8. leht 44-st
Re: Baltic Air Policing
Postitatud: 07 Sept, 2012 8:47
Postitas Kapten Trumm
Otsige sissejuhatuseks vene OBAO ehk üksiku lennuvälja teeninduspataljoni (otdelnõi batalion aerodromnovo obsluzivania) struktuur (mul nt pole vene klahvistikku).
Näiteks ei tea, kas lennukimehhaanikud kuulusid sinna või hoopis mingisse lennuväe polku. Tõesti ei tea
Selline tehniline pataljon ise on mõnisada nägu, selle taustal 100 nägu 4 lennuki juurde (millest vast 2 on lahinguvalmis) - selge ülepingutamine ja RA mugavus.
Kui videoid vaadata, siis lennuki lendulaskmisel osaleb maapealseid 2, max 3 nägu per lennuk missiooni hulgast, kes tuuakse angaaride juurde ühke mikrobussiga, mida "piloteerib" kohalik ning protseduur juures osaleb veel 2 puksiirmasinat (kummalgi 1 juht, need näisid ka kohalikud).
Seega 4 ühekohalist F-16 tüüpi hävitajat, millel pole vaja teha täielikku combat turnaroundi vajavad väga mugavas rahuaja rutiinis enamik ajast 15 min valmisolekus olemiseks (1 ööpäev tööl, 3 ööpäeva vaba) kokku maksimaalselt 16 pilooti ja 24 maapealset mehhaanikut (2 hooldusmeeskonda 4 masina peale 24/7) ehk kokku 40 inimest. Kui vaadata igal pool netis leiduvaid missioonide grupipilte, siis neid aviaatoreid on enamasti vähem näha.
Kui vaadata sellelt f-16.net lehelt maapealse meeskonna funktsioonikirjeldusi, siis nendest töödest on seal julgesti 80% teostatavad ajateenijatest reameeste või allohvitseride poolt. Tõkiskingade paigaldamine, avade kinnikatmine ja avamine, rehvide-pidurite kontroll jne. Ka relvastuse paigutamine vanemallohvitseri juhendamisel. See on rohkem "euroopalik traditsioon" maksta igale kütusevoolikut hoidvale reamehele "euroopa keskmist" - st mõttetu raha põletamine. Kutselist seltskonda läheb siis vaja kui lennukil midagi viga on või lahingus pihta saanud on.
Re: Baltic Air Policing
Postitatud: 07 Sept, 2012 10:49
Postitas Lemet
...mul nt pole vene klahvistikku
http://translit.ru/
Re: Baltic Air Policing
Postitatud: 07 Sept, 2012 21:37
Postitas Kapten Trumm
Re: Baltic Air Policing
Postitatud: 08 Sept, 2012 18:02
Postitas tommy
Nagu siis poolakate jutust selgus, läheb 48 F-16 hävitaja opereerimiseks vajaliku süsteemi toimimiseks vaja 2500 inimest....
Lennukite ostuleingus nähakse ette USA poolne väljaõpe vaid 49 piloodile ja 183 inimesele tehnilisest personalist. Nagu te ise ütlesite, on kogu süsteemi teenindamiseks vaja 2500 inimest. Kas on võetud vastu otsused nende ettevalmistamiseks Poolas
Seega eskadrillile üle 700 näo.....
Võib siis rootslaste andmeid uskuda...
ainus, mis ma suutsin praegu leida on, et rootsi hajutatud baasi toetusüksus (basbat 04) on 122 ohvitseri, 550 sõdurit, 42 tsivilisti ja see on mõeldud 1 hävitajaeskadrilli jaoks, ning vajadusel jaguneb üksus pooleks (poole eskadrilli jaoks?)
Re: Baltic Air Policing
Postitatud: 08 Sept, 2012 18:31
Postitas Lemet
Ei maksa nüüd nendest poola numbritest niiväga meie kontekstis leili minna, sest nemad aretasid/aretavad endale täielikku võimekust välja. Mis hõlmab ka mootorite ja lennukite täismahus komplekteerimist ja remonte jms. Nagu oli lugeda, käivad sinna sisse ka tehased jne. Sama eduga võib rootsude SAABi tehase rashva südamerahuga arvestada samuti Grippenite opereerimiseks vajaliku infra hulka. Samas aga on kuulda olnud plaanidest näiteks sellesama väljaõppekeskuse rajamist mitmete Euroopa riikide peale(mis ilmselgelt F-35 saabumisel ka teoks tehakse), kus ühte tüüpi lennukite operaatorid kulusid ühiselt kannavad.
Re: Baltic Air Policing
Postitatud: 08 Sept, 2012 18:50
Postitas tommy
Lemet kirjutas:Ei maksa nüüd nendest poola numbritest niiväga meie kontekstis leili minna, sest nemad aretasid/aretavad endale täielikku võimekust välja. Mis hõlmab ka mootorite ja lennukite täismahus komplekteerimist ja remonte jms. Nagu oli lugeda, käivad sinna sisse ka tehased jne. Sama eduga võib rootsude SAABi tehase rashva südamerahuga arvestada samuti Grippenite opereerimiseks vajaliku infra hulka. Samas aga on kuulda olnud plaanidest näiteks sellesama väljaõppekeskuse rajamist mitmete Euroopa riikide peale(mis ilmselgelt F-35 saabumisel ka teoks tehakse), kus ühte tüüpi lennukite operaatorid kulusid ühiselt kannavad.
Keda siis tõsiselt võtta.....??
Kes annab täpsemad numbrid....
Siis ikka
kogu süsteemi kohta..
Ok.
Põhjalik lähenemine poolele eskadrillile (4-6 masinat) on 300-350 nägu...
Mittepõhjalik, ehk kitsam/lihtsam/piiratum õhk-õhk võimekusega lüli siis äkki mingi 150-200 kärssa...
No selline seltskond (ca. 120-150 nägu) käibki Leedus nende lennukitega kaasas. Olenemata riigist.
Kõlab tõepäraselt...
Re: Baltic Air Policing
Postitatud: 08 Sept, 2012 22:37
Postitas Lemet
Põhjalik lähenemine poolele eskadrillile (4-6 masinat) on 300-350 nägu...
Sõltub...Kas loeme eskadrilliga vältimatult seotuteks ka näiteks Ämari luuaoperaatorid. Ja lennujuhid. Selle seltskonna, kes saabuvate elektriautode laadimise eest vastutab. Ja keda kõiki me nii ehk naa peame ametis. Või siis siiski vaid need, kes tegelevad vahetult lennukite lendamise ja lennuks ettevalmistamisega. Elik piloodid, relvurid, tankijad jne.
Re: Baltic Air Policing
Postitatud: 09 Sept, 2012 7:37
Postitas tommy
Pole tähtis, keda sina, mina või mõni muu lennuväekauge inimene peab millegiga vältimatult seotuks....
Reaalsus on, et süsteem saaks toimuda, on vaja teatud arv inimesi.
Kindlasti kuulub sinna ka ports tegelasi, kes ise konkreetselt lennumasinat oma silmaga(lähedalt) ei näe ja näpuga ei puutu....
Kuid kelle olemasolu siiski vajalik on.
Siin jalgratast leiutada pole vaja ja miinimum on teada. Mingeid uusi standarteid meil kehtestada ei õnnestu.
Ei vea erinevad riigid ka Leetu kaasa suuri portsjoneid muidusööjaid.
Kui meie ei suuda taibata kõigi nende tegevusvälju ja näha nende kõigi otstarvet, on see ainult meie probleem...
Re: Baltic Air Policing
Postitatud: 09 Sept, 2012 12:52
Postitas piirivalvur
Tommy, rohkearvuline seltskond kõikvõimalikke lendamisega seotud asjapulkasid on värskelt ja kapitaalselt renoveeritud Ämari lennubaasis riigi palgal juba praegu olemas. Tuua pool eskadrilli kas või vanu F-4 sid ja võtta juurde mõnikümmend pilooti/tehnikut- ja oh imet, õhuväe mängimise asemel olekski õhuvägi. Praegu jääb osadest mõtteavaldustest mulje mulje et me oleme Amazonase tagused aborigeenid
kelledest mõni kõige rohkem ilma näinu on lausa lennukit oma kätega katsunud.
Re: Baltic Air Policing
Postitatud: 09 Sept, 2012 13:01
Postitas tommy
piirivalvur kirjutas:Tommy, rohkearvuline seltskond kõikvõimalikke lendamisega seotud asjapulkasid on värskelt ja kapitaalselt renoveeritud Ämari lennubaasis riigi palgal juba praegu olemas.
Maapealne teenindus on ka leedukatel olemas....
Jutt oli, et nende 4 lennukiga käib kaasas ka sadakond mitmesugust tegelast. Sõltumata riigist..
(Ja need pole ei lennujuhid, rajakoristajad ja muid abimehi. Seda teeb kohalik personal. On seal ka meie mehi)
Kui meie ei suuda taibata kõigi nende otstarvet, on see meie probleem...
Kuid ei tasu arvata, et meie(taolisel tasemel siiski pea olematud)kogemused lubavad meil sel tasemel hakkama saada kordades väiksema inimhulgaga. Pigem peaks see siis ju vastupidi olema...
Aga, et üht-teist meil juba olemas on, on muidugi ka tõsi...
Re: Baltic Air Policing
Postitatud: 09 Sept, 2012 18:10
Postitas piirivalvur
Omal ajal tegime koos paari ristleja Tallinn teeninud poisiga rehkenduse ja saime et laeva täielikuks opereerimiseks oleks tarvis tegelikult 60-80 nägu kuigi meeskond oli 324 liikmeline.Kusjuures pelgalt navigatsiooni ja relvasüsteemide integreerimata kasutamisega piirdumisel veel vähem.(1991 aastal oli Eestil oskusteabe koha pealt tegelik võimekus opereerida seda 7000 tonnist ristlejat.see selleks.) Paljud asjad Eestis käivadki kordades väiksema inimeste arvuga.
Schengeni õhupiiri hindamise ajal vahtis üks Ch. de Gaulle lennujaama tüüp meie mõnesid IT rakendusi nagu kits kinokuulutust. See on lihtsalt valdkond milles meil pole alaväärsuskompleksi.
Re: Baltic Air Policing
Postitatud: 09 Sept, 2012 18:30
Postitas vk1
piirivalvur kirjutas:Omal ajal tegime koos paari ristleja Tallinn teeninud poisiga rehkenduse ja saime et laeva täielikuks opereerimiseks oleks tarvis tegelikult 60-80 nägu kuigi meeskond oli 324 liikmeline.Kusjuures pelgalt navigatsiooni ja relvasüsteemide integreerimata kasutamisega piirdumisel veel vähem.(1991 aastal oli Eestil oskusteabe koha pealt tegelik võimekus opereerida seda 7000 tonnist ristlejat.see selleks.) Paljud asjad Eestis käivadki kordades väiksema inimeste arvuga.
Schengeni õhupiiri hindamise ajal vahtis üks Ch. de Gaulle lennujaama tüüp meie mõnesid IT rakendusi nagu kits kinokuulutust. See on lihtsalt valdkond milles meil pole alaväärsuskompleksi.
kui vanad need poisid sul õieti olid?
http://en.wikipedia.org/wiki/German_cru ... %281939%29
Re: Baltic Air Policing
Postitatud: 09 Sept, 2012 18:43
Postitas Lemet
Arvestades seda, et 12 000 tonnine pealt 400 reisjaga ning 60-liikmelise meeskonnaga laev on tänasel päeval võimalik nelja mehega üle Atlandi viia(2 vahetustega sillas ja 2 masinas), siis pole vast põhjust piirivalvuri jutu üle hammast teritada.
Re: Baltic Air Policing
Postitatud: 09 Sept, 2012 19:04
Postitas Kapten Trumm
See 100 nägu 4 lennuki peale on umbes sama teema kui meil oleks vaja pidada ühte 24/7/365 pataljoni, peaksime palgale võtma terve brigaadi, et kellelgi ületunde ei tekiks.
Mugav valge ilma rahuaja rutiinis tiksumine, peamine eesmärk - ületundide vältimine.
Me ei pea ju Scoutspataljonis kah 3 vahetust, üks ööpäev tööl, 3 vaba.
Lahingus ületunde ei loeta, piloote peaks topelt ainult per masin olema.
Re: Baltic Air Policing
Postitatud: 09 Sept, 2012 21:14
Postitas vk1
Lemet kirjutas:Arvestades seda, et 12 000 tonnine pealt 400 reisjaga ning 60-liikmelise meeskonnaga laev on tänasel päeval võimalik nelja mehega üle Atlandi viia(2 vahetustega sillas ja 2 masinas), siis pole vast põhjust piirivalvuri jutu üle hammast teritada.
ei olnudki mõeldud ilkumisena, lihtsalt see laev oli vastus google otsingule
