No aga muidu ei jõuaks need suveks Eestisse nagu lubati.Kapten Trumm kirjutas: ↑22 Jaan, 2025 9:51 Me maksame ju 45M? aastas NATO transpordilennukite osakut, huvitav kas neid peab kuu aega merel loksutama?

No aga muidu ei jõuaks need suveks Eestisse nagu lubati.Kapten Trumm kirjutas: ↑22 Jaan, 2025 9:51 Me maksame ju 45M? aastas NATO transpordilennukite osakut, huvitav kas neid peab kuu aega merel loksutama?
Eesti liitus 2008. ja aastane kulu oli vähemalt varasemalt ikka veidi enam kui 1 miljon eurot, mitte 45 miljonit.Trumm: Me maksame ju 45M? aastas NATO transpordilennukite osakut
Kuskilt meenub, et sellest teemast on siin varem ka juttu olnud. Äkki akf Martin Herem kinnitab või lükkab ümber, aga kui mu mälu ei peta siis neid lennutunde me rendime välja regulaarselt suht sama summa eest mis me nende eest maksame?
Uuendus siia saagasse:aj1972 kirjutas: ↑21 Jaan, 2025 23:18 Uudised muutuvad kiirelt:
https://www.err.ee/1609566490/eesti-saa ... -himars-id 3 jaanuar -Eesti saab juba lähinädalatel oma relvastusse HIMARS-id
https://www.err.ee/1609582546/usa-lt-te ... s-eestisse 21 jaanuar-USA-lt tellitud HIMARS-id jõuavad suveks Eestisse
Läksid HIMARSid 90 päevasele pausile,sest saadud osaliselt toetusena?
https://www.err.ee/1609584262/rkik-600-lisamiljonit-on-voimalik-tuleval-aastal-relvastuseks-muuta kirjutas:Saar ütles ka, et mõningate keerukamate süsteemidega on võrdlemisi ruttu tarneteni jõutud. Näiteks HIMARS-ite puhul sõlmis RKIK lepingu 2022. aasta detsembris ja üle anti need möödunud nädalal.
Milline osa siin uuendus oli?
Kas see ei süvendaks kirju masinapargi probleeme? Oleks ju taas vaja leida uued spetsialistid ja hooldus ning (eriti SA) remont oleksid keerulisemad.Martin Herem kirjutas: ↑24 Jaan, 2025 8:43 Loodetavasti kaalutakse ka L-Korea, Iisraeli ja Türgi võimalusi juhul, kui nende saadavus on kiirem.
Samas kui iga järgnev ühik vajab niikuinii uusi inimesi siis esmajoones pole väga suurt vahet millele nad esialgu välja õpetada. Hooldus käib ju niikuinii manuaali järgi, kogenud CV90 mehhaanik vast ei pane kohe pilti tasku kui nt Bradley roomikut vaja vahetada, leiab raamatust õige peatüki ja hakkab pihta. Pean silmas siis SA tegevust. Rahu ajal on muidugi pikad tootja poolsed koolitused jne.Kas see ei süvendaks kirju masinapargi probleeme? Oleks ju taas vaja leida uued spetsialistid ja hooldus ning (eriti SA) remont oleksid keerulisemad.
Türgi tooteid Euroopas ei kasutata veel.Martin Herem kirjutas: ↑24 Jaan, 2025 8:43 Loodetavasti kaalutakse ka L-Korea, Iisraeli ja Türgi võimalusi juhul, kui nende saadavus on kiirem.
https://x.com/virtaava/status/1884574244316815608Unlike its predecessor, the Steel Eagle™ ER introduces a powerful fragmentation charge weighing approximately 3.6 kilograms, capable of dispersing over 3,000 steel or tungsten balls across a targeted area of around 2,000 square metres. The drone-mounted charge can be deployed from above, with an adjustable explosive effect determined by the drone's altitude, and a 90-degree opening angle to maximise coverage. Although the specific operational range remains undisclosed, it's clear that this new system operates on an entirely different level compared to the previous model's six-kilometre range.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline