Poisid on ilmselt kasutanud elektromagnetlainete peegeldumise simuleerimise tarkvara 3D mudelite peal. Sellega on nüüd järgmised nüansid:Gideonic kirjutas: ↑05 Juun, 2023 8:31 Siin lehel on inimesed üsna põhjalikult simuleerinud Su-57, J-20 ja F-35 radarijälgi.
See on kokkuvõtte postitus, iga lennuki kohta on eraldi ka üks (ja kui kiigata teisi artikleid siis ka muid, näiteks Rafale):
https://basicsaboutaerodynamicsandavion ... n-summary/
Kui see oleks liiga tõe lähedal oleks see kindlasti ammu maha koristatud, aga tundub siiski piisavalt adekvaatne et jagada.
f-16.net foorumitest on ka näha, et nad plaanivad varsti samu arvutusi teha suurusjärkude võrra detailsemate 3d-mudelitega.
1. Need simulaatorid ei ole tegelukult kuigi head - reaalses elus saavutatud peegeldused pidavat olema oluliselt erinevad sellest, mida saadaolevad simulaatorid ennustavad. AFAIK on need simulaatorid mõeldud tegelikult teiseks otstarbeks.
2. Simulaator oskab arvestada ainult lennuki kujuga (nö. shape stealth). Moodsa radarivastase pinnakatte kohta (material stealth) ei tea need suurt midagi ja siin on F-35 teistest mitu põlvkonda eespool. Su-75/57 ei oma üleüldse mingit neeldumist soodustavat pinnakatet.