9. leht 64-st
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Postitatud: 24 Aug, 2023 17:01
Postitas karludune
Peeter91 kirjutas: ↑24 Aug, 2023 16:54
Nagu siin eespool üks akf ütles,
damage is done ja ühtegi objektiivset õigustust sellele ühel peaministril olla ei saa. Pakun, et hiljemalt järgmisel nädalal näeme ka tagasiastumise pressikonverentsi. Sealt edasi, mis valikud tagatoa peades keerlevad? Valge kampsun? (loodetavasti mitte). uus koalitsioon?
Siiralt küsin - miks ta peaks tagasi astuma?
Ma ei pea silmas eetilisi ega moraalseid tagamaid või kahju Eesti riigile, pean silmas - miks tema, Kaja Kallas, peaks soovima või tundma, et tal on vajadus tagasi astuda? Tema parteil on ju põhimõtteliselt absoluutne häälteenamus riigikogus ja ta erakonnakaaslastel ei paista olevat sellist tähtsusetut asja nagu südametunnistus või vastutus ühiskonna/riigi/kogukonna/rahvuse ja rahva heakäigu eest.
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Postitatud: 24 Aug, 2023 17:02
Postitas karludune
Huvitav, kas järgmiseks NATO juhiks saamine on KK endiselt päevakorras?
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Postitatud: 24 Aug, 2023 17:05
Postitas Peeter
Just tabasin end mõttelt, et antud olukord omab päris palju JML-MTÜ-SU-kriisi arenguga samu jooni. Peaosaline ei saa oma jutu järgi üldse aru milles probleem ja muudkui räägib, et temal on küll kõik hästi. Teema areneb üha rohkem grotesksemaks ja pikantsemaks seda enam ja seda kiiremini, mida enam peategelane ise räägib. Nagu ta suu lahti teeb, nii mingi pärl tuleb. No anna abi? Kas tõesti ei ole inimest reformierakonnas või kui seal ei ole, siis Eesti Vabariigi Valitsuses, kes ütleks talle, et
"hoia pool suud kinni, teine pool jääb siis iseenesest!" ära räägi kui mõte ei küündi ja moraalikompass nii nihu on. Igast esinemisest tuleb uus pärl mis avab võimaluse järgmiste ebameeldivate küsimuste tõstatamiseks. Täpselt nagu JML-iga. Nüüd oleme juba esilehele jõudnud.
https://majandus.postimees.ee/7840929/f ... 0#cxrecs_s
Mida rohkem ta räägib, seda rohkem ta ennast ise sisse räägib. Ainukesed, kes probleemi ei näe, on reformistliku eduerakonna klakööripunt. Tundub, et ka enamus oravaid siiski ise jälestab sellist moraalitust. Koalitsioonipartneridki juba võtavad pahandavalt sõna, mis siis opositsioonist veel rääkida.
Natuke ka muud kalamehejuttu:
Lugesin hommikul Samosti artikli alt huvitavat kommentaari olukorrale, mis väärinuks ka siia kopeerimist, aga lõunaks juba kadus... Selles ühes kommentaaris oli küsimusi ja arutelusid mitmeid, piisab ühestki siia:
Huvitav küll, mis on toimunud, et see teema järsku just nüüd fookusesse tõsteti? Et see teema on õukonnameedial pikalt teada olnud, aga siiamaani on suukesed lukus ja pliiatsid kenasti laua peal lebanud? Huvitavalt on päris palju ka reffe ja muid tähtsamaid inimesi justkui järsku asunud valitsusevastastele väljaöeldud seisukohtadele (alates valitsuse poolt presidendi vastu algatatud sõjast), silmas pidades rääkimisobjektina automaksu, aga paistab, et kuskil on kellelgi villand saanud sellest kõikidega tülli ronima tikkuvast valitsusest. Et kas viimaseks tilgaks sai presidendi mõnitamine?
Et eks nüüd aeg annab arutust, et kui nüüd kedagi hakatakse hirmkäbedalt ajakirjanduses püünele upitama, siis on kuskil vist otsused tehtud...
P.S:Ise kah just vaatasin eile TV-s, et president istus võrku vaadates Pevkuri kõrval (või vastupidi). Ja paratamatult jooksis mõttest läbi: tea kas lihtsalt istusid nagu inimesed ikka, kaks presidenti, või aetakse ka kalamehejuttu juba...?
Marvinile vastuseks: Punkt1. Ma ei usu, et ta ise tagasi astub, enne teeb nii nagu Sinisokk. Kas kõik või mitte midagi. Võtke mind või maha, aga mina tagasi ei astu. Ma tahan näha teie nägusid kui te mind maha võtate.
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Postitatud: 24 Aug, 2023 17:25
Postitas parkija
Ei mäleta kui kaua JML riigikogust lahkumine aega võttis , aga mul tekkis kohe tunne et see käkk mis praegu avalikuks tehti lisaks muudele "äpardustele" saab valitsusele saatuslikuks .
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Postitatud: 24 Aug, 2023 17:32
Postitas Runkel
Tagasiastumine oleks kohane küll. Aga kuidas edasi on raske öelda. Reformita ei saa hästi. Mõistetav oleks olemasoleva koalitsiooni sisemised vangerdused ja koalitsioonilepingu avamine. Samas, KE-l tuleb Kiige ja Kõlvarti duell, misjärel võib KE muutuda Refile apetiitseks. Ise lootsin RE-SDE-I jätkamist peale valimisi. Arengud on siiski sellised, et Isamaa on väljas Ekre küljes. Ekret võiks võtta selles skandaalis kui mõistvat erakonda - Orbani Ungari on ju eeskuju ja Vene sanktsioonidesse suhtutakse skeptiliselt, kas siin nende vaatest ongi üldse tegu moraalse küsimusega. Vooglaid ja Järvi on Vene äri suhtes veelgi mõistvamad.
Refidel peaministrimaterjali on rohkem kui üks, ei tohiks kaelamurdev ülesanne olla.
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Postitatud: 24 Aug, 2023 17:33
Postitas kramulkin
Sa tahad siis väita, et proua ei saagi "valitsema" hakata?!
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Postitatud: 24 Aug, 2023 17:37
Postitas aksel90
Peeter kirjutas: ↑24 Aug, 2023 17:05
Huvitav küll, mis on toimunud, et see teema järsku just nüüd fookusesse tõsteti? Et see teema on õukonnameedial pikalt teada olnud, aga siiamaani on suukesed lukus ja pliiatsid kenasti laua peal lebanud? Huvitavalt on päris palju ka reffe ja muid tähtsamaid inimesi justkui järsku asunud valitsusevastastele väljaöeldud seisukohtadele (alates valitsuse poolt presidendi vastu algatatud sõjast), silmas pidades rääkimisobjektina automaksu, aga paistab, et kuskil on kellelgi villand saanud sellest kõikidega tülli ronima tikkuvast valitsusest. Et kas viimaseks tilgaks sai presidendi mõnitamine?
Et eks nüüd aeg annab arutust, et kui nüüd kedagi hakatakse hirmkäbedalt ajakirjanduses püünele upitama, siis on kuskil vist otsused tehtud...
Millele rajaneb see väide, et pikalt on teada olnud? Mõnikord ongi asjad nii, nagu on, st nad tulevad välja siis, kui nad tulevad, mitte sellepärast, et kuskil taustal mingi salakaval kombinaator õõvastavalt naeru mökitades niite tõmbaks.
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Postitatud: 24 Aug, 2023 17:40
Postitas ArdiS
Mina jälle arvan, et KK-l pole põhjust selle pärast tagasi astuda, parem loovutagu mees oma vähemusaktsiad ära või mingu KK-st lahku.
Ps. Pole Refi valija. Lihtsalt see asi on üle võlli aetud. Oleks ta vähemalt suurosanik selles transpordiettevõttes või osanik Metaprindis, siis oleks mu arvamus teistsugune.
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Postitatud: 24 Aug, 2023 17:46
Postitas aksel90
ArdiS kirjutas: ↑24 Aug, 2023 17:40
Mina jälle arvan, et KK-l pole põhjust selle pärast tagasi astuda, parem loovutagu mees oma vähemusaktsiad ära või mingu KK-st lahku.
Ps. Pole Refi valija. Lihtsalt see asi on üle võlli aetud. Oleks ta vähemalt suurosanik selles transpordiettevõttes või osanik Metaprindis, siis oleks mu arvamus teistsugune.
Sul on ikka head nõuanded

Ma isiklikult eelistaks pigem tööd vahetada, kui abikaasast lahku minna.
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Postitatud: 24 Aug, 2023 17:57
Postitas Peeter
ArdiS kirjutas: ↑24 Aug, 2023 17:40
Mina jälle arvan, et KK-l pole põhjust selle pärast tagasi astuda, parem loovutagu mees oma vähemusaktsiad ära või mingu KK-st lahku.
Ps. Pole Refi valija. Lihtsalt see asi on üle võlli aetud. Oleks ta vähemalt suurosanik selles transpordiettevõttes või osanik Metaprindis, siis oleks mu arvamus teistsugune.
See on kahjuks hilinenud. Probleem pole enam mehe ärides, vaid peaministri moraalikompassis.
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Postitatud: 24 Aug, 2023 18:05
Postitas Peeter
aksel90 kirjutas: ↑24 Aug, 2023 17:37
Peeter kirjutas: ↑24 Aug, 2023 17:05
Huvitav küll, mis on toimunud, et see teema järsku just nüüd fookusesse tõsteti? Et see teema on õukonnameedial pikalt teada olnud, aga siiamaani on suukesed lukus ja pliiatsid kenasti laua peal lebanud? Huvitavalt on päris palju ka reffe ja muid tähtsamaid inimesi justkui järsku asunud valitsusevastastele väljaöeldud seisukohtadele (alates valitsuse poolt presidendi vastu algatatud sõjast), silmas pidades rääkimisobjektina automaksu, aga paistab, et kuskil on kellelgi villand saanud sellest kõikidega tülli ronima tikkuvast valitsusest. Et kas viimaseks tilgaks sai presidendi mõnitamine?
Et eks nüüd aeg annab arutust, et kui nüüd kedagi hakatakse hirmkäbedalt ajakirjanduses püünele upitama, siis on kuskil vist otsused tehtud...
Millele rajaneb see väide, et pikalt on teada olnud? Mõnikord ongi asjad nii, nagu on, st nad tulevad välja siis, kui nad tulevad, mitte sellepärast, et kuskil taustal mingi salakaval kombinaator õõvastavalt naeru mökitades niite tõmbaks.
Aga sa küsi ekstra ERR-ist järele kaua nad juba teadsid või mis! Tuletan meelde, et ka JML-teema jooksis kuid varem enne juba ringi enne kui esimest korda alles peale valimisi teema purgist välja lasti. Ja seda ka tunnistati pärast, et teadlikult hoituti teemat käsitlemist ja venitati asjaga.
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Postitatud: 24 Aug, 2023 18:16
Postitas sg01
küsimus on nüüd Eesti tõsiseltvõetavuses ja rahvusvahelises usaldusväärsuses.
Saame koos Ungariga nende mittetoimivate venevastaste sanktsioonide naeruvääristajaks.
Küll Moskva teab, millal on aeg dividendid välja võtta.
Ikka Ukraina iseseisvuspäeval, millal siis veel?
Mis on vist märk sellest, et vene eriteenistused teevad Eesti suunal head tööd ja siinne ukrainat toetav rinne näitab samm-sammult lagunemise märke...
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Postitatud: 24 Aug, 2023 18:49
Postitas AMvA
Peeter91 kirjutas: ↑24 Aug, 2023 16:54
Nagu siin eespool üks akf ütles,
damage is done ja ühtegi objektiivset õigustust sellele ühel peaministril olla ei saa. Pakun, et hiljemalt järgmisel nädalal näeme ka tagasiastumise pressikonverentsi. Sealt edasi, mis valikud tagatoa peades keerlevad? Valge kampsun? (loodetavasti mitte). uus koalitsioon?
uut koalitsiooni on raske teha, sest kohad ei tule täis
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Postitatud: 24 Aug, 2023 19:22
Postitas Peeter
AMvA kirjutas: ↑24 Aug, 2023 18:49
Peeter91 kirjutas: ↑24 Aug, 2023 16:54
Nagu siin eespool üks akf ütles,
damage is done ja ühtegi objektiivset õigustust sellele ühel peaministril olla ei saa. Pakun, et hiljemalt järgmisel nädalal näeme ka tagasiastumise pressikonverentsi. Sealt edasi, mis valikud tagatoa peades keerlevad? Valge kampsun? (loodetavasti mitte). uus koalitsioon?
uut koalitsiooni on raske teha, sest kohad ei tule täis
Aga miks peaks üldse uue koalitsiooni tegema? Lihtsalt isikud lüüakse ringi.
Panen siia ühe meie kuldsuu AK-s kostunud ütlusest tehtud selgituse: Kui üle Narva jõe läheb veoauto koormaga Orklandi, aga paberite järgi osutab Eesti ettevõte teenust Eesti ettevõttele ja teenuseraha jääb Eestisse, siis on kõik Kaja Kallase 18.30 AK-s kõlanud sõnade järgi OK (st kuni esmaspäevani olevat nemad arvanud et on okei). Peaasi, et deklaris oleks kauba omanik Eesti ettevõte, transportija Eesti ettevõte, jne jne. Siis vedagu mida tahavad. ...Tõesti või??? Olgu siis või koormaks miljonite eurode eest spetsiifilised metall-lehed, muud seadmed või kasvõi
mingid need mikroskeemid. No anna abi!
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Postitatud: 24 Aug, 2023 19:33
Postitas aksel90
Peeter kirjutas: ↑24 Aug, 2023 19:22
AMvA kirjutas: ↑24 Aug, 2023 18:49
uut koalitsiooni on raske teha, sest kohad ei tule täis
Aga miks peaks üldse uue koalitsiooni tegema? Lihtsalt isikud lüüakse ringi.
Just, küsimus pole üldse koalitsioonis, vaid ainult ühes konkreetses persoonis, kes on juhtumisi peaminister.