2. leht 2-st
Postitatud: 10 Veebr, 2008 19:35
Postitas fossiil
No päris kena tuli ju tegelikult - need paar õhumullikest saab ju ära täita, kasvõi pahtliga.
Aga mina ei ole nende rataste autor - need on siiski valmiskaup, millede kloonimiseks ma lihtsalt vormid tegin. Venemaalt tellimine on tihtipeale üsna küsitava väärtusega ettevõtmine ja ega aega kah suurt ei olnud - Tsiknati masin valmis selleks liiga kiires tempos.
Mis EPO-ga muidu tegid? Kas valatavaga või EPO liimi tikuotsaga vormi toppides?
Selliste vormidega ei ole võimalik vedela EPO-ga toimetada, siis tuleb teha teistsugused - tüki maad suuremad, et valukanalid ära mahuks.
Urmas.
Postitatud: 14 Veebr, 2008 21:02
Postitas Tsiknat
Ratataa ja rattaga...
Tegelikult lausa mitme rattaga.Loen jälle töö lõppenuks.Head näpunäited võtan teatavaks ja kasutan järgmiste mudelite juures.Seda autot enam parandama ei hakka.

Tänu Urmasele on tagumise ratta profiil õige(stantsitud osa sissepoole).

Kroomitud mutreid kasutati eksportautodel.Fotol ei ole kahjuks eristatav kroomvärvi ja Tamiya puudertolmu vahe.

Põhja all olevaid mittevastavusi pole vist mõtet loetlema hakata.Nimekiri saaks liiga pikk.Mainin ära omad apsakad-Tagasilla pikivardad kinnituvad liiga ette ja tagavararatta kinnitus on alates 1941 tüübi oma,kuigi muu auto ona varasema modifikatsiooni järgi valmistatud.
Tom
Postitatud: 14 Veebr, 2008 21:06
Postitas janno8
Väga hea juu

Postitatud: 14 Veebr, 2008 23:06
Postitas Panzergrenadier
Väga vinge tõesti.
Head näpunäited võtan teatavaks ja kasutan järgmiste mudelite juures.Seda autot enam parandama ei hakka.
Selles vaimus ütleks, et kasti lauad võiksid pisult variatsiooni omada. Hetkel on nad kõik perfektses seisukorras. Sama käiks võibolla et isegi kogu alumise osa kohta. Ma ei ütle, et nüüd mudakänkaraks vaja teha, kuid võibolla natuke sellist üldist tolmu, et ei paistaks väga liinilt tulnuna----aga äkki sellist värsket tehasest väljunud masinat püüdsidki jäljendada?
Huviga ootamas uut projekti.

Postitatud: 15 Veebr, 2008 9:12
Postitas Joss Metsast
Lahe, mulle just see meeldib et tegu on ilusa puhta masinaga. Neid va sopakolle on nähtud küll. Aga kujutage nüüd ette kui autojuht oleks ilmunud porise massinaga kohaliku linnanõukogu ette (tegu ju tsiviilvärvides autoga), kohe oleks tal kohalik parteiaktivist kallal olnud et tuled siin oma räpase masinaga nõukogude lilleaeda rüvetama. Parteipilet oleks ka vaesekesel äkki ära võetud ja mine tea kohalike isakeste tujusi, äkki veel mõneks ajaks siberisse palgikoorijaks saadetud. Ei, parem juba auto hommikul ilusasti puhtaks pesta ja siis alles minna koormat vedama.
Umbes selline kirjeldus oli ühes nõukaaegses (propaganda)raamatus kus kuri brigadir Ivanov keeldus järjekindlalt sopaste masinatega sohvreid ehitatava tehase territooriumile lubamast. Olgu lastiks kasvõi lahtine s*tt aga auto peab särama, oli vist see kuulus lause.
Tegelikult kuluks ka sellele masinale kasti kohale mõni kena loosung ära, no nagu nendes uudismaa filmides nähtud....a'la "viisaastak 4 aastaga !!!!!" või, arvestades kasti sisu, "lapime kõik augud tänavas enne nende tekkimist !!!!! "
Jõudu järgmistega.
Levar
Postitatud: 15 Veebr, 2008 14:21
Postitas andrusan
Väga hästi tehtud. Endalgi hakkasid näpud sügelema, et peaks veel korra sama masina ette võtma.
Tervitused
Postitatud: 15 Veebr, 2008 14:26
Postitas Larry
See, et agiteeritakse juhte autosid pesema viitabki sellele, et tegelikult oli olukord vastupidine. Tuleb kohe meelde tuntud joomisvastane plakat, kus ülikonnas kommunistlik seltsimees pitsipakkujale "Tänan, ei!" ütleb. Kuidas asi tegelikult oli võivad vanemad foorumlased pajatada
P.S. Väga lahe auto!
Postitatud: 15 Veebr, 2008 14:33
Postitas fossiil
Kena tulemus tegelikult, igas mõttes. Ja toonimisega oled ka parasjagu toimetanud, kohe näha et uus, kuid juba veidikese sõitnud masin. Aga kui juba teise kummuli keerasid, siis oleks ehk võinud porikoobastesse ja veokasti alla tagumiste rataste kohale kah tiba tolmu/pori sokutada?
Kuigi ta meeldib mulle ka sellisena.
Nii et edasi, uute projektide manu...
Urmas.