Tuleb välja, et on ikka võimalik inimese vanust vajadusel väga täpselt kontrollida. Euroopa aga võtab vist siiani vastu "saatjata alaealisi", kel juba esimesed hallid karvadki pikas mustas habemes.Kamerun jalgpalliliit teatas hiljuti U17 Aafrika meistrivõistluste valikturniiri 30-mehelise koosseisu, kuid koguni 21 mängijat osutus vanemaks kui lubatud.
Mängijate vanuse kontrollimiseks tehti nende randmetest MRT-uuring, mille kaudu on võimalik luude vanust määrata. MRT-uuringu järgi olid aga vaid üheksa jalgpallurit alla 17 aasta vanused. See tähendab, et koguni 70 protsenti mängijatest osutusid petturiteks.
Põgeniketulv Euroopasse 2015-2017
Re: Põgeniketulv Euroopasse 2015-2017
https://sport.postimees.ee/7682684/21-k ... kontrollis
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Põgeniketulv Euroopasse 2015-2017
Aitäh, hea viide. Kiire otsingu järgi on see meetod veel arenduses, aga väljavaated on head. Näiteks:
https://www.sciencedirect.com/science/a ... 3X1730219XAge determination by MR of the left wrist as a radiation - risk free tool has been shown to provide moderate correlation with the chronological age in Egyptian young male football players. We could build up a predictive rule for estimation of a player’s age from grade of fusion by MRI. Validation of this rule on other groups of patients is recommended before applying it to Egyptian or non-Egyptian athletes.
https://link.springer.com/article/10.10 ... 22-08819-yAs Schmeling et al have shown [35, 36], the major limiting factor in skeletal maturation is the socioeconomical status, while the Western Caucasian ethnicity shows the fastest progression of the skeletal development. This means that the findings will most likely lead to a lower stage assessment in favor of individuals of a lower socioeconomical status and/or different ethnicities.
Lastly, the study’s findings should be tried, tested, and verified by other study groups before the implementation, ideally by further prospective studies with a sufficient number of participants.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Põgeniketulv Euroopasse 2015-2017
https://maaleht.delfi.ee/artikkel/12013 ... est-edukamSeitsme aasta tagune rändekriis tõi Eestisse paljukardetud masside asemel umbes 200 nn kvoodipagulast, kellest pooled on praeguseks lahkunud. „Pagulaste saatmine maakohtadesse oli vale. Meil on väikeasulatest võib-olla kaks edukat näidet, kuhu päriselt sisse sulanduti – Türi ja imepisike Harju-Risti,“ võtab Pagulasabi juht Eero Janson toonase rändepoliitika kokku.
Kokkuvõttes siis läks meil päris hästi. Võikaid kuritegusid on seni olnud vist paar tükki?
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Põgeniketulv Euroopasse 2015-2017
Lõimimise asemel ajutine kaitse
Paari nädala eest tekitas kära Taani valitsuse otsus tunnistada ohutuks Süüria lääneosas asuv Latakia provints. Veel 2019. aastal väideti sama kodusõjas hävinud Damaskuse ja selle lähiümbruse kohta. Kopenhaagenis on pärast seda hakatud üle vaatama veidi üle kümnendi tagasi Euroopasse pagenud inimeste elamislube ja ligi 500 inimese ajutine kaitse on tühistatud. Kuid kuna Taanil pole Bashar al-Assadi režiimiga ametlikke diplomaatilisi sidemeid, ei ole võimalik inimesi sunniviisiliselt tagasi saata. Seega on suurem osa süürlasi suundunud teistesse Euroopa riikidesse või on nad saadetud pagulaskeskustesse, kus majutatakse nii Taani saabunud varjupaigataotlejaid kui ka sealt välja saatmist ootavaid kurjategijaid.
„Meie plaan ei ole veel õnnestunud, sest enamik süürlasi on endiselt Taanis ja tõenäoliselt jäävad nad siia igaveseks,“ ütleb Taani integratsiooniminister Kaare Dybvad Bek. Euroopa ilmselt ühe karmima immigratsioonipoliitika algatas Taani üle-eelmine, parempoolne vähemusvalitsus. Nüüd jõustab seda selgelt vasakpoolne, sotsiaaldemokraatide peaministri Mette Frederikseni teine võimuliit.
Sõnum on selge: sisserännanud peaksid esimesel võimalusel kodumaale naasma. Kui seal on turvaline, ei ole enam ühtegi põhjust, miks nad peaksid Taani jääma. „Damaskus on rahulik, kuid seal ei ole inimestel eriti võimalusi tööd leida. Samuti on diktaator Bashar al-Assad endiselt riigi eesotsas, mis tähendab, et probleem on endine. Kuid ma usun, et varem või hiljem taastame režiimiga oma suhted ja saadame inimesed koju tagasi,“ räägib Kopenhaageni linnavalitsuse töö- ja integratsioonivaldkonna juht Jens-Kristian Lütken.
Nii Taanis kui ka muude riikides tegutsevad inimõigusorganisatsioonid on nõutud. „Süüriasse naasta ei ole turvaline. See info põhineb osalt aruannetel, aga ka sellel, mida süürlased ise meile räägivad,“ kirjeldab Taani pagulasnõukogu (DRC) juht Eva Singer. Peamine probleem seisneb tema sõnul selles, et keegi ei tea, mis Süüriasse tagasi minevatest inimestest edasi saab. Süüria inimõiguslaste andmetel on kadunuks jäänud sadu tagasipöördunuid ning Euroopa Liit on hoiatanud, et naasjaid võib ähvardada kinnipidamine, piinamine ja surm.
https://epl.delfi.ee/artikkel/120164204 ... poliitikatRootsi loob uut kuvandit
Senise poliitika ümberhindamist on tõepoolest näha ka Taani naaberriigis Rootsis. Sealne uus valitsus teatas aasta alguses avalikult, et hakkab töötama selle nimel, et üle Vahemere saabuvatel migrantidel kujuneks Rootsist ettekujutus kui karmi sisserändepoliitikaga riigist. Mõni kuu varem tunnistas toonane peaminister Magdalena Andersson, et Stockholm ei ole suutnud suurt hulka immigrante integreerida. „Rootsi on ilmselt rohkem segregeerunud kui ükski teine Euroopa riik. Sellistes linnades nagu Göteborgis, Malmös ja Stockholmis näevad kõik, et rootslased ei ela sisserännanutega samades asumites.“
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Põgeniketulv Euroopasse 2015-2017
https://epl.delfi.ee/artikkel/120196648 ... -on-haguneKaitsepolitsei (kapo) väidab viimases aastaraamatus, et Eestis elab tänavuse aasta alguse seisuga 9204 riskiriikidest pärit välismaalast. 2015. aastal oli neid inimesi aga 1950. Kapo statistika erineb rahvaloendusest, sest kaitsepolitsei andmed on hiljutisemad ja lisaks arvestavad nad sisse igasuguse töörände.
Kasvus ei saa kindlasti vaadata Süüria sõjapõgenike poole, keda tuli Eestisse vaid paarsada. 2019. aasta info kohaselt oli Eestisse neist jäänud 124 inimest. Kaitsepolitseile tekitab aga islami levik Eestis selgelt muret. Seda kinnitab tõsiasi, et näiteks Euroopas üha levinum paremäärmuslus leidis aastaraamatus mainimist pigem möödaminnes, islamist jõudis sinna aga mitu alapeatükki.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Põgeniketulv Euroopasse 2015-2017
EU parlamendis vastuvõetud kava migrante kohustuslikus korras ümber asustada on leidnud tugevat vastuseisu Poolas ja Rootsi demokraatide poolt, kes ähvardavad valitsuskoalitsioonist lahkuda.
https://www.euractiv.com/section/politi ... on-scheme/
https://www.euractiv.com/section/politi ... on-scheme/
https://www.euractiv.com/section/all/ne ... tion-pact/“There will be no Poland’s consent for a compulsory relocation scheme,” a system that “has already proven absolutely ineffective and harmful,” said Deputy Foreign Minister Szymon Szynkowski vel Sęk
Mattias Karlsson declared that the government must not support the current version of the migration pact voted on by the European Parliament – else, cooperation and support provided by the SD could be at risk.
Vihkad Eestit? Vali Reformierakond.
Re: Põgeniketulv Euroopasse 2015-2017
Hollandis läks valitsus lõhki:
https://www.err.ee/1609028987/hollandi- ... ega-seosesHollandi meedia andmetel nõudis [peaminister Mark] Rutte, et Hollandisse lubatavate sõjapõgenike sugulaste arvu piirataks kahesajani kuus ja ähvardas valitsuse kukutada, kui meede läbi ei lähe. Kuuldavasti oli kristlikdemokraatlik erakond Kristlik Liit (Christen Unie) plaanile jõuliselt vastu.
Neli erakonda pidasid kolmapäeval ja neljapäeva hilisõhtuni kriisikõnelusi, et päästa kõikuv valitsus, mis asus ametisse 2022. aasta jaanuaris. Kompromissidest ei piisanud reedestel viimastel läbirääkimistel siiski kokkuleppele jõudmiseks. Laual oli lõplik kompromissettepanek, mille kohaselt oleksid piirangud kehtima hakanud vaid suure saabujate arvu korral.
Rutte on immigratsiooni suhtes võtnud karmi hoiaku, et tõrjuda oma erakonna paremtiiva ja mitmete migratsioonivastaste parteide väljakutseid.
Eeldatakse, et Rutte korraldab uued valimised ja taotleb mandaati oma viiendale valitsuskoalitsioonile alates 2010. aastast.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Milleks seda juttu kirjutada. Kui sa ikka lähed riigivõimu esindajale oma Pikka-Peetrit tutvustama (nagu selgitas üks hirvesilmne sotsialistist naissoost riigikogulane riigikogus oma keskmise sõrmega vehkimist), siis ära ole üllatunud, kui pannakse nagu-tirtsti plate peale ja siis läheb auto kah seisuplatsile, vähemalt seniks kuni asendusjuht leitakse. Või on juba meelest läinud kuidas Eesti poolel piiripunktis tehti konkreetselt ärtust ära (ja õieti tegid!) neile, kes isegi vaid pelgalt verbaalselt üritasid Putinismi-teemal oksi laiali ajada.Lemet kirjutas: ↑29 Aug, 2023 14:12CMR konventsioon aastast 1956(?), millega ka Eesti on liitunud, sätestab kenasti ära, kes, millal ja mille eest vastutab. Jutt, nagu vastutaks Eestis vedaja absoluutselt kõige eest ja suvalise näpunäitamise eest läheb auto seisuplatsile ja sohver plate peale, on kaunikesti jampslik.Miks kohe Venemaa? Võtame ikka oma liitlasi kõigepealt: UK, Saksamaa, Itaalia, Kreeka, ka Norra vist. Suurte/oluliste käest on Eesti või muud väiksemad vennad vedajad/juhid ajast aega vastu hambaid saanud. Ja sissesõidukeelde saadud ja ka istuma pandud nagu eespool kirjeldasin. Venemaa on täiesti omaette maailm
Meie võime siin plõksida edasi-tagasi sellel teemal, aga juba pelgalt see eesti poiss, kes Kreekas 5 aastaks inimsmuugeldamise paragrahvi kaudu vastutama panduna kinni mõisteti, tuleks sulle selle konventsiooni-jutu peale lihtsalt kallale. Ja neid on veel, keda CMR-konventsioonile viitav jutt ei ole päästnud erineva raskusastmega mõistetud karistustest. Kuigi nad väitsid lõpuni, et olid pelgalt autojuhid. Ja mõningail juhtumeil fikseeriti, et polnud ka laadimise juures.
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Järsku loeks enne sõnavõtmist sellesinase üllitise paragraghvid kasvõi diagonaalis läbi? Enne kui inimsmuugeldamise, narkotranspordi jmt teemal käsi murdma ja ebaõiglust kurtma hakata. Eesti keeles ju täitsa netist leitav...Meie võime siin plõksida edasi-tagasi sellel teemal, aga juba pelgalt see eesti poiss, kes Kreekas 5 aastaks inimsmuugeldamise paragrahvi kaudu vastutama panduna kinni mõisteti, tuleks sulle selle konventsiooni-jutu peale lihtsalt kallale. Ja neid on veel, keda CMR-konventsioonile viitav jutt ei ole päästnud erineva raskusastmega mõistetud karistustest. Kuigi nad väitsid lõpuni, et olid pelgalt autojuhid. Ja mõningail juhtumeil fikseeriti, et polnud ka laadimise juures.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Autojuhi tegevust puudutavad osad selles:Lemet kirjutas: ↑30 Aug, 2023 11:23Järsku loeks enne sõnavõtmist sellesinase üllitise paragraghvid kasvõi diagonaalis läbi? Enne kui inimsmuugeldamise, narkotranspordi jmt teemal käsi murdma ja ebaõiglust kurtma hakata. Eesti keeles ju täitsa netist leitav...Meie võime siin plõksida edasi-tagasi sellel teemal, aga juba pelgalt see eesti poiss, kes Kreekas 5 aastaks inimsmuugeldamise paragrahvi kaudu vastutama panduna kinni mõisteti, tuleks sulle selle konventsiooni-jutu peale lihtsalt kallale. Ja neid on veel, keda CMR-konventsioonile viitav jutt ei ole päästnud erineva raskusastmega mõistetud karistustest. Kuigi nad väitsid lõpuni, et olid pelgalt autojuhid. Ja mõningail juhtumeil fikseeriti, et polnud ka laadimise juures.
Artikkel 8
l. Kauba vastuvõtmisel on vedaja kohustatud kontrollima:
a) saatekirjas kaubakohtade arvu kohta tehtud kirjete õigsust, samuti nende markeeringut ja
numeratsiooni;
b) kauba ja selle pakendi välist seisundit.
2. Kui vedajal ei ole küllaldast võimalust kontrollida käesoleva artikli punkti alapunktis "a"
nimetatud kirjete õigsust, peab ta tegema saatekirjale põhjendatud märkused. Nii peab ta
põhjendama kõik tema poolt tehtud kauba ja pakendi välimust puudutavad märkused. Need
märkused ei ole kohustuslikud saatjale, kui ta selgelt väljendades ei ole viidanud sellele
saatekirjas.
3. Saatjal on õigus nõuda vedajalt kauba brutomassi või teistes mõõtühikutes väljendatud
hulga kontrollimist. Ta võib samuti nõuda kaubakohtade sisu kontrollimist. Vedaja võib nõuda
kontrolliga seotud kulude hüvitamist. Kontrollimise tulemused märgitakse saatekirja.
Ehk siis autojuht ei saa väita, et ta polnud migrantide pealelaadimise juures. Lisaks, ametnikud saavad auojuhi küll mingiks ajaks kinni pidada aga vanglasse saab mõista ainult kohus. Kohtus tuleb tõestada autojuhi süüline tegevus. Antud juhul võis näiteks mõnel migrandil meeles olla, et juht oli laadimise juures või siis püüti kinni tolliametnik, kes plommid peale pani vms... Tolli poolt paigaldatavad plommid on unikaalse seerianumbriga metallribad ja on täpselt teada kellele need väljastatatud on ning nende paigaldamine dokumenteeritakse, nii et suht tõenäoliselt saadi ka pahalasest tolliinspektor kätte.Artikkel 11
1. Tolli- ja muudeks toiminguteks, mis tuleb enne kauba väljaandmist saajale, on saatja
kohustatud saatekirjale lisama vajalikud dokumendid või andma need vedaja käsutusse ja teatama
talle kõik vajalikud andmed.
2. Vedaja ei ole kohustatud kontrollima nende dokumentide ja andmete õigsust ja täielikkust.
Saatja vastutab vedaja ees kahjude eest, mis on põhjustatud nende dokumentide ja andmete
puudumisest, ebatäiuslikkusest või ebatäpsustest, välja arvatud vedaja poolse ebaõige toimingu
või hooletuse korral.
3. Vedaja vastutab nagu agentki saatekirjas nimetatud ja selle juurde lisatud või ta käsutusse
antud dokumentide kaotamise või ebaõige kasutamise eest; temalt saadaolev hüvitussumma ei
tohi siiski ületada seda summat, mis kuuluks tasumisele kauba kaotamise korral.
Nii, et mind on suht raske veenda, et too Kreekas toimetanud autojuht veetis nurga taga gyrost süües ajal kui kaupa (migrante) peale laeti.
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Oot ma nüüd ei saa aru: jutt oli, et on autojuht, võtab plommitud vb isegi TIR-vihikuga käru logistikast koos CMR-dega taha, kirjutab igaühele käsitis peale, et "ei viibinud laadimise juures", sõidab sadamasse ja piiritollis leitakse , või teises riigis sees liikudes peatatakse sõiduk ja leitakse mingit jama või sitt. Ja mina väidan, et praktikas kui peetakse vajalikuks, siis pannakse juht kah (kohe) vastutama. Ja siis tal on palju tegemist ja selgitamist, et ta isiklikust vastutamapanekust ära pääseks. Ja samamoodi lugu on vedajafirmaga ja selle konkreetse vedamiseinstrumendiga, millega seoses jama-sitt ilmnes. (Transas on olnud juhuseid, kus ka sama firma teisi veokaid on sanktsioneeritud riigist lahkumisel. Selgitus: Kui vana rondiga tõmmatakse suure summaga karistatavaid tegusid, siis riik tõmbab nn hagitagamise korras võimalusel mõne teise sama firma kabedama veoki kah platsi kinni. Ja seda on saksmannid teinud vähemalt ühele Eesti vedajale ka pelgalt kabotaaži puhul. Esimene kord saad litaka, edaspidi juba tead kuidas käituda ja seadusi jälgida)Lemet kirjutas: ↑30 Aug, 2023 11:23Järsku loeks enne sõnavõtmist sellesinase üllitise paragraghvid kasvõi diagonaalis läbi? Enne kui inimsmuugeldamise, narkotranspordi jmt teemal käsi murdma ja ebaõiglust kurtma hakata. Eesti keeles ju täitsa netist leitav...Meie võime siin plõksida edasi-tagasi sellel teemal, aga juba pelgalt see eesti poiss, kes Kreekas 5 aastaks inimsmuugeldamise paragrahvi kaudu vastutama panduna kinni mõisteti, tuleks sulle selle konventsiooni-jutu peale lihtsalt kallale. Ja neid on veel, keda CMR-konventsioonile viitav jutt ei ole päästnud erineva raskusastmega mõistetud karistustest. Kuigi nad väitsid lõpuni, et olid pelgalt autojuhid. Ja mõningail juhtumeil fikseeriti, et polnud ka laadimise juures.
Ja siis juba vajadusel kes saatis jne, kust saatis jne, TIR-carne puhul isegi tollini, kes plommis ja tembeldas.
Misasja ma diagonaalis loen?
Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
??????????
Mine räägi seda näiteks Pade-Calaisi juures autojuhtidele. Naeravad su suure suuga välja. Küllalt on videoid kuidas jookstakse karjaga sõitvatesse autodesse (sisse, alla, koormasse tendi sisse, veoki kabiini ja käru vahele jne jne). Ja kõik teavad, et vastutama pannakse ka autojuht. Et isegi sadamas isegi tolli ette ja justkui tollikaamerate valve ja lootusrikkalt ehk ka tolli vastutusalas auto parkimine ei vabasta juhti edasistest sanktsioonidest ja ainuke võimalus on võimalikult peatumata (ka liikluses) võimalikult ühe jutiga üritada jõuda sadamasse võimalikult kinnisele territooriumile võimalikult kindlasse kohta, sest ka sadamas sees ronitakse veel sisse ja vastutab ikka autojuht. Isegi kui sul õnnestub saada kuskilt video, milles on näha, et sõidu pealt hüpati läbi tendi. Minimaalselt saab sisenemiskeelu UK-sse näiteks. Prantusmaa pinnal on muideks ekstra UK-piiritollipunkt. UK poolel sellist asja ei ole. NB! Seda Kreeka-juttu toodi veosekorraldajate koolituskursusel mulle (meile) näitena kuidas olukorrad võivad olla mitmeti mõistetavad. Seal oli juures selgitus, et kuigi kõik siitpoolt vaatajad leidsid, et eestlasi nii juhti kui firmat ei saa süüdistada selles Kreeka sadama territooriumil toimunud migrandisaamatuses, siis vaatamata sellele Kreeka oma otsust ei muutnud ja Eesti pole suutnud oma kodanikku koju tagasi tuua. Vat niimoodi tookord tutvustati juhtumit. (P.S: Olen atesteeritud veosekorraldaja aga veoste kinnitamise koolitust mis on juhi koolituste nimekirjas ei ole läbinud. Seaduse mõttes võin (ja PEAN) jälgima ja vajadusel juhendama/koolitama juhte veose nõuetekohaseks kinnitamiseks, aga ise kinnitada ei või, sest kuigi mul on "veoauto-kat" olemas, pole mul märget veosekinnitamise kursuse läbimise kohta. Vat nii on eluke.
Viimati muutis Peeter, 30 Aug, 2023 12:33, muudetud 1 kord kokku.
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Autojuhi süü selgub juurdluse käigus ja määratud karistus peab vajadusel ka kohtus vett pidama. Kui autojuht tunnistab süüd kohapeal siis saab kiirelt trahvi ja minema, kui nõus ei ole siis läheb juhtum peamajja uurimisele, kas on süüdi, milles on süüdi ja mis oleks karistus. Umbes nagu siis kui sa ei ole liikluspolitsei otsusega nõus.
Inimest kinni pidada saame ainult 48h, edasise kinnipidamise otsustab kohus. Kinnipidamist kohaldatakse ainult siis kui on vaja isikut tuvastada või on alust arvata, et inimene võib riigist lahkuda ja uurimisest kõrvale hoida. Mingit omaloomingut ametnik teha ei saa. Iga liigutust peab saama konkreetse paragrahvi või määrusega põhjendada.
Ma ei usu, et see Kreekas teistmoodi on. Määratud karistus käis kohtust läbi, ainult nemad saavad inimest vangi mõista. Et ta sai 5a, see tähendab, et tema osalus sai tõestatud. Kui põgenikel tõesti oleks õnnestunud tema teadmata koormasse pugeda siis vaevalt teda vangi oleks pandud. Ka Kreekas on kohtualune niikaua süütu kuniks tema süü tõendatakse. Muidu oleks Suurbritannia vanglad veojuhte täis.
Inimest kinni pidada saame ainult 48h, edasise kinnipidamise otsustab kohus. Kinnipidamist kohaldatakse ainult siis kui on vaja isikut tuvastada või on alust arvata, et inimene võib riigist lahkuda ja uurimisest kõrvale hoida. Mingit omaloomingut ametnik teha ei saa. Iga liigutust peab saama konkreetse paragrahvi või määrusega põhjendada.
Ma ei usu, et see Kreekas teistmoodi on. Määratud karistus käis kohtust läbi, ainult nemad saavad inimest vangi mõista. Et ta sai 5a, see tähendab, et tema osalus sai tõestatud. Kui põgenikel tõesti oleks õnnestunud tema teadmata koormasse pugeda siis vaevalt teda vangi oleks pandud. Ka Kreekas on kohtualune niikaua süütu kuniks tema süü tõendatakse. Muidu oleks Suurbritannia vanglad veojuhte täis.
Re: Põgeniketulv Euroopasse 2015-2017
Täpselt- KUI PEETAKSE VAJALIKUKS, SIIS... aga harilikult ei peeta. Personaalsest prakrikast- haage lasti kinnisele valvatavale territooriumile panna, ise olid koos nupuga vaba kui linnukene ning võisid minna paberimajandust korrastama. Ja Calais on nii rekka kui kaubikujuhi viimane tegevus enne praamile või vagunisse sõitmist oma koorem järele vaadata- see on ju loomulik. Inimsmuugeldamine käib siiski tükkis teiste paragrahvide alla kui kaubaveod.praktikas kui peetakse vajalikuks, siis pannakse juht kah (kohe) vastutama.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Põgeniketulv Euroopasse 2015-2017
Ma ei soovi teiega vaielda. Ütlen lihtsalt, et mulle paistab see vaidlus siin stiilis riigiametnik vaidleb lihtkodanikust ettevõtjaga. Kummalgi on omad seisukohad ja siin riigiametnik paneb lihtsalt kodanikku paika. Kuidas MEIL SIIN kõik on hästi jne jne ja meie kõik oleme väga targad, lahked ja head jne. Ja siis kui riigiamentik ise nn teisele poole letti sattub, siis tema jaoks võib selguda, et no polegi päriselus kõik päris nii, kui enne ametnikuna endale ette kujutas. Ma kirjutasin sellest just selle pärast, et noorte ja muidu naiivset jääks ei jääks õhku arutelu, et autojuhi elu ongi nagu lill ja et autojuhti ei panda vastutama küll mitte millegi eest.
Pannakse ikka küll. Ei viitsinud palju otsida, aga lihtsa guugliga juba tuli kaks artiklit (okei ammused), aga mis täiesti üheselt omasid samu jooni: Juht võttis koorma peale. Veendus, et koorem on korrektselt kinnitatud (Nb! pakendeid avada pole tal õigust). Ja siis teises riigis pandi ta lihtsalt kinni. Salakaup. Kusjuures sama on ka Eesti võimude (ametnike/jutumeeste) seisukoht, on anloogne: teda ei saa süüdistada, sest ta on pelgalt autojuht, ja ei teadnudki koorma sisu. Aga see sündmuse toimumiskoha riik ütleb lihtsalt, et neid ei koti see, mida Eesti mingi ametnikkond arvab, see juht läheb või jääb kinni edasi. Ja sii tulebki see hetk nagu siingi, et siis astub üks väärikas Eesti ametnik välja ja paneb oma resüme asjale: No kui ikka see Eesti mees, see autojuht seal kinni istub, siis ta on ikka süüdi küll ise.
https://www.ohtuleht.ee/422612/eesti-ve ... salasuitse
https://www.delfi.ee/artikkel/524349/ee ... sa-vanglas
Aga egas kõik sellised asjad ei pruugi Eestis lehtegi jõuda... pluss teised riigid.
Toon siia ühe näite, kus üks selline endast väga heal arvamisel olev EV politseiametnik välisriigis maa peale tagasi toodi. Nimelt oli meil Pärnumaal mõned ajad tagasi üks liikluse mees kes kõigi ümberkaudsete ja kokku puutunute arvates ikka väga tuimalt ja ülbelt trahve lajatas. Et tema on A ja O siin ja teab kõike täpselt ja teeb nii kuidas ise arvab jne. Eriti just veokaid.... No vat ja siis mingil hetkel läks puhkuse ajal asendusautojuhina või bussijuhina Euroopa-tripile. No ja sai seal oma ketuka AETR-iga kätte kah. Ja kuna ta olevat laianud ja kõike teadnud ja ülbelt käitunud nagu tavaks tal olnud, siis polevat kohalik ametimees kooner kah olnud, karistus ikka täie rauaga ja ülbamise ja targutamise eest veel juurde, kust aga kannatab ja võimalik on. Igal juhul olevat just ise väga karmi laksu kokku ahnitsenud omale. Loo tagajärg olevat muidugi selline olnud, et tuli tagasi, "veel targem ja kogenum AETR-i asjus" ja olevat veel ülbemaks läinud.
Ametnikuna on elu üks, lihtsa riigikodaniku või töötegija vaatenurgast võib aga asi hoopis teistsugune olla kuigi ametnik väidab, et meie kõigi elu on tore ja kena.
Ah mis...
Lisaks veel see: https://www.postimees.ee/3088591/pealtn ... mugeldanud Soovitan artikkel täielikult läbi lugeda, enne kui mingi Eesti ametnik autojuhte süüdi mõistma asub.
Autojuht kuulati kohe üle, ta esitas juhtunust omapoolse versiooni ja tolliametnikud kinnitasid, et ei näe roolikeerajal inimsmuugeldamisele kaasaaitamises süüd. Ometi jälgib Tomson nüüd iga päev ärevusega postkasti, sest teda ähvardab hoolimata kõigi nõuete täitmisest, mitmekümne tuhande euro suurune trahv.
«Seda trahviotsust saab ka edasi kaevata. Ja kindlasti see Inglise migratsiooni pool midagi vähendab. Aga kui me ikkagi lähtume 36 000-st, kui isegi jääb pool või alla selle, siis on see firmale täiesti vastuvõetamatu. See on ikka väga suur raha.
...Tomsoni sõber sai hiljuti trahvi 12 800 naela kaheksa jänese eest autokastis. Guido Kapp teadis rääkida lugusid mitmest Eesti autojuhist, kes illegaalide smuugeldamise pärast lausa kuningriigi arestikambris istusid ja hiljem seetõttu veokijuhi ameti maha panid.
Eesti riigi ametniku seisukoht:
Välisministeeriumi konsulaarabi büroo direktor Tarmo Punnik ütles, et Eesti saatkondadel ei ole paraku pädevust, et trahve väiksemaks või olematuks rääkida. Küll aga oleks abiks, kui säärastest vahejuhtumitest antaks rohkem teada, sest nemad on kuulnud vaid üksikutest intsidentidest. Ja siit tulebki see eespool kõlanud jutupunkt, et kuna ametnik midagi kuulnud ei ole, vahest mõni üksikjuhtum, siis järelikult ongi autojuht järelikult iise süüdi...
Pannakse ikka küll. Ei viitsinud palju otsida, aga lihtsa guugliga juba tuli kaks artiklit (okei ammused), aga mis täiesti üheselt omasid samu jooni: Juht võttis koorma peale. Veendus, et koorem on korrektselt kinnitatud (Nb! pakendeid avada pole tal õigust). Ja siis teises riigis pandi ta lihtsalt kinni. Salakaup. Kusjuures sama on ka Eesti võimude (ametnike/jutumeeste) seisukoht, on anloogne: teda ei saa süüdistada, sest ta on pelgalt autojuht, ja ei teadnudki koorma sisu. Aga see sündmuse toimumiskoha riik ütleb lihtsalt, et neid ei koti see, mida Eesti mingi ametnikkond arvab, see juht läheb või jääb kinni edasi. Ja sii tulebki see hetk nagu siingi, et siis astub üks väärikas Eesti ametnik välja ja paneb oma resüme asjale: No kui ikka see Eesti mees, see autojuht seal kinni istub, siis ta on ikka süüdi küll ise.
https://www.ohtuleht.ee/422612/eesti-ve ... salasuitse
https://www.delfi.ee/artikkel/524349/ee ... sa-vanglas
Aga egas kõik sellised asjad ei pruugi Eestis lehtegi jõuda... pluss teised riigid.
Toon siia ühe näite, kus üks selline endast väga heal arvamisel olev EV politseiametnik välisriigis maa peale tagasi toodi. Nimelt oli meil Pärnumaal mõned ajad tagasi üks liikluse mees kes kõigi ümberkaudsete ja kokku puutunute arvates ikka väga tuimalt ja ülbelt trahve lajatas. Et tema on A ja O siin ja teab kõike täpselt ja teeb nii kuidas ise arvab jne. Eriti just veokaid.... No vat ja siis mingil hetkel läks puhkuse ajal asendusautojuhina või bussijuhina Euroopa-tripile. No ja sai seal oma ketuka AETR-iga kätte kah. Ja kuna ta olevat laianud ja kõike teadnud ja ülbelt käitunud nagu tavaks tal olnud, siis polevat kohalik ametimees kooner kah olnud, karistus ikka täie rauaga ja ülbamise ja targutamise eest veel juurde, kust aga kannatab ja võimalik on. Igal juhul olevat just ise väga karmi laksu kokku ahnitsenud omale. Loo tagajärg olevat muidugi selline olnud, et tuli tagasi, "veel targem ja kogenum AETR-i asjus" ja olevat veel ülbemaks läinud.
Ametnikuna on elu üks, lihtsa riigikodaniku või töötegija vaatenurgast võib aga asi hoopis teistsugune olla kuigi ametnik väidab, et meie kõigi elu on tore ja kena.
Ah mis...
Lisaks veel see: https://www.postimees.ee/3088591/pealtn ... mugeldanud Soovitan artikkel täielikult läbi lugeda, enne kui mingi Eesti ametnik autojuhte süüdi mõistma asub.
Autojuht kuulati kohe üle, ta esitas juhtunust omapoolse versiooni ja tolliametnikud kinnitasid, et ei näe roolikeerajal inimsmuugeldamisele kaasaaitamises süüd. Ometi jälgib Tomson nüüd iga päev ärevusega postkasti, sest teda ähvardab hoolimata kõigi nõuete täitmisest, mitmekümne tuhande euro suurune trahv.
«Seda trahviotsust saab ka edasi kaevata. Ja kindlasti see Inglise migratsiooni pool midagi vähendab. Aga kui me ikkagi lähtume 36 000-st, kui isegi jääb pool või alla selle, siis on see firmale täiesti vastuvõetamatu. See on ikka väga suur raha.
...Tomsoni sõber sai hiljuti trahvi 12 800 naela kaheksa jänese eest autokastis. Guido Kapp teadis rääkida lugusid mitmest Eesti autojuhist, kes illegaalide smuugeldamise pärast lausa kuningriigi arestikambris istusid ja hiljem seetõttu veokijuhi ameti maha panid.
Eesti riigi ametniku seisukoht:
Välisministeeriumi konsulaarabi büroo direktor Tarmo Punnik ütles, et Eesti saatkondadel ei ole paraku pädevust, et trahve väiksemaks või olematuks rääkida. Küll aga oleks abiks, kui säärastest vahejuhtumitest antaks rohkem teada, sest nemad on kuulnud vaid üksikutest intsidentidest. Ja siit tulebki see eespool kõlanud jutupunkt, et kuna ametnik midagi kuulnud ei ole, vahest mõni üksikjuhtum, siis järelikult ongi autojuht järelikult iise süüdi...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist