9. leht 13-st

Re: Mitu korda saab ühe reha pulkade otsas tantsida?

Postitatud: 25 Mär, 2013 15:47
Postitas metssiga
Nad oleks pidanud need lennukikandjad kasetohust tegema, nagu Polzunov maailma esimese, analooge mitteomava, aurumasina.

Re: Mitu korda saab ühe reha pulkade otsas tantsida?

Postitatud: 25 Mär, 2013 17:01
Postitas Kapten Trumm
Vene inimesega on selline häda, et kui tal seljataga ei seisa "organid" ja jama tegemise eest ei terenda "tugevdatud reziimiga koloonia", siis on sealt raske midagi korralikku saada.
Lisaks on "oboronkast" kadunud ka endisaegsed hüved, mida väljavalitud nautisid.
Täpselt sama probleem on ka tsiviilmasinate ehitamisega, sellist jama nagu kohtab praegu uutel vene autodel NSVL ajal ei tuntud. Või vähemalt enamasti ei tuntud (kuigi juhtus ka seal igasugu asju). Tehke mida tahate, aga juhiistmed või roolirattad ei lagunenud 30 tuhande kilomeetriga täiesti ära ja mootor ei käinud vähemalt korra maas.
Täitsa kino on veel varuosade kvaliteediga, mida tuleb poes hambaga lausa katsuda (meil firmas mõned vene masinad on).
Turg on põhjatu ja kasutada saab juhuslikke metalle ja teha suvalises mõõdus.
Või osta neid tükke, mis on komisjonimüügis ja SSSR kirjaga veel, nende kvaliteet oli enamvähem rahuldav.

Sestap ei pane need India seiklused imestamagi - läbi käidud teema.
Vene asjadest saab osta ainult lihtsamaid asju (nt D-30 haubitsaid) ja järgiproovitud tooteid, siis võib teada, et asi enamvähem rahuldavalt toimib.

Re: Mitu korda saab ühe reha pulkade otsas tantsida?

Postitatud: 12 Nov, 2013 22:59
Postitas Lemet
Paistab, et humoristide puuduse üle ei saa vene meedia kohe kindlasti mitte kurta, selline pealkiri panna artiklile...
Авианосец "Викрамадитья" – приоритетный заказ
http://nvo.ng.ru/nvoevents/2013-11-08/2_ind.html

Et siis hindude lennukikandja on vene laevaehitajatele "prioriteetne tellimus"...nii habemega lugu, et ei mäletagi, millas seda prioriteetset tellimust täitma hakati, kas 1999 või 2004??? :scratch: Esimene üleandmistähtaeg oli igal juhul 2008.

Re: Admiral Gorškov e. INS Vikramaditya

Postitatud: 23 Nov, 2013 10:26
Postitas Lemet
"Sajandi suurehitus" anti hindudele üle. Tseremoonia käigus teatas Rogozin, et Venemaa on vahepeal tõsimeeli planeeritud lennukikandjate ehituskavad sedapuhku maha matnud.

http://www.regnum.ru/news/1734754.html

Re: Admiral Gorškov e. INS Vikramaditya

Postitatud: 24 Nov, 2013 22:53
Postitas Kilo Tango
Lemet kirjutas:Tseremoonia käigus teatas Rogozin, et Venemaa on vahepeal tõsimeeli planeeritud lennukikandjate ehituskavad sedapuhku maha matnud.
Sellest on küll kahju. Oleks olnud auk, kuhu suur tükk vene kaitserahast oleks pikka aega kadunud kui mutiauku.

Re: Admiral Gorškov e. INS Vikramaditya

Postitatud: 09 Jaan, 2014 13:39
Postitas Kilo Tango
See saaga on vist nüüd lõpule jõudnud. Vikramaditya on Indiale üle antud.

http://defense-update.com/20140108_vikr ... arwar.html

Re: India ostab Apached

Postitatud: 14 Mai, 2015 23:04
Postitas huvitun
kas saan millestki valesti aru? India siiski hakkab koostööd sooritama Venemaaga helikopterite ostmisel/tootmisel.

Re: Admiral Gorškov e. INS Vikramaditya

Postitatud: 11 Juul, 2016 11:30
Postitas ptrt
Kilo Tango kirjutas:See saaga on vist nüüd lõpule jõudnud.
Ei tea midagi... India ei olevat eriti rahul ei MiG-29'tega ega ka aluse endaga.

http://www.navyrecognition.com/index.ph ... ew&id=4190

Re: Mitu korda saab ühe reha pulkade otsas tantsida?

Postitatud: 13 Aug, 2016 20:58
Postitas Lemet
Reanimeeriks pisut vana teemat- hindud on endiselt vene hävitajatega sügavate probleemidega kimpus...
Так, исправность самолетов МиГ-29К (один из ключевых показателей эффективности вооружения), по оценке индийских специалистов, составляла от 15,93%, исправность МиГ-29КУБ – в пределах от 21,30% до 47,14%. Индийские ВМС эксплуатируют данные самолеты с сентября 2014 года.

Срок службы самолета составляет 6 тыс. часов налета или 25 лет (в зависимости от того, что наступит раньше) и с учетом проблем, с которыми сталкиваются МиГ-29К/КУБ, срок эксплуатации уже принятых на вооружение самолетов будет сокращен, говорится в отчете.
http://www.vz.ru/news/2016/8/12/826562.html

Rafale hind Indiale: 219,44 mil € / tk.

Postitatud: 23 Sept, 2016 14:33
Postitas Kilo Tango

Re: Rafale hind Indiale: 219,44€ / tk.

Postitatud: 23 Sept, 2016 15:02
Postitas Gideonic
"Miljonit" jäi sul vist ära teema pealkirjast, muidu ostaks isegi mõned mustadeks päevadeks :D

Üldiselt need ostuhinnad kõiguvad väga palju, sõltuvalt sellest mida täpselt kaasa saadakse (varuosad, relvad, väljaõpe) jne. Samuti see kas kompleteeritakse sihtriigis ja palju osi seal ehitatakse. Kui vaadata vaid hanke kogumaksumust ja jagada see lennukite arvuga läks näiteks Gripen-E diil Brasiiliale ka maksma circa €194.3M tükist. Usun et keegi ei kahtle, et Gripeni omahind peaks olema siiski odavam.

Mis aga Rafale'i ja Eurofighter'it puudutab, siis ükskõik kuidas vaadata ongi tegelikult üllatavalt kallid projektid. Rafale puhul mõjutab kindlasti ka "varjusurmas" olev tootmisliin ( vahepeal toodeti neid vaid 1 kuus, nüüd vist on saadud kahe peale). Vabandan, et pean vist veelkord viitama niigi 2x viidatud artiklile siin, kuid ei leidnud kohe paremat kohta, kus oleks enamvähemgi usutavad viited ning arvestatakse inflatsiooniga Full Rate Production hindu võrreldes.

The Eurofighter Typhoon is a four-plus-generation multirole fighter conceived and designed in the early 1980s and introduced into operational service in 2003. The jet itself has a reduced RCS, an AESA radar, internal forward looking IRST, and other passive detection systems that are coupled through sensor fusion. In a combat configuration, the targeting pod, external tanks, and weapons are all carried externally, affecting range, RCS, maximum G, sustained G, and maneuverability. Full-rate production cost: $119 million.[33]

The F-15K Strike Eagle is a four-plus-generation multirole fighter conceived, designed, and initially fielded in the 1980s. This version of the jet is built for (and largely by) South Korea, offers no stealth or reduced RCS, and has an AESA radar and an IRST passive detection system. In a combat configuration, the targeting pod, fuel tanks, and weapons are all carried externally, affecting range, RCS, maximum G, sustained G, and maneuverability. Full-rate production cost: $108 million.[34]

The Rafale B is a four-plus-generation multirole fighter conceived in the 1970s, designed in the 1980s, and initially fielded in the mid-2000s. The jet itself has a reduced RCS and infrared signature. It has been retrofitted with an AESA radar and possesses an internal IRST and other passive detection systems that are coupled through data/sensor fusion. In a combat configuration, the targeting pod, external tanks, and weapons are all carried externally, affecting range, RCS, maximum G, sustained G, and maneuverability. Full-rate production cost: $98 million.[35]

The F-18E Super Hornet Block II is a four-plus-generation multirole fighter based on a design initially conceived in the mid-1990s. The refined aspects of the Block II were designed and fielded in the mid-to-late 2000s and include an AESA radar but no stealth or reduced RCS. In a combat configuration, the targeting pod, external tanks, and weapons are all carried externally, affecting range, RCS, maximum G, sustained G, and maneuverability. Full-rate production cost: $78 million.

The JAS-29C Gripen is a fourth-generation multirole fighter conceived in 1979, designed in the 1980s, and initially fielded in the late 1990s. The jet has a pulse-Doppler radar and offers no stealth or reduced RCS. In a combat configuration, the targeting pod, external tanks, and weapons are all carried externally, affecting range, RCS, maximum G, sustained G, and maneuverability. Full-rate production cost: $69 million.[36]

[33] Bundesministerium der Verteidigung, “Haushaltsausschuss billigt Bundeswehrprojekte,” June 17, 2009. Converted to 2014 U.S. dollars.

[34] Aerospaceweb.org, “McDonnell Douglas (now Boeing) F-15E Eagle Fighter Bomber,” last modified March 17, 2012, http://www.aerospaceweb.org/aircraft/bomber/f15e/ (accessed July 13, 2016).

[35] Projet de loi de finances pour 2014 : Défense : équipement des forces et excellence technologique des industries de défense [Finance Bill 2014—Defense: Equipment Forces and Technological Excellence of the Defense Industry], French Senate Legislative Report No. 158, November 21, 2013, http://www.senat.fr/rap/a13-158-8/a13-158-8.html (accessed July 13, 2016). Unit cost (excluding development costs) of €74M 2013 for the Rafale B (110 aircraft); €68.8M 2013 for the Rafale C (118 aircraft); and €79M 2011 for the Rafale M (58 aircraft). Converted to 2014 U.S. dollars.

[36] News release, “Stark milstolpe av Gripenprojektet” [Strong milestone by the Gripen project], Mynewsdesk, November 28, 2006, http://www.mynewsdesk.com/se/forsvarets ... tet-258602 (accessed July 14, 2016). Converted to 2014 U.S. dollars.

Re: Rafale hind Indiale: 219,44€ / tk.

Postitatud: 23 Sept, 2016 15:05
Postitas Gideonic
Üks põhjus, miks hindud just seda lennukit tahtsid, oli ilmselt soov seda tuumarelva platvormina kasutada:
The jets may end up lugging nuclear bombs, as officials told The Indian Express this month that the jets are “to be used as an airborne strategic delivery system.”

That’s a polite way of saying India’s jets could drop nukes — one mission which Dassault specifically designed the multi-role Rafale to do. There’s also precedent here, as France previously sold and supplied spare parts for India’s Mirage 2000s, which are the most important delivery platform for New Delhi’s nuclear weapons.
Kui hindud need masinad reaalselt kasutusse saavad oleks üsna huvitav jälgida, kuidas nad neisse lõpuks suhtuvad, võrreldes oma SU-30MKI'dega.

Arvestades et Rafale on läinud ajaga (ja täiendava elektroonika lisandudes) ainult raskemaks, kuid mootorid on jäänud samaks (20% upgrade küll võimalik) peaks ta kinemaatiliselt neile pigem alla jääma. Samas on elektroonika poolest Rafale arvatavasti üks parimaid 4. generatsiooni lennukeid. AESA radar, arvestatav sensor-fusion, selge ja pikk uuenduste nimekiri ... vastupidiselt näiteks Eurofighter'i konsortsiumile, kus kuni hilise ajani vähemalt levis ebaselgus, rahadega koonerdamine, pidev kaklemine jne.

Kuna hindud peaksid saama tulitera F3R standardiga masinad koos Meteor rakettidega siis täitsa huvitaks kuidas kulgevad õppused nende ja SU-30MKI vahel. Vaevalt et sellest otse meediasse midagi jõuab :D Küll aga ole näha, kuhu asetavad hindud schwerpunkt'i oma PAK-FA versiooni FGFA arendamises (kas nõuavad näiteks rohkem nõudma Lääne elektroonika/relvade integreerimist, mis on nagunii mingil määral plaanis, jne).

F3R'ist ja muudest Upgrade'idest räägib põgusalt soomerootslasest blogija põgusalt siin.

Re: Rafale hind Indiale: 219,44€ / tk.

Postitatud: 23 Sept, 2016 21:54
Postitas nimetu
Rafale eelis on see, et tegu on tõelise pommituslennukiga, sest kandevõime on tohutu võrreldes ükskõik millise hävitajaga.
Aga ma saan aru, et hinda võib ajada kõrgeks soov osasid asju kohalikult toota. Sellisel juhul pole aga hind tegelikult kõrge, sest see tähendab investeeringut enda kõrgtehnoloogilisse tööstusesse.

Su-30 puhul ei olda küll üleliia rahul. Väidetakse, et venelased suhtuvad liiga pohhuistlikult asjasse.

Re: Rafale hind Indiale: 219,44 mil € / tk.

Postitatud: 26 Sept, 2016 17:26
Postitas erick
Vaatan neid hindu ja kiire arvutus näitab nagu, et "ülikallis" F35 polegi nii kallis. F35A peaks hetkel maksma $113M, aga tulevikus märksa vähem.

Re: Rafale hind Indiale: 219,44 mil € / tk.

Postitatud: 27 Sept, 2016 8:58
Postitas Kapten Trumm
F-35 erineb lisaks tehnilistele nüanssidele eelkäijatest ka tunduvalt suurema PR/turunduseelarve poolest, selle mõju on ka siin hästi näha :?