Kaart aastast 1947

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Kasutaja avatar
ktamm
Liige
Postitusi: 1119
Liitunud: 03 Mär, 2005 23:01
Asukoht: Vaivara
Kontakt:

Postitus Postitas ktamm »

Olen kõneall olevas piirkonnas samuti mitmeid kordi käinud, ka 47 a kaarti kasutades. Igal pool on detektori ja labidaga mees juba käinud, samuti vist 47 a kaarti kasutades. Olen püüdnud sportlikust huvist leida läbikaevamata kohta, aga pole saanud mitte.
Liikumiskeeld kehtib 01 veeb - 31 juuli.
Ekskursiooniks sobib tõesti lõunapoolne ala (st. Gorodenka poolt peale minna), seal on rohkem silmadega vaatamiseks põnevat. Karusid ka seal vähem liikumas.
Kasutaja avatar
Bigboss
Liige
Postitusi: 420
Liitunud: 07 Veebr, 2007 17:32
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

kas oleks ka

Postitus Postitas Bigboss »

kaarti v]imalik saada v]in ka maksta oleks vaga huvitatud
Kasutaja avatar
istorik
Liige
Postitusi: 1042
Liitunud: 02 Mär, 2004 17:36
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

kaart

Postitus Postitas istorik »

Bigbossile:
tee palun ise kodutöö ära siis pole selle piirkonna kohta kaarti vast vajagi. Ja ega esimest korda loodusse minnes kaart sind ei aitagi. Mehed siin foorumis näevad aastaid vaeva (võibolla aastakümneidki!), et huviväärse ala kohta infot koguda ja paiku leida aga sina hakkad mingit rahajuttu ajama. Rahast on kõrgemaid väärtusi olemas- pea seda meeles!
aivar
Liige
Postitusi: 551
Liitunud: 04 Dets, 2006 19:34
Kontakt:

Postitus Postitas aivar »

Jah rahaga siin ei meelita,infot oleks vaja.
Kas keegi on käinud ka vanal teel mis läheb Dobrina külast mööda Gorodenko oja kallast ida poole.Kellel vana kaarti pole siis teadmiseks et uuel regio 1-50000-sel kaardil must katkendlik joon Dobrina ja Gorodenko vahel mis teeb vahepeal jõnksu allapoole on vana raudteetamm soode poole!
Kasutaja avatar
istorik
Liige
Postitusi: 1042
Liitunud: 02 Mär, 2004 17:36
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

kaart

Postitus Postitas istorik »

Käisime küll, kogu see tee ongi endine väliraudteeliin. Alguses sõidetav autoga (muidugi mitte sõiduautoga), jala saab ka kaugemale isegi üle purustatud raudteesilla. Viimasest ise edasi ei läinud aga peaks välja jõudma Gorodenka taguse tõkkepuuni kus sissesõit Puhatu LKsse.
Dobrina külas asuv väliraudteejaam kandis nime Dreieck, vahejaamad samal liinil olid nimetatud Lötzen ja Allenstein.
plekkpea
Liige
Postitusi: 1775
Liitunud: 03 Nov, 2005 21:30
Asukoht: Harju
Kontakt:

Postitus Postitas plekkpea »

Kuidas antud marsruudil nn. metsaleidudega on? On's keegi käinud?
Huvitun maisest rasketehnikast.
Shiim
Moderaator
Postitusi: 1720
Liitunud: 20 Jaan, 2005 2:52
Kontakt:

Postitus Postitas Shiim »

eikeegi kirjutas:Kui Sa tahad minna Gorodenkast otse mööda Narva jõe kallast ülesse, siis enne Porunini jõudmist tuleb ületada üks mitmekümne meetri laiune põhjatu mülgas. Need sillajäänused olid seal juba meie käimise ajal väga hädised ja praeguseks pole ilmselt enam midagi alles. Kui just uut silda pole ehitatud.
Vajusin sellesse mülkasse pea vöökohani sisse ja oleks ilmselt veelgi vajunud kui sillajäänustest abi poleks saanud (selle jala, mille püksitaskus telefon ja autovõtmed olid suutsin siiski kuidagi veepinnast kõrgemal hoida :lol: ).
Nii et sillaületust ei soovita proovida. Küll aga saab mülkast ringiga mööda. Võtab küll vast 15-20 minutit aega, kuid jalad jäävad vähemalt kuivaks (ümber mülka minev rada on tähistatud puude külge seotud kilelintidega, samuti on teele jäävatele ojadele ehitatud purded).
[url=http://www.hot.ee/emulaator][img]http://www.hot.ee/emulaator/toetan3.gif[/img][/url]
Summeri pirisemisel on metsavennal aega hüpata laskepessa ja oodata mis sünnib - kas tegemist on inimese, looma või linnuga, või hoopis UFO-ga kirsavoi saabastes, automaat kaelas. Viimasel juhul kohe tuli peale.
marksman
Liige
Postitusi: 622
Liitunud: 15 Nov, 2005 15:58
Asukoht: kaardilt sa seda kohta ei leia;)
Kontakt:

Postitus Postitas marksman »

ise käisime samas piirkonnas u 2 kuud tagasi, aga läksime peale Kuremäe poolt üle turbavälja. http://img255.imageshack.us/my.php?imag ... abamq9.jpg
jalad jäid küll kuivaks ja kõndimist oli otse u 4km aga selle eest lenduv turvas mattis nii nägemise kui hingamise.
http://img525.imageshack.us/my.php?image=tormuw4.jpg
kuivenduskraave ja ülisuuri tiike on kaevatud jah väga palju, aga nende ületamine pole ka eriti raske (kui ei viitsi ümber minna ja otsida vb olematut silda, saab ka üle. (nii läks osa varustusest)
http://img341.imageshack.us/my.php?image=saabasps3.jpg
(ja nii läks ülejäänud) http://img524.imageshack.us/my.php?image=jgi1ql0.jpg
edasi piki teed mis kulgeb turbakarjääri kagunurgast itta ja jookseb kaevandustest lõunas
http://img254.imageshack.us/my.php?imag ... teeko2.jpg
selliseid hunnikuid oli..mis metsa- ja karjääritöödel olid kokku aetud
http://img442.imageshack.us/my.php?imag ... am1ik3.jpg
positsioonid leidsime suht kerge vaevaga, jooksukraave ja välja ulatuvaid kp pesi ei saanud lihtsalt pildistada, kuna tol hetkel avanesid taevaluugid ja ladistas korralikult sadada. aga detektoriga oli kõik üle käidud, auke täis kogu maapind. mingist vanast bunkrist sai välja toodud täiesti korralik mg42 padrunilindi alus, mis ainsa meenena ka metsast välja toodud. kogu ülejäänud klaastaara, joogipudelid ja muu rauakola jäi meist sinna neiel, kel selle vastu suurem huvi on.
tagasi võiks minna küll, kui kellelgi huvi ja rohkem infot. ja ajal, kui karud eriti aktiivsed pole, enam kokku puutuda ei taha :lol:
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline