94. leht 96-st
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 21 Juul, 2025 22:11
Postitas Roamless
Hangiti siis 21 Passatit ja 8 Tayroni, kõik eravärvides,osa Passateid on numbrite järgi diislid, osa bensiinikad ja tipu otsa varustusega. Üks Passat sai juba taha laksu aga piltide järgi läheb taastamisele, mitte mahakandmisele.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 22 Juul, 2025 0:56
Postitas mongol
Selles valguses on hea vaadata, kuidas KL on ostnud MAN kaubikud (täielik prügi), mille täpselt sama mudeli lepingu- ja muiduhind erineb natuke. Ja mitte riigi kasuks..
Viiteid ei jaga hetkel, aga on olemas.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 22 Juul, 2025 8:26
Postitas Kapten Trumm
Kuidas siis nii järsud väljaütlemised...?
MAN TGE on sama auto mis VW Crafter, tulevad lausa samalt liinilt.
Või milles see "prügi" seisneb? Fiat Ducato olnuks ägedam?
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 22 Juul, 2025 8:28
Postitas Kapten Trumm
Täitsa auto moodi jah.
Samas jääb endiselt õhku küsimus, kas 200(+/-) kw bensupseudonelik peab maksumaksja raha eest olema just lisadest tiine R line passat, või on ka lihsamaid / odavamaid autosid, mis sama töö ära teeks?
Üles
Võimatu!

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 22 Juul, 2025 12:51
Postitas Marvin
Kapten Trumm kirjutas: ↑22 Juul, 2025 8:26
Kuidas siis nii järsud väljaütlemised...?
MAN TGE on sama auto mis VW Crafter, tulevad lausa samalt liinilt.
Või milles see "prügi" seisneb? Fiat Ducato olnuks ägedam?
Crafteriga sõitnud tuttaval on nii palju probleeme sellega olnud, et tema reaktsioon on "never again".
MAN TGE plussiks VWga võrreldes on väidetavalt neile pakutav parema teenuspaketi võimalikkus. Ise selle segmendi autot pidanud ei ole, aga militaarkasutuses olev sõiduk võiks olla võimalikult lihtne. Crafter ja tema derivaadid seda ei ole.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 22 Juul, 2025 14:30
Postitas Sten1111
Poole jalaga kaubiku bisnessis olles ütleks ka et crafter on saast. Sprinteriga sõidab oluliselt kauem probleemivabalt. Lisaks crafter keerab nagu kaubarong
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 22 Juul, 2025 16:14
Postitas Kapten Trumm
Crafter pole kindlasti Sprinter või Daily (ka hinnalt mitte), kuid asub endiselt vaks kõrgemal Ducatost. Juba roolis istudes on vahe tunda, Crafter sõidab nagu auto, Ducato nagu suvaline kaubikukärakas.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 22 Juul, 2025 18:13
Postitas mongol
Jaa, täitsa okei on, et tuttuuel bussil kukub külgmine ääretuli kere sisse..
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 22 Juul, 2025 20:30
Postitas Marvin
Kapten Trumm kirjutas: ↑22 Juul, 2025 16:14
Crafter pole kindlasti Sprinter või Daily (ka hinnalt mitte), kuid asub endiselt vaks kõrgemal Ducatost. Juba roolis istudes on vahe tunda, Crafter sõidab nagu auto, Ducato nagu suvaline kaubikukärakas.
S*tt auto, ei manööverda, aga see-eest on elektroonilist lisakola täis. Militaarkasutusse? What can possibly go wrong?
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 23 Juul, 2025 7:01
Postitas mayor
Ma küsiks nende crafteri vihkajate käest hoopis, et mis te üldse seal kaitseliidus nende bussidega teete, Niipalju kui ma kohalikus malevas näind olen fordi busse, siis kong 90% ajast tühi ja selle 10% mis vaja oleks, siis on olemas igast unimogi ja dafid ja mis iganes masinad veel.
Antakse uus asi kätte, ei sobi. Vana kärakaga ka ei taha sõita. Mis virisete, ega te oma raha eest ei osta neid ja seda maksumaksja raha kulutamis jura ei tasu ka ajada. Kaitseliidu, politsei, kaitseväe palgalised kõik lihtsalt ühes rahakotist teise tõstjad oma maksudega.
Uus auto on uus auto ja kui enamus kordades kui uuel autol on probleemid, siis kõige suurem probleem on tihend rooli ja istme vahel kes käitub hooletult võõra varaga ja siis see tihend virisebki kui sitt kõik on.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 23 Juul, 2025 8:49
Postitas Kapten Trumm
mongol kirjutas: ↑22 Juul, 2025 18:13
Jaa, täitsa okei on, et tuttuuel bussil kukub külgmine ääretuli kere sisse..
Suht pisiasi võrreldes nende Peugeoti/Fiati/"Toyota" bussidel toimuvaga. Seal juhtub ikka märksa radikaalsemaid asju.
Toyota on jutumärkides seepärast, et Stellantise perioodi Toyota kaubikud on Peugeoti looming/toodang, mida mõned lollid ostavad "jaapani kvaliteedi" pähe.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 23 Juul, 2025 8:50
Postitas Kapten Trumm
Marvin kirjutas: ↑22 Juul, 2025 20:30
Kapten Trumm kirjutas: ↑22 Juul, 2025 16:14
Crafter pole kindlasti Sprinter või Daily (ka hinnalt mitte), kuid asub endiselt vaks kõrgemal Ducatost. Juba roolis istudes on vahe tunda, Crafter sõidab nagu auto, Ducato nagu suvaline kaubikukärakas.
S*tt auto, ei manööverda, aga see-eest on elektroonilist lisakola täis. Militaarkasutusse? What can possibly go wrong?
Mitte-eleketroonikaga busse pole uuena enam kuskilt osta kahjuks.
Ja ma olen enam kui kindel, et mingeid dramaatilisi lugusid pidevast teeninduse vahel jooksmisest võib kohata iga uue auto kohta, mida praegu müüakse.
Nende uute downsizetud PSA diislite "vastupidavus" on legendaarne ja kätkeb endas vigu, mis võivad hoolikal omanikul avalduda peale garantiiaega.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 23 Juul, 2025 21:01
Postitas kaupo51
Kapten Trumm kirjutas: ↑23 Juul, 2025 8:50
Marvin kirjutas: ↑22 Juul, 2025 20:30
Kapten Trumm kirjutas: ↑22 Juul, 2025 16:14
Crafter pole kindlasti Sprinter või Daily (ka hinnalt mitte), kuid asub endiselt vaks kõrgemal Ducatost. Juba roolis istudes on vahe tunda, Crafter sõidab nagu auto, Ducato nagu suvaline kaubikukärakas.
S*tt auto, ei manööverda, aga see-eest on elektroonilist lisakola täis. Militaarkasutusse? What can possibly go wrong?
Mitte-eleketroonikaga busse pole uuena enam kuskilt osta kahjuks.
Ja ma olen enam kui kindel, et mingeid dramaatilisi lugusid pidevast teeninduse vahel jooksmisest võib kohata iga uue auto kohta, mida praegu müüakse.
Nende uute downsizetud PSA diislite "vastupidavus" on legendaarne ja kätkeb endas vigu, mis võivad hoolikal omanikul avalduda peale garantiiaega.
Mis mootorist me konkreetselt räägime?
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 23 Juul, 2025 21:03
Postitas kaupo51
Marvin kirjutas: ↑22 Juul, 2025 12:51
Kapten Trumm kirjutas: ↑22 Juul, 2025 8:26
Kuidas siis nii järsud väljaütlemised...?
MAN TGE on sama auto mis VW Crafter, tulevad lausa samalt liinilt.
Või milles see "prügi" seisneb? Fiat Ducato olnuks ägedam?
Crafteriga sõitnud tuttaval on nii palju probleeme sellega olnud, et tema reaktsioon on "never again".
MAN TGE plussiks VWga võrreldes on väidetavalt neile pakutav parema teenuspaketi võimalikkus. Ise selle segmendi autot pidanud ei ole, aga militaarkasutuses olev sõiduk võiks olla võimalikult lihtne. Crafter ja tema derivaadid seda ei ole.
Ma olen nõus, et militaarsõiduk võiks olla võimalikult lihtsa mootoriga ja võimalikult vähese elektroonikaga, aga... kust seda vanakooli rivipumbaga diiselmootoriga sõidukit uuena võtta?
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Postitatud: 23 Juul, 2025 22:04
Postitas mongol
Kuniks ainid ei saa aru, et OE 8.3 ütleb suht selgelt, et majandussõidukiga offraodi ei tohi teha, on mõttetu võtta lagunevad ja maanteele mõeldud masinad. MAN on küll neliveoga = kerge tõstega visuaalsel vaatlusel, aga no pole nende kaubikute kvaliteedis kindel. Crafteri puhul - retsilt läbi uhatud 19+1 masinaga, no problemo. Samas hooldamata masin - muidugi annab saba, mis on aga iga ärahooratud kaubiku/bussi puhul normaalne.
Üldiselt on ühiskasutuses sõidukid niikuinii need, mis tegelikult jõhkralt lagunevad, sest ega keegi ju tagasi hoia, sest et võõras ja tegelikult ei saa isegi aru, kui miskit juba ammu märku annab, et hakkab ära surema. Välja arvatud kliimaseade, see on esimene, mille kohta vinguma hakatakse.
T5 Transporteri omanikuna ütlen, et see oli suht viimane, mida võiks üldse võtta. Mugavusi pole, aga UA olematud teed on läbi sõidetud ja ei saa kurta, kestab nii veermik kui mootor - KUI silma peal hoida, mis vahetust tahab.
Politseibussid üldiselt ei katseta "see on vist tee" lähenemisega neid masina piire.