2. leht 2-st

Postitatud: 16 Apr, 2008 22:19
Postitas ktamm
Desert, sa oled ikka hirmus inimene, ütled nii vasta nägu ära... Vähemalt tean nüüd, kuhu see viin alati ära kaob.

Postitatud: 17 Apr, 2008 18:43
Postitas desert eagle
Aga vähemalt on nüüd su hing rahul.Enam ei piina küsimus et kuhu siis see viinake kaob.Ei pea enam süüdistama päkapikke ja naabrit. :lol:

Postitatud: 17 Apr, 2008 18:52
Postitas Coger
Selle punkriahju kohta tahtsin küsida: kindel, et tegemist ikka punkriahjuga? Küsin, sest olen ühel sõbral sellist kasvuhoonekütjana kasutuses näinud- äkki siis hoopis tal sõjaaegne seal...

Postitatud: 17 Apr, 2008 18:58
Postitas ugandiklubi
:wink: Kindel küll aga eks neid tehti ka pärast sõda edasi .Oskab keegi üelda mis V8 mootori plokiga tegu on ?????????

Postitatud: 17 Apr, 2008 21:15
Postitas desert eagle
Coger kirjutas:Selle punkriahju kohta tahtsin küsida: kindel, et tegemist ikka punkriahjuga? Küsin, sest olen ühel sõbral sellist kasvuhoonekütjana kasutuses näinud- äkki siis hoopis tal sõjaaegne seal...
Tegu on kindlalt sõjaaegse ahjuga.Leidsime ühe koha kus venelastel oli miski väliköök olnud.Üks ahi oli tehtud mingist suurest vanast raudpotist millel olid sepa tehtud sangad.Ümberringi vedeles tasse,klaaspurke,pudeleid,kateloki jäänuseid.Aga ahi ise võib näiteks olla raudtee vagunist pärist.Seal olid sellised mis sai poltitega põranda külge kinnitada.

Postitatud: 18 Apr, 2008 7:47
Postitas speedsta
Mootori plokist võiks rohkem pilte olla, ehk siis annab ka tuvastada, millega tegu. Arvatavasti miskisugune saksa bensiinisurm :)

Postitatud: 18 Apr, 2008 11:48
Postitas speedsta
Ise küsin, ise vastan. Küsisin veidi nõu ja vastus mootori kohta oli järgmine:
See on Ford V 8. Kasutati mitmetel
masinatel, ka saksa omadel, eeskätt Ford Werke Köln tehastes toodetud
veoautodel.