Manurhin kirjutas:AMvA kirjutas:Mosse 408 läks ka eksporti Perkinsi diisliga
Eksporti läksid nad tehasest tühja kapotialusega, käigukast pagasnikus. Mootorid paigaldas eksportöör. Aga väidetavalt olla üksikuid Soomest või mujalt ka siia tagasi sattunud. Tuleb meelde kuskilt kuuldud lugu, kuidas kütuse lõppemise tõttu tee ääres seisnud mosse juht pidanud möödasõitva MAZ-i kinni ja palunud tolle juhilt pangetäie kütust. Ega MAZ-i juht kade polnud, andiski, ise muigas vuntsi, et eks vaatame, kaugele sa sellega oma mossega jõuad. Suur olnud mehe imestus, kui pangetäie soljarkat paaki saanud mosse lihtsalt ees minema põrutas ega mõtelnudki seisma jääda
.
Need ümberehitatud autod näikse olevat suhteliselt haruldased, Soome automüügikuulutuses tavalist sünnipärase mootoriga Gaz-24 liigub täiesti, aga neid diisleid ja V6-sid pole ma oma silmaga veel näinud. Praegugi on nettiauto.fi-s müügil kolm 24, neist 2 Soomes, kõik sünnipärase mootoriga. Ka mossedega, mida on müügil rohkem pole ainsatki ümberehitatut näha.
Pigem arvan, et selline läänes üksiktööna ümber ehitatud mosse või Volga oli tavalisest niipalju kallim, et soovijaid oli vähe.