10. leht 666-st
Postitatud: 24 Veebr, 2010 16:10
Postitas Lemet
jackpuuk kirjutas:Nagu ma ütlesin, siis ei suuda enam kapotialusest pilti ette manada, 51-l ja 52-l oli vist kah midagi taolist küljes? See saab võimalik põhjus olla küll, pmst. sama teema mida mina mõtlesin selle seatava õhuvõtuga. See hakkab kütust kah aurustama, siis läheb aga segu liiga lahjaks.

Postitatud: 24 Veebr, 2010 16:55
Postitas jackpuuk
Jah Lemet, ma vaatasin antud lingilt pilte, väljendasin end valesti lihtsalt.Ma ei suutnud antud kapotialust silme ette manada. (õige oleks mineviku vormis olnud)
Aga tänud.

Postitatud: 24 Veebr, 2010 17:24
Postitas Lemet
Juu vellkamm...
Postitatud: 24 Veebr, 2010 18:28
Postitas retti
Noh,härrased kas tahate veel pead murda või loobute ja ütlen põhjuse(idiootlik iseenesest ja lihtne) ära.
Tegelikult on mõnigi teist asja olemusele hästi lähedal.
P.s fotodel olev auto on muidugi UAZ 469 aga oluliselt see asja ei muuda,mootor on sama,mina rääkisin UAZ 452 st kastiga,mille mootor on praktiliselt istmete vahel kabiini all,seega PAUGUD kabiinis ka palju hirmuäratavamad
Postitatud: 24 Veebr, 2010 19:45
Postitas jackpuuk
Kui sa mõnda head vihjet oma eelmisele postile ei lisa, siis parem ütle välja

.
Tegelikult poleks ma uskunud, et see teema nii populaarseks osutub siin (vähemalt vaatamisi on lühikese aja jooksul omajagu).

Postitatud: 24 Veebr, 2010 20:52
Postitas retti
Et kõik ausalt ära rääkida (nagu Agu Sihvka ) pean ma alustama sellest,millest alustasin - et tegemist oli kapremondist tulnud mootoriga.Mida sel ajal sotsialismi viljastavates ja õitsvates tingimustes remonditehases ära ka ei tehtud,seda minuvanused mäletavad ja nooremad andke andeks- pole teie süü,et teil selleks fantaasiat ei jätku.
Kuna ise ma olen kõike muud kui mehaaniku või tehniku haridusega ei võetud tolleaegses kolhoosi automajandis mu juttu enam tõena.Võeti igapäevaselt hoopis muud,nagu mäletate.Mõned head jahikaaslased autobaasist aga soovitasid juba nii kummalisi asju nn. teise töötemperatuuriga süüteküünlaid.Et olukord oli juba nii lootusetu ja absurdne,võtsingi siis selle süüteküünalde vahetuse ise ette.Lihtne ju...
Aga -koos 1 silindri küünlaga koos tuli plokikaanest välja ka kellegi poolt mahakeeratud küünlavindi asemele remonditehases pandud 24mm kuuskantrauast puks.
Ja see puks oli iseenesest 4-5 mm pikem kui vaja.Ulatus parasjagu põlemiskambrisse sisse.Kolbi ta ära ei lõhkunud vaid aimatava serva oli kolb talle peale tagunud.
Vaat see puks ei teinud seal muud kui töötas hõõgsüüteküünlana.Madalatel pööretel suutis plokikaan ta veel maha jahutada,kõrgematel pööretel ja pikemal sõidul enam mitte.Niikui sisselase toimus -nii segu süttis ja püha tuli väljalaskekollektorisse läks.
Lõikasin selle neetud puksi rauasaega mõni mill lühemaks ja oligi kõik.
Postitatud: 24 Veebr, 2010 21:01
Postitas jackpuuk
Kle, natuke ebaaus, ehkki küünlad otseselt ei kuulu SÜÜTESÜSTEEMI alla. (noh kuidas võtta, tegelikult kuuluvad). Sellist jama muidugi ei olekski üles leidnud sihiliku otsimise teel. Aga küss oli hea

.
Tahtsin just tuudutama hakata, et vanakooli mehed hammustavad ikka kõik läbi, aga

Kas kellegil on veel mõni hea küss?
Kui kella 22.02-ks pole, siis lasen mõne enda omadest veel ringile

Postitatud: 24 Veebr, 2010 21:35
Postitas Lemet
Küsimus selline, millele tuleb loominguliselt läheneda. Tegelikult ka.
Autoks GAZ-24. Kanderaamiga masin. Värskelt tehnohooldusest tulnud. Poole tunni pärast juht remonditöökojas tagasi suure kurtmisega, et väikesel kiirusel kuskil veermikus jube kolin sees. Lisad kiirust, kaob kolin ära. Sõidad aeglasemalt, kolin tagasi. Millega oli tegu? Nutikamatelt ootaks ka seletust, mille pärast kõik juhtus...

Postitatud: 24 Veebr, 2010 21:48
Postitas retti
jackpuuk kirjutas:Kle, natuke ebaaus, ehkki küünlad otseselt ei kuulu SÜÜTESÜSTEEMI alla. (noh kuidas võtta, tegelikult kuuluvad). Sellist jama muidugi ei olekski üles leidnud sihiliku otsimise teel. Aga küss oli hea

.
Tahtsin just tuudutama hakata, et vanakooli mehed hammustavad ikka kõik läbi, aga

Kas kellegil on veel mõni hea küss?
Kui kella 22.02-ks pole, siis lasen mõne enda omadest veel ringile

Kuule sõber- pole mul mõtteski olnud kedagi lollitada -et ebaaus või nii...
Asjast ikka möödas 25aastat.Tõenäoliselt keerati küünlaid maha ka enne mind ja vahetati uute vastu -point ikka selles,et kui mina neid vahetama hakkasin tuli juhuslikult koos küünlaga välja ka see neetud puks.
Nii nagu ma ütlesin -mina selle vea juhuslikult leidsin.Poleks see puks välja tulnud otsiksin ehk siiamaani...

Postitatud: 24 Veebr, 2010 22:52
Postitas retti
Kuna 22.02 küsimust ei tulnud esitan veel ühe.
Kadund lellel oli aegade jooksul mitu erinevat autot.Ühegi puhul ta geneka/veepumba tagavararihmast või selle puudumisest muret ei tundnud.
Sest alati oli tal probleemi lahendamiseks autos kaasas 2 erinevat asja.
Misasjad need olid?
Postitatud: 24 Veebr, 2010 23:06
Postitas jackpuuk
Esimesseks pakun, et tal oli kaasas naisterahvas (kes omas nn. defitsiiti elik nailonsukki-sukapükse), teist annab juurutada, hetkel ei koida.
Suka-sukapükstega on korduvalt tee peale jäämist välditud.
Ei jõudnud küsimust riputada kuna teises foorumis sai tegeletud küsimusega, kes meist läheb riiki kaitsma vabatahtlikult kui asi peaks jamaks minema.
Postitatud: 24 Veebr, 2010 23:22
Postitas retti
Noh - sel ajal naisteravas veel asi ei olnud ja sukkpükse võis Eestimaal mõned ehk olla.
Kaasas olnud asjadest üht kasutame me tänapäevalgi igapäevaselt ja jäämegi kasutama, nii mehed kui naised.
Teine asi hakkab igapäevasest kasutusest ära jääma - aeg veereb edasi...
Postitatud: 24 Veebr, 2010 23:25
Postitas jackpuuk
Lemet kirjutas:Küsimus selline, millele tuleb loominguliselt läheneda. Tegelikult ka.
Autoks GAZ-24. Kanderaamiga masin. Värskelt tehnohooldusest tulnud. Poole tunni pärast juht remonditöökojas tagasi suure kurtmisega, et väikesel kiirusel kuskil veermikus jube kolin sees. Lisad kiirust, kaob kolin ära. Sõidad aeglasemalt, kolin tagasi. Millega oli tegu? Nutikamatelt ootaks ka seletust, mille pärast kõik juhtus...

Retti, proovime Lemeti küsimusele nüüd vastuse leida ja siis sinu uuele, Lemet jõudis küsimusega natuke ette.
Lemet annab nüüd vihje kah, tuli kolin eest-tagant-paremalt-vasakult?
Postitatud: 24 Veebr, 2010 23:27
Postitas jackpuuk
Palun leppige kokku, kumb küsimus enne lahendatakse, muidu läheb väga segaseks.
Postitatud: 24 Veebr, 2010 23:37
Postitas Lemet
Juhi komment asjale oli "Rattad kolisevad"
