Varuosadeks võetakse lahti.Lemet kirjutas: ↑17 Sept, 2023 17:49 Huvitav, kuidas see mootorigondoliteni maasse vajunud jurakas põllu pealt kätte saadakse...?
https://www.facebook.com/reel/345812961210254
Lennuõnnetused
Re: Lennuõnnetused
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Lennuõnnetused
Alla tuli ta mitte vigurlendu tehes, vaid grupi koosseisus startides. Oletuslikult sattus linnuparve, piloot jõudis katapulteeruda, rusude läbi hukkus viieaastane tüdruk, tema 12-aastane vend ja isa-ema said viga ja on haiglas.Itaalias Torino lähedal tuli üks akrobaatikalende teinud lennuk alla
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- lamba-ants
- Liige
- Postitusi: 343
- Liitunud: 25 Juul, 2022 14:48
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
USA-s F-35 piloot katapulteerus, nüüd palutakse avalikkuse abi, et kadunud lennuk leida.
https://www.delfi.ee/artikkel/120232560 ... leidmiseks
https://www.delfi.ee/artikkel/120232560 ... leidmiseks
Tõlkeabi -> https://neurotolge.ee/ | https://www.deepl.com/translator
Re: Lennuõnnetused
Selgub, et hispaanlaste Eestis kaotsi läinud rakett on suures plaanis tühi-tähilamba-ants kirjutas: ↑18 Sept, 2023 8:32 USA-s F-35 piloot katapulteerus, nüüd palutakse avalikkuse abi, et kadunud lennuk leida.
https://www.delfi.ee/artikkel/120232560 ... leidmiseks

Re: Lennuõnnetused
F35 on paras stealth - ei seda enam üles leita.. 

Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Lennuõnnetused
Väidetakse, et põhiline probleem on see et lennuk läks/pandi automaatpiloodile vahetult ennem katapulteerumist:
https://www.thedrive.com/the-war-zone/f ... ot-ejected

Kuigi tegu on F-35B mudeliga mis on tiba lühemate jalgadega, võib ka see lennata katapulteerumise kohast ikka üsna kaugele. Kui lendas Atlandi ookeanisse on leidmistõenäosus eriti väike.
Eriti keeruliseks teeks juhtumi see, kui õppuse ajal polnud peal radari reflektoreid, sest siis ei leia mingit infot ka radarite infot läbi vaadates. Transponder vaevalt et töötas, muidu ei aetaks teda nii kaua taga.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 38662
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
80ndate lõpupoole lendas Poolast üks NSVL MiG-23 peale katapulteerumist Belgiasse välja ja kukkus alla alles siis, kui kütus lõppes.
NSVL-s kehtestati seepeale kord, et enne katapulteerumist tuli mootoril gaas tõmmata väikeste pöörete asendisse. Antud juhul siis mootoril jõud kadus ja piloot tõmbas sangasid, täisgaasil (ilma järelpõletita) mootor aga mingi ime läbi käivitus ise. Või hakkas kogenematu piloot rabistama ja tegelikult mootor ei seiskunud. Selle "uue korra" tulemusena juhtus mitmeid õnnetusi, kus stardi järel, kui lennuk olnuks päästetav, tõmbas piloot gaasi maha ja enamasti kukkus koos lennukiga sinnasamasse.
NSVL-s kehtestati seepeale kord, et enne katapulteerumist tuli mootoril gaas tõmmata väikeste pöörete asendisse. Antud juhul siis mootoril jõud kadus ja piloot tõmbas sangasid, täisgaasil (ilma järelpõletita) mootor aga mingi ime läbi käivitus ise. Või hakkas kogenematu piloot rabistama ja tegelikult mootor ei seiskunud. Selle "uue korra" tulemusena juhtus mitmeid õnnetusi, kus stardi järel, kui lennuk olnuks päästetav, tõmbas piloot gaasi maha ja enamasti kukkus koos lennukiga sinnasamasse.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Lennuõnnetused
Kammitakse ala päris hoolega igatahes:
https://twitter.com/Aviation_Intel/stat ... 8292558073
Keerukamaks teeb ka see, et kuna ta lendas autopiloodil, maandus ilmselt tühjade paakidega. See tähenda et ei teki ei suuremat pauku ega tulekahjust (viiimast saaks otsida ka satelliitidega)



https://twitter.com/Aviation_Intel/stat ... 8292558073
Keerukamaks teeb ka see, et kuna ta lendas autopiloodil, maandus ilmselt tühjade paakidega. See tähenda et ei teki ei suuremat pauku ega tulekahjust (viiimast saaks otsida ka satelliitidega)



-
- Liige
- Postitusi: 1539
- Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
- Asukoht: Viimsi
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Justkui oleks leitud. https://twitter.com/visegrad24/status/1 ... 7830809714
Re: Lennuõnnetused
Üks orkide Su-34 hävituslennuk tuli veel alla põllule, peale lendurite katapulteerumist
Good News & a good shot

Voronezh region, Russia
Today, local media reported that a Su-34 fighter crashed
in the Voronezh region. The crew of two managed to eject, and there was no threat to their health, the Ministry of Defense reports. Of course, the accident occurred far from populated areas; there was no destruction on the ground. The flight was carried out without ammunition. The cause of the accident could have been a technical malfunction.
Anyways... minus one Su-34
https://twitter.com/LXSummer1/status/17 ... 0545202515
A Russian Sukhoi Su-34 bomber crashed in Voronezh Oblast of Russia.
The airframe presumably belonged 47th Separate Mixed Aviation Regiment, stationed at the Voronezh Malshevo Air Base.
https://twitter.com/Archer83Able/status ... 1089170782
Russian Su-34 05 Red (RF-95806) post crash today in Voronezh Oblast
https://twitter.com/Osinttechnical/stat ... 2672516343
Good News & a good shot
Voronezh region, Russia
https://twitter.com/LXSummer1/status/17 ... 0545202515
A Russian Sukhoi Su-34 bomber crashed in Voronezh Oblast of Russia.
The airframe presumably belonged 47th Separate Mixed Aviation Regiment, stationed at the Voronezh Malshevo Air Base.
https://twitter.com/Archer83Able/status ... 1089170782
Russian Su-34 05 Red (RF-95806) post crash today in Voronezh Oblast
https://twitter.com/Osinttechnical/stat ... 2672516343
- Manused
-
- su34_ork.jpg (158.31 KiB) Vaadatud 637 korda
Viimati muutis ruger, 20 Sept, 2023 23:25, muudetud 1 kord kokku.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Lennuõnnetused
Su-34 pole kuskilt otsast hävitaja, vaid taktikaline pommitaja.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 38662
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Kummalisel kombel on nii Su-34 kui tema eelkäija Su-24 NATO tähistuses tähistatud kui hävitajad. Vastavalt siis Fullback ja Fencer. Hävitajad on F-ga nagu Flogger (MiG-23) või Fulcrum (MiG-29). Eks sellest ka müra.
Selle eespool kirjeldatud MiG-23UB õnnetuse kohta liiguvad ringi nüüd teise meeskonnaliikme (tagaistuja) selgitused, mis väidavad mootori veojõu kadumist ja samasugune viga juhtus ka varem, kui USA katselendurite kool sama lennukit väljaõppeks kasutas. Lihtsalt siis oli JB-l (tuhandeid lennutunde kogemust, sh 1000 tundi F-22l) 1000 m kõrgusevaru, lennuväli ligidal ja lennuk õnnestus tervelt maandada.
Katselendur Jim "JB" Brown kirjeldab, et mootori pöörded olid kuskil 80%, aga väljalaskegaasi temperatuur oli umbes 300 kraadi ja taolistel tingimustel ei tooda mootori mingit veojõudu. Videos on kuulda turbiinide vilinat, aga mitte aga veojõudu tootva mootori kõminat. Mootor käis ringi, aga tundub, et kütus kadus kuskile ära.
Ja backseater sai aru, et lennuk hakkab jõudma ohutu katapulteerumise piirile ning kaldub küljele. MiG-23 istmetel pole taolist stabiliseerimist nagu moodsatel, et viskemootori vektorit muudetakse, tagamaks istme suundumine kõrgemale. Seal mis suunas sangasi tõmbad, sinna lendad. Seepärast rabas tagaolija sangasid, kas see tõi kaasa ka piloodi lendamise või tõmbas too ise, on segane.
Ju siis ei ravitud seda viga välja või pandi samasuguse veaga mootor asemele. Või oli viga mootori väline.
Selle eespool kirjeldatud MiG-23UB õnnetuse kohta liiguvad ringi nüüd teise meeskonnaliikme (tagaistuja) selgitused, mis väidavad mootori veojõu kadumist ja samasugune viga juhtus ka varem, kui USA katselendurite kool sama lennukit väljaõppeks kasutas. Lihtsalt siis oli JB-l (tuhandeid lennutunde kogemust, sh 1000 tundi F-22l) 1000 m kõrgusevaru, lennuväli ligidal ja lennuk õnnestus tervelt maandada.
Katselendur Jim "JB" Brown kirjeldab, et mootori pöörded olid kuskil 80%, aga väljalaskegaasi temperatuur oli umbes 300 kraadi ja taolistel tingimustel ei tooda mootori mingit veojõudu. Videos on kuulda turbiinide vilinat, aga mitte aga veojõudu tootva mootori kõminat. Mootor käis ringi, aga tundub, et kütus kadus kuskile ära.
Ja backseater sai aru, et lennuk hakkab jõudma ohutu katapulteerumise piirile ning kaldub küljele. MiG-23 istmetel pole taolist stabiliseerimist nagu moodsatel, et viskemootori vektorit muudetakse, tagamaks istme suundumine kõrgemale. Seal mis suunas sangasi tõmbad, sinna lendad. Seepärast rabas tagaolija sangasid, kas see tõi kaasa ka piloodi lendamise või tõmbas too ise, on segane.
Ju siis ei ravitud seda viga välja või pandi samasuguse veaga mootor asemele. Või oli viga mootori väline.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Lennuõnnetused
Russidel peaks olema need pirakad kopterid, kas need ei jaksaks seda lihtsalt mingite trosside abil tuimalt ühes tükis lähima lennujaama või laia maantee peale tõsta, kus see siis korda sättimise korral ise edasi lendaks, või pole sellistele suurtele lennukitele kusagile kuidagi võimalik mingeid trosse kinnitadagi ja asi laguneks lihtsalt laiali? Siin videos mingeid vähe pisemaid lennukeid sedasi tassitakse küll https://www.youtube.com/watch?v=OTZw_QRPOdE
-
- Liige
- Postitusi: 1539
- Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
- Asukoht: Viimsi
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
See video tundub vähemasti minule küll selline mis on tehtud ainult tegemise pärast. Et kui enne oli mingi tehnika "pärsias" siis nüüd on imeväel kuskilt asendus leitud. Ehk siis mingi jäme propateema, et näete kui vinged me tegelikult oleme.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist