire maanteesõit ja linnasõitudega saan ma auto alati töösoojaks.
Sellistes tingimustes on tahma teke ka üsna väike.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
Sooviks ikka jätkuvalt teada, mis mark ja mudel. Pole küll ühelgi autol sellist asja kohanud.Kapten Trumm kirjutas:Minu autol süttis vastav märgutuli ja kompuutrile ilmub kiri "DPF cleaning - do not stop car" või midagi sellist.
Peale 15 minutist sõitu antud tuli ja kirjad kustusid ega pole tagasi pöördunud.
Ise ma pooleli jätmise pattu omaks ei võta - minu läbisõidust 3/4 moodustab kiire maanteesõit ja linnasõitudega saan ma auto alati töösoojaks.
Sellistes tingimustes on tahma teke ka üsna väike.
Re: Autoteema
2021 2.8 hilux näiteks kirjutab sellist asja aga ta ei keela autot seisma panna.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40214
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Põletuse ajal auto seisma panekul protsess katkeb, muud midagi. Kui seda on mitu korda katkestatud, siis heal juhul on esinduses mingi raha eest võimalik lasta see filter sundkorras tühjaks põletada (diagnostik kutsub selle esile) või halvemal juhul tuleb uus tahmafilter panna. Lühikesi linnaotsi tegevatel diiselautodel on see võimalus nr 1 kõvasti raha kulutada. Esiteks linnaots tahmab rohkem ja teiseks, kui kasutaja ei jaga teemat, on katkestamise võimalus ka palju suurem kui maanteesõidul.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
-
- Liige
- Postitusi: 3349
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: Autoteema
Räägitakse et põletuseks peab kütusetase olema üle veerandi paagist. St et raskel ajal liitrikaupa tirtsutades ei teegi puhastust. Tuleb paak korralikult täis võtta.
Kas see iga margi puhul kehtib, ei tea.
Kas see iga margi puhul kehtib, ei tea.
Re: Autoteema
Minu teada kütusetasemel ei ole vahet. Oluline on, et tahmaosakeste filter oleks õigel töötemperatuuril s.t piisavalt kuum siis hakkab
põletusprotsess automaagiliselt tööle. Piisava temperatuuri saavutab ainult 50-60 km pikkusel maanteesõidul, linnas see teema ei hakka tööle.
Järgmine oluline nüanss seoses Trummi käruga on küsimus mis tootjaga tegu on. Vanematel konnasööjatel elik kass, bumerang ja piz*aa oli
vabsee kütusepaagi küljes tehases täidetud 3L kanister vedelikuga mis aitas DPF filtrit paremini puhtaks põletada, sai see kanister seal tühjaks oli filter õhtal.
Kolmest liitrist sodist jagus umbes-täpselt 160k läbimiseks.. Fifty-fifty linnasõit ning maantee.
Uus DPF filter, uus kütusepaak, kütusepump. Jep. Eesrindlik autotootja. Kõik-ühes sõlm. Mingi 800 euri nali oli.
Ma elusees ei usu Trumm, sinu 80k esmakordset filtri põletust. Mine parem siva hooldusesse, ära seda masinat ise näperda.
põletusprotsess automaagiliselt tööle. Piisava temperatuuri saavutab ainult 50-60 km pikkusel maanteesõidul, linnas see teema ei hakka tööle.
Järgmine oluline nüanss seoses Trummi käruga on küsimus mis tootjaga tegu on. Vanematel konnasööjatel elik kass, bumerang ja piz*aa oli
vabsee kütusepaagi küljes tehases täidetud 3L kanister vedelikuga mis aitas DPF filtrit paremini puhtaks põletada, sai see kanister seal tühjaks oli filter õhtal.
Kolmest liitrist sodist jagus umbes-täpselt 160k läbimiseks.. Fifty-fifty linnasõit ning maantee.
Uus DPF filter, uus kütusepaak, kütusepump. Jep. Eesrindlik autotootja. Kõik-ühes sõlm. Mingi 800 euri nali oli.
Ma elusees ei usu Trumm, sinu 80k esmakordset filtri põletust. Mine parem siva hooldusesse, ära seda masinat ise näperda.
-he not to go to war, she not to go to a dance.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40214
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Ma tangin üle nädala paagi korralikult täis.
Mootor on Fiat Multijet2, 1,6 liitrit, 88 kW, 2017
Mootor on Fiat Multijet2, 1,6 liitrit, 88 kW, 2017
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
Tänud.Kapten Trumm kirjutas:Ma tangin üle nädala paagi korralikult täis.
Mootor on Fiat Multijet2, 1,6 liitrit, 88 kW, 2017
Huvitav jah, et sellel apastraadil tõesti on selline hoiatustuli olemas.
Aga muidu minu kaastunne
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40214
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Täiesti rahuldav mootor võrreldes sellega, mis mul olnud on. On ka üks selline mootor, mille paneb käsitsi kokku üks inimene ja paneb mootorile allkirja.
Kuna see on esimene auto mul DPF-ga, siis asi on uus ja huvitav. Esindus soovitas vähem muretseda.
Kuna see on esimene auto mul DPF-ga, siis asi on uus ja huvitav. Esindus soovitas vähem muretseda.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
Mu 2005 aasta oopeli kärul on selle mootori vaarisa peal Fiati-Alfa Romeo 1.9 88kw. Juba see on väga hea mootor. Ei tea mis põhjusel nende mootorite kubatuure kogu aeg allapoole nuditakse?Kapten Trumm kirjutas: Mootor on Fiat Multijet2, 1,6 liitrit, 88 kW, 2017
Aga seda ma ikkagi ei usu, et üle 80000km läbisõidu juures alles esimest korda puhastust tegi. Vaata mis kasutusjuhendis selle kohta kirjas. Võtsin ühe sama aastakäigu Fiati juhendi ja sealt katkend:
The warning light does not come on during every DPF
regeneration, but only when driving conditions require
that the driver is notified. The warning light will switch
off if the vehicle remains in motion until regeneration
has been completed.
Ma saan nagu aru, et ikkagi ka taustal märkamatult seda puhastust teeb ja sa pole seda lihtsalt märganudki. Märguande tulukesed-kirjed siravad siis juba teatud sõidutingimustel.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40214
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Ma sain kah aru, et see "rutiinne puhastus" toimub korra paagitäie kohta ja siis mingeid tulesid ei põle.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist