Et ei-ei, me ei tulistanud seda lennukit, raketid kogemata juhtusid lennukist mõne meetri kaugusel enesehävitussüsteemi käivitusel plahvatama.
Artiklis võiks täpsustada, kuidas õhutõrjerakett töötab, muidu jäävadki pea kõik seda uskuma. Ka täiesti arukas mõtlev inimene, kes sõjaasjandusest midagi ei tea, pole kunagi huvi tundnud ega uurinud, võib eeldada et rakett peab lennukile pihta minema.
Bakuu-Groznõi Embraer J28243
Re: Bakuu-Groznõi Embraer J28243
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Re: Bakuu-Groznõi Embraer J28243
eks peeter teab täpsemini, aga meil s-75 divisjonis räägiti, et sihtmärgist 400m kaugusele jõudmine loeti tabamuseks.
Re: Bakuu-Groznõi Embraer J28243
Meil siinsamas eelmisel leheküljel on selle ZRK komandöri, kapten Paladitšuki, omakäeline seletuskiri Õhutõrje-Raketitõrje ülemale. Seal on selgelt kirjas, kuidas fikseeris märgi, sai käsu "märk displeilt kaotada" (parafraseerides KAL007 juhtumit). Ja seda ta ka tegi, kahe raketiga, kui esimene tööd ära teha ei suutnud. Sihiti lennukit, tabamise peale. Lihtsalt Embraeri reisilennuk oli seekord vintskem, kui kaks Pantsiri raketti. Konkreetselt üritati tabada lennukit. Ja kui see ikka õhku edasi jäi, siis rohkem ei lastud, aga keelati maandumine ja öeldi, et "hujjobui nahhui, lenda nüüd oma jamadega üle mere 450 km Kasahstani või kuhu ise tahad". Kui kukub alla merepõhja, siis kaob ka teema...
Ülejäänud kõikseejutt on üks suur jura.
Ülejäänud kõikseejutt on üks suur jura.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist