87. leht 115-st
Postitatud: 14 Mai, 2011 20:26
Postitas nemps
Postitatud: 15 Mai, 2011 17:13
Postitas marukoer

mis masinad venelastel 41-l 24 volti kasutasid.Nempsi antud lingi pildid ei avanenud,peab olema sisse loginud.
Postitatud: 15 Mai, 2011 17:27
Postitas Lemet
24 V ja pealemärgitud kaal viib mõtted vägisi lennuaparaadile...
Postitatud: 15 Mai, 2011 18:06
Postitas alax
Sarnaseid kelli toodeti ka hiljem, neid tuntigi kui "lennukikelli". Neid oli mitut varianti. Neid kellasid kasutati võistlustel, rallidel ajavõtmiseks. Üleskeeramine toimus automaatselt elektriga.
Postitatud: 15 Mai, 2011 21:06
Postitas PANZER
Antud kellad ennast ise ei keera üles. Minul sama tüüpi kell aastaarvuga 1943 ja isegi veel lonkab.
Vahur
Miski kraan
Postitatud: 31 Mai, 2011 20:16
Postitas Tapper
Vanaisa garaaži lammutades ja kõiksugu topsikuid tühjendades tuli välja selline vidin. SSpetsid teavad
http://live.hot.ee/gallery/show_gallery?id=2124732
Tuvastamiseks rauda
Postitatud: 08 Juun, 2011 17:48
Postitas Mamba
Oleks jälle abi vaja.
Millisele veoautole need detailid kuuluvad ja piltidel ka mingisugune kaariku sild, mis hobuveokile see täpsemalt kuulus?
Rohkem pilte albumis
http://fotoalbum.ee/photos/Habu/sets/1163285/
Postitatud: 09 Juun, 2011 20:07
Postitas Kõrvaltvaataja
Tagasilla korpus sarnaneb ZIS-5'le. Piduriklots, armatuurlaua plekk, pedaali ülemine osa, vedru kinnitusklotsid on samuti ZIS-5. Fotol armatuurlauast allpool asuv plekk peaks olema GAZ AA/MM kabiini sirmialune plekk. Plokikaas, aknatõstukid, käigukahvel arvatavasti samuti ZIS-5.
Postitatud: 13 Juun, 2011 21:49
Postitas PANZER
Tere
Kas mitte ZIS tagasild ei käi kahest poolest kokku. Pakuks, et tegu Stude tagasilla jäänustega.
Terv.
Vahur
Postitatud: 13 Juun, 2011 22:14
Postitas Lemet
ZiS-5 tagasild on siin hästi näha
http://walkarounds.airforce.ru/auto/rus ... /index.htm
Kahest poolest käisid kokku GaZ tüüpi veokate tagasillad. Ja ZiL-151
Leitud isend võib kuuluda ka Opel Blitzile, sel oli samasugune konstruktsioon
Postitatud: 17 Juun, 2011 19:43
Postitas Kõrvaltvaataja
Pakuks ikkagi, et 99% on tegemist Zis-5 sillaga. Lihtsalt fotol on sild tagurpidi asendis. Härra Lemeti pildil näidatud Zis on kompott erinevatest masinatest. Õigemini nondel fotodel oleval Zis'il on all Ural-Zisi hüdropiduritega tagasild. Seda hakati valmistama 1950-1951 aastast. Kuni selle ajani kasutati mehaaniliste piduritega sildasid. Mamba fotol ongi kuni 1950/51 aasta sillatala.
Studebaker US-6'e sillad on hoopis midagi muud. Meenutavad rohkem Gaz-51'te.
Pilt Zis-5'e sillast:
http://www.upload.ee/image/1426105/IMGP3859.JPG
Pilt Ural-Zis-5'e sillast (hüdropiduriga):
http://www.upload.ee/image/1426115/IMGP3862.JPG
Sai lihtsalt oma kolahunnikutes mälu värskendatud.
Tuvastada hammasvöö..
Postitatud: 11 Juul, 2011 22:00
Postitas kümmemeest
Millele kuulub?

sisemine läbimõõt
Postitatud: 11 Juul, 2011 23:16
Postitas nemps
Äkki Ba-10 ?
Kunagi ühele mõõtsin tornialuse plaadi ära eks vaata kas istub:
A=115,5 B=136 C=135 D=134,5
Postitatud: 12 Juul, 2011 13:43
Postitas ivanorav
T-34,le on pisut väike, ehk T-26?
http://en.wikipedia.org/wiki/File:T26_parola_7.jpg
Aga kas neid Eesi enam jätkuski, sest talvesöjas pöletati köik maha?
Suurem töenäolisus on, et söja alguses oli Eestis BT-5 ja BT-7-d.
http://fi.wikipedia.org/wiki/BT-sarja
Mine vöi möödulindiga Parolasse.
Postitatud: 14 Juul, 2011 17:42
Postitas polzunov
Saaremaal oli 1941 vähemalt 1 T-26.