9. leht 12-st
Postitatud: 13 Aug, 2009 12:42
Postitas vaoinas
Mis need italieri roomikud on iirisest valatud või? Üldiselt võid, Urmas, nüüd resin-roomikuid L6'le tootma hakata ja siis kilekotiga 60 taala komplektist läbi neti müüa... Ei vahe on ikka kohutavalt suur Urmase roomikute kasuks ja lähikaadrid kummipaelast meenutavad mulle taas, miks mulle ühes tükkis kummist valatud roomik mulle kunagi sümpaatne pole olnud.
Kunas Itaallane värvi alla saab?
Postitatud: 13 Aug, 2009 14:23
Postitas Joss Metsast
uhh misuke porr
Huvitav et kaugelt vaadates tundus see roomik ikka väga kift olema, aga tundub et italeri on oma kummipaeltes nii kinni et on püüdnud ka plastroomikule kummipaela välimust anda. Muidugi on variant et Urmas ajas enne pildistamist plastiliimi potsiku kogematta roomiku peale

Sihuke lutsutatud imeasi, vaoinal täitsa õigus , iiris mis iiris.
Postitatud: 13 Aug, 2009 16:12
Postitas von manstein
Eks need plastiklindid ole sellised, et naturaalse välisilme saavutamiseks vajaksid peale värvimist rohket pasakorra alla matmist, siis ei paista ehk mage reljeefsus nii väga välja.
Samas peaks ju Friulil sellele masinale ka lint olemas olema?
Fossiilile üks teemaväline küsimus- meeldetuletus, mis seotud itaallase värvimisega.
Sul peaks ju kusagil olema lõpuni koostatud, värvimisootel A7V, sakslaste esimese ilmasõjaaegne "roomav kindlus".
Ehk oleks nüüd sobiv ühe soojaga kaks rariteetset masinat valmis saada.
Sakslaste roomikutel kast on ju mõõtmete poolest nii imposantne masin, et lausa nõuaks kõrvale figuuri. Soovitaks siis sõdurile modelleerida kikkis servadega, Bismarcki stiilis mokahabe.
Mis sellest, et maailm tunneb seda selli hilisemast ajast natuke teistsuguse vuntsiga.
Postitatud: 13 Aug, 2009 19:53
Postitas fossiil
Kuid mulle tundub, et see roomikute värk ei olegi KÕIGE hullem - ülemine ja alumine osa on selliste, veidi laialivalguvate piirjoontega, aga kuna ülemise varjab pea täielikult porilaud ja alumise peale tulevad tugirattad, siis eriti palju näha ei jää. Kõige enam jäävad välja paistma ees veoratta ja taga pingutusratta ümber olevad osad. Ja need koostatakse kenasti üksikutest lülidest, nii et lõpptulemus ei pruugi sugugi nii kehva jääda, kui esialgu võib tunduda. Aga eks ma proovin ära.
Kuid too A7V, selle juures ei ole ma siiani suutnud leppida roomiku, nagu ka kogu käiguosa viletsavõitu teostusega. Nii et enne ma värvimist ei planeeri, kui ükskord omaenese mõtetes selgusele jõuan - millal see juhtuma peaks, ei tea, sihuke piduri värk ju...
Urmas.
Postitatud: 14 Aug, 2009 16:43
Postitas von manstein
Kas asjast peab nüüd niimoodi aru saama, et plaanis on ka Italeri masin kokku panna ja ära värvida?
Kui jah, siis igatahes tervitatav ettevõtmine!
Pärast hea valmis masinaid körvuti eksponeerida ja mudeliste, kel plaanis endale Italeri tankett soetada, isalikult manitseda: "sõbrad, näete nüüd milline käkk, tuleb ikka ise nullist teha."
Postitatud: 14 Aug, 2009 18:41
Postitas fossiil
Einoh, jummal hoidku - sellisel kujul nagu karbist tuleb, ma küll teda kokku panna ei taha. Ja kedagi isalikult manitseda ammugi mitte.... Kuigi tegelikult on alusvann täiesti kasutuskõlblik, isegi käiguosa on nii enam - vähem, ehhki arvatavalt panen omatehtud roobid alla - vormid ju olemas, mis nad ikka niisama seisavad.
Aga kogu selle värgi võtan ette alles siis, kui Italeri L6 baasil semovente valmis treib. Vaat siis teen hetkel näpu vahel olevast L6 -st hoopistükkis laskemoonaveoki...
Urmas.
Postitatud: 24 Aug, 2009 14:47
Postitas calico
vuatan mina seda kirjavahetust ja pilte ja pean ikka nentima et jahh kuskil on tase mis kõigub hullumeelsuse ja geniaalsuse vahepeal, siis ainult vaatad ja vangutad pead. tegemisel edu misiganes ka sellest ei valmi...
Postitatud: 08 Sept, 2009 8:04
Postitas fossiil
Uhh, jube lugeda kohe - ehk oli siis Raulil tibake õiguski, kui ta vahetevahel Jämejala sanitare kohale hüüda tahtis..

Ei, ma parem püüan selle mitte mõelda...

Kuid kui asjal komplimendi hõng manu, siis tänan!
Vahepeal panen mõned pildid lisaks, no et ära näidata need vidinad, mille taga siis asi nii kaua venis. Kõigepealt tööriistad, labidas ja kang on pärit Italeri L 6 komplektist, lisasin sõbra käest saadud liblikad ja muutsin tööriistade välisilmet veidi kultuursemaks - labida tallatugi oli miskipärast tehtud siseküljele, kuigi fotodel ja ka manuaali piltidel on see samuti, nagu kõige tavalisemal labidal:
Järgmiseks detailiks on veoratta puhastaja:
Mudeli tagaossa riputasin kirka ja numbriplaadi koos tagumise laternaga, viimast ei ole hästi näha, kuna tegin ta läbipaistvast plastikust ning kuigi proovisin igatpidi mitme nurga alt pildistada - kaamera ei "näinud" teda ikkagi.
Ja lõpuks tungraud koos antenni kronsteiniga:
Ent kõik ei pruugi veel päris lõplik olla- Italeri labida suhtes on tekkinud kahtlus, et too on veidi lühike, nii et võib-olla venitan teise veel enne värvimist tiba pikemaks.
Urmas.
Postitatud: 14 Sept, 2009 20:27
Postitas von manstein
Ei noh, äge et finizijoon juba paistab.
Kas labidas ja kang koos kinnituskronsadega on ühes tükis epost valatud?
Eelviimasel pildil paistab, et masina alla on massiivne tala sokutatud, küllap vist selleks, et säästa äraväsinud torsioone.
Vahest on meestel plaanis õlivahetus ja selleks puhuks tuleks siiski ehk mõelda ka mõne ämbri peale?
Ja veel: masinast on juba sajuti pilte, aga kus on see vapper itaali tankist?
Italeri Medio tankil on komandõr komplektis ja vägevate kikkis vurrudega!
Postitatud: 16 Sept, 2009 10:13
Postitas fossiil
Kang ja labidas on jah ühes tükis - nii tuli lõppkokkuvõttes lihtsam. Aga need talad on tal all algusest peale, panin paari tillukese liimitilgaga, et kui lõpp käes, siis hea lihtne lahti murda. Muidu säti iga kord käiguosa õigele kõrgusele, kui mõnda uut jubinat külge paned või kohendad. Ämbri idee on iseenesest tore, aga seni pole juhtunud ühtegi ämbriga L6 pilti nägema - itaallaste värk on sihuke salalik - äkki kasutasid teised hoopis savikannu?
Tankist on täitsa olemas - epovalu, üks hea tuttav itaaliamaalt saatis - olen teist juba üksjagu kohendanud, kuid seni pole otsustanud, milliseid käsi kasutada - tal neid kaasas nagu mõnel India jumalusel, lausa neli tükki.... No ja päid on kah kaks, nii et valikute vähesuse üle ma nuriseda ei saa.
Urmas.
Postitatud: 17 Sept, 2009 15:20
Postitas T-62
fossiil kirjutas:Kang ja labidas on jah ühes tükis - nii tuli lõppkokkuvõttes lihtsam.
No ei suuda uskuda, et selline käega löömise meeleolu on tekkinud.
Ma kohe tõsiselt loodan, et labidas võib ju olla epovalu, aga vars ikka puhtast pöögist voolitud. Ja kinnitusklambrid

, kuidas siis labitat kasutada saab
Midagi siin ei klapi.
Postitatud: 17 Sept, 2009 21:51
Postitas calico
Uhh, jube lugeda kohe - ehk oli siis Raulil tibake õiguski, kui ta vahetevahel Jämejala sanitare kohale hüüda tahtis.. Shocked Ei, ma parem püüan selle mitte mõelda... Kuid kui asjal komplimendi hõng manu, siis tänan!
loomulikult komplimendiks...jummel sel juhul me sama haiguslooga samas palatis, kuigi jah ma suudsin paariks aastaks ennast mudelismist välja ravida, kuid vimm jäi sisse ja puhkes niukse hooga et nüüd vist pole pääsu. Tartu Raja tänavale minek...jälgin su tankiehitust huviga ja loodan et jääd värvimisele kindlaks!
Postitatud: 02 Okt, 2010 11:32
Postitas fossiil
Tervitused üle pika aja!
Teatan alandlikult - värvimine käib pisitasa, hetkeseisu kohta lisan esialgu üheainsa foto:
Varsti loodan käiguosa kokku saada, siis tuleb lisa.
Urmas.
Postitatud: 02 Okt, 2010 13:16
Postitas Bodyguard
Peale ootusi ja aasta möödumist viimasest postitusest, lisab Urmas pildi.
Pildi mida paljud oodanud on, ja teised lootnud et ehk ei pea sellist eluilmas nägema.
Ma ei suuda praegu veel peale ahhetuse midagi öelda, aga nüüd on justkui tempo sees. Seega vapralt edasi!
Postitatud: 02 Okt, 2010 17:20
Postitas fossiil
Nojah, eks kogu see lugu on tõesti hullumoodi pikaks veninud
Aga vahepeal väsib vaim ära, siis tuleb midagi muud ette võtta (viimati Porsche tiiger), no ja suvi läks mudeliehituse mõttes täiega peeti..., nagu enamus suvesid tavaliselt.
Ent olgu pealegi, tean ju isegi, et mulle ei ole õigustust - katsun vähemalt värvimise ilma vahepeatusteta ära lõpetada.