10. leht 27-st

Postitatud: 10 Okt, 2009 16:01
Postitas FW Anton
Lahe masin, kokkutulekul sai ka lähemalt silmitsetud.

Postitatud: 13 Okt, 2009 22:58
Postitas bufab
Pilt
Minu esimene mudel. FW190 D-9 . Mõtlesin, et proovin dioramat ka kohe. Poolik ja toores teine. Aga äkki annab pildile midagi juurde.

Postitatud: 14 Okt, 2009 8:11
Postitas Blitzkrieg
Juba tahaks oma silmaga asja zoomida :)

Postitatud: 15 Okt, 2009 15:33
Postitas bufab
lennukist kaamera poole paistab üks laskuripesa moodi ülllitis.. aga kui ma tahan sinna teha võrku peale.. kas selle värvid on tavalised rohelised pruunid.. või peab jälle RLM'e ostma hakkama.. ja kas üldse sakslased kasutasid maskeerimisvõrku

Postitatud: 18 Okt, 2009 20:37
Postitas Blitzkrieg
Tänu Soomes käigule juhtus siis selline lugu et valminud on uus mudel teiste hulka ! Valitud sai siis Messerschmitt 163 A-0. Kuna mul on eelnevalt riiulis DFS 194 mis oli 163 eelkäija siis järgmisena sobis imehästi just 163 A variant.
Esimene prototüüp toodeti juba 1941. Samal aastal tehti ka uus maailma kiirusrekord 1 004,5 km/h. Siis oli selle täpne nimetus 163 A-0 V4 , "KE+SW". Kasutati siis kahe kütuselist raketi mootorit.
Sõja lõpupoole hakati nendel kasutama R4M rakette. Neid oli siis tiiva alla paigutatud kokku 24 tükki ja ühest raketist piisas ühe B-17 allatoomiseks. Lennuaeg oli sellel kõigest ca. 8 minutit. Kõige ohtlikum oligi just tagasi pöördumine lennuväljale sest seda teha oli ainult üks võimalus. Esimene funktsioneeriv üksus oli I/JG400 mai 1944.
Minu mudel on siis Messerschmitt 163 A-0 AV6 "CD+IO". Piloot A. Niemayer 13 staffel/JG400, Udetleld, Saksamaa 1944.
Pilt
Pilt

Postitatud: 19 Okt, 2009 9:49
Postitas fossiil
Paistab et sakslastel neid tiivulisi imeelukaid ikka jagus, aga mudel näeb välja väga hea! Sihuke kuri nunnu jupats.

Postitatud: 19 Okt, 2009 9:51
Postitas Joss Metsast
Vägev on jah, ja mis vähemasti minu jaoks oli üllatus et A varianti ka lahingulendudeks jagus, ma siiamaani arvasin et ikka B oli tegija.

Vahva pisike mudel.

Postitatud: 19 Okt, 2009 9:58
Postitas Blitzkrieg
Ma sellepärast ka selle lahingu variandi tegin et oli väga harukordne just A variant. Muidu lendasid ikka B seeria messerid. Leidsin ka paar fotot sellest koos rakettidega ja tegin siis selle järgi kuidas suutsin. :)

Postitatud: 19 Okt, 2009 10:54
Postitas FW Anton
Tõesti üks nunnu asi :) Lennukeid tuleb nii kui Vändrast saelaudu!

Postitatud: 19 Okt, 2009 15:04
Postitas Blitzkrieg
Herr Anton. Sinu poolt antud mudel on juba poolepeal :wink: . Millegi pärast jäin toppama tobeda probleemi taha. Aga loodan juba täna enda töös progressi näha.
Mis puudutab seda 163 siis seda tegin ka uskumatult kaua sellise lihtsa mudeli kohta. Katsetasin uutmoodi laikude tegemist mis ei andnud sellel effekti ja siis olin värvi valikul jamas. Ikka värvisin ja eemaldasin jne. Lõpuks suutsin ära tabada et RLM 02 ongi hea :wall:

Postitatud: 23 Okt, 2009 0:08
Postitas calico
sai kah vahepeal nokitsetud
Revelli Spitfire MkV mille lõpptulemusega üldse rahul pole kuna lakkisin värvitu revelliga üle
Pilt
Italeri Ju 52 Dante : 1941 aasta norra kampaania olemuse, kuid 1936. aasta julgete märkidega, sest mulle lihtsalt meeldis nii.

Pilt

Würger 190Glt äritud nõukaaegse Frogi Lagg-7 mis üllatas mind just detailirohkusega ning tekitas ehitusmõnu suurte plastiku ülevoolude väljaviilimistega. dekaalid sebisin ukrainast ja olid algselt mõeldud airacobrale
Pilt

Mu esimene jaapanlane Airfixi Mitsubishi Zero, mille kokkupanemisel kirusin selle lihtsust ja väiksemate detailide üldjoonelisust või puudumist. kuid siis vaatasin karbi peale kokkupanemisraskus level 1 -no selge.
Pilt
Pilt

Postitatud: 23 Okt, 2009 7:26
Postitas Joss Metsast
Zero ongi sihuke lihtne ja voolujooneline tiiuline, juba ainuüksi selle kabiini värvimise eest võtan mütsi maha. Täitsa kift. Üldse pintsliga värvitute kohta päris head. Aga mis sel revelli lakil häda oli et ta sulle üldse ei meeldinud ?

Postitatud: 23 Okt, 2009 12:26
Postitas calico
Spitfire ei meeldi sellepärast et liigne klantsläige on peal ja häirib kuidagi. Zero puhul jäi tõesti vaid imestada jaapanlaste ülimat ratsionaalsust ja lihtsat sirgejoonelist disaini. Kuid Airfix oli seda detailides kohati liialt lihtsustanud. nt sashiivarras kuhu ratas külge käib oli lihtsalt sile pulk ja siis see konks millega laevale maanduv lennuk end maandumistrossidesse pidurdab oli lihtsalt kandiline konks. või oligi zerol nii? näiteks isegi Frogi tehtutel sama mõõtkava lennukitel on selle mõõtkavas sashiil ka hüdraulikavardad olemas mis ratast sisse tõmbavad.

Postitatud: 23 Okt, 2009 12:52
Postitas FW Anton
Värvikihid pole just kõige parema kattuvusega ja kokpitide juures võiksid värvimisel kasutada maskteipi, siis tuleb ka parem tulemus aga eks harjutamine teeb meistriks. Ega minu esimesed mudelid suurt paremini välja ei näinud.

Postitatud: 23 Okt, 2009 13:30
Postitas calico
aitäh ausa kriitika eest, selge värk. eks ma katsu. kas tavateip ei kõlba selleks? hetkel hint selle koha peal pooleli.