Antonovi juhtoinale küll kaasatunda ei tasu. See on/oli padupunane, punasem kui punased ise.
Tean, et nimme eiras soovitust viia mria baas Leipzigi Radefeldi lennuväljale, kus on kõik hooldusvõimekus olemas.
Onkel sai vihaseks ja käratas, et tema laseb lennuki ligi vaid venelastest tehnikuid.
//pisemaid antonovi lennukeid remonditakse leipzigis. kahe aasta tagused fotod tõestavad seda.
Antonov An-225 Mriya
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
mingi jutt oli, et teine kere on saksas ja miskit ehitavad selle baasil, tea kui õige jutt see on
Vene-Ukraina sõda II osa
Dmytro Antonov (AN-225 piloot/kapten) on oma videotes mitmel korral sellel teemal sõna võtnud ja olukorda selgitanud. Muidugi puhta tõena pole ka see allikas täiesti õige, erinevates videotes on möödarääkivusi (sama 5 mootoriga lendamine vs kõik 6 mootorit töökorras jne). Huvilised saavad ise täpsemalt vaadata, kuid kokkuvõtvalt oli seis selline: veebruari alguses tõepoolest võeti mootor maha (hoolduseks, asenduseks vms põhjusel), see oli üks nendest sisemistest mootoritest nagu mainitud. Pidevate hoiatuste ja soovituste tõttu lennuki Lepizigisse evakueerimiseks oli asendusmootor veebruari keskpaigaks juba paigaldatud ja lennuk oli mõned päevad enne 24ndat 100% valmis lendamiseks, kuid käsku mis seda võimaldaks ei tulnud. Vaja olnuks ainult tankida, meeskond oli olemas ja valmis. Mulle on jäänud mulje, et see kütus oli ka üks põhjuseid miks mõni pooljuht ei saanud initsiatiivi näidata ning ise lennukit minema saata.Zuslik kirjutas: ↑25 Veebr, 2023 1:32Eelmise aasta Aprillis avaldati video kus oli näha, et 255-el olid hävimise hetkel kõik mootorid küljes, kuigi oli ennem levitatud väidet,et ära ei saanud lennata demonteeritud mootori tõttu. Mrija-t hakatakse näitama 19 minuti peal. https://www.youtube.com/watch?v=AuQGvi_R8zgan2 kirjutas: ↑24 Veebr, 2023 21:11Selgus, et mootor ei olnud remondis vaid oli tavapraktika, et seisvat lennukit kasutati doonorina. Mootoreid tõsteti süstemaatiliselt erinevate lennukite vahel ümber. Mria ja AN-124 kasutasid samu mootoreid. Eemaldati sisemine mootor, millel polnud generaatorit või muid abisüsteemide käitamise ülesandeid. Mria oli võimeline lendama isegi nelja mootoriga, kuna koos minimaalse kütusekogusega oli lennuk kergem, kui AN-124. Vajadusel oleks võinud ilu pärast riputada külge lihtsalt seisva mootori.eestlane356 kirjutas: ↑24 Veebr, 2023 20:37
Mootor oli eemaldatud, kuid ütles, et see ei oleks olusid arvestades takistanud äralendu. Lennuk jäeti sinna ikka puhtalt juhtkonna otsusel.
https://youtu.be/0iyH_6Gt-XI?t=441
Ühes videos mainis, et plaan oli 24ndal lennata, kuid hommikul pandi UA õhuruum lukku, ning seda ei juhtunud. See viimane võib olla muidugi kõrgemalt poolt tagantjärgi juurde luuletatud plaan, sest esialgsetes videotes ei mainitud sellest midagi. Samamoodi ühes viimatises videos mainis, et 24ndal keelati töötajate evakueerimine Antonovi bussidega Kiievisse, sest plaani järgi oleks lennuväljale toodud 1500 dessantnikku nende bussidega hoopis linna kupatatud.
Tegelikult peaks selle jutu Antonov An-225 Mriya teemaga kokku liitma.
Et oleks raskem!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist