Mees Varjust kirjutas:Renegate87 kirjutas:Rohkematest riiulitest paistab olevat juppe kuna auto esiosa näeb välja nagu kohendatud Rolls Royce Ghost ehk järjekordne "analooge mitte omav" toode.
Ainuke mis mälu järgi sarnase näokohenduse sai oli Moskvitch 400 peale teist ilmasõda kui Saksamaalt pandi tuuri terve Opel Kadett K38 tehas koos kõigi spetsidega ja vajalike "juppidega". Rolls Royce Ghostiga kopeerimisega vist sama moodi ei lähe kuna Ühendkuningriik seisab ikka seal kus alati ja Kremliga sõprust ei arenda.
https://en.wikipedia.org/wiki/Moskvitch_400-420
Venelased ise tõmbavad paralleele ZIS-110'nega.
VAG'i info tuleb messilt, kus oli Aurus ilma kereta. Seal oli näha mootoril-sildadel jne VW varuosakoode.
Kui nüüd tarned kinni on, küll siis leiavad kasutust ka analooge mitteomavad Niva õõtsad, 53'e mootor jne.
Vene autoajakirjanik Sergei Aslanjan väidab, et Aurus sai VW Phaetoni platvormile ehitatud.
https://www.svoboda.org/a/voyna-na-chernom-more-chji-rakety-poletyat-v-sevastopolj-grani-vremeni-s-muminom-shakirovym-efir-v-19-05/31861120.htmlИ когда, например, нашей стране понадобился автомобиль "номер один" для президента, мы решили сделать проект "Кортеж", результатом которого стал лимузин Aurus. НАМИ, как самая квалифицированная инженерная школа, как наш научно-технический центр прогресса, с этой задачей не справился и взял платформу Volkswagen Phaeton. Поэтому наш президент ездит не столько на полностью оригинальной разработке "Сделано в России", сколько на ошметках того немецкого, что не пригодилось Германии. Притом что Aurus – это машина, которая, мягко говоря, не на 100% наша. Многие технологические решения и комплектующие, в принципе, нам не по зубам, как, например, пневматическая подвеска, купленная у китайцев под ключ, заказанная им, исполненная. И если вдруг у президентского лимузина по какой-то причине пневмобаллон сдуется, то нам придется фельдъегерскую почту отправлять срочно в Китай для того, чтобы оттуда пришел какой-нибудь запчастевый инструмент, материал или сам этот пневмобаллон.