Prantsuse [soomus]masinad
Re: Prantsuse [soomus]masinad
Nii, uus aasta käes ja antud lugu hakkab läbi saama, siin on selle projekti viimased pildid, kõigepealt paar üldist kaadrit:
Ja seejärel persoonid veits lähemalt:
Tundub, nagu oleks üks neist mingi jama kokku keeranud...
Selleks korraks kõik, tänan vaatamast!
Ja seejärel persoonid veits lähemalt:
Tundub, nagu oleks üks neist mingi jama kokku keeranud...
Selleks korraks kõik, tänan vaatamast!
Re: Prantsuse [soomus]masinad
Väga tore seltskond on sellele soomusmasinale kokku koondunud.
Ja soomusmasin ise ka - Ma ei tea muidugi, kuidas sa seda lõpptulemust ise vaimusilmas
ette kujutasid, aga minu silmale küll see kokkuvõttev üldmulje liiga külma tooniga ei ole.
Täitsa suurepärane näeb välja. Ja muidugi kamovalik ise - selline omapärasem ülejäänud ühevärviliste
ja hajuvüleminekutega kamode vahel.
Minu poolt kestev aplaus!
Ja soomusmasin ise ka - Ma ei tea muidugi, kuidas sa seda lõpptulemust ise vaimusilmas
ette kujutasid, aga minu silmale küll see kokkuvõttev üldmulje liiga külma tooniga ei ole.
Täitsa suurepärane näeb välja. Ja muidugi kamovalik ise - selline omapärasem ülejäänud ühevärviliste
ja hajuvüleminekutega kamode vahel.
Minu poolt kestev aplaus!
Re: Prantsuse [soomus]masinad
Väga hea töö ja midagi täiesti teistsugust! Bravo!
https://www.youtube.com/@Rihosk76 Üks vähestest Eesti mudelikanalitest Youtubes
Re: Prantsuse [soomus]masinad
Tänan!
No tegelikult ma tegin siiski täiendavalt väikese kollaka õlipesu, mis ehk ei torka väga silma, aga siiski, pildid on ju tehisvalgusega üles võetud ja kõik see värk ikka kuigipalju moonutab. Aga eks siis paistab, kui päike välja ilmub.
Lisaksin veel paar momenti sellest, kuidas prantslased ise antud masinasse suhtusid. Positiivset oli nii mõndagi aga üldiselt pakub kriitika rohkem huvi: eelkõige tekitas nurinat väikesevõitu kiirus, Panhard suutis suure vaevaga 80 km/h saavutada, mida oli saksa soomusautodega võrreldes vähevõitu. Teiseks suureks puuduseks olid pidurid või õigemini heli, mis tekkis nende kasutamisel. Kui masin ise oli isegi täisgaasiga sõites üsna vaikne, siis pidurite kasutamisel tekkis ulgumine, mis kostis mitme kilomeetri kaugusele, mis muutis küsitavaks luuremissiooni otstarbekuse.
Edasi nuriseti ka kahuri üle, mis oleks võinud olla kiirlaskeversioonis ning leiti, et trasseeriva moona puudumine tekitas reaalses lahinguolukorras täiendavaid probleeme.
No ja raadio – kui see oli, siis oli sellega igavene häda - kui masina lähedal toimus vähegi tugevam plahvatus, oli eeter kohe tumm, sest lambid purunesid ja raadiost sai mittevajalik kola.
Aga nüüd küll aitab, järgmine karp on juba laual ja algus ka tehtud..
No tegelikult ma tegin siiski täiendavalt väikese kollaka õlipesu, mis ehk ei torka väga silma, aga siiski, pildid on ju tehisvalgusega üles võetud ja kõik see värk ikka kuigipalju moonutab. Aga eks siis paistab, kui päike välja ilmub.
Lisaksin veel paar momenti sellest, kuidas prantslased ise antud masinasse suhtusid. Positiivset oli nii mõndagi aga üldiselt pakub kriitika rohkem huvi: eelkõige tekitas nurinat väikesevõitu kiirus, Panhard suutis suure vaevaga 80 km/h saavutada, mida oli saksa soomusautodega võrreldes vähevõitu. Teiseks suureks puuduseks olid pidurid või õigemini heli, mis tekkis nende kasutamisel. Kui masin ise oli isegi täisgaasiga sõites üsna vaikne, siis pidurite kasutamisel tekkis ulgumine, mis kostis mitme kilomeetri kaugusele, mis muutis küsitavaks luuremissiooni otstarbekuse.
Edasi nuriseti ka kahuri üle, mis oleks võinud olla kiirlaskeversioonis ning leiti, et trasseeriva moona puudumine tekitas reaalses lahinguolukorras täiendavaid probleeme.
No ja raadio – kui see oli, siis oli sellega igavene häda - kui masina lähedal toimus vähegi tugevam plahvatus, oli eeter kohe tumm, sest lambid purunesid ja raadiost sai mittevajalik kola.
Aga nüüd küll aitab, järgmine karp on juba laual ja algus ka tehtud..
Re: Prantsuse [soomus]masinad
Ma veelkord ei saa jätta kiitmata - väga ilus masin!
Aga see pidurite teema ning ka raadiosse puutuv - vägisi menutab Allo Allo't
- et hullult mõeldi, tehti ja planeeriti aga lõpuks on ikka need lendurid sealsamas keldris
tünnis redus ning väärtuslikud maalid vorsti vahel.
...ja nagu ka operation Aphrodite...
Aga see pidurite teema ning ka raadiosse puutuv - vägisi menutab Allo Allo't
- et hullult mõeldi, tehti ja planeeriti aga lõpuks on ikka need lendurid sealsamas keldris
tünnis redus ning väärtuslikud maalid vorsti vahel.
...ja nagu ka operation Aphrodite...
Re: Prantsuse [soomus]masinad
Tere. Huvitav tegemine Teil siin.
Sellest masinast meil üks koht teada kus see hävitati 44 aasta, mõned leiud metsast. Kui arvate, et ei sobi, siis kustutan ära
Sellest masinast meil üks koht teada kus see hävitati 44 aasta, mõned leiud metsast. Kui arvate, et ei sobi, siis kustutan ära
Re: Prantsuse [soomus]masinad
Ei, vastupidi - sellised leiud on meie, mudelistide jaoks, väga tänuväärt töö.
Seega postitage veel ja mida rohkem fotosid detailidest,
seda rohkem me saame mudelistidena autentsust
oma mudelitesse kanda.
Mäletan, kui paar aastat tagasi sai üht moonavankrit teha,
see oli puhtalt väljakaevatud rapete põhjal, mida üks lahke inimene
otsustas ka veebis jagada. Jumala abiks oli.
Re: Prantsuse [soomus]masinad
Jaa, eelnevale postingule kirjutan kahe käega alla – selline pildimaterjal aitab tihtipeale rohkem, kui oskaks arvata. Antud juhul on mu mudel juba valmis, aga sellegipoolest sain juba vastuse küsimusele, et miks need freesitud poldid fotodel kuidagi imelikud tunduvad.. Et freesija (või konstruktor) oli masohhist? See ring poldipea alusel on tegelikult vasest seib, mis kindlustas liitekoha tiheduse, et vihmavesi sisse ei valguks. Nii palju kui ma aru saan, siis antud soomusplaat kujutab endast tagumise juhi vaatevälja kaitsnud detaili, sellise konstruktsiooniga luuke hakati masinatele paigaldama alates teisest tooteseeriast.
No ja tagantjärele tarkuse jaoks oleks selline palve – märkisin pildile mõõdud, mis mulle huvi pakuvad – kui on võimalik, siis tahaks teada mitu millimeetrit iga märgitud vahe sisse mahub?
Ja kui leitud juppide hulgas peaks olema ka mõni kere soomusplaatide kinnituspolt, siis samu mõõte sooviksin ka selle pealt.
Ette tänades, Urmas.
No ja tagantjärele tarkuse jaoks oleks selline palve – märkisin pildile mõõdud, mis mulle huvi pakuvad – kui on võimalik, siis tahaks teada mitu millimeetrit iga märgitud vahe sisse mahub?
Ja kui leitud juppide hulgas peaks olema ka mõni kere soomusplaatide kinnituspolt, siis samu mõõte sooviksin ka selle pealt.
Ette tänades, Urmas.
Re: Prantsuse [soomus]masinad
Ehk on siinsed mõõdud abiks. Masin sinakas olnud ja sakslased kollaseks värvinud
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline