724. leht 1000-st
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Dets, 2019 15:47
Postitas Kapten Trumm
Selle mootoriga on vähe keerukam, kui lihtsalt Porsche (kel on analoogse suurusega V8 mootor endal tootmises).
Tuleb tudeerida vahetevahel idanaabri ajakirjendust.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Dets, 2019 15:58
Postitas Sekeldaja
Ei tule.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Dets, 2019 16:07
Postitas Lemet
Autoweek väidab...
Now badged Aurus, the 6-ton, 23-foot-long armored limousine is powered by a twin-turbocharged 4.4-liter Porsche-developed V8 engine sourced from the greater VW Automotive Group parts bin producing 598 hp. Two other engines are eventually expected to bookend the lineup, including a V12 rated at over 800 hp, as well as a turbocharged 2.2-liter four-cylinder producing 245 hp.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Dets, 2019 16:38
Postitas Kapten Trumm
Taolise modulaarse mootori arendamist väitis NAMI käimas olevat juba hulk aastaid tagasi (kui ajakirjandust tutkida). Küllap nad leiutasid midagi ja siis jäid jänni. Porsche seal otsapidi sees on loogiline valik, sest 1. Porsche müüb peale autode ka oskusteavet (näiteks Samara sündis omal ajal suuresti Porsche inseneritööna ja nt selle mootor oli 80ndate keskpaigas selles hinnaklassis vägagi hea). 2. venelastel on varasemast (Samarast) juba kogemus olemas.
Analoogsetel põhjustel seisab praegu ka Armata tankile vajalik X-kujuline kompaktne diiselmootor, taolist asja läänest praegu vist enam raha eest arendama ei kiputa. Sellised keerukad disainid on väga tugevalt kogemuspõhised, seda aga Gaz-53 mootori arendusega eriti ei kogune.
Bosch iseenesest pole kuigivõrd näitaja - maailmas on täna nii pooled komponendid autodel Boschi töö, ilma selleta ei sõida ükski auto ka läänes. Ilmselt kallihinnalise autole ei sobi ka taolisi Boschi piraatkoopiaid panna nagu näiteks viimastel 110 Ladadel oli. Küllap see Samaral olnud kontaktivaba süütesüsteem oli kah tegelikult Boschi leiutatud, lihtsalt selle tellis Porsche allhankena ise. Samara karburaator oli Solexi oma ja see oli neil korpuse peal kirjas kah "licenced by Solex".
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Dets, 2019 16:39
Postitas nimetu
Mulle meenub, et kui esimesed pildid sellest limusiinist ilmusid, siis koostekvaliteet ei olnud küll kuidagi luksusauto vääriline. Isegi mitte odava käula vääriline polnud.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Dets, 2019 16:55
Postitas Lemet
Ehk siis tõdeme- vene tehnoloogiate baasil selle auto tootmisest rääkida pole erilist põhjust. Kas palutakse läänel asi välja mõelda, ostetakse litsents ja toodetakse selle alusel pool sajandoit ratsides asja aasta-aastalt viletsamaks või viljeletakse tsap-tsarappi. Pikemal netituhnimisel hakkavad Korteeži loomiselt kõikjalt võõrad kõrvad silma. Mootor Porche, käigukast Ricardo...
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Dets, 2019 17:31
Postitas Miki
Just, tähelepanelikumal vaatlemisel näha ju kapoti all olijate kiirelt vudivaid jalgu. Aru pole saada ainult, mis nahavärviga?

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Dets, 2019 20:47
Postitas maksipoiss
Lemet kirjutas: Pikemal netituhnimisel hakkavad Korteeži loomiselt kõikjalt võõrad kõrvad silma. Mootor Porche, käigukast Ricardo...
Mis Putinil üle jääb, ei saa ju sellega riskida et autu kuskil avalikus kohas sussid püsti viskab ja nagu Armata londi otsas minema tuleb vedada

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Dets, 2019 21:59
Postitas Kapten Trumm
Ricardo käigukast on sinna ilmselt sattunud analoogsetel asjaoludel nagu Porsche mootor.
Nimelt on Ricardo loodud NSVL ajal Moskitsh 2141 Audi-laadne käigukast (mitte pole see Audilt maha tehtud).
Seda vastu põhjusel, et pole palju esisilla veoga autosid, millel mootor pikuti asetseb.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 30 Dets, 2019 22:23
Postitas Lemet
Nimelt on Ricardo loodud NSVL ajal Moskitsh 2141 Audi-laadne käigukast (mitte pole see Audilt maha tehtud).
See (koos amortidega) oli Aleko juures kõige ikaldunum detail muideks. Polnud päeva, kus neid ei tulnud ümber lapata ja kohendada.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 31 Dets, 2019 8:59
Postitas Kapten Trumm
2141 esiamordid olid jah rämps. Teoorias lahtivõetavad, aga praktikas mittekestvad (õli rattakoobas täis ja amort tühi). Kui piirid avanesid, siis hakati neid asendama 2108 "padrunitega" ("padrun" on küünalamordi vahetatav tööosa). Need olid aga jäigemad ja auto põrutas kui hull. Tagumised kummalisel kombel aga kestsid hästi (nagu ka terve tagasild). Eks selle käigukasti tegi Ricardo normaalselt, aga probleem oli vene tootmises. Seejuures just moskvitsil, sest ka tagaveoliste mossede käigukastid ei kestnud, kuigi nt Ladade omad kestsid täitsa kenasti. Ju siis Fiatilt omandati veel midagi, mida AZLK-s ei taibatud omandada. Näiteks tööpingid kastide ehitamiseks.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 04 Jaan, 2020 17:49
Postitas Kriku
Vene naftasaaduste toodang lõi Nõukogude Liidu järgse ajastu rekordi hoolimata OPECi naftakartelli kärpekokkuleppest, kirjutab Bloomberg.
Idanaabri naftatootmine kasvas üheteistkümnendat aastat järjest. Kuigi Moskva on üks 2016. aasta OPECi leppe arhitektidest, pole nad tootmiskärbete elluviimises oma sõna pidanud ning seetõttu on Venemaa sattunud oma partnerite surve alla. Bloombergi andmetel ei pidanud Venemaa kokkulepitud tootmisplaanist kinni üheksal kuul kaheteistkümnest. Vene energiaministeerium on selgitanud «ületootmist» mitmete asjaoludega, alustades karmide ilmaoludega lõpetades tehniliste probleemidega pärast Družba naftajuhtme saastumist klooriga.
Venemaa tootis mullu 560,2 miljonit tonni naftat, mida oli eelnenud aastaga võrreldes 0,8 protsenti enam, selgub energiaministeeriumi andmetest. Päevaseks toodanguks teeb see 11,25 miljonit barrelit. Võrdluseks, 1987. aastal toodeti päevas 11,41 miljonit barrelit. OPEC+ kokkuleppe kohaselt lubas Venemaa kärpida alates 2018. aasta oktoobrist päevatoodangut 228 000 barreli võrra. Selline jaotus muutub jaanuaris, kuna OPEC ja selle partnerriigid leppisid kokku täiendavates kärbetes.
Saudi Araabia energiaminister, prints Abdulaziz bin Salman on kutsunud kärpediili loominguliselt tõlgendavaid riiki kandma suuremat vastutuskoormat, kuna kuningriik piirab tootmist enim. Venemaa on nõustunud esimeses kvartalis kärpima toodangut täiendavalt 70 000 barreli võrra 300 000 barrelile päevas, kuid idanaabri kalkulatsioonid ei hõlma mõnda naftakondensaati ja kergenaftat, mis eeldatavalt lihtsustab kärpe-eesmärkide täitmist. Vene energiaminister Aleksandr Novak eitab selliste võtetega leppest kõrvalehiilimist. Kuigi Vene ametlik statistika ei edasta infot kõigi naftasaaduste mahtude kohta, teavitab ministeerium sellest analüütikuid, avalikkust ja OPECi partnereid.
Venemaa on ühtlasi seadnud kahtluse alla OPEC+ kärbete vajalikuse. Kui ministrid märtsis kohtuvad, on toodangut kärbitud juba enam kui kolm aastat, kuigi algselt pidi see piirduma kuue kuuga. Kohtumisel võib Venemaa tõstatada leppest lahkumise küsimuse, ütles Novak detsembris telekanalile Rossija 24. «Kärped ei saa olla igavesed,» ütles Novak ja lisas, et Venemaa peab kaitsma oma turuosa ning võimaldama oma firmadel arendada uusi projekte. «Peame tasapisi otsustama [leppest] lahkumise,» ütles ta.
https://majandus24.postimees.ee/6864474 ... 1577723337
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 04 Jaan, 2020 17:56
Postitas nimetu
Tulles siiski tagasi Venemaa juurde...
Endine luureanalüütik võtab kokku Saksamaal ilmunud artiklid, mis viitavad väga häirivatele sidemetele saksa poliitikute ja vene luureasutuste vahel. Artiklites avaldavad arvamust saksa luurajad, kes viitavad Merkeli äärmiselt pehmele suhtumisele, mis tekitab tõsiseid kahtlusi.
https://20committee.com/2019/12/17/top- ... -to-putin/
Ma soovitan kindlasti antud tekst koos viidatud artiklitega läbi lugeda.
Toon veel eraldi välja need saksakeelsed artiklid (kahjuks tasulised):
https://www.bild.de/bild-plus/politik/i ... .bild.html
https://www.bild.de/bild-plus/politik/i ... .bild.html
https://www.bild.de/bild-plus/politik/i ... .bild.html
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 04 Jaan, 2020 18:37
Postitas Miki
Milleks jagada viiteid-linke, mis on tasulised ja keeles, mida enamik foorumi kasutajaid ei mõista.
Oleks kena valgustada ka teisi artikklite sisust, kasvõi lühikokkuvõttega...
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Postitatud: 04 Jaan, 2020 18:42
Postitas nimetu
Oleks kena valgustada ka teisi artikklite sisust, kasvõi lühikokkuvõttega...
Esimene link selleks ongi. Ja minu tekst ongi juba kokkuvõte kokkuvõttest.