87. leht 96-st
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Postitatud: 05 Juul, 2020 20:07
Postitas Kapten Trumm
Küsimus oli ilmselgelt selles mida parasjagu võtta oli, tallinna suitsu hõbepaber oli ilmselt oluliselt rohkem levinum kui kondekapaber... Seda viimast käisid autobaasimehed küll tihtilugu elektroonikutelt nuiamas

Oli ka selline rahvatarkus, et peaülekande hambumise reguleerimisel oli abiks Priima paberosside pakk. Selline punane oli. Et kui hammasrataste vahelt läbi lastes on paberisse pressitud hammaste jälged, aga paber pole rebenenud, pidi ok olema. Kas tõsi on ei tea, katsetage omal vastutusel.
Kuna toona igal lukksepal koni suunurgas rippus, eks siis sellest ka suured kogemused igasugu suitsupakist saadava materjali kasutamisel.
Re: Nali
Postitatud: 08 Juul, 2020 0:32
Postitas Manurhin
Borja kirjutas:Vene telhvi kommentaariumist Laagna tee surmakutsari kohta:
В камеру заходит ISA, a выйдет оттуда ЕМА!
Tartus liikles sajandivahetuse paiku teiste hulgas kaks Scania linnaliinibussi (siinsamas Tartus kokku pandud) ja ühel oli tõesti reg. nr. ???ISA ja teisel ???EMA. Täpseid numbreid teab vast automoto foorumist keegi. Ma veel imestasin, et näe, kuidas linn rahaga laiab ja bussidele tavalistest oluliselt kallimaid erinumbrimärke tellib.
Re: Nali
Postitatud: 08 Juul, 2020 6:23
Postitas Illike
Favora aegadel kui veel Pärn oli eesotsas, oli Pärna autol tähed ISA, pearaamatul EMA ja autoosakonna juhil ONU. Numbrid olid vist kõigil sarnased, ei mäleta enam, olid 696 või 969.
Re: Nali
Postitatud: 08 Juul, 2020 6:42
Postitas Manurhin
Veel tuleb meelde, et kunagi liikles Tartus tume mersu, mille numbri tähed olid KÄP. Ja sedasi ikka päris pikka aega. Ju siis oli liiga tähtis tegelane, et politsei neid A peale joonistatud või kleebitud täppe ära koristada ei käskinud. Täpitähti minuteada numbrimärkidel kasutada ei saa.
Re: Nali
Postitatud: 08 Juul, 2020 7:26
Postitas pikk88
Nendel isadel ja emadel oli mu mäletamist mööda numbrikombinatsioon 494
Re: Nali
Postitatud: 08 Juul, 2020 8:58
Postitas Anter
pikk88 kirjutas:Nendel isadel ja emadel oli mu mäletamist mööda numbrikombinatsioon 494
Favoral oli midagi muud, 494 oli nn. kantide numbrikombinatsioon Tartus.
Re: Nali
Postitatud: 08 Juul, 2020 9:36
Postitas 2korda2
Anter kirjutas:Favoral oli midagi muud, 494 oli nn. kantide numbrikombinatsioon Tartus.
494 tuli kohaliku hokiklubi nimest. Loomulikult ei välista üks teist.
Seeriaviisiline regmärkide tellimine ettevõtete poolt aga oli levinud kui selline tellimine veel hingehinda ei maksnud (ESS, UBB jms).
Re: Nali
Postitatud: 08 Juul, 2020 10:02
Postitas Illike
Õige peaks olema 949.
Re: Nali
Postitatud: 08 Juul, 2020 10:20
Postitas 2korda2
Illike kirjutas:Õige peaks olema 949.
Nõup.
Re: Nali
Postitatud: 08 Juul, 2020 12:26
Postitas Illike
Mingis vanas autufoorumis on
949
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Postitatud: 09 Juul, 2020 7:22
Postitas Kriku
Re: Nali
Postitatud: 09 Juul, 2020 12:26
Postitas Peeter
Kantide asjad olid Tartus 494. Ja siis Favora tegi omale 949. Ja tol ajal olid 494-d kõvad sõnad. Kui nr oli 494, siis politsei vaatas mujale. Ja ka analoogsed 484 jne, kui olid uhkema auto küljes, siis igaks juhuks ei näpitud. Hokiklubi tuli alles hiljem, ja siis lisati nimesse 494, et oleks arusaadav kelle rida see on.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Postitatud: 09 Juul, 2020 13:48
Postitas Some
Favora oli üks Välk-494 rahastajaid. Favoras töötas ka Eskender Mamutov.
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 13 Sept, 2020 16:30
Postitas Svejk
Minu oma sirgel üle 85 ei läinud:
БАТЯ И МИНСК. РЖАВАЯ МОЛОДОСТЬ
https://www.youtube.com/watch?v=nYbmvZwB36o
Tegelikult tahtsin sellist - lihtsalt hammas ei hakanud peale:
БАТЯ И ПЛАНЕТА 5
https://www.youtube.com/watch?v=cS--pWhqCGs
Re: Kas N Liidus oli ka midagi head?
Postitatud: 14 Sept, 2020 15:06
Postitas Kapten Trumm
Iz Planeta Sport olevat julgete meeste all saavutanud kiirusi 160 kmh ja rohkem.