Re: Mida Ukrainast õppida?
Postitatud: 01 Mär, 2023 21:44
ei tundu, et sama vend. tal oli palju rohkem relvaarsenali.
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://militaar.net/phpBB2/
Raudtee meie territooriumil pole Eesti hõivamise kontekstis primaarne, esimese soojaga (ja tungimiseks Rakvere-Viljandi joonele) piisab täiesti ka armee logistikabrigaadide tendiveokite võimetest (100-150 km, nagu UKR sõda on näidanud). Ivangorodis ja Luhamaal laevad ümber - selleks ei ole vaja rongiga Tartusse või Tapale sõita. Neil on arvestatavad raudteesõlmed ju otse piiril võtta.Põldur kirjutas: ↑13 Mär, 2023 14:53 Sellest oli kunagi ühes teises teemas Eesti kontekstis juttu, et raudteed lähevad ikka läbi linnade ja nagu ka see sõda on näidand, siis venelased vajavad raudteid logistika jaoks. Et ei ole nii, et jätad Põlva ja Tartu jne vahele koos eestlastega ja sõidad Tallinna alla.
Luhamaal laevad ümber?Kapten Trumm kirjutas:Raudtee meie territooriumil pole Eesti hõivamise kontekstis primaarne, esimese soojaga (ja tungimiseks Rakvere-Viljandi joonele) piisab täiesti ka armee logistikabrigaadide tendiveokite võimetest (100-150 km, nagu UKR sõda on näidanud). Ivangorodis ja Luhamaal laevad ümber - selleks ei ole vaja rongiga Tartusse või Tapale sõita. Neil on arvestatavad raudteesõlmed ju otse piiril võtta.
Raudteed mööda sõidavad nad 500-5000 km, 100 km sõidetakse juba autodega ja taktikaliste masinatega oma jalal.
Roomers hotell olevat vene turistide meelispaikSaksamaal lõi ühe hotelli turvamees rängalt rehabilitatsioonile tulnud Ukraina sõdurit.
10. märtsi õhtul peksis Frankfurdi hotellis Roomers 23-aastane turvamees, kes on Tšetšeeniast pärit, Ukraina sõjaväelast, kes oli pärast haavata saamist taastusravile tulnud. Põhjus oli selles, et sõjaväelane tuli Ukraina relvajõudude vormis hotelli baari.
Töötajad nõudsid ukrainlaselt riietumisstiili järgimist, järgnes verbaalne rüselus, mille järel valvur üritas sõdurit ruumidest välja viia. Selle tagajärjel sattus Ukraina kaitsja lõua- ja ninaluumurruga ning põrutusega haiglasse, vigastada said ka hambad. 13. märtsil määrati sõjaväelasele operatsioon, misjärel läheb ta mitmeks päevaks taastusravile.
Politsei jäädvustas rünnaku.
Olukorraga kursis olevad ukrainlased teatavad, et Ukraina relvajõudude sõjaväelane liigub kepi abil, kuna tema alajäsemed on vigastatud. Ukraina peakonsul Vadõm Kostjukile viidates teatas Novynarnya, et konsulaat aitab selle kuriteo operatsioonil ja juriidilisel toel. Nüüd selgitavad Ukraina diplomaadid Saksamaa seadusandluse norme välisriikide sõjaväelaste sõjaväevormi kandmise ja selle erinevate asutuste külastamise kohta. Maini- äärses Frankfurdis kirjutatakse, et 23-aastane turvamees sai ka ninaluumurru, tema hambad said viga ja kehale tekkisid mitmed verevalumid.
https://t.me/esttakaiaprofessia/617Aruandlus esialgsete tulemuste kohta, mis on saadud selle droonivastase juhtumi valmistamisel ja testimisel, millest ma siin kirjutasin.
Generaatorseadmed jõudsid kohale. Panime need ühte kohvrisse kokku, ühendasime antennid ja läksime tagantjärele testima.
Ise ei saanud testimisel osaleda, kahjuks ei võimaldanud üks asjaolu, mille vastu ei saa olla.....
Üldiselt tegid testid selgeks:
1. Navigatsiooni pärssimise ulatus töötab korralikult.
2. Mavic 2 ja 3 ilma navigatsioonita möödusid ohutult üle kohvri.
3. Tõrjeulatust ei saanud kindlaks teha.
Millised järeldused on tehtud:
1. Kõik, mida müüakse sarnaselt, vajab reguleerimist ja ei tööta lennult.
2. Seadmete jahutamine on vajalik, kuna korpus ja juhtmed lähevad väga kuumaks.
3. Tuleb üle vaadata plokkide toitmine, kurat teab miks, ma ei saa aru, aga seda ütlesid need, kes seda ehitavad.
Mida on tehtud ja millised on plaanid:
1. Timmitud plokid spektrianalüsaatoritega.
2. Muudeti toitesüsteemi.
3. Osteti täiendavaid antenne ja palju adaptereid ja juhtmeid.
4. Homme planeerime oma testi.
Noh, ja mis kõige tähtsam. Saadi suur kogemus avastamisel. Kogemus, mida veel lihvitakse testide ja katsete käigus, kuid põhiline algus on tehtud.
Vastavalt testide tulemustele annan kindlasti aru, pärast isikusamasuse kontrollimist tuttavate või sõjaväekomissariaadi kaudu jagatakse valmis monteerimisskeemid ja komponentide ostukohad.
Muide, ma tahan öelda AITÄH kõigile neile, kes kirjutasid meile Kaks Majorit oma ideid ja ettepanekuid. Ma isegi ei arvanud, et nii paljud inimesed riigis töötavad selles valdkonnas.
Samuti tahan öelda aitäh rügemendi staabile, kellega mul oli au veeta esimesed kuud SWO-s. Nad on muide otsingu- ja tõrjemeetodite osas meist ees. Aga me õpime kiiresti ja varsti jõuame neile järele)))).
Ka vaenlase UAV-de vastu peetavas võitluses süvenemise käigus hakkasin aru saama raadioelektroonilise sõjapidamise jaamade tuvastamise probleemist. Ja tänu "Hea tahte kättemaksu" kanalile lõime horisontaalse side nendega, kes saavad aidata avastamisel.
https://t.me/dva_majors/10877Sellel kaadril, kallid tellijad, näete, kuidas meie 155. üksuse poisid end maamiinile õhku lasevad.
Meeskond sai oma komandörilt ülesande murda vaenlase rindejoonele, et katta jalaväe rünnakut. Liikumise ajal on BTR lennanud tankitõrjemiinile, mida tugevdavad fugassid, selle tulemusena - auto ülem ja mehaanik juht kaotasid koha peal elu, laskur on ellu jäänud, suutis ise välja tulla mitte autost, vaid hunnikust põlevast metallist. Meie sõduril oli aga jõudu tagasi kraavi roomata. Drooniga leiti laskur üles ja jõuti tema juurde, kus talle anti esmaabi, mis jättis sõduri ellu ja praegu viibib ta haiglas ravil. Tahaksin rõhutada, et see postitus on mõeldud ainult informatiivseks ja kognitiivseks:
1. Kui palju me vajame inseneriteadustust, nii palju juhtumeid, kus ilma seda tüüpi luure kasutamata meie poisid lõhkuvad vaenlase miinidel, see on kas kiirustamisest või halvasti koolitatud inseneridest.
2. Mitte alati ei plahvata miin, kui tankid koos traalidega mööda sõidavad. Vaenlane ei nokitse, ja paigutades juhitavaid miine, mis käivituvad ainult elektriliselt. Juhtus, et üks miin sai läbida 2-3 autot ja käivitus alles 4. korral.
3. Droonide kasutamine, ükskõik mida nad ütlevad, aga vähesed oskavad neid linde asjatundlikult juhtida, hea operaator on kulda väärt. Rohkem kui üks elu päästeti tänu operaatori kompetentsele tegevusele, kes jälgib piirkonda 24/7.
Kõikide meeskondade jaoks, hankige insener ja õhuseire, et veenduda, et tee on vabastatud ja te olete garanteeritud, et saate ülesande täidetud. Kõik on omavahel seotud, teil on vaja tankide tööd, suurekaliibrilisi kuulipildujaid, mis peavad liikuma teatud kohale, et sõidukid saaksid läbida, teil on vaja luure- ja inseneriteadustust, et jalavägi saaks liikuda. Peamine on üksuste vaheline side.
Tartul ei ole ümbersõitu. On osaline ümbersõit lääne poolt, mis läbib sisuliselt linnaserva ja sisaldab tervet rida viadukte/kitsaskohti (mistap "sõidame lihtsalt mööda" ei lähe kohe mitte).Kapten Trumm kirjutas: ↑13 Mär, 2023 14:43 Sama ka kagu suunal - Võru, Tartu jne on saanud ümbersõidud.
https://t.me/rybar/44967Читатель в предложку скинул пример экспериментов по защите позиций от камикадзе и вогов с дронов.
Схема простая, сетка от кротов, ячейка 14 мм, каркас из стеклопластиковой арматуры 6-8 мм, стяжки, и можно масксеть сверху. Гранату отбрасывает, внутри окопа не взрывается.
Можно предложить проверить конструкцию с боевым оружием, где есть возможность в прифронтовой зоне. Для чистоты эксперимента, ещё бы поставить картонные стенки, оценить распределение осколочного поля в случае подрыва на сети.
В целом решение простое, доступное, быстро готовится. Если эксперименты покажут вполне хорошие результаты, то можно рекомендовать масштабировать.
У ВСУ подобные схемы давно используются, так что тут скорее у них надо учиться.
mongol kirjutas: ↑24 Mär, 2023 0:19Torniga on see trikk veel, et tänu sellele projektile on meil olemas joonised ning põhimõtteliselt saab vajadusel iga katuseluugiga masinale taolise asja lisada. Olgem ausad, meil sellise pisiasja peale pole väga mõeldud, et 2 meetri kõrguselt on sektor natuke suurem. Alustuseks.