Autotehnikateema
Re: Autoteema
Ega autode osas väga lihtsalt kokkulepet ei saagi saavutada, sest nii tehnoloogiliselt kui ka kultuuriliselt (n. euroopa hipster vs. saudid) on hinnangud eri klassidele varieeruvad ning sageli piir hägustunud mitmete omaduste ülekatete tõttu.
Üks hea sõber ja tõeline "autopede", kes ise antud valdkonnas töötab ning omab ka mitut hobiautot, selgitas mulle lihtsate sõnadega auto ja tarbija vahelist suhet - ilma klassideta.
Tööauto - valitakse effektiivsuse, hinna ja kvaliteedi suhte alusel, muu on boonus.
Näitamise auto - valitakse hinna, kaubamärgi ja visuaali põhjal! Otstarbekus on kasulik lisaomadus.
Isiklik auto - mugavus ja erivajadused (istmete arv, pakiruumi suurus/-laiendus, biomeetriline sobivus, jne.).
Kõik mis jääb sinna kolme vahele, sõltub rahakotist ja maailmavaatest (näit. roheline vs. muda-müttaja)!
PS. Postitus ei ole mõeldud kellelegi "koha kättenäitamiseks", vaid kui üritus selgitada, miks ei saavutata (ka minuga!) ühist arusaamist.
Üks hea sõber ja tõeline "autopede", kes ise antud valdkonnas töötab ning omab ka mitut hobiautot, selgitas mulle lihtsate sõnadega auto ja tarbija vahelist suhet - ilma klassideta.
Tööauto - valitakse effektiivsuse, hinna ja kvaliteedi suhte alusel, muu on boonus.
Näitamise auto - valitakse hinna, kaubamärgi ja visuaali põhjal! Otstarbekus on kasulik lisaomadus.
Isiklik auto - mugavus ja erivajadused (istmete arv, pakiruumi suurus/-laiendus, biomeetriline sobivus, jne.).
Kõik mis jääb sinna kolme vahele, sõltub rahakotist ja maailmavaatest (näit. roheline vs. muda-müttaja)!
PS. Postitus ei ole mõeldud kellelegi "koha kättenäitamiseks", vaid kui üritus selgitada, miks ei saavutata (ka minuga!) ühist arusaamist.
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40208
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Mina olen juba 2 tööautot (peale Hondat) valinud ühe kriteeriumina selle järgi, et juhiistmel peab olema reguleeritav nimmetugi. Kuna mul on seljaga probleeme. Nii mõnigi pakkuja jäi seetõttu kõrvale - ja võitjaks osutunu oli nii paindlik, et vahetas esimesed istmed ühe teise laos asuva autoga ära, et kliendile meelepärane olla. Tundsin ennast kliendina. Tõsi, automüüja oli naisterahvas, enamik meesmüüjaid oleks vist mind kalanäoga kuulanud ja öelnud tuimalt, et ei saa (üks müüdud auto siin või seal).
Mina ütleks, et biomeetriline sobivus on tööautol tähtsamgi, kui isiklikul (läbisõidu vahekord on ehk 10:1).
Mina ütleks, et biomeetriline sobivus on tööautol tähtsamgi, kui isiklikul (läbisõidu vahekord on ehk 10:1).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
Muide, kuna see juba auto teema on siis kas keegi oskaks ehk minu autole diagnoosi panna? Autoks on teise generatsiooni Infiniti FX37, peale aku vahetust ei tööta raadio, st. raadio töötab aga häält ei ole. Ehk oskab keegi midagi soovitada?
Re: Autoteema
kuldar81 kirjutas:Muide, kuna see juba auto teema on siis kas keegi oskaks ehk minu autole diagnoosi panna? Autoks on teise generatsiooni Infiniti FX37, peale aku vahetust ei tööta raadio, st. raadio töötab aga häält ei ole. Ehk oskab keegi midagi soovitada?
meediamängija töötab aga raadio mitte?
vaata, ega pole mingi Traffic Announcement (TA) funktsioon peale läinud..mul selle peale jääb raadio vait
Alati võib pakkuda Eesti üliõpilasorganistasioonide sümboolikat, fotosid 2MS eelsest ajast
Re: Autoteema
skulmars kirjutas:kuldar81 kirjutas:Muide, kuna see juba auto teema on siis kas keegi oskaks ehk minu autole diagnoosi panna? Autoks on teise generatsiooni Infiniti FX37, peale aku vahetust ei tööta raadio, st. raadio töötab aga häält ei ole. Ehk oskab keegi midagi soovitada?
meediamängija töötab aga raadio mitte?
vaata, ega pole mingi Traffic Announcement (TA) funktsioon peale läinud..mul selle peale jääb raadio vait
Ei ole, raadio, CD, telefon bluetoothi kaudu, miski ei tööta. Näen et raadio on õigel sagedusel ja CD sekundid jooksevad ka, aga häält ei ole. Kas võibolla on võimendis mingi probleem?
Re: Autoteema
Kõlab nagu (odav lahendus) võimu kaitse on läbi. Tõenäolisem on aga, et (suht kallis lahendus), et võim ise läks läbi.
professional retard
Re: Autoteema
mongol kirjutas:Kõlab nagu (odav lahendus) võimu kaitse on läbi. Tõenäolisem on aga, et (suht kallis lahendus), et võim ise läks läbi.
Tänud, vist on võimendi jah. Kaitset kontrollisin ja see on ok, ehk siis ilmselt võim läks.
Re: Autoteema
kuldar81 kirjutas:mongol kirjutas:Kõlab nagu (odav lahendus) võimu kaitse on läbi. Tõenäolisem on aga, et (suht kallis lahendus), et võim ise läks läbi.
Tänud, vist on võimendi jah. Kaitset kontrollisin ja see on ok, ehk siis ilmselt võim läks.
Mõistlik on spetsialisti poole pöörduda, sest autosse integreeritud meediakeskus pole mitte "lihtsalt vahetatav karp" vaid erinevatest moodultest koosnev kompleks, mille originaaltöökorda saamine võib ületada auto enda turuväärtust.
Infiniti FX35, 2005 meediakeskuse skeem:
Ainuke asi, mis jagades paljuneb on teadmised.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40208
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Tundub, et probla on selles, et toide on ära käinud ja sellega mingit settingud paigast läinud.
Keerukatel autodel võiks vahetada akut sedasi, et ühendada auto akujuhtmete külge nt käivitusjuhtmete abil teine aku ja alles siis eemaldada klemmid autol oleva aku küljest, vahetada aku, ühendada klemmid ja alles siis võtta täkujuhtmed lahti. Muidugi pidada silmas, et pluss ühendada ikka plussiga ja miinus miinusega
Tolle ajastu autod, kus eri plokid omavahel suhtlevad, vajavad mõnikord tööle panekuks restarti, see kipub olema ka selline kasuaalne, et mõnel läheb ise tööle ja mõnel tuleb jamada-installida.
Keerukatel autodel võiks vahetada akut sedasi, et ühendada auto akujuhtmete külge nt käivitusjuhtmete abil teine aku ja alles siis eemaldada klemmid autol oleva aku küljest, vahetada aku, ühendada klemmid ja alles siis võtta täkujuhtmed lahti. Muidugi pidada silmas, et pluss ühendada ikka plussiga ja miinus miinusega
Tolle ajastu autod, kus eri plokid omavahel suhtlevad, vajavad mõnikord tööle panekuks restarti, see kipub olema ka selline kasuaalne, et mõnel läheb ise tööle ja mõnel tuleb jamada-installida.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
Vahel tuleb autole ka öelda läbi kaabli, et tal on nüüd uus aku peal (ning vahel ka parameetrid sisestada).
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Autoteema
Kapten Trumm kirjutas:Tundub, et probla on selles, et toide on ära käinud ja sellega mingit settingud paigast läinud.
Keerukatel autodel võiks vahetada akut sedasi, et ühendada auto akujuhtmete külge nt käivitusjuhtmete abil teine aku ja alles siis eemaldada klemmid autol oleva aku küljest, vahetada aku, ühendada klemmid ja alles siis võtta täkujuhtmed lahti. Muidugi pidada silmas, et pluss ühendada ikka plussiga ja miinus miinusega
Tolle ajastu autod, kus eri plokid omavahel suhtlevad, vajavad mõnikord tööle panekuks restarti, see kipub olema ka selline kasuaalne, et mõnel läheb ise tööle ja mõnel tuleb jamada-installida.
Samas jäid mul peale aku vahetust isegi salvestatud raadiokanalid ja istme mälud paika. Midagi ei pidanud uuesti seadistama.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40208
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Osadel asjadel on varutoide sees, sestap seal säilib seting tükk aega ilma vooluta.
Mulle on elu õpetanud, et kui enne polnud ja nüüd on pekkis, siis meenuta, mida viimati tegid.
Otsi asjatundjat, on ka minu soovitus.
Mulle on elu õpetanud, et kui enne polnud ja nüüd on pekkis, siis meenuta, mida viimati tegid.
Otsi asjatundjat, on ka minu soovitus.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
OLAVI kirjutas:
Mõistlik on spetsialisti poole pöörduda, sest autosse integreeritud meediakeskus pole mitte "lihtsalt vahetatav karp" vaid erinevatest moodultest koosnev kompleks, mille originaaltöökorda saamine võib ületada auto enda turuväärtust.
Infiniti FX35, 2005 meediakeskuse skeem:
Ei näe küll antud skeemil ühtegi erinevatest moodulitest koosnevat kompleksi vaid täiesti tavaliselt eraldatud dipleiga ressiiiverit.
Re: Autoteema
AMvA kirjutas:OLAVI kirjutas:
Mõistlik on spetsialisti poole pöörduda, sest autosse integreeritud meediakeskus pole mitte "lihtsalt vahetatav karp" vaid erinevatest moodultest koosnev kompleks, mille originaaltöökorda saamine võib ületada auto enda turuväärtust.
Infiniti FX35, 2005 meediakeskuse skeem:
Ei näe küll antud skeemil ühtegi erinevatest moodulitest koosnevat kompleksi vaid täiesti tavaliselt eraldatud dipleiga ressiiiverit.
Tundub nii ning miskipärast põles lõppvõimu kivi maha nähtavasti. Sama aja Chrysleritel on raadio ning võimendi osa eraldi kusagil taguratta juures. Kui tahta seal raadio välja vahetada siis on sellega tükk tegemist. Aga japsid on alati asju lihtsa(ma)na hoidnud.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Re: Autoteema
Tegelane5 kirjutas:
Tundub nii ning miskipärast põles lõppvõimu kivi maha nähtavasti. Sama aja Chrysleritel on raadio ning võimendi osa eraldi kusagil taguratta juures. Kui tahta seal raadio välja vahetada siis on sellega tükk tegemist. Aga japsid on alati asju lihtsa(ma)na hoidnud.
Tänapäevastel asjadel on jah kahjuks see viga, et terve lõppaste on ühe kivi peal ja lõputransse, mis tavaliselt läbi lähevad, eraldi vahetada ei saa.
Aga miks võim pelgalt akuvahetuse peale läbi läks on suht arusaamatu. Täiesti tavaline tegevus iseenesest.