Jossi käpaharjutused
-
Joss Metsast
- Liige
- Postitusi: 2088
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Lõpuks jõudsin ka niikaugele et sai pildid netti pistetud.



See mudel peaks siis meenutama seda valget Fokker DVII(F)-i pardanumbriga 5125/18 millega Göring alates 1918 aasta septembrist ringi kimas.
Rohkem näeb huvi korral siit:
http://album.ee/album/296223/50244717
Herman Göringut peeti esimese ilmasõja ajal Saksamaal üheks hävituslendurite paremikku kuuluvaks piloodiks, kokku tulistas ta sõja ajal alla 22 vastase lennukit. Selle eest sai ta loomulikult ka hulka autasusid, mille tipuks oli 1918 aasta mais annetatud Pour le Mérite ehk nn. "Blue Max".
Peale Manfred von Richthofeni surma aprillis 1918 ja tema järglase W. Reinhard-i hukkumist , sai Göring JG 1 (ehk siis kuulsa Richthofeni lendava tsirkuse) komandöriks. Sel ametiposti oli ta kuni sõja lõpuni. Tuli aeg kus ise lendamise asemel tuli teisi "objektile" saata ja Göringu põhitegevus olevatki olnud mööda lennuvälja, kaardid kaenlas, lippamine
Huvitav on veel ka see et sõja lõppedes tegid enamus JG 1 lenduritest oma juhi eeskujul sellist "nalja" et lõhkusid üksuse üleandmisele lennates maandumisel oma lennukid, et väärt riistapuud vastastele ei jääks. Umbes nagu Saksa merevägi (viimased uputasid oma laevad ju liitlaste meelehärmiks Skapa Flows 21 juunil 1919)
Levar
PS: kuna ilma liikuva pildita enam foorumis tõsiselt ei võeta, katsetasin ka




See mudel peaks siis meenutama seda valget Fokker DVII(F)-i pardanumbriga 5125/18 millega Göring alates 1918 aasta septembrist ringi kimas.
Rohkem näeb huvi korral siit:
http://album.ee/album/296223/50244717
Herman Göringut peeti esimese ilmasõja ajal Saksamaal üheks hävituslendurite paremikku kuuluvaks piloodiks, kokku tulistas ta sõja ajal alla 22 vastase lennukit. Selle eest sai ta loomulikult ka hulka autasusid, mille tipuks oli 1918 aasta mais annetatud Pour le Mérite ehk nn. "Blue Max".
Peale Manfred von Richthofeni surma aprillis 1918 ja tema järglase W. Reinhard-i hukkumist , sai Göring JG 1 (ehk siis kuulsa Richthofeni lendava tsirkuse) komandöriks. Sel ametiposti oli ta kuni sõja lõpuni. Tuli aeg kus ise lendamise asemel tuli teisi "objektile" saata ja Göringu põhitegevus olevatki olnud mööda lennuvälja, kaardid kaenlas, lippamine
Huvitav on veel ka see et sõja lõppedes tegid enamus JG 1 lenduritest oma juhi eeskujul sellist "nalja" et lõhkusid üksuse üleandmisele lennates maandumisel oma lennukid, et väärt riistapuud vastastele ei jääks. Umbes nagu Saksa merevägi (viimased uputasid oma laevad ju liitlaste meelehärmiks Skapa Flows 21 juunil 1919)
Levar
PS: kuna ilma liikuva pildita enam foorumis tõsiselt ei võeta, katsetasin ka

Viimati muutis Joss Metsast, 27 Jaan, 2011 9:50, muudetud 1 kord kokku.
Väga hästi õmmeldud igatahes! Liikuv pilt on midugi vahva, eriti kui jälgida valguse mängu:)
Ühe asjana mainiks ära, et suure pildi puhul tekitab veidi küsimust tiiva talade kinnitused. Kas mulle aint tundub, et kerele kinnitused on nagu veits sellised..kuda ma ütleks, sulavad. St ei jää nagu muljet, et tala on kere külge kinnitatud..poldi vms kinnitusega. Vaid jääbki mulje, et see on sinna liimitud.. üelminek on nagu liiga voolav veidi. Sellise pildi juures hakkab silma.
Äkki seal ümber toonimine aitaks veidi. Üldse on nina osa veidi puhtam ja valgem, kui saba pool. Kinnasteta mehe nägu on minu monitoris ka veits ühtesulav Pildi efektid?
Vot selline mõte tekib, kui head asja vaadata ja midagi muud pole öelda. Põhiline on ikka sisu ja kuulipriitsid.. need on ju suurepärased. Dekaalid ja propp samuti. Üldmulje.. meistriklass!
Kk
Ühe asjana mainiks ära, et suure pildi puhul tekitab veidi küsimust tiiva talade kinnitused. Kas mulle aint tundub, et kerele kinnitused on nagu veits sellised..kuda ma ütleks, sulavad. St ei jää nagu muljet, et tala on kere külge kinnitatud..poldi vms kinnitusega. Vaid jääbki mulje, et see on sinna liimitud.. üelminek on nagu liiga voolav veidi. Sellise pildi juures hakkab silma.
Äkki seal ümber toonimine aitaks veidi. Üldse on nina osa veidi puhtam ja valgem, kui saba pool. Kinnasteta mehe nägu on minu monitoris ka veits ühtesulav Pildi efektid?
Vot selline mõte tekib, kui head asja vaadata ja midagi muud pole öelda. Põhiline on ikka sisu ja kuulipriitsid.. need on ju suurepärased. Dekaalid ja propp samuti. Üldmulje.. meistriklass!
Kk
lahe miksriga moosiriiul, et sellisega ikka mehed lennata julgesid! aga mehed kes juures passivad on küll nagu orkid kellele mantel selga aidatud. et mitte sinu süül, vaid kohe kuidagi algusest peale proportsioonitute larhvidega. kämblad on ka sellised nagu kangi all luuravatel pättidel. selliseid nähes hakkad kohe rahakoti järele kobama. 
https://www.youtube.com/@Rihosk76 Üks vähestest Eesti mudelikanalitest Youtubes 
-
Joss Metsast
- Liige
- Postitusi: 2088
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Vahi kurja, propa ongi tagurpidi pöörlema läinud. Mis teha algaja gifitegija rõõmud, ilmselt ajasin järjestuse sassi.
Aga see et ta eestpoolt puhtam ja tagantpoolt nati rokasem oli tegelikult taotluslik. Lihtsalt nood paar fotot mis weebis selle lennuki kohta ringlevad tundusid ka sellised olema. Tiivatugede liited tunduvad fotode pealt tõesti liiga kokkusulavad, tegelikult on nad õrnalt toonitud. Aga tõesti õrnalt, ei julenud neid rohkem toonida , eks peab vaatama mis teha annab.
Kollid, jah on kollid, pead on pärit enamvähem kollikompaniist. Peaks Sho juurde näovärvimiskursustele minema , saaks neistki vast asja
Levar
Aga see et ta eestpoolt puhtam ja tagantpoolt nati rokasem oli tegelikult taotluslik. Lihtsalt nood paar fotot mis weebis selle lennuki kohta ringlevad tundusid ka sellised olema. Tiivatugede liited tunduvad fotode pealt tõesti liiga kokkusulavad, tegelikult on nad õrnalt toonitud. Aga tõesti õrnalt, ei julenud neid rohkem toonida , eks peab vaatama mis teha annab.
Kollid, jah on kollid, pead on pärit enamvähem kollikompaniist. Peaks Sho juurde näovärvimiskursustele minema , saaks neistki vast asja
Levar
-
von manstein
- Liige
- Postitusi: 1417
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Lahe biplaan ja palju lähivõtteid.
Detailsust on ikka sittakanti. Eriti ägedad kuulipritsid, sihikuid vist palja silmaga ei näegi.
Aga kas ristuvaid pingutuslinte tiivapoolte vahel pole olnud? Jääb mulje, et tegu vabaltkandva tiivatarindiga.
Lennuki valge värvilahendus jätab veidi monotoonse mulje. Ehk oleks mingi lahja pesulahus tiba üldmuljet elavdanud.
Sama lugu tüüpide mundritega. Säärikud paistavad kuidagi metalsed, viksitud nahk võiks mustjam välja näha.
Mudelit reaalselt nähes oleks mulje muidugi teine. Seda enam, et skaala on ju 1:72.
Detailsust on ikka sittakanti. Eriti ägedad kuulipritsid, sihikuid vist palja silmaga ei näegi.
Aga kas ristuvaid pingutuslinte tiivapoolte vahel pole olnud? Jääb mulje, et tegu vabaltkandva tiivatarindiga.
Lennuki valge värvilahendus jätab veidi monotoonse mulje. Ehk oleks mingi lahja pesulahus tiba üldmuljet elavdanud.
Sama lugu tüüpide mundritega. Säärikud paistavad kuidagi metalsed, viksitud nahk võiks mustjam välja näha.
Mudelit reaalselt nähes oleks mulje muidugi teine. Seda enam, et skaala on ju 1:72.
Manstein, arvestades selle mudeli tegelikku võlu, siis kinnitan sulle, et pildid lasevad sellel lennukil oluliselt kehvemas valguses paista, kui see tegelikult on.
Oma silmaga vaadates on tegu väikese kauni putukaga, millel kõik detailid viimseni paigas. Valge ei mõju nii tillukese lennuki puhul monotoonsena, vaid vastupidi, toob pisidetailid veelgi paremini esile. Ja muidugi propeller, propeller, propeller. vähesed on plasti nii hästi puiduks suutnud teha.
Figuuridega on muidugi teine teema - too kepivend on veel eriti õudse larhvi ja kämmaldega. Ja kaardid olivad neil ka kole suure resolutsiooniga trükitud.
Oma silmaga vaadates on tegu väikese kauni putukaga, millel kõik detailid viimseni paigas. Valge ei mõju nii tillukese lennuki puhul monotoonsena, vaid vastupidi, toob pisidetailid veelgi paremini esile. Ja muidugi propeller, propeller, propeller. vähesed on plasti nii hästi puiduks suutnud teha.
Figuuridega on muidugi teine teema - too kepivend on veel eriti õudse larhvi ja kämmaldega. Ja kaardid olivad neil ka kole suure resolutsiooniga trükitud.
-
Joss Metsast
- Liige
- Postitusi: 2088
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Ei ole 72, tegu ikka 1:48-le. Ehk siis tegelikult suhteliselt suure elukaga.
Pingutustraate fokker rohkem ei olnudki, ikkagi moodne konstrui
Aga selles suhtes on sul õigus et üksluine tõesti, samas ei julenud teist pesuga nagu väga ka üle käia, herr Göring oli ses suhtes paras pedant ja puhtusearmastaja. Osaliselt läks see värk ka kunstvalguse nahka, reaalis nii monotoonne ei ole.
Levar
Vahetasin pöörleva propaga pildi ka ära, nüüd peaks õigetpidi käima.
Pingutustraate fokker rohkem ei olnudki, ikkagi moodne konstrui
Aga selles suhtes on sul õigus et üksluine tõesti, samas ei julenud teist pesuga nagu väga ka üle käia, herr Göring oli ses suhtes paras pedant ja puhtusearmastaja. Osaliselt läks see värk ka kunstvalguse nahka, reaalis nii monotoonne ei ole.
Levar
Vahetasin pöörleva propaga pildi ka ära, nüüd peaks õigetpidi käima.
-
Joss Metsast
- Liige
- Postitusi: 2088
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Kõik väga vahva. Selgitage mulle rumalale inimesele kuidas see prop valepidi käib? Või olen ma nii harv foorumikülastaja, et vahepeal on pöörlemissuunda muudetud.
Toomas
Toomas
Kui kaks inimest suudavad pimedas teki all ilma abivahenditeta valmis teha kolmanda inimese, siis igasugune mudeli kokkupanemine peaks olema käkitegu.
-
Joss Metsast
- Liige
- Postitusi: 2088
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
-
Joss Metsast
- Liige
- Postitusi: 2088
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Pole küll kaua enam rahulikult nokitseda saanud, aga midagi siiski. Peale seda kui siinsamas foorumis imetlenud piisavalt palju "kohustusliku mudeli" messeri pilte ( ärge nüüd seda jumala pärast tõsiselt võtke et "kohustuslik" , kunagi juba oli arutelu
) tekkis tahtmine ka selline tiivuline riiulisse saada. Mõeldud/tehtud ja et asi veel uhkem oleks sai tehtud lausa 2 tk ...


Nr 14 peaks olema "Star of Africa" Hans-Joachim Marseille enda lennuk , 100-se juubelitähise ja tegelikult 107 võidumärgiga.

Nr 13 oli tundmatu suurus, aga kuna numbrid niikenasti järjest jooksid siis sai tema ka pildile, äkki oli Marseille tiivamees...
Mudelist niipalju et tegemist on jaapani firma sweet poolt välja antud komplektiga "Star of Africa" Bf 109f-4 Tropical. Kokku läks nagu unenägu, sisuliselt otse karbist + natike traati/teipi jne töökohvrist. Kaugemalt vaadates tundub täitsa messeri moodi ja ega lähivaatluselgi detailsusel ka midagi viga ole, tõsi tingituna mõõtkavast on nii mõnigi asi tiba suurevõitu/paksuvõitu. Näiteks atenniga ei ole ise üldse rahul aga siiski oli see praeguste oskuste puhul parim lahendus. Põhimõtteliselt on tegemist weekend kitiga aga isiklik laiskus venitas selle weekendi pea 2 kuuseks ..
ja lõpuks mõõkava iseloomustamiseks üks viljandi tikuvabriku hiiglaslik tikk

Pilte tegemisest jne saab näha siit:
http://album.ee/album/296223/50201729
Tervitades
Levar


Nr 14 peaks olema "Star of Africa" Hans-Joachim Marseille enda lennuk , 100-se juubelitähise ja tegelikult 107 võidumärgiga.

Nr 13 oli tundmatu suurus, aga kuna numbrid niikenasti järjest jooksid siis sai tema ka pildile, äkki oli Marseille tiivamees...
Mudelist niipalju et tegemist on jaapani firma sweet poolt välja antud komplektiga "Star of Africa" Bf 109f-4 Tropical. Kokku läks nagu unenägu, sisuliselt otse karbist + natike traati/teipi jne töökohvrist. Kaugemalt vaadates tundub täitsa messeri moodi ja ega lähivaatluselgi detailsusel ka midagi viga ole, tõsi tingituna mõõtkavast on nii mõnigi asi tiba suurevõitu/paksuvõitu. Näiteks atenniga ei ole ise üldse rahul aga siiski oli see praeguste oskuste puhul parim lahendus. Põhimõtteliselt on tegemist weekend kitiga aga isiklik laiskus venitas selle weekendi pea 2 kuuseks ..
ja lõpuks mõõkava iseloomustamiseks üks viljandi tikuvabriku hiiglaslik tikk

Pilte tegemisest jne saab näha siit:
http://album.ee/album/296223/50201729
Tervitades
Levar
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline