Autotehnikateema
Re: Autoteema
Manuaalkäigukastide tootmine lõpetatakse:
https://arileht.delfi.ee/artikkel/94442 ... e-tootmise
Oli mõte järgmisel aastal autot vahetama hakata aga see paneb pead sügama. Peres on nii automaat kui manuaal ja millegipärast naudin manuaali rohkem. Too VW manuaalkast vahetab käike väga mõnusalt, kahe sõrmega. Kas tõesti jätan praeguse auto allles kuniks 30a pärast loomulikku surma sureb?
https://arileht.delfi.ee/artikkel/94442 ... e-tootmise
Oli mõte järgmisel aastal autot vahetama hakata aga see paneb pead sügama. Peres on nii automaat kui manuaal ja millegipärast naudin manuaali rohkem. Too VW manuaalkast vahetab käike väga mõnusalt, kahe sõrmega. Kas tõesti jätan praeguse auto allles kuniks 30a pärast loomulikku surma sureb?
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Volkswagen pole kõik või isegi mitte enamus.
Muidugi tänased "narrowband" tüüpi turbomootorid vajavad nii palju käike, et selle lahendamine manuaalkäigukastiga muutub väga kalliks.
Kui mootori ökonoomne pööretevahemik on 500 pööret, siis on see kangiga sudimine tänapäeva üldiselt kehva sõiduoskusega juhile väga ebamugav kah.
Muidugi tänased "narrowband" tüüpi turbomootorid vajavad nii palju käike, et selle lahendamine manuaalkäigukastiga muutub väga kalliks.
Kui mootori ökonoomne pööretevahemik on 500 pööret, siis on see kangiga sudimine tänapäeva üldiselt kehva sõiduoskusega juhile väga ebamugav kah.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
Some kirjutas:Manuaalkäigukastide tootmine lõpetatakse:
https://arileht.delfi.ee/artikkel/94442 ... e-tootmise
Oli mõte järgmisel aastal autot vahetama hakata aga see paneb pead sügama. Peres on nii automaat kui manuaal ja millegipärast naudin manuaali rohkem. Too VW manuaalkast vahetab käike väga mõnusalt, kahe sõrmega. Kas tõesti jätan praeguse auto allles kuniks 30a pärast loomulikku surma sureb?
Kuna tänapäevaste seadmete eluiga ei määra mitte niivõrd loomulik kulumine vaid tarkvara või selle uuenduste toetuse lõpetamine, siis tootjatele ja keskonnakaitsjatele on kasulik müüa (iseõppivaid, tarku) arvutiga juhitavaid automaatkaste, millede eluea lõppu on vajadusel lihtne korraldada.
Paljud autoomanikud ei tea, et tootja juhendi järgi kuulub tavapärase hoolduse filtri- ja õlivahetuse juurde ka masina tarkvarauuendus, millega muudetakse muuhulgas ka käigukasti seadeid.
(Jalgratta foorumis arutatakse, et kuidas sportlastel vanusega "jõudu juurde" tuleb. Et kui 90´datel kestsid pedaalilaagrid (keskjooks) vähemalt 5 aastat, siis tänapäevaseid laagreid tuleb iga hooaeg vahetada.)
Kui vanemaid masinaid, mis olid konstrueeritud pikemaaegseks ekspluatatsiooniks ei õnnestu tarkvaraliselt "lõpetada", siis nende tarbeks müüakse vastavalt "modifitseeritud" varuosi, mis aitavad kliimaplaanide eesmärke täide viia.
Lisatud piltidel on uus hammasrihm, mis on pikem kui vana ja ka rihma seademärgid on nihkes.
Kusjuures sellise rihmaga mootor isegi töötab normikohaselt oma piirväärtustel, aga mõne aasta pärast ei pruugi see auto enam ülevaatust läbida.
Ainuke asi, mis jagades paljuneb on teadmised.
Re: Autoteema
Kas tegu on peale vanuse muus osas täiesti identsete rihmadega näitajate poolest?
Re: Autoteema
See kas automaatkast saab igal hooldusel mingi tarkvarauuenduse või mitte, ei oma kasti töö suhtes mingit erilist tähendust. Ma vean kihla, et mu Windows arvuti töötaks täpselt sama hästi nagu ostes, kui ma vahepeal ei oleks ka ühtegi Windows'i uuendust alla laadinud.
Pildil toodud hammasrihmade võrdlus omaks vaid siis tähtsust, kui mõlemil juhul oleks tegemist OEM rihmaga. Pildilt ei ole seda võimalik tuvastada. Neid B-osa tootjaid on maailmas tekkinud kümneid ja kvaliteet on väga kõikuv.
Pildil toodud hammasrihmade võrdlus omaks vaid siis tähtsust, kui mõlemil juhul oleks tegemist OEM rihmaga. Pildilt ei ole seda võimalik tuvastada. Neid B-osa tootjaid on maailmas tekkinud kümneid ja kvaliteet on väga kõikuv.
Re: Autoteema
Neid B-osa tootjaid on maailmas tekkinud kümneid ja kvaliteet on väga kõikuv.
Nähtud pilt, kus soliidsele autotootjale kuuluva suure halli ühest otsast sõidab sisse veoauto, mille koormaks on B- grupi varuosana esilaternad ja teisest otsast välja auto samade laternatega, aga juba A-grupi varuosadena.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Liige
- Postitusi: 1000
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Autoteema
Lemet kirjutas:Neid B-osa tootjaid on maailmas tekkinud kümneid ja kvaliteet on väga kõikuv.
Nähtud pilt, kus soliidsele autotootjale kuuluva suure halli ühest otsast sõidab sisse veoauto, mille koormaks on B- grupi varuosana esilaternad ja teisest otsast välja auto samade laternatega, aga juba A-grupi varuosadena.
Ja mida see nähtud pilt küll meile ütleb? Seda, et autotootjad ise ei tooda eriti üksikosasid, küll aga panevad oma firmamärgi pärast kvaliteedikontrolli alles peale. Kui ei oleks olnud kvaliteetne kaup, siis nad ka A-osadeks ei oleks tunnistatud ja oleksid B osana kuskil odavmüügis.
Tellisin üht spetsiifilist detaili hobiautole kolmelt eri tootjalt ja kõigil olid kvaliteedi probleemid. Neljas originaalosa aga oli kvaliteetne. Hinnavahe oli 5-10 korda olenevalt tootjast. Välimus täpselt üks aga kolm millimeetrit mõõdu erinevust.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Re: Autoteema
See pilt ütleb seda, et kiljatused stiilis " B-grupi varuosad on eranditult saast" on näpust imetud. Kogu vahe võib olla ka ainult hinnas.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Liige
- Postitusi: 1000
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Autoteema
Lemet kirjutas:See pilt ütleb seda, et kiljatused stiilis " B-grupi varuosad on eranditult saast" on näpust imetud. Kogu vahe võib olla ka ainult hinnas.
Hinnas ja kvaliteedikontrollis.
Kust kohast sa küll selle kiljatuse võtsid, et B varuosad on eranditult saast, peavad sinu enda näpud teadma. Minul sellist kiljatust leida ei õnnestunud.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Re: Autoteema
Lemet kirjutas:Neid B-osa tootjaid on maailmas tekkinud kümneid ja kvaliteet on väga kõikuv.
Nähtud pilt, kus soliidsele autotootjale kuuluva suure halli ühest otsast sõidab sisse veoauto, mille koormaks on B- grupi varuosana esilaternad ja teisest otsast välja auto samade laternatega, aga juba A-grupi varuosadena.
Ja millest sa järeldasid, et need on B osad?
Re: Autoteema
Lemet kirjutas:See pilt ütleb seda, et kiljatused stiilis " B-grupi varuosad on eranditult saast" on näpust imetud. Kogu vahe võib olla ka ainult hinnas.
Kes on öelnud et B osad on eranditult saast?
Re: Autoteema
Ja millest sa järeldasid, et need on B osad?
Saatedokumentidest, ruumis toimuvast ja kohaliku ülemuse kinnitusest.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Autoteema
Lemet kirjutas:Ja millest sa järeldasid, et need on B osad?
Saatedokumentidest, ruumis toimuvast ja kohaliku ülemuse kinnitusest.
Sa käisid kohe tuntud autotootja juures saatedokumente kontrollimas?
Olles ikka ise autoäris päris pikalt sees olnud ja mitut autotehast isiklikult külastanud ei tahaks ma seda juttu kohe kuidagi uskuda.
Ja isegi kui sa neid saatelehti nägid, siis seal oli kirjas, et tegemist on B-osaga?
Re: Autoteema
Ega pakendamist ei tee mitte mingi tootja ise oma peakorteris, see pakendusteenus ostetakse sisse pakendamisega tegelevatest firmadest.
Ka Tallinna ümbruses on suured laod ja mille jaoks sinna hommikuti bussidega tuhandeid inimesi Lasnamäelt tööle veetakse?
Aga sealsed töötajad on seotud konfidensiaalsuslepinguga.
Ka Tallinna ümbruses on suured laod ja mille jaoks sinna hommikuti bussidega tuhandeid inimesi Lasnamäelt tööle veetakse?
Aga sealsed töötajad on seotud konfidensiaalsuslepinguga.
Ainuke asi, mis jagades paljuneb on teadmised.
Re: Autoteema
AMvA kirjutas:Lemet kirjutas:Ja millest sa järeldasid, et need on B osad?
Saatedokumentidest, ruumis toimuvast ja kohaliku ülemuse kinnitusest.
Sa käisid kohe tuntud autotootja juures saatedokumente kontrollimas?
Olles ikka ise autoäris päris pikalt sees olnud ja mitut autotehast isiklikult külastanud ei tahaks ma seda juttu kohe kuidagi uskuda.
Ja isegi kui sa neid saatelehti nägid, siis seal oli kirjas, et tegemist on B-osaga?
Milleks kontrollimas? 90ndate esimene pool oli huvitav aeg. Veod toimusid TIR carnetiga, paberihulk kabiinis oli muljetavaldav. Nagu ka aruandlus nendel paberitel. Lihtsalt sai kohaliku jupijumala käest uuritud, et mis mõte on esitulede karbist karpi lappamisel, peale selle, et uus karp on palju kirevam. Mille peale vastati, et raha. Ja seletati, et nii tehakse B-grupist A-grupp. Ja mida lugupeetav usub või mitte, jätab mind suht külmaks- tegelikus ei muutu sellest küünemusta võrragi.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist