8. leht 13-st

Re: Roolijoodikud ja muud liiklushuligaanid

Postitatud: 10 Okt, 2020 18:06
Postitas tuuba
Crispy
Ja siis vajutatakse edaspidi 110kmh kuna +10 on ok ju?
Ei usu.
Meie teed ja autod on praegu just sellised, et 100 km/h on parasjagu--ei pea roolima ega liialt tähelepanu kulutama, auto sõidab ise ja kütusekulu on kah normaalne.
Üle selle tuleb juba tõsisemalt juhtimisega tegelema hakata, kütusekulu tõuseb tuntavalt ja vähemalt 2/3 autopargist hakkab kas värisema või hüplema meie põhimaanteedel.
Muidugi, mida aeg edasi, seda paremaks saavad teed ja autod , seepärast tulekski nii 10-15 aasta möödudes üle vaadata kiiruspiirangud, mitte jäigalt olla kinni selles pool sajandit tagasi kehtestatud kiiruses.
PS mu arust oli 1976 kehtestatud 90 km/h tolleaegsetele nõuka-autodele tolleaegsetel teedel võrreldav praegusel ajal 150 km/h kõikidele .

Re: Roolijoodikud ja muud liiklushuligaanid

Postitatud: 10 Okt, 2020 18:07
Postitas klemmikas
Mida sa ajad ? 90 km/h sigulliga polnud mingi probleem sõita, aga 150 km/h on praegu ohtlik, seal pole mitte midagi võrrelda.
Kui 100 oleks lubatud, sõidaks ikka väga paljud 110 km/h meie teedel, see pole küll tänapäeva autodele mingi probleem, küll, aga oleks see suur probleem liiklusohutusele.
Ära unusta, et liiklus pole lihtsalt ühe auto teel hoidmine, liikluses on palju autosid, olukordi, ilmastikuolusid, mis kõik võib õnnetusega lõppeda.
Mida suurem on kiirus, seda suurem on õnnetuse kohta ja seda raskemad tagajärjed.
Ei tasu ka unustada, et meie liikluses on palju erinevaid sõidukeid.

Mina üle 90 km/h kindlasti ei lubaks meie tavateedel ja seda ei luba ka spetsialistid, mis on väga hea.
Eriti arvestusega, et seda nagunii ületatakse.
Ma võin ka öelda, et ma võin oma autoga Tallinn-Tartu läbida enamjaolt 150 km/h, kas selle jaoks peaks nüüd äkki kiirusi tõstma? Kohe kindlasti mitte, kuna see oleks ohtlik.

Väga asjatundmatu on rõhuda sellele, et praegu teed ja autod paremad on.
Inimene ja tema reaktsioon ning tähelepanuvõime on ikka sama, pluss liiklus on vähemalt 10 korda tihedam, see on hoopis teine olukord.
1976 aastal polnud liiklust ollagi, nüüd on aga autosid kõik kohad täis.
Sel ajal ehitatud kortermajade parklad on tänapäeva autode arvukuse jaoks liiga kitsad, see probleem on praegusel ajal tolleaegsete kortermajade juures väga suur.
Mitmed on parkimisplatse suurendanud, aga ikka on vähe.
Tegelikult algasid majade juures parkimisprobleemid vaikselt juba 80ndatel, kuna siis hakkasid sigullid ja moscvichid väga tugevalt levima, eriti sigullid.

Re: Roolijoodikud ja muud liiklushuligaanid

Postitatud: 10 Okt, 2020 18:25
Postitas tuuba
klemmikas
Aga sellest suurest hulgast rikkujatest, kes vahele jäi, oleksid muidu paljud põhjustanud liiklusõnnetuse, mis nüüd jääb olemata, kuna nad sõidavad rahulikumalt.
Vaatame siis seda asja teisest küljest.
Kus ja millal toimuvad rasked liiklusõnnetused?
Nagu selle nädala kahest näitest näha, siis lihtsalt lambist. Ei usu , et see 60+ härra Kanama viadukltil ja 49 -aastane Harku vallas mingid erilised rullnokad olid.
Sama ka paljude teiste hukkunutega õnnetuste puhul.

Või siis see ISA777 Tallinnas---kaamerad igal nurgal, patrulle samuti aga vend lasi ikka lapats põhjas ja päris pikka aega.Järelevalvet nagu muda aga kasu..

Või eelmine aasta Kehtnas ,kus 2 noort panid öösel kl 2 bemmiga vastu puud ja kööga.
Või siis õnnetus saatejuhiga,kellele põrutas otsa libeduse tõttu teele risti keeranud haagis, kusjuures mõlemad täitsid liikluseeskirju.

Palju neid raskeid õnnetusi suurtel teedel juhtub nn .rullnokkade tõttu? pole käepäraseid andmeid kuid mu arvates väga vähe.
Suurem jagu on ikkagi lollide juhuste kokkusattumus,kus pole liiklusjärelvalvel ei enne ega pärast mingit tähtsust.

Minul Sinuga on peamine erinevus selles, et mina usun enda ja teiste mõtlemisvõimesse, arukusse, Sina näed ainsat väljapääsu võimalikult suures kontrollis , eeldades ,et kõik ,kes ei ole kontrollid, on pätid.

Liiklusohutuse peamine tagaja on head juhid, head teed, mõistlikud regulatsioonid (piirkiirus, muud reeglid), mitte aga politseipatrull iga kolme kilomeetri takka.

Ohutut liiklemist akf!

Re: Roolijoodikud ja muud liiklushuligaanid

Postitatud: 10 Okt, 2020 19:46
Postitas klemmikas
See on vaid sinu arvamus, mis ei ühti tegelikkusega.
Miks sa tood enamjaolt välja suvalisi õnnetusi? Ma ei ole kuskil öelnud, et saaks ära hoida kõiki õnnetusi.

Meil ei ole hetkel piisavalt patrulle ja mitu korda ma pean sulle ütlema, kõiki õnnetusi ei saagi ära hoida.
Kuid enamik raskeid õnnetusi juhtub ikkagi sellepärast, kuna rikutakse liiga palju liiklusseadust.
Liiklusõnnetusi õnnestuks vähendada kindlasti üle poole, kui liiklusjärelvalve oleks suurem ja karistused karmimad.
Täites rohkem liiklusseadust, väheneks väga palju raskeid õnnetusi, minu hinnangul üle poole.
Ei mõtle siinkohal lihtsaid plekimõlkimisi.
Kui politseid on rohkem, siis ei julge enam paljud rikkuda ja jäävad paljud ohtlikud kihutamised ja muud rikkumised ära.

Oot, kuidas mõlemad seadust täitsid, räägid ilmselgelt õnnetusest, Adavere tuuliku juures.
Rekkajuht ei täitnud ju liiklusseadust, kui tal auto auto käest läks, oleks pidanud aeglasemalt sõitma, nende teeolude kohta.

Ka tagaajamiste seisukohalt on oluline, et patrulle oleks rohkem, sest siis on suurem võimalus põgeneja kätte saada.
Praegusel juhul ma enamjaolt politseid ei kohta, kui sõidan näiteks Tallinn-Tartul, aga selline olukord pole õige, enamus kordi just tuleks kohata.
Sellepärast Tallinn-Tartul selline kihutamine käibki, kuna politseid on seal liiga vähe.

See bemmiga õnnetus on lihtsalt erand, nagu ütlesin, kõiki ei saagi ära hoida.
No samas, kui liiklusjärelvalvet oleks rohkem, siis oleks see bemm äkki varem vahele jäänud ja poleks sinnani üldse jõudnud?


Enamik raskeid liiklusõnnetusi juhtub ikkagi järgnevatel põhjustel, sõidetakse liiga kiiresti, tehakse keelatud ja ohtlikke manvööreid, kasutatakse nutitelefoni, sõidetakse joobes, üldse ollakse roolis liiga närviline.
Teine grupp on osad jalgratturid ja jalakäijad, kes liiklevad suvalt, ei ole hoolikat ja nii juhtuvad rasked liiklusõnnetused nendega, ka neid saaks politsei rohkem korrale kutsuda.
Kõik see rahuneks enamuses maha, kui rohkem politseid oleks, sest siis jääks neid rikkujaid palju rohkem vahele.

Re: Roolijoodikud ja muud liiklushuligaanid

Postitatud: 10 Okt, 2020 20:01
Postitas hjl85
Kunagi oli 100 km/h lubatud ka 1+1 lõikudel. See võeti ära mingi jabura seletusega-et kuna mujal toiumus palju õnnetusi siis vot nyyd te autojuhid saite.
Nendel lõikudel kus oli 100 km/h lubatud ei toimunud raskeid õnnetusi. Kirjutan telefonist aga selle aja artiklid jms kenasti leitavad.

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 10 Okt, 2020 20:05
Postitas hjl85
muhgel kirjutas:
hjl85 kirjutas:13 aastase poisi kohta tegelikult hästi sõidetud (loe: ei kaotanud sõiduki üle kontrolli).
Offtopicuna: mina kasutan sõna "ment" nende politseinike kohta, kes oma ametimärki kurjasti/valesti kasutavad (altkäemaks, ülbitsemine jms). Ehk märgiga kaabakad. Oma tööd ausalt tegev isik (kuigi ta teeb mulle rikkumise eest trahvi) ei ole ment vaid oma tööd tegev politseinik.
Aga kust siis jookseb piir? Poliitikute, PPA peadirektorile solvavate nimede jms on ok aga politseid mentideks nimetamine ei? Et siis teatud struktuur on püha lehm?
Mida juttu. Kas ma võin su naist litsiks kutsuda, ega ta mingi pühal lehm ei ole?
Keegi ei keela aga järgneb kohene füüsiline karistus. Ja mina ei ole politseinike, kes ausalt oma tööd teevad mentideks kutsunud. Kust sa seda välja loed või puudub sul elementaarne oskus saada aru loetust? Ja see postitus oli Krikule mõeldud yhe ammu aset leidnud vaidluse jätkuks

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 10 Okt, 2020 20:09
Postitas hjl85
smr kirjutas:
Dr.Sci kirjutas:Eile Narvas käies, oli Virumaal ikka mitmes kohas tõsine rahakogumine käsil - tee ääres see kaasaskantav kiiruskaamera ja järelvalve oli võsa vahel valges kaubikus. Ja tehti seda nii et kaasaskantav kaamera oli samas piirkonnas kus kehtis statsionaarse kaamera märk, aga ~1 km teises kohas. Ja ei ütleks et tegemist oli lõikudega kus mõnekilomeetrine kiiruse ületamine oleks ohtu kujutanud.
Mobiilseid kiiruskaameraid opereerinb ju maanteamet, kuidas see politsei sõidukite teemasse puutub? Ning statsionaarse kiiruskaameraga sama märgi mõjualas mobiilse paigaldamine on minu arust väga hea trikk. Püütakse neid jobusid, kes ainult teadaoleva kiiruskaamera ajaks hoo maha võtavad.
Ei opereeri. Ikka politsei. Kõiki hoiatustrahve jme menetleb politsei. Seal bussis istub ka politseinik.

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitatud: 10 Okt, 2020 20:14
Postitas hjl85
AMvA kirjutas:
hjl85 kirjutas:Tabatud rikkujate arv näitab põõsas passimist ja ei ole kuidagi seotud õnnetuste vähendamisega ega ennetamisega. Raskeid õnnetusi vähendatakse tänaval nähtaval olles aga mitte põõsas istudes. Pakun puusalt, et 70% rikkumisi on kiiruse ületamised. Millal keegi nägi politsei maanteel pikivahet kontrollimas või teab kedagi, kes selle eest märkuse/ trahvi saanud? Niikaua kuni partisanidel on kaks või kolm asja-kiirus, joove siis ei saada midagi alla. Võivad teha aastas kasvõi miljon trahvi aga sellega ei enneta midagi, sest põõsas istudes tegeliku pilti ei näe. Istuvad ja pyyavad neid, kes +20 möödumisel yletavad aga samas on täiesti savi kui 10 autot sõidavad 5 m pikivahedega või kui 3 veokat sama teevad. Selle asemel, et veokad maha võtta ja ohtu vähendada -selleks ajusid ei ole või õigemini ylemustel ei ole.
Öelge üks riik kus karistamisega on midagi muutunud? Maksimaalne on ajutine efekt ja siis ka kõik.
Ehk niikaua kuni ainuke prioriteet on kiirus ei vähene ka rasked õnnetused. Liiklus on palju muud.
Lugupeetud kaafoorumlane.
Kas mitte see "põõsas passiva" politsei mure ei ole pigem nendel, kellel liikluseeskirjade täitmisega probleeme on?
Politsei on ka pikivahe kontrollimisega tegelenud, eriti üksteisel perses istuvate rekkade puhul, aga kuna seda on raske mõõta ja tõendada, siis on see keerulisem.
Raske mõõta ja tõendada-mingu liiklusesse ja tehku tööd. Pöösas passimine on töö mängimine ja lihtsama vastupanu teed minemine.

Re: Roolijoodikud ja muud liiklushuligaanid

Postitatud: 10 Okt, 2020 20:21
Postitas hjl85
klemmikas kirjutas:Kuule hlj85

Jälle kedagi häirib, et politsei otsib kiiruseületajaid?
Kõlab hirmsasti sedamoodi, et see inimene on ise suur kiiruseületaja.

Just see ongi ennetustöö, kui tehakse kiiruseületamise eest trahvi, sest siis hakatakse rahulikumalt sõitma ja tehakse ka vähem möödasõite ning ongi liiklus ohutum ja juhtub vähem õnnetusi.
Praegune liiklus on päris närviline, kuna sõidetakse järsult ja kihutatakse ning tehakse keelatud manöövreid.
Ma ei mõista, kuidas sellest seosest aru ei saada? Ehk on asi selles, et sa oled ikkagi ise kiiruseületaja, et see sind häirib? Eks rikkujad ütlevad ju tihti, et politsei peaks kellegi teisega tegelema, mitte nendega.

Kuidas sa saad üldse väita, et tabatud rikkujate arv ei ole seotud liiklusohutusega? Kuidas sa saad nii kitsalt mõelda? Kas sa saad aru, et kui inimene jääb kiiruseületamisega vahele, siis väheneb ka tõenäosus, et ta järgmine kord ületab.
See peegeldub igale poole liikluskultuuri, kui liiklusjärelvalve oleks palju tõhusam, kui praegu, tabataks palju rohkem kiiruseületajaid, siis rahuneks maha kogu liiklus.
Enamik möödasõite on põhjustatud kiiruseületamisest, kui see ära kaob, siis kaob ka enamik möödasõite nagu väheneks ka muud keelatud ja ohtlikud manöövrid, kuna ei taheta politseile vahele jääda.
Enamik peavad ju normaalseks 90+ sõitmist, ka mina nende seas, aga just sedasi möödasõidud tekivadki üldjuhul.
Kuid mida ma näen, politseid pole eriti teedel, ma ei jää oma möödasõitudega vahele, nagu ei jää ka teised.
Sellepärast liikluskultuur ei paranegi.
Mina mõistan oma möödasõite teha ohutult ja austan 50 alasid ja üldjuhul ka 70 alasid, aga kahjuks suur osa teisi juhte seda kõike ei tee ohutult.
Seda kõike tehes, suudan mitmetele ikkagi jalgu jääda, mis näitab, milline on meie liikluskultuur.

Lisaks, kuidas sa hlj85 ei taipa, et kui politsei mõõdab kiirust, siis märkab ta ka muid rikkumisi, mille pealt ta maha võtab.
Politsei nähtavus liikluses on tähtis ja muudab, aga mitte piisavalt, kui karistusi ei järgne, kõige tõhusam viis liiklust rahustada ongi karistamine, sest praegusel juhul on meil liikluskultuur käest ära.


Suur osa liiklejaid peab normaalseks kiiruseületamist, ohtlikke möödasõite, libedaga 90 sõitmist jne.
Paljusid ei huvita ka udu, pimedus, tihe vihm, ikka kihutatakse 100+ edasi, see on väga ohtlik.

Praegune probleem on aga see, et patrulle on liiga vähe, juurde oleks vaja vähemalt 30 patrulli, kes 24/7 üle Eesti tegeleks kogu aeg liiklusjärelvalvega.
Inimesed, keda häirib politsei tee ääres passimine, on tavaliselt ise rikkujad, sellepärast see neid häiribki, kuna nad saadakse siis rikkumise pealt kätte.

Ma olen vaielnud paljude rikkujatega ja olen märganud, et neile lihtsalt ei jõua kohale.
Mõjuvad ainult suured trahvid, juhiloa ära võtmine ja lõpuks ka auto ära võtmine sealhulgas arest.
Siis saavad enamik selliseid aru, et normaalselt sõites neid ei võeta rajalt maha ja nad muudavad oma käitumist.
Kuid praegu on liiklusjärelvalvet liiga vähe.
Vaata stati. Iga aasta tehakse aina rohkem trahve ja olukord on sama. Kus ma krt olen ölnud, et kiirust ei pea mõõtma?!? Kiirus ei ole kogu liiklus. Liikluses on palju muud.
Sa nagu haige oma karistamisega!!! Karistamine on ainult yks osa. Igasugu karistuste suurendamist jms nõuab ia arvab, et see aitab ainult naiivne inimene. Sellisel juhul oleks ju lihtne-kehtestame surmanuhtluse ja ongi seaduse rikkumised kadunud :D
Kas sõidan vahel kiiremini-loomulikult. Maanteel tavaliselt + 10-15 km/h kui olud võimaldavad.
Hoian pikivahet, annan suunaga märku kui minust tahetakse mööduda, ei reastu peale möödasõitu otse möödutava sõiduki ette ja ei soorita möödasõite kurvides ega pideva joone olemasolul. Ja kui kolonnist möödun siis vahel tõuseb kiirus ka +30 suuremaks. Politseid ei karda. Viimase 5 aasta jooksul olen saanud yhe trahvi.

Re: Roolijoodikud ja muud liiklushuligaanid

Postitatud: 10 Okt, 2020 20:27
Postitas hjl85
klemmikas kirjutas:
Oot, mis jutt see on, laus paduvihmas ja talvel libedaga peaks saama 100 km/h liigelda?
Kas sa oled lihtsalt väga ignorantne autojuht või vahtraleht?
Sest nii rumalat juttu saab ainult üks neist kahest rääkida.
Mitte üks teehooldus ei taga, et libedaga oleks ohutu 100 km/h, samamoodi on laus paduvihmas sõitmine 100 km/h ohtlik.
Mismõttes pole kuskil öeldud teisiti? On ju selgelt öeldud, et sõidukiirus tuleb valida vastavalt teeoludele, ehk siis märgil näidatud 90 km/h ei ole kohustuslik miinimumkiirus, vastupidiselt mimete kihutajate arvamusele.
Seda enam, et autod ja rehvid erinevad, nagu ka juhid, pluss teekate ka muidu erineb.
90 km/h on piirkiiruseks seatud põhjusega, millegipärast on see arenenud riikides maailmas enamikes väga sarnane, järelikult on põhjust.
Väga kitsas mõtlemine on arvata, et piirkiiruse peaks seadma vaid ühe sõiduki järgi teel, liiklus on väga keeruline ja täis erinevaid sõidukeid, juhte ja olukordi pluss ilmastikuolud, seetõttu ongi 90 km/h õige kiirus.
Kui aus olla, siis tegelikult on ka 90 km/h 25 m/s ohtlik kiirus, aga selle oht on aksepteeritav, sellepärast ongi see maksimaalne lubatud sõidukiirus tavateedel, kui ei ole märgitud teisiti.

Mu spidomeeter näitab rohkem umbes 4-7 km/h, oleneb rehvidest ja rehvikulumisest.
Ühes 50 alas sõitis minust isegi rekka mööda, pärast 90 alas jäi jalgu, kui seal spido järgi 100 sõitsin, see konkreetselt oli mul tööautoga, mille spidomeeter mingi 7 km/h rohkem näitab.
Sega siis oled ise samasugune rikkuja. Või algavad sinu jaoks rikkumised, mis on sinu rikkumistest suuremad?!? Et siis 93 ei ole rikkumine aga 100 juba on? Ja selline siis maurab ja nimetab kõiki kihutajateks jms. nimedega. Ja ole hea-defineeri kihutamine? Nagi mõistan siis 93 km/h seda ei ole. Aga 94,95,96,97,100?
Ja tagumikus istutakse sul sellepärast, et keegi vaata pikivahet ja jauratakse muudkui kiirusest. Sa tihti kirjutad endale vastu. Ja kuidas need kiiruskaamerad ka siis aidanud on? Vastus-ei olegi. Ja möödasõidul toimuva kokkupõrke põhjuseks ei ole kiiirus vaid valel hetkel sooritatud möödasõit. Ja neid ei hoia ära põõsas passides.

Re: Roolijoodikud ja muud liiklushuligaanid

Postitatud: 10 Okt, 2020 20:36
Postitas hjl85
Klemmikas-sa loed kõigile moraali, annad nimesid ja siis kirjutad rahumeeli ise, et lõikad kurve, sõidad piirkiirusest kiiremini jms ing ytled, et teed seda ohutult. Äkki nendes teistes sõidukites on ka "klemmikad", kes arvavad, et just nemad teevad seda ohutult. Ikka väga naljakas loogika sul. :wall:

Re: Roolijoodikud ja muud liiklushuligaanid

Postitatud: 10 Okt, 2020 21:03
Postitas klemmikas
hlj85 kas sa meelega teed nii, et ei saa aru?

Ei ütleks küll, et iga aasta eriti rohkem trahve tehakse, kuid ka praegune mõjub, muidu oleks liiklus veel hullem. Kuid hetkel ei tehta trahve piisavalt, kuna patrulle on liiga vähe.


Vaata, erinevalt sinust, mina tunnistan oma rikkumist, kui see peaks aset leidma ja ma kiidan politseid, mitte ei laida sinu moodi.
Mina saan aru, miks on vajalik liiklusjärelvalve ja miks on vaja seda suurendada, sina ei paista sellest arusaavat.

50 ja 70 alades istutakse mu autol tihti tagumikus, kuna tahetakse sealt 90ga läbi sõita, kuid mina takistan neid sõites sealt läbi legaalselt, sellise ületusega, millega politsei tee midagi ja et tagaistujad ei saaks kuidagi öelda, et ma liiga aeglaselt sõidan.

Ei ma ei räägi endale vastu, sest erinevalt mitmetest teistest juhtidest, mina arvestan, et asi oleks ohutu, kuid mitmete teiste juhtide puhul on näha, et nad ei mõtle sellele, et keegi võib neile kurvis vastu tulla.
See, kui nemad arvavad, et nad seda ohutult teevad, ei tee seda veel ohutuks.
Probleem ongi selles, et sellised juhid ei mõtle eriti, nad lihtsalt sõidavad, aga mina sõidan ja mõtlen mõlemat, arvestan, et kurvist võib keegi vastu tulla.
Näiteks libedaga ma võtan mitmetes kurvides hoo 50 peale ja võtan teeserva, kuna ma tean, et kui keegi mulle seal kurvis ootamatult vastu tuleb, siis ma ei saa enam 70-80ga sinna kurvi serva võtta, kuna see oleks liiga ohtlik ja ei ole mul ka siis enam aega pidurdada.
Probleem seisneb ka selles, et ainus viis sellistel teedel normaalset kiirust hoida talvel 70-80 on sõita tee keskel, nagu teevad ka teised.
Järsemates kurvides tähendab see, aga mõtleva juhi puhul hoo 50 peale võtmist ja teeserva tõmbamist.
Suvel saab sellest kurvist kenasti 70-80 läbi sõita tee servas või siis mõistlikult lõigates nii, et jõuan kellegi vastu tulles kenasti oma suunavööndisse tagasi.
Ei mõtle ma siin täielikku lõikamist, vaid ainult osalist.

Maanteel ma tavaliselt 90 alas hoian spidomeetri seieri kuskil 100 kandis, politsei pole seni midagi teinud.
94 km/h pealt ei saa politsei midagi teha, kuna nende radari eksimus on minu teada juba vähemalt 4 km/h.

Kui ma peaks trahvi saama, eriti, kui liiklusjärelvalvet suurendatakse, siis süüdistan vaid ennast, mitte politseid.
See tähendaks seda, et politsei teeb korralikult oma tööd, nii nagu peab.
Ma lausa ootan järelvalve suurendamist.

Re: Roolijoodikud ja muud liiklushuligaanid

Postitatud: 10 Okt, 2020 21:34
Postitas Dr.Sci
Hmm, toimib :) pannes akf-i "klemmikas" foorumi vaenlaste nimekirja, ma tõesti ei näe enam ta postitusi. Kuidagi puhtam ja turvalisem tunne tekkis. Teistele samas soovin turvalist liiklust.

Re: Roolijoodikud ja muud liiklushuligaanid

Postitatud: 10 Okt, 2020 21:43
Postitas davidsoniharald
Invaliidide parkimiskohad poodide ees on alati vabad. Aga see ei ole mitte alati nii olnud. Üheksakümnendatel oli tavaline, et seal parkisid autod mis seal mitte ei pidanud parkima. Mis on vahepeal muutunud? Saab trahvi seal ebaseaduslikult parkimise eest? Väike tõenäosus. Muutunud on ühiskonnas hoiak. Muutub ühiskonna hoiak kiiruse ületamisse, muutub ka kiiruse ületamine olematuks.

Re: Roolijoodikud ja muud liiklushuligaanid

Postitatud: 11 Okt, 2020 8:07
Postitas parkija
Tervist .

Hull "kahekõne" kerima tõmmatud , aga olgu , kui katsetaks sedasi : kõik sõidavad just sellise kiirusega kui neile tervise , ea , meeleolu , joobe , sõiduki tehnilise võimekuse ja muu sellise tõttu sobib , aga kaasliiklejatega tuleb arvestada , see tähendab - kiiremini liikuvat sõidukit ei tohi takistada , jalakäijad tuleb tuleb üle tee lubada , liiklusmärgid "STOP" ja "ANNA TEED" kui kõige tähtsamad , nende nõudeid täidetakse tingimusteta , sama on reguleerija märguannetega ning foori tuledega .
Ja kui politsei trahvi teeb , siis ei ulu - et kuradi mendid olid põõsas ja mõõtsid kiirust . Politseis oli aeg , kus oli soovituslik norm "materjal" tunnis , praegust olukorda ei tea .
Rohkem vastastikust austust ja teistega arvestamist !