AMvA kirjutas:Seda kasti pole sinna vaja mootori abistamiseks. See on mugavus - selline kast veab nagu variaator, sa ei suuda käiguvahetushetki üldse eristada.
Aga noh, kiirenduseks eriti ju vaja pole.
Mugavuseks, autofirma taseme näitamiseks, ok.
Noh, tegelikult korras W140 4-käiguline kast vahetab ka täiesti tunnetamatult, lihtsalt tahhomeetrilt on vahetused näha.
Lihtsalt enamik eestlasi omab premium autode kogemust mingite viimase veerandini sõidetud laipade baasil.
Mis jõnksuavad või libisevad käiguvahetusel ja mille mootor ka kindlasti paar korda köhib vahepeal.
1990ndate alguses kasutas Mercedes oma autodel sellist "innovaatilist" asja nagu bioloogiliselt laguneva isolatsiooniga juhtmed.
Tulemuseks oli, et mootoriruumi kuumuses lagunes see isolatsioon seal mõne aastaga ilma looduse kaasabita.
Hiljem välja tulenud juhtmekimbud aga maksid Mercedesele kohast hinda ja enamik tõelisi "ärimehi", kes 2-3 ringi autosid pidasid, neid osta ei raatsinud.
Näiteks 6-silindrilise M104 mootori juhtmekimp maksis esinduses 2500 eurot. V12 oma ilmselt kaks korda niipalju.
Seepärast annab tikutulega otsida autot, mis oleks mersu väärilises korras.
Räägin seepärast, et olen oma nahal proovinud, kasutatud M104 juhtmepunt mootorile läks mulle e-bay'st ca 1000 eurot.
Peale vahetust käis mootor nagi siidi ja üllatuslikult hakkas ka käigukast hoopis teistmoodi tööle.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.