Sinu viidatud tabelis (kus on juttu I-21 lennukist M34FRN mootoriga) on ju juttu tehases nr 39 töös olnud arendustest. Nr 39 oli aga Iljušini tehas. Seega jutt ikka ühes ja samast Iljušini lennukist.Kapten Trumm kirjutas:Mikulini mootoriga hävitaja projektid jooksid Iljushini ja Polikarpovi büroodes nähtavasti parallellselt, sest projektis ilmus see mootor I-19 peale (mis piirduski maketiga).
Seal tekstis nimetatud Polikarpovi I-21 pole nähtavasti seesama, mida Iljushin tegi (TseKB-32) (aurujahutusega), vaid Polikarpov ehitas ka midagi taolist.
Iljushini oma ehitati kaks tükki. Et asi oleks segasem, siis hiljem tekkis veel üks I-21 (IP-21), Pashinini loodud, peaks olema ainus masin tollal, millel oli 360 kraadi vaatevälja võimaldab kuppelkabiin
Polikarpovil oli üks projektidest ka M-34FRN mootoriga, aga see oli I-19, mitte 21. Ning seda planeeriti tegelikult rekordlennukiks, mis pidi saavutama 600 km/h. Mingi relvastuse paigutamisest sellele polnud juttugi. Seda hakati ehitama 1935. a., kuid kuna järgmisel aastal selle rahastamine lõpetati, siis prototüüp ei valminud kunagi.
1936. a. toimus ka see konstrueerimisbüroode liitmine lennukitehastega, mil Polikarpov kolis 21. tehasesse ning seal jätkas ta juba ainult I-17 teemaga. Ilušini büroo kolis tehasesse nr. 39 ning jätkas seal oma I-21 arendamist.
Edit: Leidsin ka 1936. a. Rodionovi kroonikast lõigu, kus otsesõnu viidatakse, et võistlejaks oli ikkagi Iljušini I-21.
9 ноября 1936 г. Наркомат в справке о состо¬янии опытного самолетостроения вышел с предложением прекратить заводские испытания И-17бис (ЦКБ-19бис), так как он имеет тесную ка¬бину, некоторые дефекты конструкции и, главное, не превосходит И-16. Однако испытания продолжили. Предполагалось построить небольшую серию из 10 экземпляров И-17бис на авиационном заводе в Казани. Выселение бригады № 2 с завода № 39 и разделение ее на две части (на заводах № 21 и № 84) резко усложнило про¬блемы завершения испытаний и доводки истребителя. Николай Николаевич принял решение: И-17бис (ЦКБ-19бис) передать на завод № 84, ЦКБ-19 отправить для до¬водки бортовых систем в Горький на завод №21, а ЦКБ-15 - в ЦАГИ. Каждой из вышеперечисленных орга¬низаций в план деятельности на конец 1936 г. и на 1937 г. вписывался пункт о доводке и исследованиях И-17. По распоряжению наркомата постройку И-19 (ЦКБ-25) прекратили как дублирующую близкий по ха¬рактеристикам самолет И-21 (ЦКБ-32) С.В.Ильюшина (10667).