Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Eestis elavad Venemaalt pensioni saavatele inimestele ei ole kolmandas kvartalis pensioni makstud, kuna Venemaa pensionifondi raha ei ole sotsiaalkindlustusameti arvele jõudnud. Venemaa pensionärid oleks pidanud kolmanda kvartali eest pensioni kätte saama 10. septembriks.
Ameti andmetel sai teises kvartalis 83 protsenti ehk 3330 inimest Venemaa pensioni saajatest pensioni ka Eestist. Nende keskmine pension oli 519 eurot. 17 protsenti ehk 677 inimest sai ainult Venemaa pensioni, keskmise summaga 79 eurot.
Kolmanda kvartali nimekirja alusel tuleb septembris Venemaa pension välja maksta 4061 inimesele.
Juhul kui Venemaa pensionifondil ei õnnestu sotsiaalkindlustusametile raha üle kanda, ei võta Eesti Venemaa pensioni maksmise kohustust üle.
https://www.err.ee/1608713989/venemaa-p ... oni-saanud
Ameti andmetel sai teises kvartalis 83 protsenti ehk 3330 inimest Venemaa pensioni saajatest pensioni ka Eestist. Nende keskmine pension oli 519 eurot. 17 protsenti ehk 677 inimest sai ainult Venemaa pensioni, keskmise summaga 79 eurot.
Kolmanda kvartali nimekirja alusel tuleb septembris Venemaa pension välja maksta 4061 inimesele.
Juhul kui Venemaa pensionifondil ei õnnestu sotsiaalkindlustusametile raha üle kanda, ei võta Eesti Venemaa pensioni maksmise kohustust üle.
https://www.err.ee/1608713989/venemaa-p ... oni-saanud
Bertel Gripenberg: See lõhe on sügavam surmast, on sünge, pime ja lai - ta lahutab inimest sellest, kes punaseks kiskjaks sai.
-
- Liige
- Postitusi: 2367
- Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Meil oli kokkulepe, et võta aga pane tagasi ... Vene aalarvesse on tekkinud 1,5 triljoni rublane auk. Aasta alguses kogunenud reservi on septembri lõpuks otsas. Suurimaks süüdlaseks peetakse energiakandjad mida ei saa mõistliku hinnaga müüa.
https://www.moscowtimes.eu/2022/09/12/v ... lei-a24197
Kuugli tõlge:
Venemaa eelarvesse on kolme kuuga tekkinud 1,5 triljoni rubla suurune “auk”.
12.09.2022
Sergei Bobylev/TASS
Rekordilised sõjalised kulutused ja probleemid nii toor- kui ka mitteressursside maksude kogumisega toovad jätkuvalt probleeme Venemaa eelarvesse.
Augustikuu tulemuste põhjal oli föderaalkassa miinuses kolmandat kuud järjest, selgub rahandusministeeriumi esmaspäeval avaldatud andmetest.
Kolme suvekuu kokkuvõttes osutusid valitsuse kulutused tuludest 1,452 triljonit rubla suuremaks, millest 344 miljardit rubla moodustas augusti puudujääk.
Möödunud suvekuu tõi valitsusele uue languse toorme üürivoogudes: nafta- ja gaasitulude kogumaht – 671,9 miljardit rubla – oli madalaim alates 2021. aasta juunist pärast seda, kui Aasia riigid viisid Venemaa nafta ostmine sõja algusest alates miinimumini. , ja Gazprom blokeeris tarned Euroopasse, vähendades eksporti aastas peaaegu kolm korda.
Kuu jooksul laekus eelarvesse vaid 33,7 miljardit rubla gaasi tootmismaksu – see on minimaalne summa alates 2020. aasta pandeemia "vihmapäevadest". Võrdluseks: aprillis ja mais oli see 70 miljardit rubla kuus.
Majanduse mitteprimaarsete sektorite tasud langesid augustis aasta arvestuses 14%, 1,157 triljoni rublani. Ja eelarve kogutulud - 10%, 1,829 triljoni rublani. Kulud kasvasid samal ajal aastaga 8,4% - 2,174 triljonit rubla.
Kui võtta arvesse inflatsioon, milleks Rosstat hindas augustis 14,3%, siis reaalselt läheneb mitte-nafta- ja gaasitulude ebaõnnestumine 30%, hindab Centrrocredit Banki ökonomist Jevgeni Suvorov.
Olles sunnitud kulutama sõjale ja majanduse toetamisele, "sõi" eelarve kolme kuuga ära kogu ülejäägi, mis suutis koguda esimesel poolaastal: juuni alguse 1,589 triljonist rublast vaid 131 miljardit. rublad jäid septembri alguseks.
See "turvapadi", mis koguti märtsis ja aprillis ootamatute toorainete arvelt, "tühjendub" septembris täielikult: eelarve muutub puudujäägiks, kui hinnata seda mitte kuude, vaid aasta algusest. riigi vajadused suurenevad ja maksude kogumise võimalus on piiratud, ütleb BCS Financial Groupi ökonomist Natalia Lavrova.
Tema sõnul vajab eelarve selleks, et ots otsaga kokku tulla, naftat 100 dollarit barreli kohta. Kuid vene klassi Urals müüakse allahindluste tõttu veerandi võrra odavamalt - augustis 74,73 dollarit. Järgmisel aastal peaks nafta, arvestades kasvavaid kulusid, maksma 108 dollarit, et eelarve oleks tasakaalus, hindab Lavrova.
https://www.moscowtimes.eu/2022/09/12/v ... lei-a24197
Kuugli tõlge:
Venemaa eelarvesse on kolme kuuga tekkinud 1,5 triljoni rubla suurune “auk”.
12.09.2022
Sergei Bobylev/TASS
Rekordilised sõjalised kulutused ja probleemid nii toor- kui ka mitteressursside maksude kogumisega toovad jätkuvalt probleeme Venemaa eelarvesse.
Augustikuu tulemuste põhjal oli föderaalkassa miinuses kolmandat kuud järjest, selgub rahandusministeeriumi esmaspäeval avaldatud andmetest.
Kolme suvekuu kokkuvõttes osutusid valitsuse kulutused tuludest 1,452 triljonit rubla suuremaks, millest 344 miljardit rubla moodustas augusti puudujääk.
Möödunud suvekuu tõi valitsusele uue languse toorme üürivoogudes: nafta- ja gaasitulude kogumaht – 671,9 miljardit rubla – oli madalaim alates 2021. aasta juunist pärast seda, kui Aasia riigid viisid Venemaa nafta ostmine sõja algusest alates miinimumini. , ja Gazprom blokeeris tarned Euroopasse, vähendades eksporti aastas peaaegu kolm korda.
Kuu jooksul laekus eelarvesse vaid 33,7 miljardit rubla gaasi tootmismaksu – see on minimaalne summa alates 2020. aasta pandeemia "vihmapäevadest". Võrdluseks: aprillis ja mais oli see 70 miljardit rubla kuus.
Majanduse mitteprimaarsete sektorite tasud langesid augustis aasta arvestuses 14%, 1,157 triljoni rublani. Ja eelarve kogutulud - 10%, 1,829 triljoni rublani. Kulud kasvasid samal ajal aastaga 8,4% - 2,174 triljonit rubla.
Kui võtta arvesse inflatsioon, milleks Rosstat hindas augustis 14,3%, siis reaalselt läheneb mitte-nafta- ja gaasitulude ebaõnnestumine 30%, hindab Centrrocredit Banki ökonomist Jevgeni Suvorov.
Olles sunnitud kulutama sõjale ja majanduse toetamisele, "sõi" eelarve kolme kuuga ära kogu ülejäägi, mis suutis koguda esimesel poolaastal: juuni alguse 1,589 triljonist rublast vaid 131 miljardit. rublad jäid septembri alguseks.
See "turvapadi", mis koguti märtsis ja aprillis ootamatute toorainete arvelt, "tühjendub" septembris täielikult: eelarve muutub puudujäägiks, kui hinnata seda mitte kuude, vaid aasta algusest. riigi vajadused suurenevad ja maksude kogumise võimalus on piiratud, ütleb BCS Financial Groupi ökonomist Natalia Lavrova.
Tema sõnul vajab eelarve selleks, et ots otsaga kokku tulla, naftat 100 dollarit barreli kohta. Kuid vene klassi Urals müüakse allahindluste tõttu veerandi võrra odavamalt - augustis 74,73 dollarit. Järgmisel aastal peaks nafta, arvestades kasvavaid kulusid, maksma 108 dollarit, et eelarve oleks tasakaalus, hindab Lavrova.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Valitsus ütleb, et kokkuhoiu eesmärgil tuleb regioonide vahel lendavatel pilootidel nüüd ise ka lennukeid hooldada ja remontida.
https://theins.ru/news/254999
https://theins.ru/news/254999
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Putini üks liitlastest Ivan Pechorin uppus
Another Russian energy boss has died in mysterious circumstances after "falling overboard" from a boat, according to local media reports.
Ivan Pechorin's body was found washed up around 100 miles from Vladivostok in Russia's far east, on Monday after a two-day search, local outlet VL.ru reported.
Pechorin fell off his moving boat on September 10 as it sailed near Russky Island, the outlet reported. He was the Aviation Director for Russia's Far East and Arctic Development Corporation (KRDV), which described his death as an "irreparable loss."
The KRDV is President Vladimir Putin's project for developing the rich energy and mining resources of Russia's farthest eastern region, which has become a crucial objective under the weight of international sanctions.
According to the Mirror's Russia correspondent, he was personally selected by Putin for his role, and was described by Newsweek as Putin's "key man" in the region.
Days earlier, Pechorin spoke on a panel about transportation at an economic forum where Putin gave a keynote speech.
Born in 1983, Pechorin is the second KRDV executive to die unexpectedly this year, adding to an ever-expanding roster of Russian businessman and oligarch deaths.
In February, the same firm announced the death of its general director, Igor Nosov. The 43-year-old died of a stroke, Newsweek reported.
https://www.businessinsider.com/russian ... ath-2022-9
Another Russian energy boss has died in mysterious circumstances after "falling overboard" from a boat, according to local media reports.
Ivan Pechorin's body was found washed up around 100 miles from Vladivostok in Russia's far east, on Monday after a two-day search, local outlet VL.ru reported.
Pechorin fell off his moving boat on September 10 as it sailed near Russky Island, the outlet reported. He was the Aviation Director for Russia's Far East and Arctic Development Corporation (KRDV), which described his death as an "irreparable loss."
The KRDV is President Vladimir Putin's project for developing the rich energy and mining resources of Russia's farthest eastern region, which has become a crucial objective under the weight of international sanctions.
According to the Mirror's Russia correspondent, he was personally selected by Putin for his role, and was described by Newsweek as Putin's "key man" in the region.
Days earlier, Pechorin spoke on a panel about transportation at an economic forum where Putin gave a keynote speech.
Born in 1983, Pechorin is the second KRDV executive to die unexpectedly this year, adding to an ever-expanding roster of Russian businessman and oligarch deaths.
In February, the same firm announced the death of its general director, Igor Nosov. The 43-year-old died of a stroke, Newsweek reported.
https://www.businessinsider.com/russian ... ath-2022-9
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Orkid alustava eelarve kärpimist-10% kõikidele infoks antud.
Valitsus alustab eelarve sekvestreerimist pärast 11 aasta suurimat tulude kokkuvarisemist
Rahandusministeerium on ministeeriumidele teatanud, et pärast suvel tekkinud 1,5 triljoni rubla suurust auku eelarvesse kärbitakse 10% võrra.
https://twitter.com/finanzru/status/1570399373753995273
Valitsus alustab eelarve sekvestreerimist pärast 11 aasta suurimat tulude kokkuvarisemist
Rahandusministeerium on ministeeriumidele teatanud, et pärast suvel tekkinud 1,5 triljoni rubla suurust auku eelarvesse kärbitakse 10% võrra.
https://twitter.com/finanzru/status/1570399373753995273
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
-
- Liige
- Postitusi: 7849
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Kipub nagu rahakest vähemaks vist jääma ja üleliigsed lusikahoidjad rahapaja juurest tuleb "õnnetustega" eemaldada,business as usuall nagu õeldakse.ruger kirjutas: ↑13 Sept, 2022 23:36 Putini üks liitlastest Ivan Pechorin uppus
Another Russian energy boss has died in mysterious circumstances after "falling overboard" from a boat, according to local media reports.
Ivan Pechorin's body was found washed up around 100 miles from Vladivostok in Russia's far east, on Monday after a two-day search, local outlet VL.ru reported.
Pechorin fell off his moving boat on September 10 as it sailed near Russky Island, the outlet reported. He was the Aviation Director for Russia's Far East and Arctic Development Corporation (KRDV), which described his death as an "irreparable loss."
The KRDV is President Vladimir Putin's project for developing the rich energy and mining resources of Russia's farthest eastern region, which has become a crucial objective under the weight of international sanctions.
According to the Mirror's Russia correspondent, he was personally selected by Putin for his role, and was described by Newsweek as Putin's "key man" in the region.
Days earlier, Pechorin spoke on a panel about transportation at an economic forum where Putin gave a keynote speech.
Born in 1983, Pechorin is the second KRDV executive to die unexpectedly this year, adding to an ever-expanding roster of Russian businessman and oligarch deaths.
In February, the same firm announced the death of its general director, Igor Nosov. The 43-year-old died of a stroke, Newsweek reported.
https://www.businessinsider.com/russian ... ath-2022-9
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Ostan või vahetan kõike, mis puudutab EW lennundusega seonduvat.
-
- Liige
- Postitusi: 2367
- Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
USA tahab türkidelt vastust, et kummal pool te lõpuks olete ja lubab neil kaardimaksesüsteemi mir võimaldavad pangad sanktsioneerida. https://www.moscowtimes.eu/2022/09/15/s ... mir-a24326
kuugli tõlge:
USA otsustas maksesüsteemist Mir loobuda
15.09.2022
Värskendatud: 15.09.2022
EPA
USA administratsioon otsustas võtta karmid meetmed Venemaa maksesüsteemi Mir vastu, mis jääb pärast Visa ja Mastercardi lahkumist venelaste jaoks üheks viimaseks legaalseks viisiks välismaale maksmiseks.
2015. aastal käivitatud ja 2022. aasta suveks 134 miljoni plastkaardiga Mir-süsteemi saab kasutada sanktsioonide all olevate inimestega tehinguteks, teatas USA rahandusministeerium neljapäeval.
USA välisvarade kontrolli amet (OFAC) teatas sanktsioonide kehtestamisest NSPK (süsteemi Mir operaatori) tegevjuhi Vladimir Komlevi vastu. Ta on kantud musta nimekirja koos kõigi varade külmutamise ja viisakeeluga.
Lisaks hoiatab osakond, et kuigi NSPK enda suhtes pole sanktsioone veel kehtestatud, võivad need järgneda pankade suhtes, kes teevad süsteemiga koostööd välismaal.
Nüüd aktsepteeritakse Mir-kaarte 11 maailma riigis, millest ainult kolm asuvad väljaspool postsovetlikku ruumi - need on Vietnam, Lõuna-Korea ja Türgi. Venemaa reisikorraldajad on teatanud plaanist ühineda Malaisia, Myanmari ja Tai süsteemidega. Septembris alustas Egiptuse keskpank Vene Föderatsiooni keskpangas Miri üle läbirääkimisi.
Kuid süsteemi geograafia laiendamise plaane tuleb ilmselt pikka aega edasi lükata. "Väljaspool USA-d asuvad finantsasutused, kes sõlmivad NSPK-ga uusi lepinguid või laiendavad olemasolevaid, võivad toetada Venemaa katseid sanktsioonidest mööda hiilida," seisis OFACi avalduses.
Agentuur rõhutab, et on valmis rakendama volitusi sanktsioonide kehtestamiseks nende vastu, kes "laiendavad <...> maksesüsteemi Mir kasutamist väljaspool Vene Föderatsiooni".
USA hoiatus on suunatud eelkõige Türgile, kus Venemaa kaarte aktsepteerivad viis panka: Vakıfbank, Ziraat Bank, İş Bank, DenizBank ja Halkbank. Veelgi enam, kaks viimast liitusid süsteemiga pärast Ukraina sõja algust.
Financial Timesi teatel kavatseb USA ametlikult teatada Türgi väidetest, mis on muutumas Venemaa-vastastest sanktsioonidest möödahiilimise, kaubavahetuse suurendamise ja sõja suhtes kahetise seisukoha võtmise "sõlmpunktiks".
Eesmärk on suurendada survet Türgi pankadele, ütlesid plaanide väljatöötamisega seotud Lääne ametiisikud FT-le. Euroopa Liit saadab Ankarasse delegatsiooni otsekõnelustele Türgi valitsuse esindajatega. Oktoobris külastab Euroopa Komisjoni finantsteenuste volinik Mairead McGuinness.
kuugli tõlge:
USA otsustas maksesüsteemist Mir loobuda
15.09.2022
Värskendatud: 15.09.2022
EPA
USA administratsioon otsustas võtta karmid meetmed Venemaa maksesüsteemi Mir vastu, mis jääb pärast Visa ja Mastercardi lahkumist venelaste jaoks üheks viimaseks legaalseks viisiks välismaale maksmiseks.
2015. aastal käivitatud ja 2022. aasta suveks 134 miljoni plastkaardiga Mir-süsteemi saab kasutada sanktsioonide all olevate inimestega tehinguteks, teatas USA rahandusministeerium neljapäeval.
USA välisvarade kontrolli amet (OFAC) teatas sanktsioonide kehtestamisest NSPK (süsteemi Mir operaatori) tegevjuhi Vladimir Komlevi vastu. Ta on kantud musta nimekirja koos kõigi varade külmutamise ja viisakeeluga.
Lisaks hoiatab osakond, et kuigi NSPK enda suhtes pole sanktsioone veel kehtestatud, võivad need järgneda pankade suhtes, kes teevad süsteemiga koostööd välismaal.
Nüüd aktsepteeritakse Mir-kaarte 11 maailma riigis, millest ainult kolm asuvad väljaspool postsovetlikku ruumi - need on Vietnam, Lõuna-Korea ja Türgi. Venemaa reisikorraldajad on teatanud plaanist ühineda Malaisia, Myanmari ja Tai süsteemidega. Septembris alustas Egiptuse keskpank Vene Föderatsiooni keskpangas Miri üle läbirääkimisi.
Kuid süsteemi geograafia laiendamise plaane tuleb ilmselt pikka aega edasi lükata. "Väljaspool USA-d asuvad finantsasutused, kes sõlmivad NSPK-ga uusi lepinguid või laiendavad olemasolevaid, võivad toetada Venemaa katseid sanktsioonidest mööda hiilida," seisis OFACi avalduses.
Agentuur rõhutab, et on valmis rakendama volitusi sanktsioonide kehtestamiseks nende vastu, kes "laiendavad <...> maksesüsteemi Mir kasutamist väljaspool Vene Föderatsiooni".
USA hoiatus on suunatud eelkõige Türgile, kus Venemaa kaarte aktsepteerivad viis panka: Vakıfbank, Ziraat Bank, İş Bank, DenizBank ja Halkbank. Veelgi enam, kaks viimast liitusid süsteemiga pärast Ukraina sõja algust.
Financial Timesi teatel kavatseb USA ametlikult teatada Türgi väidetest, mis on muutumas Venemaa-vastastest sanktsioonidest möödahiilimise, kaubavahetuse suurendamise ja sõja suhtes kahetise seisukoha võtmise "sõlmpunktiks".
Eesmärk on suurendada survet Türgi pankadele, ütlesid plaanide väljatöötamisega seotud Lääne ametiisikud FT-le. Euroopa Liit saadab Ankarasse delegatsiooni otsekõnelustele Türgi valitsuse esindajatega. Oktoobris külastab Euroopa Komisjoni finantsteenuste volinik Mairead McGuinness.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009073927.html
Saksamaa võttis üle Rosnefti rafineerimise tehased Saksamaal
Saksamaa võttis üle Rosnefti rafineerimise tehased Saksamaal
SAKSA on ottanut maassa sijaitsevat venäläisen Rosneftin öljynjalostamot haltuunsa perjantaista lukien.
Saksa on määrännyt Rosneftin kolme jalostamoa edunvalvojan haltuun turvatakseen energian saatavuutta, maan talousministeriö sanoo tiedotteessaan. Rosneftin saksalaiselle tytäryhtiölle kuulunut Schwedtin jalostamo toimitti 90 prosenttia Berliinin öljypolttoaineista. Kaksi muuta Saksan haltuunsa ottamaa jalostamoa ovat MiRo Karlstuhessa ja Bayernoil Vohburgissa.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
https://www.rferl.org/a/germany-russia- ... 37396.htmlSaksamaa teatas, et on võtnud kontrolli Venemaa Rosnefti Saksa üksusele kuuluva suure naftatöötlemistehase üle, et tugevdada riigi energiajulgeolekut seoses Moskva nafta- ja gaasikärbetega, mis on kättemaksuks Lääne sanktsioonide eest Ukraina sissetungi tõttu.
Saksamaa majandusministeerium teatas 16. septembril tehtud avalduses , et andis Rosnefti üksuse tööstuse reguleeriva asutuse, Föderaalse Võrguagentuuri hoole alla, andes sellele kontrolli PCK Schwedti, MiRo ja Bayernoili rafineerimistehaste üle.
"Rosneft Deutschland moodustab umbes 12 protsenti Saksamaa naftatöötlemisvõimsusest, mis teeb sellest ühe Saksamaa suurima naftatöötlemisettevõtte," seisis avalduses.
"Usaldushalduri administratsioon astub vastu eelseisvale ohule energiavarustuse kindlusele ning loob olulise aluse Schwedti asukoha säilimisele ja tulevikule," lisati.
Ei Rosneft Deutschland ega Rosneft kolimist kohe ei kommenteerinud.
Kogu Euroopas on riigid võistelnud oma energiatarnete tugevdamise nimel, karmistades sanktsioone Venemaa, kontinendi peamise nafta- ja gaasitarnija vastu.
Moskva on omakorda andnud kättemaksu gaasivoogude vähendamisega ja ähvardanud isegi kraanid täielikult kinni keerata, pannes hinnad hüppeliselt tõusma ja suurendades väljavaateid energia ratsioneerimiseks Euroopas sel talvel.
Bertel Gripenberg: See lõhe on sügavam surmast, on sünge, pime ja lai - ta lahutab inimest sellest, kes punaseks kiskjaks sai.
-
- Liige
- Postitusi: 2367
- Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Videojupike vantide reisilennukist, kus iga kiri INOP mingi lüliti juures tähistab mõnda mittefunktsioneerivat süsteemi. https://mobile.twitter.com/ElectricRebo ... 3466823680
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10213
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Sihuke lennuk reisijaid õhku tõsta ei tohi._dumbuser_ kirjutas: ↑17 Sept, 2022 20:36 Videojupike vantide reisilennukist, kus iga kiri INOP mingi lüliti juures tähistab mõnda mittefunktsioneerivat süsteemi. https://mobile.twitter.com/ElectricRebo ... 3466823680
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Raske ette kujutada, kuidas mittetöötavate kütusepumpadega lennuk maast lahtigi saab.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Postituse all on kommentaarid: lennukiks on VP-BVO A321-231, 20 aastat vana ja polevat Flyghtradari andmetel õhku tõusnud juba 30. dets alates ja lendas siis Moskvast Tallinnasse. Ettevõtte poolt määratud hoiustamisele.
Airframe Status Stored. std at TLL 30 Dec 2021
https://www.planespotters.net/airframe/ ... ngs/eyjl5e
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
In aviation the term “INOP”, short for “inoperative”, refers to an item of aircraft equipment or a system that is partially or totally unavailable to the pilot or crew.
Ühesõnaga, et kui kõikidest kütusepumpadest ja piduritest mõni ei tööta nõuetekohaselt, siis on kohe INOP.
Pikemalt, kuidas meeskond lennuki INOP-e peaks haldama
https://www.aviationmatters.co/inop-sys ... -aviation/
INOP-i olemasolu ei tähenda automaatset lennukeeldu, pigem nõuet broneerida (erakorraline) aeg kontrolliks ja hoolduseks.
Puhas Google tarkus, ei mingit isiklikku kogemust.
Antud lennukil paistab, et neid INOP-e on korjatud pikema aja jooksul, st. operaatorfirma on koonerdanud hooldusega ja üritanud välja vedada korralise vms. hoolduseni.
Ühesõnaga, et kui kõikidest kütusepumpadest ja piduritest mõni ei tööta nõuetekohaselt, siis on kohe INOP.
Pikemalt, kuidas meeskond lennuki INOP-e peaks haldama
https://www.aviationmatters.co/inop-sys ... -aviation/
INOP-i olemasolu ei tähenda automaatset lennukeeldu, pigem nõuet broneerida (erakorraline) aeg kontrolliks ja hoolduseks.
Puhas Google tarkus, ei mingit isiklikku kogemust.
Antud lennukil paistab, et neid INOP-e on korjatud pikema aja jooksul, st. operaatorfirma on koonerdanud hooldusega ja üritanud välja vedada korralise vms. hoolduseni.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: rallikas, TALUPOEG TALUJA ja 10 külalist