Arvata võib.OLAVI kirjutas:Käiguvahetuse tuli on tekitatud vastavalt keskkonnanõuetele.
Mis sellise auto mootori seisukohast õigem oleks, kas sõita alla 2000 või 2000-3000 pöördega?
Arvata võib.OLAVI kirjutas:Käiguvahetuse tuli on tekitatud vastavalt keskkonnanõuetele.
Kapten Trumm kirjutas:Kui mõnikord peenestada, siis peab jälgima, et mootorit piirajasse ei lase
OLAVI kirjutas:AMvA kirjutas:... Ehk kas automaatkast hakkab halvemini tööle või tema töö muutub võrreldes auto poest kättesaamise seisuga, kui jätta tarkvarauuendused tegemata?
Sõna "halvemini" on subjektiivne hinnang ja kui omanik "on rahul" siis ju vist pole "halvem"?
AMvA kirjutas:Kapten Trumm kirjutas:Kui mõnikord peenestada, siis peab jälgima, et mootorit piirajasse ei lase
MIs sa sellepärast muretsed, ega see see vanakooli auto ei ole mille võis lõhki lasta. Pöörete piiraja tuleb kohe vastu, omal veidi ebameeldiv lihtsalt.
Kapten Trumm kirjutas:AMvA kirjutas:Kapten Trumm kirjutas:Kui mõnikord peenestada, siis peab jälgima, et mootorit piirajasse ei lase
MIs sa sellepärast muretsed, ega see see vanakooli auto ei ole mille võis lõhki lasta. Pöörete piiraja tuleb kohe vastu, omal veidi ebameeldiv lihtsalt.
Kui tahad võimalikult head kiirendust, siis tuleb käik üles vahetada kriips enne piirajat, mitte lasta piirajasse, mis mõjub umbes samamoodi kui jalg gaasilt võtta või pidurdada. 1980ndate BMW-l näiteks on piiraja täiesti olemas, lisaks 4-kanaliga ABS piduritele, piiratud libisemisega diferentsiaalile jne.
Kriku kirjutas:Arvata võib.OLAVI kirjutas:Käiguvahetuse tuli on tekitatud vastavalt keskkonnanõuetele.
Mis sellise auto mootori seisukohast õigem oleks, kas sõita alla 2000 või 2000-3000 pöördega?
Kriku kirjutas:Tänan, aga bensiiniga?
AMvA kirjutas:... Ehk kas automaatkast hakkab halvemini tööle või tema töö muutub võrreldes auto poest kättesaamise seisuga, kui jätta tarkvarauuendused tegemata?
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist