Puudus, mis antud sillal oli. Puudusid silla taladele otsasõitu takistavad takistid(akf ütlevad õige nimetuse). Ehk siis valesti projekteeritud sild. Tegu 47 aastat tagasi avatud sillaga. Sellel ajal niisugused ohutus-sillaehitusnõuded ehk ei kehtinud.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Gideonic kirjutas: ↑26 Mär, 2024 9:00
Pole küll lennuõnnetus, aga USAs, Baltimore'is rammis konteinerlaev suuremat sorti silda (kus oli tihe liiklus peal) kukutades selle kokku https://twitter.com/sentdefender/status ... 5790477667
Seda silda siis enam ei ole, ja ilmselt on hukkunuid palju:
Videost on näha et liiklus on sillal õnneks juba seisma pandud (vilkuritega autod sillal) kuna probleemid laeva juhitavusega said varem teatavaks - seega suurem arv hukkunuid suudeti õnneks ära hoida.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Ma ei ütleks et valesti projekteeritud sild... ja taladega polnud seal mingit pistmist, nagu twitteri postituses räägiti siis ka mitte vundamentidega. Twitteri omas räägiti vendritest - no me reeglina sillasambaid vendritega ei kaitse (need kes merel käivad, teavad väga hästi mis asjapulgad need on) ja selleks et seda tüüpi õnnetust ära hoida oleks tulnud sammaste ümber ehotada massiivsed betoonist kaitsetõkked (ka väga kallis lõbu kui sellist laeva peatada) ja see oleks oluliselt vähendanud laevatatava osa laiust.
Midagi head ka selle asja juures. Kuna silla purunemine on imeliselt videosse jäänud siis selle põhjal saab teha üksjagu analüüse ja simulatsioone mis kõik lähevad arvesse teadustöödena - saaks teha ka Eestis magistritööde tasandil - kui kuskilt saaks silla originaalprojekti kätte (selmet teha lõputöid teemal kui kiiresti kaasaegne puumaja maha põleb, või kumb on energiasäästlikum - kas Fibo või Bauroc, ja kummale poole panna siis ikkagi lisasoojustus)
Walter2 kirjutas: ↑27 Mär, 2024 8:32
Videost on näha et liiklus on sillal õnneks juba seisma pandud (vilkuritega autod sillal) kuna probleemid laeva juhitavusega said varem teatavaks - seega suurem arv hukkunuid suudeti õnneks ära hoida.
Need vilkuritega autod olid teeehitajad, kes asfaltiauke lappisid.
SEPKA-Baltimores sillaõnnetusse sattunud laeval olid enne suured tehnilised probleemid.
Baltimore port worker claims the Dali cargo ship had a "severe electrical problem" just days before it crashed into the Francis Scott Key Bridge.
Container Royalty co-administrator Julie Mitchell said the ship was having issues 48 hours before the crash.
"Those two days, they were having serious power outages… they had a severe electrical problem. It was total power failure, loss of engine power, everything," she said. (CNN)
Mitchell claims the refrigerated containers tripped breakers on the ship multiple times and mechanics tried fixing the issue.
Mitchell said that power problems are rare on cargo ships like the Dali and that it should never have left the port until the issue was fixed.
An officer on the Dali says the ship went "dead" and everything went dark.
"The vessel went dead, no steering power and no electronics... The smell of burned fuel was everywhere in the engine room and it was pitch black," they said.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
USA-s oli siis peaaegu teine konteinerlaeva õnnetus. Seekord NY sadama lähedal. 3 puksiiri, mis seda tõukasid, ei suutnud seda enam juhtida. Lisa 3-e puksiiriga suudeti laev pidama saada ja sadama lähedale toimetada.
"Another container ship, APL QINGDAO, has had a near-collision with a bridge in NYC, linking to a pattern of asymmetric warfare by China. Read the full analysis here and be prepared to be shocked!
A massive container ship reportedly lost power on the Upper New York Bay – just before the Verrazzano-Narrows Bridge connecting the New York City boroughs of Staten Island and Brooklyn.
According to Captain John Konrad, CEO of gCaptain, a New York City tugboat captain informed him that the 354-meter container ship APL QINGDAO “lost power while transiting New York harbor.”
“They had 3 escort tugs but 3 more were needed to bring her under control. They regained power & were brought to anchor near the Verrazano bridge,” the tugboat captain told Konrad.
EST
Väidetavalt kaotas massiivne konteinerlaev voolu Upper New Yorgi lahes – vahetult enne Verrazzano-Narrowsi silda, mis ühendab New Yorgi Staten Islandi ja Brooklyni linnaosasid.
gCaptaini tegevjuhi kapten John Konradi sõnul teatas New Yorgi puksiirikapten talle, et 354-meetrine konteinerlaeval APL QINGDAO "kadus New Yorgi sadamat läbides vool".
„Neil oli 3 saatepuksiiri, kuid tema kontrolli alla saamiseks oli vaja veel 3. Nad said elektritoite tagasi ja viidi Verrazano silla lähedale ankrusse," rääkis puksiiri kapten Konradile.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
USA-s on Ohio jões allavoolu liiikumas 26 pargast. Oht mitmetele sildadele, mis suletud ja kogunevad järjest ühe jõel oleva hüdroelektrijaama tammi juurde.
Law enforcement are on high alert as over two dozen barges break loose heading down the Ohio River and shutting down multiple bridges
#Pittsburgh | #PA
Currently, numerous law enforcement agencies, along with other authorities, are on high alert as approximately twenty-six barges have broken loose and are headed down the Ohio River. Out of an abundance of caution, law enforcement has shut down multiple bridges, including the McKees Rocks Bridge in Pittsburgh, Pennsylvania, and halted all traffic due to this incident. So far, twenty-three barges were loaded and three were empty, with six barges having jammed up against the Emsworth Dam Reports of Extensive Damage has been reported at Peggys Marina. Authorities are asking everyone in the area to please avoid this area until further notice.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Viimati muutis ruger, 15 Mai, 2024 19:22, muudetud 1 kord kokku.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Baltimores 26 märtsil(ca 2 kuud tagasi) silla kokku kukutanud kaubalaev DALI jõudis lõpuks uuesti sadamasse. Sild loodetakse uuesti üles ehitada 2028 aastaks. Ametlikult hukkunud 6+ inimest. Arvatav hukkunute hulk 20+.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
olles vaadanud aeg ajalt youtube kanalitest selle õnnetuse ja "sillajuppide" eemaldamist,
kui suur ja massiivne raudkonstruktsioon see tegelikult oli - muidugi pea 2 kuud päästetöid on ilmekas märk sellest
ja vaadates pilte laevast kuhu sild peale vajus ja sinna alla jäänud konteinerid on lömastatud kui tühjad õllepurgid kanna all
ning see alus on veel kaugelt vaadates "suhteliselt terve" ja ujuv.
see läks veel hästi lõpeks. oleks see küna sinna ka veel ära uppunud siis oleks päris paha lugu olnud.
Samoa saartel sõitis korallrahul karile, läks põlema ja uppus suur NZ mereväe hüdrograafialaev(2019 ehitatud). Meeskond päästeti.
Sad to report Royal New Zealand Navy's hydrographic survey and diving support ship HMNZS Manawanui ran aground, caught fire and sank off Samoa while doing a reef survey yesterday evening.
Bahamas toimunud väiksema praami/reisilaeva ümberminek
A ferry carrying cruise ship passengers to Blue Lagoon Island in the Bahamas began to sink in choppy waters, and terrifying video shows panic-stricken passengers clinging on to the two-decker for dear life
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH