Kriku kirjutas:Jah, autotransport on kaugvedudeks lihtsam (kas ka odavam?). Aga kaugveod raudteele tagasi kolida on jällegi lihtsam ja odavam, kui selle jaoks elektrirekka välja arendada. ...
Praktikas ütleksin, et:
1. Elektrirekkad tulevad niikuinii, sest akudel on veel arenguruumi väga palju (teoreetiliselt on võimalik liitiumakude mahtu kasvatada veel vähemalt 4-5 korda, kui reaktsiooni kaasatakse ka välisõhk)
2. Iga vaheetapp logistilises ahelas on kulu mitme koha pealt.
a) Esiteks on selleks vaja kasutada ajutist laopinda.
b) Teiseks on vaja maksta lossijatele.
c) Kolmandaks toob see kaasa ajalise viite ja tänapäeval on tarbija harjunud kõike kohe saama.
d) Neljandaks toob iga ladustamine ja laadimine kaasa ka kauba vigastamise, riknemise või kadumise riski. Suurte mahtude korral riskid varem või hiljem realiseeruvad muutudes kuluks.
Võluvitsa ei ole. Kogu logistikaahel hakkab muutuma vastavalt sellele, kuidas tehnoloogia võimaldab ja regulatsioonid piiravad. 20 aasta pärast vbl. ei olegi rekkadel enam puhkepausi. Öösel sõidab masin ise ja juht magab olles kaasas rohkem asjaajamise jms. jaoks.