70. leht 96-st
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 19 Sept, 2021 8:33
Postitas aero+
Mille poolest see RAM muidu normaalsem on? Naljakal kombel oman mõlemat ja RAM on tore kui tahad mõne pilgu püüda Eestis aga ma ei suuda leida ühtegi parameetrit milles abikaasa 2013 landcruiser hätta jääks. Ja selle RAMi hinna lööb Euroopas üles tollimaks. Sellise RAM kastika ilma vilede ja kelladeta saad USAs kätte meil VW Transpprteri / Sprinteri hinnaga.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 19 Sept, 2021 8:47
Postitas maksipoiss
aero+ kirjutas:RAM on tore kui tahad mõne pilgu püüda Eestis
Mis pilke sa selle Ram-iga ikka püüad (võibolla mõne erimudeliga) , see rohkem selline rahvaauto ju

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 19 Sept, 2021 9:11
Postitas bodom
Võibolla siis
RAM 1500 TRX oleks tiba rohkem pilkupüüdvam.

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 19 Sept, 2021 9:34
Postitas Dr.Sci
Mina loen veoteenuse maasturiks asja mis sõidab maastikul ja millel on kast või arvestatav kaubaruum. Siin eelpool viidatud länkar ei kvalifitseeruks termini järgi, ja parima hinna - kvaliteedi suhe oleks Toyota Hilux, eriti kui meenutada kunagisi Top-Geari osasid
Ei välista ka Nissan Navarrat või Ford PickUp-i
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 19 Sept, 2021 9:50
Postitas smr
Roamless kirjutas:Kõlab saateauto või midagi kõrgete riigikülaliste turvaliseks veoks.
või paadi vedamiseks?
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 19 Sept, 2021 20:48
Postitas maksipoiss
SAR-i meestele siis midagi, Pärnus Mitsubishi 200 on juba päris tükk aega kasutuses
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 20 Sept, 2021 8:50
Postitas mart2
Minu tagasihoidlik loogika ütleb, et kui riigipiir valmis ehitatakse, siis on vaja seal vedada mitmesugust abitehnikat. Alates trimmeritest ja remonditarvetest ning lõpetades eriseadmetega.
Škoda ja Mersuga päris iga ilmaga sinna ei roni.

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 20 Sept, 2021 10:06
Postitas Dr.Sci
mart2 kirjutas:Minu tagasihoidlik loogika ütleb, et kui riigipiir valmis ehitatakse, siis on vaja seal vedada mitmesugust abitehnikat. Alates trimmeritest ja remonditarvetest ning lõpetades eriseadmetega.
Škoda ja Mersuga päris iga ilmaga sinna ei roni.

mhmh, täpsemalt ronib sinna 3-e met värviga autoga mille tehn parameetrid on: 4 ukse ja 5 istekohaga sõiduauto kategoorias maasturit (pikap), vähemalt 100 kW, võimalusel 4vedu, tagasillal diff lukk, samas automaatkast, aku laadimine 230 võrgust? jne (ainuke natuke mõistlik nõue on kliirens 220 mm - mu linnamaasturi 210 mm kipub maastikul aeg ajalt väheseks jääma), kandevõime 500 kg jne... kes tahab lugeda, hanke dok on ju avalik.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 20 Sept, 2021 12:28
Postitas 2korda2
500kg kandevõimega pikap on ikka mänguasi - sõitjad ise peavad ju sinna 500kg sisse mahutuma.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 20 Sept, 2021 12:46
Postitas Kapten Trumm
Mina soovikas pikapidest võtta Hiluxi, veel viimane müügis olev normaalsuuruses mootoriga (2.

tööloom.
Ülejäänud on juba kõik alla 2-liitrised.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 20 Sept, 2021 14:21
Postitas AMvA
Kapten Trumm kirjutas:Mina soovikas pikapidest võtta Hiluxi, veel viimane müügis olev normaalsuuruses mootoriga (2.

tööloom.
Ülejäänud on juba kõik alla 2-liitrised.
Pole ise sõitnud aga kiidetakse Ford Ranger 3,2 mudelit
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 20 Sept, 2021 19:44
Postitas mart2
Dr.Sci kirjutas:mart2 kirjutas:...Alates trimmeritest ja remonditarvetest ning lõpetades eriseadmetega...
mhmh, täpsemalt ronib sinna 3-e met värviga autoga mille tehn parameetrid on: 4 ukse ja 5 istekohaga sõiduauto kategoorias maasturit (pikap), vähemalt 100 kW, võimalusel 4vedu, tagasillal diff lukk, samas automaatkast, aku laadimine 230 võrgust? jne (ainuke natuke mõistlik nõue on kliirens 220 mm - mu linnamaasturi 210 mm kipub maastikul aeg ajalt väheseks jääma), kandevõime 500 kg jne... kes tahab lugeda, hanke dok on ju avalik.
Kui piirile
tööle minna, siis 500kg ei pruugi olla piisav.

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 20 Sept, 2021 20:55
Postitas maksipoiss
AMvA kirjutas:Pole ise sõitnud aga kiidetakse Ford Ranger 3,2 mudelit
Pole tootmises enam sellist ja sellel oli ka palju mootorijamasid.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 26 Sept, 2021 17:46
Postitas Crispy
https://rus.postimees.ee/7346989/polici ... el-sbezhal(venekeelne link kuna sealt näeb tasuta fotosid)
Pärnus rammis politseiauto purjus juhi teelt välja. Link eestikeelsele artiklile on üleval uudise sees.
Asjaolusid küll ei tea, aga päris nii vist ikka ei tasu rammida, et peale rammimist politseiauto enam sõidukõlblik ei ole ning täitsa võimalik, et läheb üldse mahakandmisele... Eks mingiaeg jagatakse pardakaamera videot ka vast.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 26 Sept, 2021 18:00
Postitas Kirs
Jah. Laseme joodikutel edasi sõita, veelparem, kui veel selle käigus kedagi kasti sõidavad.